الأربعاء، 11 نوفمبر 2015


කුරානයේ දී සමහර ප්රශ්න.

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය

ප්රශ්නය ඇයට ලිපි මත පළමු වැට දී වරින්වර ද?

විද්යාඥයන් දුසිමක් වචන එකඟ

දෙකක් සහ අදහස් ක්: -

(1) එය අභියෝගයක් 0 පැමිණි නිසා නිවැරදි වන එහි අර්ථය දන්නා

(2) අර්ථය 0 දන්නේ නැහැ

මුල් වැට දී වරින්වර Vaharov (වේදනාව, හාම්) අල්-කුර්ආනය තර්කය මහා හාස්කම් ශ්රිතයක් වේ 0

ඔවුන් මෙම චරිත සමන්විත අරාබි වචන කිසිවෙකු තුළ ආකාරයේ පැමිණ හෝ දහයක් වැනි බිත්ති සහ ආශ්චර්යය විශාලත්වය පෙන්නුම් සහ වරින්වර චරිතය මුල් භාගයේ දී පැවසූ බව සොයා ගත හැකි, හාස්කම් ශ්රේෂ්ඨතම ආකාර උත්සවයකට වේ, වැට බොහෝ පසුව ශුද්ධ සඳහන් කළ -

උදාහරණයක් ලෙස (ව - ක් වන අතර කුරානයේ මජිඩ්) (හාම් - සහ පොත Albin) (පොත් බැහැර කළ Tahhaawiyyah ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි

 

************************

Q / විදේශ වචන කුරානයේ එහි සිටියහ ද ?!

    කුරානයේ දී Aloagamah වචන, විදේශ සම්භවයකින්, නමුත් එය අරාබි පටවන බර එන්න නැති නිසා අරාබි හිතකාමී අරාබිවරුන් විසින් භාවිත කරන විට අරාබි, Kalsands, සහ brocade බවට පත්, හා ඒ හා සමාන වී ඇත.

* එවිට දෙකක් මත මත විද්යාඥයන්: -

1. අල් කුර්ආනයෙහි Aloagamah වචන ඔවුන් ප්රතික්ෂේප කරයි.

2. ඉන් සමහරක් (පොත් බැහැර කළ Tahhaawiyyah ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි) ඔවුන් පවතින නමුත් භාවිතය අරාබි බවට පත්ව ඇති අතර මෙම අයිතිය දෙයක් කියන්න

 

************************

 

Q / විදේශ භාෂා කුරානයේ පරිවර්තනය කිරීමට අවසර ද ?!

සී / අර්ථ ෙයොමුකිරීම සඳහා වදාල අවසර පරිවර්තනය, විකෘති, සහ පදය හෝ ඊට වඩා වැඩි අර්ථය ඔහුගේ අවබෝධය පරිවර්තනය හා ඉංග්රීසි පරිවර්තනය, ප්රංශ හෝ පර්සියානු, අල්-කුර්ආනයේ ඔහුගේ අවබෝධය පැතිර සහ ඔහු මෙම ජනතාව කැඳවීමට අවසර ඇත. (ස්ථාවර කමිටුවේ fatwas පොත සිට 4/132 ).

 

************************

Q / කුරානයේ සිප පාලක කුමක්ද ?!

සී / අල්-කුර්ආනය සිප නීත්යානුකූල භාවය පිළිබඳ සාක්ෂි අනාවරණය විය දන්නේ නැහැ, එය කියවන හා වන්දනාමාන හා කළමනාකරණය හා වැඩ කටයුතු ඉටු (ස්ථාවර කාරක සභාව 4/122 fatwas පොත සිට)

 

************************

      Q / සෙලවීමක් කුමක්ද පාලනය කුරානයේ කියවීම අතර සහ එය ඒව වේ ?!

අයිතිය සෙලවීමක් පිළිබඳ සී / ටිකක් විතර හා මෙම වාර්තාව කියවන පවා ආගම කැඩීම විය, නමුත් එය සමහර අය ගේ පුරුදු වන අතර, (ස්ථාවර කාරක සභාව 4/116 වන fatwas ක) ආගම නවෝත්පාදනයන් තහනම් නමස්කාර සෙලවීමක් කරන විට නොව ඉතිරි.

 

************************

 

              Q / එය කුරානයේ කියවීම අතර ආචාර ආපසු අවසර ද?

සී / ස නීතිමය සාමය පසුව දෙදෙනාම ගුණ (4/82 ස්ථාවර කමිටුවේ fatwas) ඒකාබද්ධ කියවීමට නැවත

 

************************

     Q / ඔහු විද්යාත්මක අර්ථ පවසා ඇති දේ පාලක යනු කුමක්ද? කොහොමද සමහර දේවල් පර්යේෂණාත්මක සමග කුරානයේ පද සම්බන්ධ කිරීමට ?!

සී මේ වර්ගයේ / මෙම අර්ථ තේමා සිට කතාව ලේඛයක නිසා බලාපෙරොත්තු, සහ අල්-කුර්ආනය යටත් නොකළ යුතු ඔවුන් විද්යාත්මක න්යායන් කතා නමුත් ඔවුන් උපකල්පන හෝ මිත්යාවන් හා සිහින මොනවාද

නව අදහස් මත රඳා සියලු අර්ථ කිසිදු සම්භවය ඇති (ස්ථාවර කාරක සභාව 4/145 වන fatwas ක) අනුදැනුමකින් තොරව දෙවියන් වහන්සේ වෙත කියා පොතේ හෝ වසරේ හා ජාතියේ පූර්වගාමියා වචන තුළ නැත

 

************************

                Q / Mushaf රිපර් 'කුමක්ද වැඩ ?!

සී / කුරානයේ හා පොත් හා පත්තර මොන විදාරණ කුරානයේ සිට පද දුර හොඳ මිනිස්සු හා කුණු මංතීරුවක් සඳහා ඉලක්ක තැන සිට, තැන්පත් කොට, හෝ ඔහු නඩත්තු දුම් හා එය ඔස්මාන් කරන්න හෑල්ලූවට වේ තබා ඇති බව අල්ලාහ් (ස්ථාවර කාරක සභාව 4/98 fatwas පොත සිට) ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක

 

************************

 

               Q / එය පාරායනය පිළිගැනීමේ පෙන්වීම හා නිර්මලත්වය වැඳ වැටීම සඳහා නියම වෙයි ?!

වඩාත් නිවැරදි කියන්න: -

       සංශුද්ධ කිරීම සහ අපි සාක්ෂි දන්නේ නැති නිසා දිශාව යන්න කිසිදු අවශ්යතාවක් ඇති නිර්මලත්වය අවශ්යතාවය සහ උපදෙස් ලැබෙන බව පෙන්නුම් කරයි.

කාලයන්හි සහ එහි පවිත්රත්වය පළමු විද්යාඥයන් ආරවුලක් සිට පිටත්ව බව අතර * නමුත් ඒ වන විට පිළිගැනීමේ දිශාව පහසුකම් සැපයීම. (ස්ථාවර කාරක සභාව 4/146 fatwas පොත සිට)

 

දෙවියන් වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද





 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق