පාඩම් හතක්:
(අනාවැකිය හා එම පණිවිඩය)
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් විය.
අනාවැකි
හා එම පණිවිඩය.
මුහම්මද් තුමාගේ
වක්තෘ මත කතාව, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
එම ස්වරුපය,
ස්වරුපය පමණක් අපෝස්තුළුවරුන් විසින් දන්නා නොවන
නිසා ය.
•
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ විස්තර, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්:
-
අබ්දුල්ලා හා නබිතුමාට හා මැසෙන්ජර් හා පණිවිඩකරුවන්
සහ වක්තෘවරුන් වූ මුද්රාව, දෙවියන් වහන්සේගේ මිත්රයා, සාමාන්ය ජින්වරුන්
සහ මිනිසුන් යවා නිසා එය. ඔහුගේ තැන මහමුද් ද දැකිය Morod හිමිකරු, ප්රශංසාව ධජය හිමිකරු.
නබි සාමය
සිද්ධස්ථාන වසල්ලම්.
වසරේ සිද්ධස්ථානයක්
මුස්තාපා අලයිහිස් විය, වහල්භාවය, හා අනාවැකි තැන, සහ පණිවිඩය ඉහළ
ලෝකයේ ප්රමුඛතම ලෙස විස්තර කර ඇත. අල්ලාහ්ගේ අපොස්තුළු ඔහු Mqamath ඉහළ ඇති ආශිර්වාදය
හා සාමය විස්තර නිසා.
{ سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا}( سورة الإسراء أية : (1)
එය මේ මහා
ස්ථානය විස්තර:
Isra සිද්ධස්ථානයක් පසුව Maraj. වහල් තම විස්තරය
වැඩිම පරාජයට පත්වුණා එය අනාවැකිය විස්තර වැඩි පණිවිඩය වැඩිම පරිපූර්ණ නම් වේ. (විස්තර
මූලධර්මය ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් Tahhaawiyyah).
ප්රශ්නය
/ අනාවැකිය හා එම පණිවිඩය කණ්ඩායම් ද ?!
විද්වතුන්
වෙනස්:
-
පළමු දැක්ම නබිවරු හා නබි අතර වෙනසක් නැහැ.
-
හා මේ සභාවේ විද්වතුන් සහ සුන්නිවරුන්ගේ කියන්න
රාජ්ය - දෙවන දැක්ම ඔවුන් අතර වෙනසක් ඇත. රාජ්ය (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි) කියන්නේ
- සැබෑ එය
* මෙම
නබි අර්ථ දැක්වීම:
තමාටම අල්ලාහ්ගේ
ෂරියා දේවානුභාවයෙන් හෝ තහවුරු ඔහු සමඟ එකඟ වන ජනතාව වෙත දැනුම්දීම ඔහුට නියෝග කර ඇත.
* පණිවුඩය
අර්ථ කථනයකි.
දෙවියන් වහන්සේගේ
ෂරියා විසින් හෙළි සහ (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි) උල්ලංඝනය
ජනතාවට දැනුම්
ප්රශ්නය
/ එය නබිවරු හා නබි අතර වෙනස (Etienne දෙවියන්
වහන්සේගේ මාලිගාව වෙන්කර) වේ කරන්න බව ඇත්තද ?!
මෙය නම්, (ධර්මය ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂික් Tahhaawiyyah
පැහැදිලි) එය පොත තම පොතේ හා වක්තෘවරයෙකු දූතයා
විය හැකිය නිසා සැබෑ නොව හොඳ නැත..
ප්රශ්නය
/ ඒ ගැන කතා කරන්න ආවා (හා දිවැසිවරුන් විද්යාඥයන් උරුමකරුවන්) Malmqsod?
මෙම ලෝකය තමා සමඟ
සිටි බව නීතිය පැහැදිලි කර දී නබි සිදු මන්ද, ලෝකය හා අනාගතවක්තෘ
අතර සමානත්වයක් තියෙනවා නමුත් අනාගතවක්තෘ ඔහුට අනාවරණය කරනු ඇත. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික්
පැහැදිලි මූලධර්ම Tahhaawiyyah)
ප්රශ්නය
/ BAM පණිවුඩය
හා එය ඔවුන්ගේ අවංකභාවය දන්නා ආකාරය ලබා ?!
නබි
හා නබි හා සාමාන්ය ජනතාව, හෝ
දූතයා බව ප්රකාශ එය ප්රවෘත්ති එන අතර වෙනස පහත සඳහන් පරිදි වේ: -
1) සුන්නිවරුන්ගේ හා පියවරුන්ගේ
දැක්ම: අනාවැකිය හා එම පණිවිඩය එහි නාමාවලිය හා එක් අතකින් සංවේදක අරුමපුදුම දේ සීමා
නොවන කියන්න වෙනස් එහි trifecta පහර.
2) පද පණිවුඩය අනාවැකියේ
ශ්රිතය හා ඔප්පු කිරීමට සාක්ෂි.
3) පළපුරුද්ද සහ කළ
කී සහ D අවංකභාවය ඇති විධාන
සහ තහනම් ගැන ඔහු පිට නබි සාමය ඇති විය වේ.
4) දෙවියන් වහන්සේ
තම දිවැසිවරුන් හා ඉතා සමීප මිතුරන් ජයග්රහණය ලබා බව. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් පැහැදිලි
මූලධර්ම Tahhaawiyyah)
(විද
ා හා වැඩ කටයුතු පිළිබඳ අනාවැකිය): Q / ඒක
කියන්න අයගේ වචන ඇත්තද?
මෙම සහ වැඩ හා
දාර්ශනිකයන් වචන අනාවැකියේ වචන, නමුත් අනාවැකිය සම-මාලයට
හා සංසන්දනය කර ඇත (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් විශ්වාසය Tahhaawiyyah පැහැදිලි) එය සත්යයක්
නො වේ
ප්රශ්නය
/ කරන්න කමිටු මැසෙන්ජර් නැද්ද?
අයිතිය / ජින්වරුන් දූතයා
ඇතුළු නැහැ,
නමුත් ජින්වරුන් පණිවිඩය තුළ පළාතක් අනුගමනය
.{
وَإِذْ صَرَفْنَا إِلَيْكَ نَفَرًا مِّنَ الْجِنِّ }( سورة الأحقاف:29)
එම පදයෙහි: ඔබ
{ يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ أَلَمْ يَأْتِكُمْ
رُسُلٌ مِّنكُمْ )( سورة الأنعام:130)
මෙතනට අදහස්
වන්නේ: දොර Alnglab සිට:
මිනිස් වර්ගයා
සහ එකී එකම ලිංගයේ ජින්වරුන් ස්ත්රී පුරුෂ නිසා. පතිපාදන සම්භවය දී Vlastrakema
{
وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ}(الذاريات (56).
ප්රශ්නය
/ වැකිය (නබිවරුන්) ඔබ සිතන්නේ කුමක්ද?
මෙම ප්රකාශය සංවාදවල
දී ද පැමිණියේ ය.
වර්ග දෙකක්
ගෞරවය:
නබි ඥාතියෙකු 1. ගෞරවය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් (:( මම කැමති විකල්පය කොට,).
2. ගෞරවය Cosby - කමල් වහල්.
මෙම ශාස්තෘවරුන්
හා පණිවිඩකරුවන් විද්වතුන් සහ අධීක්ෂනය කලේ කියනවා:. දිවැසිවරුන් එය protoplasm හා ස්වභාවධර්මය
වඩා මිනිසුන්ට අයිතිය විය හැකිය දේ හරි විය හැකි බව (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි)
* මෙම
සෝදිසි කොටස්වලට බෙදා ඇති: -
රෝග හා ආබාධ
1. පද:
විට සුන්නිවරුන්ගේ
හා ගෝලයන් අසනීප හා දැඩි ලෙඩ දුක් පිරිස.
Ash'aris විට ඔවුන් ලෙඩ පුවර්ස්
රෝගය ලබා ගැනීමට හා මෙම වැරදියි.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (ඔහු
කතා කොට, අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු
මස්ඌද් ගියේය:?! "ඔව්." මම ඔබ අසනීප
තත්ත්වයෙන් පසුවන දැනෙන්නේ බලන්න Qalallenba සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් "ඔබ Aoek මිනිසුන් ලෙස මම Ooek සඳහා," ඔහු කීවේය, සහ ඔබ අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණෙනි සඳහා සිදු වූ බව ඔහු පැවසීය)
නබිවරුන්ගේ බොහෝ සුන්
(ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි) පරීක්ෂා
කරනු ලැබේ.
පව් දෙක:
(පව් කොටස්)
1-අවිශ්වාසය: ඇති
වූ නිසා ඔවුන් අනාවැකිය හා පණිවිඩයක් මගින් නොවන එකම ප්රමිතියක් යටතට වන අතර, දිවැසිවරයන් ගැනීමට
ඇති නීත්යානුකූල අයිතිය අවිශ්වාසය.
2-පව්: අනාවැකිය විසින් සම්මානය
සහ එම පණිවිඩය, නමුත් අනාවැකිය ඔවුන් තහනම්
කරන පණිවිඩයට පසුව, එය විශාල කැප නියෝජිතයන්
නොවේ. නව නිපැයුම් ජනතාව විසින් සම්මත කරන ලද එක් මෙන් නොව.
3-නොවැදගත් දේවල්: ඔවුන්
දෙකකට බෙදෙන:
1) එම පණිවිඩය කතා සන්නිවේදනය
හා ලේකම් වෙත pettiness සිත් සසල කරවන අවංකභාවය
ඔවුන් Menzhon
දිවැසිවරුන් හෝ නියෝජිතයන් සහ දිවැසිවරුන් අවසර
නැත.
2) සුළු - වැඩ මිනිස් ස්වභාවයන්
හෝ මෙම සම්මානය සලකා වන, එය යථාර්ථයක් කියන්නේ නැහැ, නමුත් ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂීක් ධර්මය 'Tahhaawiyyah පැහැදිලි සම්මානය.
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق