الخميس، 25 أكتوبر 2018

පියති.
Q / දැනගැන්ම දැනගන්නද?
භාෂාව තුළ: ආරක්ෂාවක් සහ බාධාවක් ඇති කරවන බාධකයක් ඔබ බිය හා අනතුරු ඇඟවීමෙන් ඔබව ආරක්ෂා කරයි.
ඉබ්නු රාජාබ් මෙසේ පැවසීය.
තකාවා: ඔහු සහ ඔහුගේ ස්වාමියාගේ මායාෂා (රහ්මාන්) හා කෝපාවිෂ්ඨකමට (දඬුවම) ආරක්ෂා කිරීම වැළැක්වීම පිණිස සහ (කීකරුකමේ ක්රියාව සහ පාප වලින් තොරව) වළක්වා ගැනීම සඳහා (එනම් න්යෂ්ටික අංක 40 මත රීති සහ ප්රතිලාභ)




ධාර්මිකත්ව දෙපාර්තමේන්තු:
1 රාජකාරිය ශක්තිමත් කරන්න
රාජකාරි ඉටු කිරීම හා තාවකාලික අත්හැර දැමීම හා ඒවා සාක්ෂාත් කර ගත යුතුය.
2 ඔහුගේ ආශාව ශක්තිමත් කරන්න.
ඔහු දැහැමි සම්පූර්ණත්වය සාක්ෂාත් කර ගැනීම කියාපාන කොල්ලටත් සහ වම් පිළිකුල් කළා. (න්යෂ්ටික හතළිස් S159 රීති සහ ප්රතිලාභ)...
Q / ගරුත්වය යනු කුමක්ද?
දැහැමි ස්ථානය: නූතන හදවත: "හේතු ගණනාවක් මෙතන, භක්තිය, මෙතන," සහ ඔහුගේ ළය තුන් වරක් සඳහන්)
• සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අබු හුරෙයිරා සිට, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු පැවසුවේ, "දෙවියන් වහන්සේ ඔබේ ඡායාරූප සහ ඔබේ මුදල් දෙස නොකරන නමුත්, ඔබේ සිත් සහ ඔබේ ක්රියාවන් දෙස) මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය
• (මාංසයේ මුද්ගාහ් දී මුළු සිරුර නම් සාමය ප්රතික්ෂේප කළද, සහ මුළු ශරීරය දූෂිත නම්, එනම් හදවත) කතා [66] බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය
හේතු ගණනාවක් මෙහි වේ: • උපදෙස් පවසයි නම් සමහර අය සඳහා

 Q / Shaykh අබ්ද් අල්-අසීස් ඉබන් බස් දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සමහර තහංචියක් සිදු?
ඔහු මෙසේ පැවසීය
එතුමාගේ කෲර ක්රියාව උදෙසා මෙයින් සානුකම්පිතව ආයාචනා කිරීම වැරදියි, භක්තිමත් භාවය ඔහුගේ හෘදයාන්ත භාවය සඳහා ජ්වලිතය උදෙසා නම්) (භක්තිවන්ත කම සහ හේතු 29 31)
තලාක් බින් හබිබ් මෙසේ පැවසීය.
(දෙවියන් වහන්සේගේ ආලෝකය හා දෙවියන් වහන්සේගේ විපාකය අනුව දෙවියන් වහන්සේට කීකරු වීමටත්, දෙවියන් වහන්සේගේ අකීකරුකම දෙවියන් වහන්සේගේ ආලෝකය මත බියෙන් දඬුවම් දෙයි)
* මිනිසෙකු ඉබ්නු මසූඩ් ඔහු පැවසුවේ දැහැමි ගැන උන් වහන්සේගෙන් ඇසූ: ඔබ ඔව්, ඔහු, ඔහු විසින් ඔහු Atakit කතා කොට, 'ඒ භක්තිය, පෙරළා කිව්වේ) (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි) බව එම හැඳි පාරේ ගමන් කළේ




භක්තිවන්තත්වය ළඟා කර ගැනීම:
ප්රශ්නය: භක්තියෙන් ඉටු වන්නේ කුමක්ද?
කුර්ආනය අල්ලාහ්ට බිය විය යුතු යයි ඔහු හොඳින් දන්නා නිසා, Piety එහි අර්ථයන්ගෙන් අදහස් නොකෙරේ, පල දරන්නේ නැත.
...
((كَذَلِكَ إِنَّمَا يَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ)فاطر: 28
විද්යාව තමයි හොඳම නමස්කාරය.
හදීස් "ඔබේ ආගමට මගේ ආගමට ලෝකය ඇදහීම පිළිබඳ ලෝකය" (අල්-තිර්මිදි)
පාරාදීසයේ මාර්ගය.
හදීස් (රලියල්ලාහු අන්හු) තුමා විසින් දැනුම් දෙන ලදී. "දැනුම සොයන මාර්ගයක් කරා ගමන් කරන ඕනෑම අයෙකු අල්ලාහ් ස්වර්ගයට යාමට පහසු වනු ඇත."
හොඳ මිනිසුන්ගේ කැමැත්ත නම්.
(අල්ලාහ්ගේ සාමය හා ආශීර්වාද ඔහු මත වේ). (විකිපීඩියා, නිදහස් විශ්වකෝෂය ත්රිමාණ විකිපීඩියා, 125 න්)




• සමහර දේවල් තබා ගැනීමට:
1 සැකයන් වැළැක්වීම.
(ඔවුන් විසින් වළක්වාලනු ලැබූ සැක සහිත සැකයන්, ආගම ගැන ඔහු නිදොස් කොට නිදහස් කර ඇත) මුස්ලිම් විසින් ප්රකාශ කරනු ලැබේ
ගිනි වැළැක්වීම

...
"හොඳ වචනයකින් එය සොයාගත නොහැකි නම්, එය දිගු වුවද ගින්න බියවෙයි"
3 අයුක්තිය හා මෝඩකම වැළැක්වීම.
(අර්ථය අර්ථ නිරූපණය): "අසාධාරණය, අසාධාරණය විනිශ්චය දිනයෙහි අන්ධකාරය, නපුර බියෙන්.
4 පීඩා කළ අයගේ කැඳවීම
(භය එය ඔහුට දෙවියන් වහන්සේ වැස්ම අතර වේ පීඩිත) බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය.
5 කාන්තාවන් සහ දුගීන් වැළැක්වීම.
(((අවම මිහිරි එළවළු, දෙවියන් වහන්සේ Mstkhalafkm ඔවුන්, ඒ නිසා ඔබ කොහොමද බලන්න? මේ ලෝකයේ පරෙස්සම් වන්න සහ කාන්තාවන් බිය, ඊශ්රායෙලයේ පළමු රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම දරුවන්, කාන්තාවන් විය).) [අයිතිය

මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය]


භක්තියේ යහපත්කම.
Q / භක්තියේ ගුණාංග මොනවාද?

1 පාරාදීසය ධර්මිෂ්ඨයන් විසින් උරුම කරගනු ඇත
...
2 පියති යනු මෙහෙකරුවාට දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමයට හේතුවකි.
3 අහස් හා භූමියෙහි ධර්මිෂ්ඨකමට ආශිර්වාද කිරීම.
4 ධර්මිෂ්ඨයන් සමඟ දෙවියන් වහන්සේගේ දීමනාව නම්
5 ලෝකය තුළ සහ එහි පහත සඳහන් ධර්මයට පහසුකම් සැපයීම
6 මේ ලෝකයෙහි හා පරලොවෙහි සිටින හොඳම වස්තුව නම් භක්තියයි
7 මේ ලෝකය තුළත්, පරලොවදීත් ධර්මිෂ්ඨ අය සඳහා යහපත් ප්රතිඵල
 න්යෂ්ටික අවි 40 මත රීති හා ප්රතිලාභ. P161)






السبت، 13 أكتوبر 2018

ෂෙයික් මොහොමඩ් සාලිහ්.
දෙවියන් වහන්සේ යහපත් හා ද්වේෂසහගත ලෙස කතා කළේය
ඔහු
(( أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ)سورة ابراهيم :26

...
* හොඳ Taibin හා හොඳ දේවල් සඳහා යහපත් දේවල්
* ඒ වගේම
((الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمْ الْمَلَائِكَة طَيِّبِينَ) النحل:32
* (අබු හුරෙයිරා සිට, අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පැවසූ බව ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකිය: "ස්වයං-සහතික කිරීමේ මරණ මංචකයේදී දී දේවදූතයන් පවසන: පිටතට යන්න සාමාන්ය හොඳ ආත්මය යහපත් සහ සිල්වත් Obhari බැසිල් ආත්මයෙන් එළියට සමිඳුන්ගේ උදහස නොවේ, මස් විය ..) මුස්නද් අහමද්.
* නූතන (තෘණ පැරඩයිස් අනුභව; එහි ජලය, හොඳ, පස්, Gracha ක Voktheroa වධ ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ:.!.. මොන Gracha අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි සාමාන්ය ඔහු පැවසුවේ, දෙවියන් වහන්සේ කැමති අල්ලාහ් සමග මිස කිසි බලය) අබ්දුල්ලාහ් බින් උමර් විසින් කළ විස්තරය, දී ඇල්බේනියානුවන් මාරු සැබෑ ඉලක්කයක් සහ අන් අය වෙනුවෙන් යහපත් ලෙස විනිශ්චය කරනු ලැබේ




පිළිගත හැකි ය.
(රළියල්ලාහු අන්හු) විසින් දැනුම් දෙන ලදී.
ව්යාපාර, මුදල්, වචන සහ විශ්වාසයන් ඇතුළත් වේ....
* සර්ව බලධාරී පිරිසිදු පිරිසිදු පිරිසිදුකම හැරුණු කොට සර්ව බලධාරී ඔහු පිළිගන්නේ නැත.
* හොඳ හලාල් දේ හැර ඉතිරි මුදල් වලින් එය පිළිගන්නේ නැත. ඔහු යහපත් හලාල් ලාභයෙන් පුණ්යකර්මයට ඔහු සාමය දෙන ලෙස ඉල්ලා සිටියේය. "දෙවියන් වහන්සේ යහපත පමණක් පිළි නොගනියි"

යහපත් දේ හැර අන් අයට කතා කරන්න එපා. සර්ව බලධාරි
()﴿إِلَيْهِ يَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ﴾ فاطر:10

* යහපත් වූ ඇදහිලිවන්තයන් හැර, සර්ව බලධාරීයාණන්
((الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمْ الْمَلَائِكَة طَيِّبِينَ) النحل:32
)
අල්ලාහ් මැරී නැත

තවද, දේවදූතයින් පාරාදීසයට ඇතුල් වන විට (
(سَلامٌ عَلَيْكُمْ طِبْتُمْ فَادْخُلُوهَا خَالِدِينَ) الزمر :73
(වෆි 40 වැනි න්යෂ්ටික විද්යාව පැහැදිලි කරන්න) 8081)





ඉබ්නු රාජාබ් මෙසේ පැවසීය.
ඇදහිලිවන්තයා ඔහුගේ හදවත, දිව සහ ශරීරය තුළ හොඳය. ඔහු ඇදහිල්ලේ හදවත තුළ වාසය කරන අතර, ධීරයේ සිට ඔහුගේ ධර්මය සහ යහපත් ක්රියාවන්ගෙන් ඇදහිල්ලේ ඵල වලින් ඔහුගේ දෑතින් පෙනේ.




බොහෝ විද්වතුන් කීවේ.
යහපත් මුදල් යනු, එය හොඳ මුදල්, සලාතය, සකාත් සහ හජ් යන වචන වල වලංගු භාවය වලංගු නොවන අතර, වචන වලින් සහ ක්රියාවලින් ලැබෙන යහපත තෙක් පිළිගත හැකි ය. (හතරවන ෂීක් සෙල්හ් අල්-ෂීක් හි හතරවෙනි විස්තරය)
සමහර සලාෆ් ප්රකාශ කලේ:
ගුණාංග 5 ක් සම්පූර්ණයෙන්ම ක්රියාත්මක වේ
1 ඔබ දෙවියන් වහන්සේ දනිමු...

2 හරි වැරැද්ද දැනගන්න
3 වැඩ ආචාර ධර්ම.
4 අවුරුද්දේ අනුගමනය කරන්න.
5 - හලාල් ඉපැයීම් අනුභව කිරීම. (ඉබ්නු රාජබ් විද්යාවේ හා පාලන පරාසයේ සඳහන් කර ඇති සම්පූර්ණ ලක්ෂණ අනුව ලක්ෂණ 5 කින් ප්රතිලාභ ලබා ඇත.
(147)




ඊර්ෂ්යාව.
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ අල්ලාහ්ගේ වරප්රසාදයන්ද, "කුරිරු නොවන්න" යයි පැවසූහ.

A) ඊර්ෂ්යාවෙහි අර්ථය කුමක්ද?
තම සොහොයුරෙකුගේ ආශීර්වාදය හෝ කරුණාව සඳහා මිනිසෙකු දැකීම වැනි වරප්රසාදයක් ගැන ඔහු අදහස් කරයි. ඔහු තමාට සහ ඔහුගේ සොහොයුරෙකු නොමැතිව තමා අත්හැර යනවාට කැමති වේ.

...
B) ඊර්ෂ්යාව පාලනය කිරීම.
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් අල්ලාහ්ගේ වරප්රසාදය හා සමාදානය ප්රකාශ කරයි. "කුරිරු නොවන්න."

Q / එය තහනම් කරන ප්රඥාව කුමක්ද?
ප්රඥාව යනු හරාම් යනු එය අල්ලාහ්ට විරෝධය දැක්වීම නිසාය
මුදල් හෝ කරුණාවෙන් හෝ සතුටෙන් දෙවියන් වහන්සේ ඔබට ආශීර්වාද කරන්නේ කෙසේද?
(න්යෂ්ටික බලශක්තිය 40 ක් සඳහා වන නීති සහ ප්රතිලාභ)



ඊර්ෂ්යාව වර්ජනය කිරීම.
1 අනුකම්පාවෙන් මිදීමට සහ වචනයෙන් හෝ ක්රියාවන්ගෙන් යුක්තව දේව වරප්රසාදයෙන් ඉවත්වීම, එය තමා වෙත මාරු කිරීමට උත්සාහ කරයි.
2 උන් වහන්සේ කෛරාටිකයන්ගෙන් අතුරුදහන් වීම සොයන අයගේ කීම නම්, එය තමන් වෙත මාරු නොවී එය කළ යුතු ය. එය ඔවුන්ගේ නරකම ය.
3 සමහරුන් තමන් තුළ ඊර්ෂ්යාවක් ඇති නම්, එය ඉවත් කිරීමට වෙර දරන අතර, ඇදහිලිවන්තයා අන් අය ඉදිරියෙහි ඔහුගේ යහපත් ගුණාංග පෙන්වීමටත්, නොසැලකිලිමත්කමට පිටුපෑවේ නම්, එය දෙවියන් වහන්සේගේ ක්රියාවකි, ඇදහිල්ලේ ලකුණක් වේ.




ඊර්ෂ්යාව පොතේ ජනයා නිර්මාණය කළා.
සර්ව බලධාරීහු
((وَدَّ كَثِيرٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَوْ يَرُدُّونَكُم مِّن بَعْدِ إِيمَانِكُمْ كُفَّاراً حَسَداً مِّنْ عِندِ أَنفُسِهِما) (لبقرة: 109

...
මෙම පොතේ ජනතාව යුදෙව් ආගමට හා කිතුනුවන්ට එය සත්ය ආගම බව ඔවුන්ගේ ඉස්ලාමයෙන් ඉවතට හැරීමට අපේක්ෂා කරති. දෙවියන් වහන්සේ වෙත ළඟාවීම සඳහා මිනිසුන්ව පලවා හැරීමට බොරු සැකයන් මතු කරයි
සර්ව බලධාරි
(أَمْ يَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلَىٰ مَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ ۖ)(النساء:54

පණිවුඩය සහ අනිත් අය මත පදනම් වූ අල්ලාහ්ගේ දූතයා (අල්ලාහ්ගේ සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ට ඊර්ෂ්යා කිරීමට අදහස් කළ අතර, උන් වහන්සේ කෙරෙහි විශ්වාස කිරීම පිණිස ඔහුගේ සහායකයන්ට ඊර්ෂ්යා කළේය.
ඉබ්නු අබ්බාස් සහ මුජාහිද් ඇතුළු පිරිස.
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් සහ එතුමාගේ අනුගාමිකයන් කෙරෙහි ඔහු කෙරෙහි විශ්වාසය තබන්න (ටෆ්සර් අල් කුරුතුබි 5/251



විනාශකාරී ඊර්ෂ්යාව.
අල්ලාහ් තමාගෙන් ඉවත් කිරීමට අකමැති වූ තම සහෝදරයාගෙන් ඔහුට ආශීර්වාදයක් ලබා දෙන බවට මුස්ලිම් ප්රාර්ථනාවක් ඇති අතර එය මෙය අල්-ගැබ්තා ලෙස හැඳින්වේ, සමහරවිට එය තරගයේ දොරටුව යටතට වැටෙන අතර අල්ලාහ් පවසන්නේ "
මෙම වර්ගයේ ඊර්ෂ්යාකිරීමේ ව්යාපෘතියක් ඔහු වෙතට සාමදානය වනු ඇත
(දෙවැන්න හැර වෙන කිසි ඊර්ෂ්යාවක්: මිනිසෙකු දෙවියන් වහන්සේ කුර්ආනය කරන මිනිසා රාත්රියෙහි හා දිවා භෝජනයෙන් සිදු කරනු ලබන අතර, දෙවියන් වහන්සේ වෙත පැමිණෙන මිනිසා මුදල් රාත්රිය හා බඳුන්වල ගත කරන ලදී) (බුහාරි තව්හීඩ් පොත 8/209)