Nullifiers ඉස්ලාම්
(න්)
ප්රශංසා
අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය දූතයාණන් සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම්.
• පළමු
හෙලා: (ඇ: බහු දේවවාදයට ඡායාරූප)
· ගස් හා ගල්, ස්මාරක සහ ගොඩනැගිලි
සහිත ප්රශංසා වේවා!.
ආශීර්වාද අර්ථය:
ආශීර්වාද: පොකුණේ සිට කරන්න.
පොකුණේ හොඳ හා
ඔප්පු කිරීමට විශාල සංඛ්යාවක්.
ඇතුළු
ප්රශංසා වේවා! ඔහුගේ ව්යාපෘතිය වර්ග,:
1-ආශීර්වාද
වචන සහ ක්රියාවන් සහ මළ සිරුරු.
(අ) වචන:
1) දෙවියන් වහන්සේගේ
සිහි, නබි සාමය සිට පැමිණි
දෙවියන් වහන්සේ දේවදූතයන්ව ජනතාව උත්සාහ, මාර්ග පුරා කරක්
ගසමින් නම්,
(ඔහු, ඔහු පිට විය ඔව්හු
දෙවියන් වහන්සේ Tnadoa මතක කරන අය සොයා නම්, සඳහන්: ඔබේ අවශ්යතාව
එන්න, ...
ඔහු පැවසීය ඔහු මෙසේ කියයි: Vohhdkm මම ඔවුන්ට සමාව
ඇත. දේවදූතයන් රජු කියන්න:: ඔහු මෙසේ පැවසීය එසේ එබැවින් ඒවා ඇතුළු නැහැ, නමුත් අවශ්යතාව
පැමිණි ඔහු මෙසේ කීවේය. ජනතාව ඔවුන්ගේ Geleshm Ishqy නොමැත) (බුහාරි
6045)
2) අල්-කුර්ආනය: කුරානයේ
ආශිර්වාදය:
1-එක් චරිතයක් දස
හොඳ ක්රියාවන් කරන
2-එය, මිනිසුන් සඳහා
මඟ පෙන්වීම හා දයාව සුව වේ.
බී ක්රියා:
පොකුණේ
හේතුව කුමන වේ:
1.
විද්යාවේ අයදුම්පත් හා මෙම ලෝකයේ ශ්රේෂ්ඨ සහ
මින් ඉදිරියට මත ඉගෙනගත්තා.
එය නසන පොකුණේ වාසි සහ
අවාසි දෙගුණ වන බව 2-කාර්ය සාධන යාච්ඤා පිරිසක්.
අල්ලාහ්ගේ මාර්ගයේ
3-ජිහාඩ් නීල් සහතිකය මත
ය.
සී-ආශීර්වාද
සිරුරු:
මෙම නම්
අහාර වළඳන පාත්රය, ආහාර හා
ආහාරයට අංශ පිළිබඳව රැස්වීම, සහ
ඇඟිලි ලෙව කෑම,
* සාකච්ඡාව (අහමඩ්, අබු ඩාවුඩ් සහ
ඉබ්නු මාජා සහ සැබෑ පුත්රයා ඩඩු 2/717 මිනිසෙක් විසින් කළ විස්තරය)
"ඔවුන් එය එහිදී සියලු බලැති ඔබට ආශීර්වාද ඔබගේ ආහාර රැස්, දෙවියන් වහන්සේගේ
නම මතක විට"
* සාකච්ඡාව ("ආශීර්වාදය
ආහාර මැද පැවත එන, ඒ නිසා Haftih අනුභව, ඉණ සිට කන්න එපා")
(අහමඩ්, අබු ඩාවුඩ් සහ
ඉබ්නු මාජා සහ සැබෑ පුත්රයා ඩඩු 2/719 මිනිසෙක් විසින් කළ විස්තරය)
*
නූතන (හා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බව අනස් මුස්ලිම් (2034) සහ අබු ඩාවුඩ්
(3845) සහ අල්-තිර්මිදි
(1803) විසින් කළ විස්තරය
විය
ඔහු මෙසේ පැවසීය: (ඔබ ඕනෑම
ඔවුන් Vlamt
සමුලුවට හානියක් සඳහා වැටී නම්, සහ ඇගේ යක්ෂයා
කන්න ඉඩ දෙන්න එපා) තම ඇඟිලි ලෙව කෑම ආහාර තුනක් සඳහන් කන්න නම්
,
තවද වින්ස්ලට් Kassa පවසයි නියෝග:
(නුඹලා පොකුණේ ඕනෑම ඉඟියක් ඔබේ ආහාර නොවේ)
(මුස්ලිම් (2034) සහ අබු ඩාවුඩ්
(3845) සහ අල්-තිර්මිදි
(1803) විසින් කළ විස්තරය
එක් එක් පවසයි හෝ අල්ලාහ්
හෝ ඔහුගේ දූතයාණන් අන විසින් සිදු, සාමය ඔහු පිට අවංකව
වහල් විසින් සිදු එය තටාකය හේතුවක් අනුගමනය කළ යුතු ය.
2-ආශීර්වාද
Balomcnh.
දෙවියන් වහන්සේ පසු විපරම් කටයුතු හා කැපවීම නම්
පොකුණ කළ විට යම් යම් ස්ථාන ඇත, එය මෙම ස්ථාන වේ
· මුස්ලිම් පල්ලි සහ පූජනීය හා නබි ගේ මුස්ලිම්
පල්ලිය සහ Aqsa මුස්ලිම් පල්ලිය, පිරිසැකසුම් ස්ථාන ඔවුන්ගේ ඉඩම් ස්පර්ශ හෝ Laketanha ස්පර්ශ මෙන්ම වාසියක් පොකුණ වැඩි Kalmsadjad ඉන් අදහස් කරන්නේ නැහැ, මේ ආශීර්වාද එය ස්වයං සම්ප්රේෂණය නමුත් ආශීර්වාද
එක් අතකින් අර්ථයෙන් ලෙස ය අවශ්ය බව මුස්ලිම් පල්ලි, මස්ජිදුල් අල්-හරාම් මුබාරක් වලින් අර්ථය එක්
අතකින් ස්වයං-ලක්ෂ්යය ස්පර්ශ එක් අතකින් අනුගාමිකයන් ඔහුගේ ආශීර්වාදය පොකුණ නමස්කාර
තුරු එය කළු ගල් සම්ප්රේශණය වරක්, ඕමාර් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි ය; මම ඔබට ගල් වැඩ කරන්නේ නැහැ සහ හානි නෑ කියලා
නමුත් මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔබ කුමක් ඔබගේ හාදුව පිළිගැනීමට දුටු දේ.
3-ආශීර්වාද
කාලය ගැන.
Fadel අල්-Shara සහ පොකුණ සාරාංශ කෙරුන අවස්ථා තිබෙනවා
· මෙවැනි රාමසාන්, එය වෙනත් ශතක Aanalh දේ සඳහා ත්යාග ගොඩක් ලැබෙන එහිදී කාලය රාමසාන්
මුබාරක් නමස්කාර අදහස් කරන බව ද යන කාරණය මාසය ලෙස.
· Dhu අල්-Hijjah මාසයේ රෑ පළමු දස දින වැඩියි
· වෙනි සිකුරාදා, රාත්රියේ පසුගිය තෙවන හා එය කුමක් Aleh නබි පහත සඳහන් මෙහෙයවෙන්නේ මෙම කාලයේ Shara Bmazih.waltmas ආශීර්වාද සාරාංශ බව, තවත් සමහර මත, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
4-ආහාර,
ආහාර
සිට ඔවුන් පොකුණේ උත්සාහ
1 ඔලිව්
තෙල්.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (ඔහු Adhnoa, එය ආශීර්වාද ගසක් වන අතර, තෙල් නැඅවේ)
(ඔහුගේ Sunan දී තිර්මිදි අහමඩ් විසින් කළ විස්තරය හා පාලක
වර්ග හා ගෝල්ඩන් එකඟ)
2 Alsoadae පෙති.
එය වස හැර අන් සෑම රෝග සඳහා ප්රතිකාර වන අතර, ද නබි කිව්වා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
3 Zamzam ජල:
එය මුබාරක් හා ආහාර රස
· එය
ද: අශ්ව
සාකච්ඡා සඳහන් කළ පරිදි (අශ්වයන් මළවුන්ගෙන් නැගිටවනු
ලබන දිනය හොඳ Noasiha දී බැඳ ඇත) Sahih බුහාරි: 2694
බෙනී ආදම් පවරා
0 පොකුණ:
දෙවියන් වහන්සේ ජනතාව තබා නමුත් ආරක්ෂිත පිහිනුම්
අයට ඇති බව ආශීර්වාද කර,
· දිවැසිවරයන් ද ප්රේරිතයන් සාදා ඔවුන්ගේ සිරුරු
හෝ Balthompsh, ජාතිය සමග තමන්ගේ ම ජනතාව එක් සිට ආශීර්වාද, ඔවුන්ගේ සිරුරු ආශීර්වාද ඕනෑම ආශීර්වාද නම් නැවත
අරඹමින් දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ගේ මළ සිරුරු ද ආශිර්වාදය කළ නිසා, මේක, අවසර ඇත.
· ලෙස මෙන්ම නබි, සාමය ඔහුගේ ජාතිය සහ ඔහුගේ කාව්යයන් සඳහා ආශීර්වාද
ප්රභවය සඳහා ආශීර්වාද අයගේ මිත්රයන්, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි මූලාශ්රය එය වසර
පැමිණි මේ වසල්ලම්. මෙන්ම.
· මෙම නොවන දිවැසිවරයන් ද ප්රේරිතයන් ද Fbrkihm තටාකය වැඩ නොව ස්වයං-තටාකයක්, පවා මේ රටේ හොඳම අබු බක්ර්, උමර් සහ අනෙකුත් මිතුරන් Fbrkihm සංචිතයේ ක්රියාකාරී.
බෙනී ආදම් පවරා
0 පොකුණ:
දෙවියන් වහන්සේ ජනතාව තබා නමුත් ආරක්ෂිත පිහිනුම්
අයට ඇති බව ආශීර්වාද කර,
· දිවැසිවරයන් ද ප්රේරිතයන් සාදා ඔවුන්ගේ සිරුරු
හෝ Balthompsh, ජාතිය සමග තමන්ගේ ම ජනතාව එක් සිට ආශීර්වාද, ඔවුන්ගේ සිරුරු ආශීර්වාද ඕනෑම ආශීර්වාද නම් නැවත
අරඹමින් දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ගේ මළ සිරුරු ද ආශිර්වාදය කළ නිසා, මේක, අවසර ඇත.
· ලෙස මෙන්ම නබි, සාමය ඔහුගේ ජාතිය සහ ඔහුගේ කාව්යයන් සඳහා ආශීර්වාද
ප්රභවය සඳහා ආශීර්වාද අයගේ මිත්රයන්, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි මූලාශ්රය එය වසර
පැමිණි මේ වසල්ලම්. මෙන්ම.
· මෙම නොවන දිවැසිවරයන් ද ප්රේරිතයන් ද Fbrkihm තටාකය වැඩ නොව ස්වයං-තටාකයක්, පවා මේ රටේ හොඳම අබු බක්ර්, උමර් සහ අනෙකුත් මිතුරන් Fbrkihm සංචිතයේ ක්රියාකාරී.
සාකච්ඡාව (මුස්ලිම් ආශීර්වාද කිරීමට ගස් ආශීර්වාදය.)
(Sahih අල්-බුහාරි)
එය නබි සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී ය .ooadha සෑම මුස්ලිම් පොකුණේ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බවයි.
(සැබෑ Alboukharifazh තටාකය වැඩ, විශ්වාසය හා විද්යාව (පළමු Brkikm සාමාන්ය අබු බක්ර් අල්. කුමක්ද).
Q / එය යහපත්කම ජනතාවගෙන්
ආශීර්වාද ලබා ගැනීමට අවසර ද?
සී / Alsah ජනතාව ඔවුන්ගේ ආදර්ශය අනුගමනය ආශීර්වාද කළ සේක.
විද්යාවේ සෙනඟට ආශීර්වාද ඔවුන්ගේ දැනුම ගැනීම
වන අතර, ඔවුන්ගේ දැනුම වාසිය ලබා ගැනීමට, හා ආශීර්වාද ලබාගැනීමට ඔවුන්ට ස්පර්ශ කළ නොහැකි
විය හැක, මිත්රයන් නිසා, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි අබු බක්ර් හා ආමර්
බින් කත්තාබ් සමග එසේ කළේ නැහැ. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පොත ඒකාබද්ධ කිරීම පැහැදිළි
කිරීම දෙවියන් වහන්සේ ඔහු, ඒ පොතේ දේශවලට ෂෙයික් පැහැදිලි කිරීමට ප්රයෝජනවත්
කියන්න පොතක් ආරක්ෂා විය හැක ඉබ්නු Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව 1 / 192-193-194)
Q / ගස් හා ගල්, ස්මාරක
සහ ව්යුහය සමඟ ආශීර්වාද පාලක යනු කුමක්ද?
සී / ආශීර්වාද ඉල්ලීම පොකුණේ සහ එහි ඉල්ලීම සහ
එම දේවල් විශ්වාස ගස් Kaltbarak Baezzy හා Manat ආශීර්වාද ධර්මිෂ්ඨ Kaltbarak Ballat, සොහොන් Valtbarak, සහ රූප වන්දනාව පොකුණේ ඉල්ලා ...
Q / දැඩි වූ මෙම?
ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂීක් පවසයි:
මම ඔහුගේ Andallah පොකුණෙන් ලබා ගැනීමට හා නූගත්කම ගස් හෝ ගල් හෝ
සොහොන් විසින්. දෙවියන් වහන්සේ නොමැති මෙම කියාපෑම මෙම සම වයසේ ගත දෙවියන් වහන්සේ නොමැති
අමුණා ඇත දේශපාලනික ගැටුමකි සිතන්නේ නම් * විශාලතම pitfall වන්න,
* තවද, කුඩා වන උපායන් ද විය; ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේ වෙත ළඟා වූ විශ්වාසය නොමැතිව
පොකුණේ ලබා ගැනීමට හේතුවක් කිරීමට ඔවුන්ට ආශීර්වාද නම්, (එසේ මත ෂෙයික් සාලේ කළ පැහැදිලි පොත ඒකාබද්ධ කිරීම
සුවය සඳහා ඇසීමට හෝ ඇස් වල ගෙවීම් සඳහා නොවරදින නූල් හා සුරතලා හේතුව කරමින් වැනි හානි
හෝ ගෙවීමට, සහ මෙම හේතුවක් කරන්න අල්-ෂීක්
ආශීර්වාද vanities:
Balomcnh මෙම Kaaba, හෝ Maqam ඉබ්රාහිම් බිත්ති ස්පර්ශ, එවැනි මුස්ලිම් පල්ලියේ දොරවල් සිප ලෙස අල්-Shara සඳහන් දේ, සොහොන් වෙත ගොස් ඇත ආශීර්වාද ආශීර්වාද සංචාරය
කිරීම රිසි නොවන, නමුත් හිතාමතාම එසේ නම් ආශීර්වාද ඉල්ලා යාච්ඤා
කරන අතර, ඉන්පසු වඩා හොඳ යාච්ඤා බව විශ්වාස කිරීමට,
Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyyah
(එය යාච්ඤා හිරා වෙත ගොස් ඇමතුම් තුළ යාච්ඤා කිරීමට
තෝර් ගුහාව වෙත Ooisavr ඉල්ලා සිටී හෝ දෙවියන් වහන්සේ එය හා ඇමතුම් තුළ
යාච්ඤා කිරීමට වසල්ලම් මෝසෙස් සාමය කතා කරන අවධියකට කවුරුන් එවැනි ලෙස ... ඒක Lucan ප්රිය දෙවියන් නබි සඳහා ඔහුට ආශීර්වාද කළ බව කවුරුත්
හොඳින් දන්නා කාරණයකි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ජනතාව දන්නේ හා Osrahm එහෙත්, ඔහු තම මිතුරන් එසේ දැන සිටි ඔහුගේ මිතුරන් බව
දැන මම ඒ පසුව පැමිණ ඔවුන් එය නව නිපැයුම් යමක් බවට පරිවර්තනය වීම විට අය අවශ්ය විය.
(ග්රන්ථය Mustaqeem පි Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Timih424-426)
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق