ටියුශන් පන්ති
ගැන විශ්වාසය
දෙවන
පාඩම
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය
අල්
කුර්ආනයේ ඇති සුන්නිවරුන්ගේ හා ප්රජාව * ධර්මය:
* අල්-කුර්ආනයේ අර්ථ
දැක්වීම: -,
දෙවියන් වහන්සේගේ වචනය ප්රාණියකු ගෙදර වන අතර, එය නැවත එන්න පටන්
ගත්තා. එය දෙවියන් වහන්සේ ලිපි හා අර්ථයෙන් වචනය (මෙම lumen විශ්වාසය පැසිෆික්
පොතෙන් ධර්මිෂ්ඨ මාර්ගය පැහැදිලි කිරීම සඳහා, ෂික් මුහම්මද්
අල්-'Uthaymeen
දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව S78) වේ
* දෙවියන් වහන්සේගේ
වචනය පවසයි බව සාධනය: පසුතැවීම
{ وَإِنْ أَحَدٌ مِنَ الْمُشْرِكِينَ اسْتَجَارَكَ فَأَجِرْهُ حَتَّى يَسْمَعَ كَلامَ اللَّهِ } سورة التوبة : (6)
{ وَإِنْ أَحَدٌ مِنَ الْمُشْرِكِينَ اسْتَجَارَكَ فَأَجِرْهُ حَتَّى يَسْمَعَ كَلامَ اللَّهِ } سورة التوبة : (6)
* සාක්ෂි
බව ගෙදර:
ඔහු මෙසේ පවසයි:
( شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ } (سورة البقرة : (185)
( شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ } (سورة البقرة : (185)
* ඔහු
සත්වයෙක් බව සාක්ෂි:
මෙම පදය:
{ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ } سورة الأعراف : ( 54
{ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ } سورة الأعراف : ( 54
සහ එය කුරානයේ.
- මානසික
බහාළුම:
එහි කථානායක සඳහා
කථාව වට්ටෝරුව. මෙම කථානායක තත්ත්වය හා එය දෙවියන් වහන්සේ වෙතින් නම් දෙවියන් වහන්සේගේ
ගුණාංග සියල්ල නිර්මාණය නිසා, එය නිර්මානය කරන ලද්දක්
නොවේ.
* පටන්ගත්තා:
ඔහු
එය ආරම්භ කර, පළමු කතා
කළ එකකි.
කුරානයේ දෙවියන්
වහන්සේට හා ගේබ්රියෙල් සහ මුහම්මද් එකතු කරන ලද අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්.
• දෙවියන් එකතු
- එය ආරම්භ කළ යුතුය - සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ
(حَتَّى يَسْمَعَ كَلامَ اللَّهِ } سورة التوبة : (6)
(حَتَّى يَسْمَعَ كَلامَ اللَّهِ } سورة التوبة : (6)
• ගේබ්රියෙල් සහ
මුහම්මද් සාමය ඔවුන් එය ආරම්භ නිසා ඔවුන් නොව, Abulganh නිසා ඔහු පිට විය
වැඩිදුරටත් සඳහන් කළේය.
ජිබ්රිල් Kcolh එකතු:
{ إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ ذِي قُوَّةٍ عِنْدَ ذِي الْعَرْشِ مَكِينٍ } ( سورة التكوير : ( 19 – 20 )
{ إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ ذِي قُوَّةٍ عِنْدَ ذِي الْعَرْشِ مَكِينٍ } ( سورة التكوير : ( 19 – 20 )
මොහොමඩ් Kcolh එක් කරන ලදී: උසස්
පෙළ නැවත පැවරීම
إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ * وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍ } سورة الحاقة : ( 40 – 41 ){
إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ * وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍ } سورة الحاقة : ( 40 – 41 ){
උන් වහන්සේ නැවත: -
මුහුණු දෙකක් අර්ථය: -
1. එය
ද ඇතැම් වාර්තාවල සඳහන් වේ:
එය රෑ උන් වහන්සේ
අත්හැර ඇති ජනතාව තම අත නොව ඔවුන්ගේ හදවත් තුළ වත්, Massahvhm දී කුර්ආනය ඉඩ
- සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ bump (ඉබ්නු මාජා / පොත
අරගල විසින් කළ විස්තරය / කුර්ආනය සහ විද්යාව දොර යන්න).
* ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen
පවසයි:
මෙම දෙවියන් වහන්සේ
දන්නා - ජනතාව සම්පූර්ණයෙන්ම ඔහුට මැලිකමක් හඳුන්වා විට, රළු පරළු ඔහු පහත
සඳහන් නොවන බව සහ මූලධර්ම අනුව, එය ඔහු තනි සහ ඔහුගේ වටිනා
අගය කරන අතර, දෙවියන් වහන්සේ මේ දන්නේ
නෑ හැරී අය අත පවතින බව කුරානයේ අෂ්රෆ් නිසා, ඉවත් වේ නැත.
2. දෙවියන්
වහන්සේ හා විස්තර කරා ආපසු යාමට:
එහි එකම දෙවි ලෙස
විස්තර කර නැත කුර්ආනය එය විස්තර කරන සියලු බලැති දෙවි වන කථානායක විය යුතු ය. සහ සත්ය
යන දෙකම සම්බන්ධ (පොත් Waasitiyyah මූලධර්ම ෂෙයික්
Mohammed'Uthaymeen
දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව S363 පැහැදිලි - 364).
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් ආශීර්වාද
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق