· පාලකයා.
(Sunan දෝවනය).
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
Sunan දෝවනය:
Ablutions වැටුප් වැඩි කරන පරිපූරක, වන අතර, එය ශරීරය දෝවනය
වලංගු බාධාවක් නොවේ වැඩය.
පළමුව, දත් මැදීම හා මුඛය
ඇසු විට වෙනුවට.
අර්ථය දත්
හෙළිවී ඇත්තේ:
ඔබේ Estak එහි නම වන Oud. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්
සාක්ෂාත් සිට පොත පාලකයා විස්තර.)
Siwak පාලනය:
එය (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්
සාක්ෂාත් සිට පොත පාලකයා විස්තර.) සනාථ බව සුන්නහ්ව සැබෑ ය.
ප්රශ්නය
/ ඔබ arak පොරොන්දු
තොරව මැදීම සඳහා පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් දත් ලබා ගන්නේ
කෙසේද?
ෆුලර් හා arak ක දණ්ඩක් හෝ කුමන
එහි සිදු,
නමුත් මේ වසරේ Chok ඇඟිල්ල හෝ කඩමාල්ලක්
නම් එය ඈත දේ පිරිසිදු ඔහුට සිදු ලෙස ලැබෙන කිරීමට වඩා හොඳ. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/239 ක ගෞරවය සහ තේජස
විවෘත)
*
Siwaak නීතිගත යටතේ
කොන්දේසි:
1 විට දෝවනය
2 යාච්ඤා දී
3 නින්දෙන් අවදි වූ විට
4 ඔබ මුව සාක්ෂි (Siwak මුඛය පිරිසිඳු
හා දෙවියන් වහන්සේ සතුටු ") (බුහාරි (1934) සුවඳ වෙනස් වූ
විට
5 වංශය හා මුස්ලිම් පල්ලිය
ඇතුල් වූ පසු.
* දත් හෙළිවී
ඇත්තේ ප්රතිලාභ.
A) ලෞකික
1
2 කට පිරිසිඳු හා ආහාර දිරවීමට 3 නිදිමත හතර නෙරපා
ඇති අලසබව කපා උපකාරී වේ.
B) Akhroah.
සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත නඟින
සුමිහිරි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen ක Zaad මත Mumti.)
දෙවන: වොෂ් මුහුණ සේදීම
පෙර පළමු වොෂ් තුන් වතාවක් දෙනවා.
ඔහු wudoo (බුහාරි 1/72, මුස්ලිම්, 1/205 විසින් ඔස්මාන්
විස්තර කතන්දරයක් සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක සිට) තුන් වරක් අත් සේදීම ආරම්භ කරන්නේ
නම්, නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා
එහෙත් ඔවුන් යන්ත්රය, රෙදි සෝදන ඔවුන්
ජල සම්ප්රේෂණය, එය Tthaarhama ඉදිරිපත් කිරීම
වඩාත් සුදුසු ය.
ප්රශ්නය
/ ඇයි අත් නබි පවත්වාගෙන යෑම සඳහා බදු නැහැ, සාමය
වසල්ලම් සෝදා?
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ
පවසයි:
:(يَا
أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلَاةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ)( سورة المائدة :6)
අත් සඳහන් කර නැහැ.
ප්රශ්නය
/ විට සේදීම අත් හා යුතුකමක්?
රාත්රී නම්, එය නියෝග නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා, සෝදා ගත යුතු
සම්මුඛ පරීක්ෂණ
:( ඔබ ඔහුගේ නින්දෙන් අවදි නම් සෝදා තුන් වරක් දක්වා කළය තුළ ඔහුගේ අත ගල්වා නැහැ, ඔහු දැන් කොහෙද
ඔහුගේ අත දන්නේ නැහැ) "නිවැරදි මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය.
තෙවන: අතිශයෝක්තියක් Balamadamadh සහ-උපවාසයේ නොවන
ආශ්වාස.
අත් සේදීම පසු මෙම තුන්
වරක් තුනක් Gerfat විය .walovdil.
·
මුඛය ඇසු අර්ථය:
එය කටින් ජල කළමනාකරණ
වේ.
·
අර්ථය ආඝාණ:
එය නාසය ස්වයං
ජලය ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා ය
දෝවනය දී
මුඛය සහ නාසය ඇසු ක Q / පාලනය?
නිසා ablutions හා රෙදි සෝදන ඔවුන්
අවශ්යතාව ඔවුන්ට පැහැදිලි පාලනය ඇති නිසා.
*
අතිශයෝක්තියක් වන නොවන උපවාසයේ:
අතිශයෝක්තියට ඇසු: දැඩි
ජල මා හා සෑම නොනිමෙන එය සිදු කරන්න වේ.
අධික ආශ්වාස: සමාන බලතල
අදින. (ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/139 ක Zaad මත Mumti)
:(
නවීන දෝවනය, සහ ඇඟිලි අතර කැළැල්, සහ නාසය තුලට ගැඹුරු
ඔබ නිරාහාරව ඇති නම් හැරෙන්නට) (අහමඩ් 4/33 විසින් කළ විස්තරය, සහ තිර්මිදි දොර, අච්චාරු දැමීමේ
ඇඟිලි අංක 788 අතීතයක් හා) හොඳ
සාකච්ඡාව නිසි පවසයි.
හතරවන: වේලාව හා මුහුණ
සේදීම ගැන වොෂ් තුනක්, අත් සහ කකුල් කිරීමට Algslh එක් වැඩි වේ.
·
වේලාව:
මෙම හතරක් පමණක් අත්, සහ මිනිසුන් දෙදෙනා
විශේෂ සාමාජිකයෙක්
පසුව දකුණු අත හා වම් අත
දකුණතින්,
සහ ඔහු සමඟ ආරම්භ කරන්න (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/143 ක Zaad මත Mumti) මිනිසා පිටත් විය.
·
කාලය නීත්යානුකූල භාවය සනාථ:
අයිෂා :( අයිෂා, අල්ලාහ් ඇය සමඟ
සතුටු විය හැකිය: ඇත අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සාමය Tnolh දී කාලය, හා Trgelh, සහ Thorh වගේ, මුළු දී අලෙයිහි
වසල්ලම්) (බුහාරි පොත දෝවනය 1/75, පාලකයා 1/226 මුස්ලිම් පොත විසින්
කළ විස්තරය)
·
වොෂ් තුනක් Algslh එක් වැඩි ....
Algslh, දෙවන හා තෙවන දෙවන Algslh අවසන් නිසා Sunan Algslh පළමු යි.
තෙවන Algslh අවසන්
ඔවුන් පිරිසිදු කිව්වා කියලා.
දෙවරක් දෙවරක් ඔහු වරක්
wudoo චාරිකා කරන්නේ,: · එය ඔහු පිට නබි
සාමයක් බව ඔප්පු කර ඇත. (බුහාරි විසින් දන්වා අබ්දුල්ලාහ් බින් සයිද් පොත දෝවනය 1/72 සිට ගැටළුකාරී)
·
මෙම තුනක තුනක්. (ඔස්මාන් අල්-බුහාරි සමග පැවති
සම්මුඛ සාකච්ඡාවක සිට පොත දෝවනය 1/72, 1/204, මුස්ලිම් විස්තර
කතන්දරයක්
පස්වන: අච්චාරු
දැමීමේදී ඇඟිලි හා ඇඟිලි:
ඇඟිලි කෙසේද, අච්චාරු දැමීමේ
වේ: අච්චාරු දැමීමේදී ඇඟිලි හා ඇඟිලි
·
අත ඇති ඇඟිලි: එකිනෙකාට ඇතුළු කිරීමට
·
මිනිසුන් දෙදෙනා පරිදි:
වේලාව සඳහා මිනිසා අතේ
මාපට ඇඟිල්ල එළියට ආරම්භ ඉතිරි, Akhllahma Bouknasr ඔහුගේ වම් අතින්
පහල සිට අත ඔහුගේ දකුණු පාදය Bouknasr ආධුනිකයෙක් නම්:
ඔවුන් සඳහන් කරයි. (ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 1/143 ක Mumti පොත පාලකයා)
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ, අච්චාරු
දැමීමේ ඇඟිලි?
නබි සල්ලල්ලාහු (හා ඇඟිලි
අතර අසමතුලිතතාව) වසල්ලම්
ඇඟිලි අතර
අසමතුලිතතාව:
අවිනිශ්චිත අප්රසන්න ජලය
පැමිණීම නම්, නමුත් එය (, Shaykh ඉබ්නු Baaz වන fatwas සිට අල්ලාහ් ඔහුට
දයාව තිබිය හැක.) බදු Vtkhalil ජලය පැමිණීම තහවුරු
කළේ නැත.
හයවන, අවසන් වී දෝවනය
අහස ඔහුගේ අයැදීම් දෙවියන් ඉවත් ඔහු මෙම නඩුවේ යාච්ඤා යාච්ඤා වසල්ලම් තුමාණන් සාමය
සිට ගැටළුකාරී දේ කියන්න.
«පවසයි එක් දෝවනය
Vispeg දෝවනය සිට ඔබ, එවිට:; පමණක් විවෘත මට
කිසිම සහකරු සමඟ පමණක් කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි දැරීමට අල්ලාහ්, මම මුහම්මද් ඔහුගේ
වහල් හා මැසෙන්ජර් බව සාක්ෂි දැරීමට නවීන නවකතාව මුස්ලිම් :( (හා නබි සාමය ජීවිතය ඔහු
කතා කොට, ඔහු පිට විය පාරාදීසය
ඔහුගේ දොරටු අටක් ඔබ කැමති ඇතුළු වනු ඇත) මුස්ලිම් (234) විසින් විස්තර
කතන්දරයක්.
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ
සාකච්ඡාව ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික්
Maraam ළඟා පොත පාලකයා
පැහැදිලි .... පවිත්රත්වය හා නමස්කාරය වෙනත් පනත් දෙවියන් ආශීර්වාද හා ඔහුගේ වැඩ ඉතිරි
අබ්දුල්ලාහ් අබ්දුල් Phippark සඳහා එය ප්රයෝජනවත්
කරන ablutions
පසු අනුග්රහය ඒකාබද්ධ කිරීම පෙන්නුම් කරන්නේ, ස්වර්ගයේ ඇතුළු
නමස්කාර නොවේ. එය දෙවියන් වහන්සේගේ දයාව වේ, ප්රමිතිකරණය)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق