ඒක දේවවාදය
විද්යාව ටියුශන් පන්ති ගැන
පාඩම්
හතර: (මිථ්යා)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය
· මිථ්යා
අර්ථ දැක්වීම.
භාෂාවෙන්:
එය
නව සොයා ගැනීම් පිළිබඳ ඒව ලබා ගෙන ඇත හිටපු උදාහරණයක්,
{ { بَدِيعُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۖ وَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُن فَيَكُونُ }( سورة البقرة آية (117)
රීතියානුකූල:
එය
නබි සල්ලල්ලාහු හා ඔහුගේ මිතුරන් හා වැඩ කටයුතු පිළිබඳ ඉගැන්වීම වසල්ලම් දේ පටහැනි
දේ ආගම නවතම.
ඇතුළු අර්ථ
දැක්වීම්, ඇත:
නැංවුනු
වාඩි-හි සඳහන් Shatby:
එය
නව නිපැයුම් Amadahat නීත්යානුකූල
මගින් හැසිරීම අදහස් ආගම නව නිපැයුම්කරු ආකාරය බව යි. (Shatby r / 49 ඉදිරිපිට
වාඩි වීම පොත)
දේවල්
තුනක් මත මෙම අර්ථ දැක්වීම:
ඕනෑම
(ආගම ආකාරය) නෙරා බව 1-කැඩීම
සිදු.
2-එය හිටපු
කඩයක් විසින් සොයාගත් නැත.
කාලීන
හෝ අවකාශය අනුව මාර්ගය විසින් 3-බව
අනුපමේය සුජාත භාවය. (පොතේ ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ඉදිරිපිට න්යෂ්ටික හතලිස්-න්යෂ්ටික
පැහැදිලි විස්තර
කොටස් දෙකකට
නව සොයා ගැනීම්:
පුරුදු
1-නව්යකරණය
නවීන සොයාගැනීම් නිර්මාණය හා මේ permissibility පුරුදු
මූලික මූලධර්මය නිසා අවසර ඇත.
ආගම
2-නිර්මාණය; මෙම
මුල් අත්අඩංගුවට නිසා තහනම්ය.
ඔහු
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ය; (එය
කඩිමුඩියේ නවතම මෙම Malisse කොටස)
(බුහාරි සහ මුස්ලිම්)
මෙම
නවකථාව තුළ (Sahih මුස්ලිම්)
(අපට නොවන බව ක්රියාකාරී එය මිල)
ඒව වර්ග.
ආගම
කැඩීම වර්ග දෙකක් ඇත:
1. සුලභතාවය
උපාඛ්යානයක් Aatviadeh: Kmqalat Jahamiyyah හා
Mu'tazila-සහ-ගැනීම්
හා අනෙකුත් නොමඟ ගිය කණ්ඩායම් සහ විශ්වාස.
නමස්කාර
2. සුලභතාවය:
විසින් නියම කර නොහැකි දෙවියන් වහන්සේ Kaltabd නමස්කාරය
ඔවුන්
වර්ග:
කුමක්ද
නමස්කාර සම්භවය දී විය යුතු ය:
යාච්ඤා
නීත්යානුකූල හෝ අවජාතක හෝ නිවාඩු උපවාසයේ නීති විරෝධී Koaaad පොළ
නොවන අතර අනෙකුත් සිදුවෙමින් නම් ඒ නමස්කාර-Shara ඇය
පිටතට යන්නේ නැහැ
· (B) නීත්යානුකූල
නමස්කාර වැඩි මෙයයි.
නම්
වශයෙන් පස්වන rak'ah උදාහරණයක්
ලෙස, දහවල් යාච්ඤා
හෝ වයස් වැඩි විය.
(C) නමස්කාර
කාර්ය සාධනය පිළිබඳ තත්වය කුමක්ද.
ඒ
වසර වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් පිටතට යම් දුරකට නීති විරෝධී තත්වය සහ ස්වයං-නමස්කාර ගායකයකු
සහ Kalchdid බව
ජයගත Adhkaar නීත්යානුකූල
සාමූහික හඬ සිදු, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්
(D) නීත්යානුකූල
නමස්කාරය සඳහා කාලය වෙන් මෙයයි.
වැනි
Shaaban වන පසළොස්
රෑ උපවාසයේ මත වෙන් වශයෙන් Shara මගින්
වෙන් හා කරන්න, නිරාහාරයේ
සම්භවය හා ව්යාපෘතිය කරන්න නමුත් මග කිරීමට අවශ්ය වාර කල්තියා වෙන්. (මග පෙන්වීම පොත
සැබෑ විශ්වාසය හා ෂෙයික් ඈ බහුදේව හා අදේවවාදය ජනතාවට ප්රතිචාර දැක්වීමට. සාලේ Fawzan r / 293)
නොවේ
ආගම කැඩීම
විසින් නීතියේ පාලනය පිළිබඳ ··.
නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා සෑම නව නිපැයුම් ආගම හා ගැන්මට උත්සුක තහනම් කර ඇත.
(ඒ
වගේම, අලුතින්
නිපදවන කරුණු සෑම නව නිපැයුම් පරෙස්සම්, සෑම
නව නිපැයුම් "ගැන්මට උත්සුක වේ) (අබු ඩාවුඩ් හා තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය නිසි
හොඳ සාකච්ඡාව පවසයි.)
තහනම් කැඩීම
ගුණාත්මකභාවය අනුව වෙනස් වේ:
1. කෆ්ර්
පැහැදිලිවම ඔවුන්,
Kataiwav සොහොන්
හිමිකරුවන් සමීප වූවා හා පූජා ඔප්පු සහ ඇගේ Kmqalat අති
Jahamiyyah හා
Mu'tazila බාර.
2. බහු දේවවාදයට
මාධ්යයක් වන සමහරක්.
එවැනි
සොහොන් ඉදිකිරීම් හා පසුව, යාච්ඤාවෙන්
හා කන්නලව්වෙන් ලෙස.
3. ඔවුන්
බොහෝ ඛේදනීය කුමක්ද, මම
හිතන්නේ.
ඔවුන්ගේ
වචන සහ විශ්වාස දී උගුලට අහුවුණේ හා Murji'ah ඔවුන්
මිථ්යා නීත්යානුකූල භාවය පිළිබඳ සාක්ෂි පටහැනි වේ.
4. ඔවුන්
පාපය කුමක්ද
හිරු
..ogerha හිටගෙන 5. උපවාසයේ.
Q / එය
හොඳ හා නරක සුලභතාවය සුලභතාවය පවතින බව ඇත්තද?
සී
/ මෙම නබි වදන් පටහැනි වන අතර, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් (සෑම නව නිපැයුම් ගැන්මට උත්සුක මිල)
මැසෙන්ජර්
සාමය මුළාව ලෙස නව්යකරණය මුළු පාලනය වසල්ලම්.
Q / ඕමාර්
බින් කත්තාබ් වචන යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකිය: (හොඳ
නව්යකරණය මෙම)
කුමක්ද
එක් පොතේ අල්-කුර්ආනය එකතු පූර්වගාමියා සිදු සහ නූතන සංග්රහ ලියන්න?
සී / ඇයගේ
අල්-Shara ඒ දේවල්
සිදු කිසිදු යාවත්කාලීන කරන බව:
ඕමාර් බින්
කත්තාබ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක කියන්න 1. (මේ
හොඳ නව්යකරණය) භාෂාමය නව්යකරණය කිරීමට අවශ්ය ඉස්ලාම් ඔහුගේ සම්භවය වූ දේ, නීත්යානුකූල
නොවේ ඔවුන් ඔවුන් සුලභතාවය සුලභතාවය භාෂාව පවසා ඇත නම්,.
Tarawih යාච්ඤාව
යාච්ඤා නබි සාමය දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද, ඔහු
සහ ඔහුගේ මිතුරන් රාත්රී මත විය යුතු අතර පසුව සඳහන් ඔවුන් පසුගාමීත්වය, ඔවුන්ට
මත පැටවීමට බිය, හා සහයකයන්
දිගටම හැක එය නබි ජීවිතය සාමය විසිරී Oozaa ලබා
ඇත එක් ඉමාම් පිටුපස ඕමාර් බින් කත්තාබ් එකතු ඔහු පිට සහ ඔහුගේ මරණයෙන් පසු විය යුතු
අතර, මෙම ආගම
තුළ මිථ්යා නොවේ.
2 කුර්ආනය
මෙන්ම නබි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා එක් පොතේ අල්-කුර්ආනයේ රැස් කිරීම, ඉස්ලාම්
දිගටම ඇති පරිදි කුර්ආනය නියෝග ඉතිරි වූ නමුත්, ලිඛිතව
ඔහුට කුර්ආනය කටපාඩම් එක් කඩින් කඩ Fjmah මිතුරන්
විය.
3 මෙන්ම
අල්-Shara ලියමින්
පිටතට කතා කරන්න නබි නියෝග කර ඇත, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් එසේ කිරීමට ඇසූ විට ඔහුගේ මිතුරන් සමහර සමහර සංවාද, ඔහුගේ
මරණයෙන් පසු, සාමය අහිමි
කරමින් ඇය බේරා සුන්නි මුස්ලිම් තොරව වසල්ලම්.
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق