කුරානයේ දේපළ.
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය
1 - සියලු අරාබිවරුන් වචන ඇතුළත්
කුරානයේ, ඔබ කුරානයේ කුරෙයිෂ්
භාෂාව යන වචන සහ භාෂාව යන වචන සහ scraggly හා Hawazin භාෂාව හා තමීම්
භාෂාව වචන වලින් සොයා ගන්න.
•
ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්-Nahl ඔහු පදය ළඟා වූ
විට සිකුරාදා යාඥාව දී කියවන විට:
( أَوْ يَأْخُذَهُمْ عَلَى تَخَوُّفٍ )سورة النحل:47 )
ඕමාර් බින් කත්තාබ් පැවසුවේ අර්ථය බිය ?; Vskt සෑම මිනිසෙකු හැවෙල් සිට නැඟිට කුමක්ද පැවසුවේ විශ්වාසවන්ත එම්බා හමුදාපති: අපේ භාෂාව Altnqs වූ භය) . (විශ්වාසය Tahhaawiyyah පොත සිට ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
( أَوْ يَأْخُذَهُمْ عَلَى تَخَوُّفٍ )سورة النحل:47 )
ඕමාර් බින් කත්තාබ් පැවසුවේ අර්ථය බිය ?; Vskt සෑම මිනිසෙකු හැවෙල් සිට නැඟිට කුමක්ද පැවසුවේ විශ්වාසවන්ත එම්බා හමුදාපති: අපේ භාෂාව Altnqs වූ භය) . (විශ්වාසය Tahhaawiyyah පොත සිට ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
2 - කුරානයේ
වචන ක්රියා හා වල නම් කථික මුදුනට ළඟා, පවා
ලිපි (වේදනාව) චතුර
ඔහුගේ වචන සියල්ල චතුර
0 බව සමානත්වයට පෙන්වූ
කුරානයේ ගුණ (විශ්වාසය Tahhaawiyyah පොතෙන් ෂෙයික්
සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
අල්-කුර්ආනය
ආත්ම කෙරෙහි බලය ඇති බව 3..
කතාව /:
මෙම දේශනා එක් අරාබි ඔහුගේ
ධර්ම දේශනාව නිදහස් කිරීම සඳහා සහ කුරානයේ මෙම සහ ධර්ම දේශනය මිනිසා මෙම කැඩපත විසින්
නතර කළ විට මේ ධර්ම දේශනාව අවසන් සවන් නැව හැටිය කාන්තාවක් විය අතර විය පාරායනය
ඇය වැඩිදුරටත්
සඳහන් කළාය: ඔබ ඔහුගේ ශෛලිය වචන කියන්නේ, සහ
වචන විවිධ වචන පැමිණ Rntha තට්ටු
වත්, ඔබගේ වචන
ඉතිරි බට් සහ කන, මේ වචන ?!
විශ්වාසය සමහරවිට, පද විවිධත්වය සඳහා, සමහරවිට, ස්වර්ගය සිට, සමහරවිට, ගින්නෙන්, සමහරවිට, ආදම් නිර්මාණය
කිරීම සඳහා හා ඒ අනුව ඔහු Sultanaaly ස්වයං සම්බ වන
පද විවිධත්වය (සිට - (කුර්ආනය) .vama කුරානයේ ඔහු ආත්මය
කෙරෙහි බලය සොයා අසා එය බලය ද නිසා, ඔහු සඳහන් කළේය.
පොත් විශ්වාසය Tahhaawiyyah ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
4. ඇදහිලිවන්තයා
මානව ගුණාංග කුර්ආනය කියවීම වඩා වැඩි දෙවියන් වහන්සේ
හා වැඩි හදවත් සඳහා Gel.valqran මඟ පෙන්වීම හා
සුව ප්රේම ඉහල ගොස් ඇති බව අල්-කුර්ආනය බවයි.
(قُلْ هُوَ لِلَّذِينَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاءٌ) سورةفصلت :44
5. කුර්ආනය
ඔහු අල්-කුර්ආනය පරාසය තුළ විද්යාත්මක ප්රාතිහාර්යයන් ඉල්ලා සිටී ඔහුගේ ප්රාතිහාර්යයන්
* I'jaz අයිතිය
නමුත් ඔහුගේ පාලන ?!
සමහර පුළුල් පවා ayatollahs න්යායන් යටත් වන
අතර මෙම වැරැද්දක්, නමුත් අල්ලාහ් න්යායයන්
හි පද යටත්. (පොත සිට Tahhaawiyyah මූලධර්ම ෂෙයික්
සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි) කළ නිසා
* කුරානයේ
සමහර විස්තර.
දෙවියන් වහන්සේ පිටතට අල්ලාහ්ගේ
2 / ඒ ශක්තිමත් කඹයක් තිබූ
බව ද 1 / පොත්
විනිසුරුවන් 4 / ඒ පද 3 / පවුර
මෙම බේරුම්කරුවෙකු සමාන
6 / හරි වැරදි සිදු නොවේ ලදී
5 / බව (ධර්මිෂ්ඨ මාර්ගය සඳහා
පොත් spangle
විශ්වාසය මාර්ගෝපදේශය, ෂෙයික් මොහොමඩ්
බින් Othaimeen
දෙවියන් පි. 84-85 අනුකම්පා).
*
විස්තර කුරෙයිෂ් infidels කුර්ආනය
ගුණාංග
ඔහු පුරාණ කතාන්දර මේ වචන
0 සියලුම කුරානයේ
පිළිගැනීමට ජනතාව විරසක බව, ඔහු දේශනා බව පවසමින්., දැනුණු, (පොත් විශ්වාසය
Tahhaawiyyah
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි.) පේන කීම
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් පිහිටයි.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق