(ආගමන
දෙවන වසරේ දී සිදු වූ බව ඉතා වැදගත් සිදුවීම්)
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් විය
1. දිශාව බවට
පත්: -
බද්ර් විසින්
අත්සන්, ආගමන දෙවන වසරේ
දී දිශාව බවට පරිවර්තනය කරන ලදී
(قَدْ نَرَى تَقَلُّبَ وَجْهِكَ فِي السَّمَاءِ فَلَنُوَلِّيَنَّكَ
قِبْلَةً تَرْضَاهَا فَوَلِّ وَجْهَكَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ) سورة البقرة (144)
* Bara (දෙවියන්
වහන්සේගේ පළමු යාච්ඤා නගරයේ Kaaba කිරීමට
ඔහු පිට විය යුතු අතර, වයස
සහ ආශ්චර්යය n Quba ජනයා
දෙවන දිනය අද උදෑසන යාච්ඤා ඔවුන් එහි ප්රවෘත්ති කිව්වේ නැහැ) ද, නිවැරදි
විය.
* ඉබ්නු
උමර් පවසයි: - උදෑසන යාච්ඤා ජනතාව Bakaba එය
ඉදිරි ඔවුන්ට ආවොත් අතර, ඔහු
පැවසීය: - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් බව අද රෑ කොරියානු Kaaba Fastqubloha ලැබෙන
බව නියෝග කර ඇත ද ඔහු ළඟට යවා ඇත. ඔවුන්ගේ මුහුණු ව්යාජ Vastdaroa Kaaba (නිවැරදි
බව ඔප්පු විය
* ඔහු
මිනිසුන් හැරීමට පෙර මඟ පෙන්වීම මත මිය ගිය මිය ගිය සහාබාවරුන්ට පවසයි:
(وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُضِيعَ إِيمَانَكُمْ إِنَّ اللَّهَ بِالنَّاسِ
لَرَءُوفٌ رَحِيمٌ.)( سورة البقرة (143)
* Bara පවසයි:
- අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් ජෙරුසලමේ මාස දහසය ගැන දෙවිට යාච්ඤා කර තිබූ අතර, ඔහු
දෙවියන් වහන්සේගේ බැස එම Kaaba දෙසට
යොමු කිරීමට ආදරය
(قَدْ نَرَى تَقَلُّبَ وَجْهِكَ فِي السَّمَاءِ فَلَنُوَلِّيَنَّكَ
قِبْلَةً تَرْضَاهَا فَوَلِّ وَجْهَكَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ)( سورة البقرة (142)
* ඔහු
ජනතාව -ohm Alehud- Maulahm සියල්ල
ද? වූහ දෙවියන්
බව පිළිගෙන
(قُلْ لِلَّهِ الْمَشْرِقُ وَالْمَغْرِبُ
يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ(
(හමුවේ මුස්ලිම් විසින් දන්වා බැස මෝඩයෝ
2 කල්පිතය
උපවාසයේ හා 'සකාත්:
රමලාන් මාසයේ
1: -
* ඉබ්නු
ජරීර් පවසයි: - මෙම වසරේ බද්ර් සටනට පෙර රාමසාන් උපවාසයේ මාසික පැනවීම.
ඉබ්නු අබ්බාස්, අල්ලාහ්
ඔහු නගරයේ ඉදිරිපත් කරන විට අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔහුට සතුටු විය හැකි යුදෙව්වන් Ashura නිරාහාර
ව සිට බව සොයා ඔවුන්ට කතා කොට, ඔවුන්
උන් වහන්සේ කතා කොට,: - මෙම
දෙවියන් වහන්සේ මෝසෙස්ට දිවි ගලවා වී ඇති දවසක්.
ඔහු
ඔබ මෝසෙස් ලැබීමට සුදුසු බවයි. ") නිරාහාරව සිට (නිවැරදි ස්ථිර උපවාස ලෙස අණ :-()
* Maaz බින්
Jabal අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් ඔහුට ආශීර්වාද බව ඔහුට සතුටු විය යුතු අතර නගරය දුන් සෑම මසකම වේගයෙන් දින
තුනක් ආරම්භ, සහ Ashura නිරාහාර
ව සිට හැක, සියලු බලැති
දෙවියන් වහන්සේ අට වේගයෙන් ඔහු මත පනවා ඇති.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ
كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ (183) أَيَّامًا
مَّعْدُودَاتٍ ۚ فَمَن كَانَ مِنكُم مَّرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ
أَيَّامٍ أُخَرَ ۚ وَعَلَى الَّذِينَ يُطِيقُونَهُ فِدْيَةٌ طَعَامُ مِسْكِينٍ ۖ)البقرة :184
එය, නිරාහාරව
සිට පෝෂණය කැමති Vodzah ඔහු
සමඟ එය කැමති වුණා
එවිට දෙවියන්
වහන්සේ
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ
الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن
شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ(البقرة :185
ඒ සංචාරකයා
සහ විශාල සනාථ පෝෂණය කිරීමට එය බලපත්
* ඒ වගේම
අයිෂා පැවසුවේ, රාමසාන් බැස
විට Ashura, කැමති නිරාහාරව
සිටිමින් හා එකඟ විය සීඝ්රයෙන් වේගයෙන් (නිවැරදි බව ඔප්පු)
2 කල්පිතය
Fitr:
ඉබ්නු ජරීර්
පවසයි: - මෙම වසරේ අය zakaat අල්-fitr වේ.
එය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහුට ආශීර්වාද බව හා අල්-Fitr දිනක්
හෝ දෙකක් පෙර ජනයාට ආමන්ත්රණය සහ ඒ සඳහා ඔවුන්ට නියෝග කර ඇත.
ඔහු මෙසේ පැවසීය
- හා නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මංගල්යයේ විය යුතු අතර, සෙනඟ
සමඟ දෙව් වෙත ගොස්, (ආරම්භයේදී
සහ ඉබ්නු කසීර් 1/608 අවසන්) පළමු
Eid යාච්ඤාව
3 කල්පිතය
'සකාත්: -
ඉබ්නු කසීර්
පවසයි: - මෙම වසරේ ස්මාරකයේ 'සකාත්
(ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/608 අවසන්
පනවා, එම බැඳීමට ඉඩදිය
එකක් ලෙස සඳහන් කර ඇත
3) මේ
වසර තුළ ඔහුගේ ජයග්රහන
1-, ඔහුගේ ජයග්රහන
පළමු Aloboa වේ -
සටන මෙම සටනට
පිහිටා තිබූ, නමුත් Moadeh දෙවන
වසරේ 12 ශුන්ය
මෙම සටන් අතර ඇති බව යුද හමුදා සටන් නොකර නගරයට ගොස් ඇත. (Sahih Al-බුහාරි
දී වාර්තා සෙයිද් ඉබ්නු Arqam සිට
ගැටළුකාරී)
buwat 2-ආක්රමණය: -
දෙවියන් වහන්සේගේ
සමාදානය විසින් යටත් නබි ඔහු ඉර් කුරෙයිෂ් විරෝධය පළ කරන Qureshi හා
අරමුණ පවා විද්යුත් කොටුව ළඟා, පසුව
නුවරට නැවත Kedah ලැබුණේ නැහැ
කැමති දෙවන වසරේ දී ඔහු පිට විය.
එම කුලයේම
3-සටන: -
පළමු Jamadi දී, එය
Radwa, ගෝත්රය පිහිටා, නමුත්
Moadeh (ආරම්භය සහ ඉබ්නු
කසීර් 1/599 අවසන්) වූහ
සටන් කළේ නැත
* ඉබ්නු Ishaq පවසයි: -
හෝ අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් යටත්, සාමය ඔහු පිට
එවකට Aloboa විද්යුත් කොටුව, පසුව
එම කුලයේම (බුහාරි (පොත් Maghazi සඳහන්)
විය
Buraydah පවසයි: -
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
සමග ජය, සාමය දහසය ආක්රමණය
(බුහාරි) වසල්ලම්
4. බද්ර්
ශ්රේෂ්ඨත්වය සටන ද නිර්ණායක මත, දවස
හමුදා දෙකක් හමු: -
• නිසා: -
ඉබ්නු අබ්බාස්, ඔහු
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇසූ විට අල්ලාහ් සතුටු විය හැක, සාමය
Babi සුෆ්යාන්, කපුරු
සිට පැමිණෙන ඔහු පිට විය යුතු අතර, කුරෙයිෂ්
මහත් Imola රැගෙන ආහාර
රැගත්, නබි යවන ලදී, සාමය
පුවත් Caravan ගවේෂණය කිරීමට
පීඑස්පීඑස් වසල්ලම් (Local News Sahih මුස්ලිම්
ස්ථාවර පීඑස්පීඑස් යවන්න)
(මෙම ඉර් කුරෙයිෂ්, ඔවුන්ගේ
මුදල් ඔබ දෙවියන් වහන්සේ Infelkmoha හැක
ඔවුන් පිටත් වන විට) (ඉබ්නු හිෂාම් - - ඉබ්නු අබ්බාස් නිසි ඉබ්නු Ishaq බැඳුම්කර
විසින් 2/61 බයෝග්රෆි):
Vndb දෙවියන් වහන්සේ
ඔහු හා මුස්ලිම් ජනතාව පවසයි ආශීර්වාද
අබූ සුෆියාන්, වෙරළ
පාරේ රැගත් ජීප් Vslk ගනිමින් මුස්ලිම්
ළඟා මක්කම ජනතාව බලමුලු ගැන්වීම Damadm අම්ර්
ඉබ්නු අල්-Ghafari යවා ඇති බව
Quraysh මම ප්රවෘත්ති
සොයා ගනු ලැබූ අතර මේ වන භාණ්ඩ රැගත් රථ පෙළ ආරක්ෂා එළියට එන්න සූදානම්.
සමහර මුස්ලිම්
රැගත් ජීප්, ඔවුන් සටන්
සඳහා සූදානම් නැති නිසා, යුද
හමුදාව, Erth කළ infidels හමුවේ
පැන යාමට.
කුරාන තම තමන්ගේ
තත්වය ප්රකාශ කර ඇත
(كَما أَخْرَجَكَ رَبُّكَ مِنْ بَيْتِكَ بِالْحَقِّ وَإِنَّ فَرِيقاً
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ لَكارِهُونَ)سورة الانفال(5ـ6)
අන්සාරිවරුන්
පක්ෂපාතිත්වය වක්තෘ මුහම්මද් පොරොන්දු වී තිබුනි, සාමය
ඔවුන්ගේ රටේ Ihamoh, සහ
නගරයෙන් පිටත ඔහු සමඟ සටන් කිරීමට Abayaoh නැති
බව දෙවැනි බාධාවක් විකිණීමට වසල්ලම්.
* ඉබ්නු Ishaq උත්සවයේ
පිළිබඳ පුවත සඳහන්: - නබි, සාමය, විශේෂයෙන්ම
අල්-අන්සාර් සටන්, ඔහු Schauer හිමියන්
හා පොදු අභිප්රාය වසල්ලම් බව පැවසුවේ -va_i_ar ජනතාව
සහ කුරෙයිෂ් ගැන ඔවුන්ට කියන්නේ, ඔහු
අබු බක්ර් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි ගෙන, ඔහු
කතා කොට, සහ හොඳම, පසුව
ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු
පැවසීය සහ හොඳම, එසේ නම් ඔහු
Miqdad ඉබ්නු අම්ර්
අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු
පැවසීය: - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි දෙවියන් දැකීමට චලනය සාමාන්ය අපි ඔබ සමඟ වන අතර, දෙවියන්
වහන්සේ ඔබ මෝසෙස්ට Benoit ඊශ්රායෙල්
පවසයි කියන්නේ නැහැ - '' ඔබ
හා ඔබගේ දෙවියන් Vqatla නියත
වශයෙන්ම මෙහි කිසිවක් නැත යන්න, නමුත්
Mekma සටන්කරුවන්
වෙත ඔබ හා ඔබගේ දෙවියන් යන්න, Volve සර්ත්
පවා ඔහු නොදන්වා ඔබ සමඟ අපේ සම කිරීමට Laghmad තටාක
ඉදි කිරීමට නම් ඔබ නිවැරදි යැවී ය.
එවිට ඔහු අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් කතා කොට, '' සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: - (Sirois ආරංචිය, දෙවියන්
වහන්සේ මට ජාතීන් දෙක එක් පොරොන්දු වී ඇත, දෙවියන්
වහන්සේ වෙත මම තවත් ජන බලන්න නම්) (ඉබ්නු කසීර් ආරම්භය සහ නිවැරදිව නවකතාව ඉබ්නු Ishaq ආරෝපණය
අවසන්)
• හමුදා
සංඛ්යාව: -
මුස්ලිම් යුද
හමුදාවට තුන්සිය දහනවයක් ප්රහාරක හා infidels සංඛ්යාව
සංඛ්යාව යුද හමුදාව දහස් සටන්කරුවන්
* නැවත
සිහිපත් ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් නබි පැතිරවීම සතුටු විය හැක, සාමය
බද්ර් දින යාච්ඤා කිරීමෙන් ඔහු කෙරෙහි විය යුතු අතර,
ඔහුගේ අත් දීර්ඝ
සහ ඔහුගේ දෙවියන් වහන්සේ අතින් ආරම්භ බද්ර් දවස නබි බලා සිට, සාමය
දහසක් හා ඒවායේ හිමිකරුවන් තුන්සිය දහනවයක් මිනිසුන් සිටින infidels කිරීමට
ඔහු පිට විය යුතු අතර, Laa නබි
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් දිශාව නම්: -: -
(දෙවියන් දෙවියනි ඔහු මට පොරොන්දු වූ දේ මට කළ,, මම
ඔහු මට පොරොන්දු වූ දේ අහිමි ඔහු පැවසීය ඔහ් දෙවියනි, මේ
කල්ලියේ විනාශ, ඉස්ලාම් ජනතාව
බිම නමස්කාර කරන්නේ නැහැ)
තවමත් ඔහු තම
උරහිස් දුප්පත් ගුණාත්මක වැටී තුරු අනාගත දිශාව, ඔහුගේ
අත් දෙවියන් Mada අතින්, අබු
බක්ර්, අල්ලාහ් ඔහු
සමඟ සතුටු විය හැකිය ඔහුගේ උරහිස මත Volqah සරමකින්
ගෙන පසුව පිටුපස සිට ඔහු වැළඳ බව ඔහුට ලබා දී
ඔහු මෙසේ පැවසීය:
- සාමාන්ය ප්රමාණවත් තරම් දෙවි සමිඳාණන් වහන්සේගේ නබි ආයාචනයට, එය
ඔබ පුරුෂයා ශුක්ර තරලය බැහැර සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ පොරොන්දු කළ දේ ඉටු කරනවා
) إِذْ تَسْتَغِيثُونَ رَبَّكُمْ
فَاسْتَجَابَ لَكُمْ أَنِّي مُمِدُّكُم بِأَلْفٍ مِّنَ الْمَلَائِكَةِ مُرْدِفِينَ)الانفال:9
දෙවි Vomayor දේවදූතයන්
(න්යෂ්ටික මෙම Sahih මුස්ලිම් 12 / 84-85 පැහැදිලි)
සහ අල්-බුහාරි
(Fath අල්-බාරි 7/287) විසින්
මෙම නවකතාව සිට එල් Arish, ඔහු
කියන නික්ම
(سَيُهْزَمُ
الْجَمْعُ وَيُوَلُّونَ الدُّبُرَ) القمر:(45)
* යක්ෂයා
ඔහු දේව දූතයන් ජයග්රහණය බැස දුටු විට ඉතා පහසුවෙන් පිටපත් බින් මාලික් ස්වරූපයෙන්
infidels සමඟ ඔවුන් සමඟ
ගමන් ජිබ්රිල් තම ඇරඹුනේ, recoil පරීක්ෂා
කොට, මම, ඔබ
ගැන මම නිදොස් මම ඔබට දකින්න පුළුවන් කිසිම බලන්න, මම
දෙවියන් වහන්සේගේ බිය වෙමි එය .ra ඔවුන්
වූ පසු ඔහු පලා යාමට සිදු වූ ප්රථම -. උන් වහන්සේ වදාළ ලෙස සියලු බලැති
(وَإِذْ زَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ أَعْمَالَهُمْ وَقَالَ لَا غَالِبَ
لَكُمُ الْيَوْمَ مِنَ النَّاسِ وَإِنِّي جَارٌ لَكُمْ فَلَمَّا تَرَاءَتِ الْفِئَتَانِ نَكَصَ عَلَى عَقِبَيْهِ
وَقَالَ إِنِّي بَرِيءٌ مِنْكُمْ إِنِّي أَرَى مَا لَا تَرَوْنَ إِنِّي أَخَافُ اللَّهَ وَاللَّهُ شديد العقاب) سورة الانفال (47-48
(ඉබ්නු කසීර්
ආරම්භය සහ අවසානය 1/610,
• ආක්රමනය
තබන්න: -
ඉබ්නු Ishaq පවසයි:
- පෙර කුරෙයිෂ් පවා මිටියාවතේ බොහෝ සතුරන් විසින්, Alaknql හා
මිටියාවතේ පහළ පිටුපස බද්ර් හා Alaknql හා
KULAIB බද්ර් අතර Leliel නගරයට
බඩ Leliel ක Adwa අවම
වශයෙන් බැදගන්නා සියලු බලැති
(إِذْ أَنْتُمْ بِالْعُدْوَةِ الدُّنْيَا وَهُمْ بِالْعُدْوَةِ الْقُصْوَى
وَالرَّكْبُ أَسْفَلَ مِنْكُمْ)( سورة الانفال (42))
වෙරළ
කොන්දේසි ඕනෑම
* දෙවියන් වහන්සේ
ද ඒ අහස යවා, මිටියාවතේ, කට
දැවී ගියේය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පහර, සාමය
බිම ජල LAPD ඇතුලුව ඒ, ඔහු
සහ ඔහුගේ මිතුරන් මත විය යුතු අතර, ඇවිදීම
ඔවුන් නතර කළේ නැත, සහ
Erthaloua ඔහු ජලය අගය
කළේ නැහැ වූ Quraysh පහර.
මේ ඔහු පවසයි:
-
-( وَيُنَزِّل عَلَيْكُمْ مِنْ السَّمَاء مَاء لِيُطَهِّركُمْ بِهِ
وَيُذْهِب عَنْكُمْ رِجْز الشَّيْطَان وَلِيَرْبِط عَلَى قُلُوبكُمْ وَيُثَبِّت بِهِ
الْأَقْدَام)( سورة الانفال (11)
ඔහු හටගැනීමට
හා ඇතුළතින් ඔවුන් පවිත්ර බව හා සිහිපත් බව බලය සහ ඔවුන්ගේ හදවත් උනන්දු කරනු ලැබේ, ඔහු
ඔබගේ දෙවියන් දේව දූතයන් දේවානුභාවයෙන් :-
:-( إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلَائِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُوا
الَّذِينَ آمَنُوا سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ فَاضْرِبُوا
فَوْقَ الْأَعْنَاقِ)( سورة الانفال (12)
(ඉබ්නු කසීර් ආරම්භය සහ අවසානය 1/614
• යුද්ධයේ
ආරම්භයේ: -
රාමසාන් දහහත්වන
උදෑසන, පේළි ඇද්දැයි
සටන් අල්ලාහ් පද්ධති දූතයාණන් අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ හමුදාව ආශීර්වාද (අහමඩ් ශූන්ය ලක්ෂ්ය
ආරෝපණය නිවැරදිව 5/420)
එය නිවන සුදු
Musab බින් Omair විය
දුන් අතර, අලි බින් අබී
තාලිබ් ක Rajtn Saudaoan, සාද්
බින් Maaz (ඉබ්නු කසීර්
ආරම්භය සහ ආරෝපණය තොරව අවසන් 3/256) ලබා
දුන්
මුස්ලිම් අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් ඔවුන්ට පවසා දැඩි පිළිකුලෙන් ළඟට විට, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: - (ඔහු නොමැතිව දෙයක් ගොනු මම තෙක් එක් කෙනෙක් නොවේ, ඔබ
කිරීමට,),
අල්ලාහ් කොමිසම
දූතයාණනි අහස හා පොළොව ඉදිරිපත්: -? අප
නියෝජිත බහුදේවවාදීන් ඔහු අමීර් බින් Hammam ඇසූ
විට, ඔහු පැවසීය
(1157 දී
Sahih මුස්ලිම් Mndhira 2/70 සම්මුඛ
පරීක්ෂණයට සංක්ෂිප්ත) (කොමිසම අහස හා පොළොව ඉදිරිපත් නැඟිට) අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි ඔහු මෙසේ පැවසීය: ඔව් - පවසයි: - (වචනය එය උපරිම සඳහන් වේ) squirt squirt
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: - ඔබේ වචනය squirt squirt මත
ඔබ ලැබෙන? ඔහු මෙසේ පැවසීය:
නෑ, දෙවියන් වහන්සේ, දෙවියන්
වහන්සේ දූතයාණනි, නමුත් මම ඒ
ඇගේ පවුලේ සිට බලාපොරොත්තු වෙනවා. ඔහු මෙසේ පැවසීය: - ඇගේ පවුලේ සිට, ඔබ
ඔහුගේ හිස එලියට පැන දින සහ ඔවුන්ට කන්න පටන් ගත්තා. එවිට ඔහු මෙසේ: - මම දිගු ආයු
සඳහා මෙම Tmrati එය අනුභව කිරීමට
අමතක කරන අතර කතා කොට, ': - ෆර්මි
ඇතුළු (Sahih මුස්ලිම් සම්මුඛ
පරීක්ෂණ 1/1901) ඔහු මිය ගොස්
තෙක් සටන් දිනයන් ඔහු සමඟ සිටි
* අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් සටන් කරන තමා ආරම්භ අලි පවසයි: - 0 මම
විට බද්ර් දවස මතක අතර අපි අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් දී රැුකවරණය ඇත, සාමය
සතුරා වෙත Oqrbena ඔහු පිට විය
යුතු අතර, එය බොහෝ මිනිසුන්
දෙවියන් වහන්සේගේ සාමය සමග වරදක් ඔහු පිට විය ඒ දවස විය) (අහමඩ්: බුමුතුරුණු 2 / 228 අහමඩ්
ෙසලවුම් පැවසුවේ සැබෑ
එසේ නම් මෙම
ප්රහාරය ආරම්භ, ඔහු තනි තනි
Bembarzac සටන් කළෝය කණ්ඩායම්
දෙකක් සමඟ මුහුණ කර ඇති අතර ඔවුන් හමු, ඔවුන්
වෙත ගොස් මෙසේ නම් නබි සල්ලල්ලාහු සහ ඔහුගේ මිතුරන් Bndh බහුදේවවාදීන්, භාෂායෙහි
වසල්ලම් නියෝග: - (අ නවකතාව අල්-බුහාරි ක Fath අල්-බාරි
7/306) (Akthbokm Varmoa හා
Astbakoa Nblkm නම්)
• ප්රතිඵල:
මුස්ලිම් ජනතාව
infidels ජයගත්තෝ, සහ, පහත
වැටෙන පවා හැත්තෑ හා පවුල් ඔවුන්ට හැත්තෑ ඔවුන්ව මරා වැටිලා බහුදේවවාදීන්ද ගත්තා (න්යෂ්ටික
සැබෑ මුස්ලිම් 13/86 -87 පැහැදිලි)
එවිට සටන් බිමේ
බොහෝ කොල්ලය පිටත්, යමක්
කරකැවීමෙන් හා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් නියෝග නැහැ, සාමය
ඔවුන් ස්ථාන හා දින තුනක් බද්ර් නවාතැන් ඒ නිසා බද්ර් දී ළිං මළවුන් infidels ඉල්ලා
අස්කර ගනිමින් දහ වීරවරියක් (ඉබ්නු හිෂාම් චරිතාපදාන 2/428 සිටි
මුස්ලිම්, යන මළ ගිය වීරයන්
භූමදාන කිරීමට වසල්ලම් පලා ගොස්, ඉබ්නු
කසීර් පවසයි : ආරම්භය හා අවසානය 3/327)
* මෙම ඔප්පු නිවැරදි:
- ලාන්ස් ගැන: හරිත බින් Suraqa බද්ර්
මත ඝාතනය ඔහුගේ මව පැමිණ, ඇය
පවසයි: - Alnaah ක මම අදහස්
කලේ, ඔවුන් අද්විතීය
සූත්රය අහිමි කළේ නෑ - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි දෙවියනි, හරිත
ගැන මට කියන්න, වෑන් පැරඩයිස්
රෝගියාගේ ජනතාව හා Fleuryn දෙවියන්
වහන්සේ පමණක් සිට, මම කරන දේ විය
ඔහු අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් ඇයට මෙසේ කීවේය: - (විපතක මහත Ohbelt, ඇය
ජිනන් අටක්, හා ඔබේ පුත්රයා
ශ්රේෂ්ඨාධිකරණය පාරාදීසයක් පහර) (නිවැරදි බව ඔප්පු)
* මෙම බද්ර් තුන්
වන දින මිනිසුන්ගේ විසි හතරක් මත ඔහු පිට දෙවි සාමයක් නතර ළිං එක් කුරෙයිෂ් සිට වන
අතර, නම් සහ ඔවුන්ගේ
දෙමාපියන් නම් ඔවුන් අමතන්න මෙසේ ආරම්භ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - (Oasarkm ඔබ
අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා කීකරු අපි ඇත්තටම අපේ ස්වාමීන් වන අපිට පොරොන්දු ප්රතිඵල
මොනවාද? , ඔයා මොනවද ඔබේ
පොරොන්දුව ඇත්තටම සොයා නැහැ), ඔබගේ
දෙවියන් ඕමාර් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: -? අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි ආත්මය නොමැති බව සිරුරු මේ කතා සාමාන්ය? අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සාම පැතුම ඔහු
(සහ ඔහුගේ අත් කියන්න ඔබ Bosama මිල)
වසල්ලම්.
කතාදා පවසයි:
- Ohaahm දෙවියන් පවා
ඔවුන්ට තරවටු කියමින් අසා කනගාටුවකි වින්දෝය හා ලජ්ජාව (අ නවකතාව අල්-බුහාරි ක Fath අල්-බාරි
7/300) දැනෙනවා
* ඉබ්නු උමර්:
- නබි නතර, සාමය Kulaib බද්ර්
මත වසල්ලම් :-( ඔබගේ දෙවියන් ඇත්තටම පොරොන්දු වූ දේ ඔබ හොයා ගත්තද ඔවුන්ට) එවිට ඔහු
මෙසේ කීවේය? - (ඔවුන් දැන්
මම ඔවුන් කියන දේ අහන්න) (බුහාරි)
• වහලුන්:
විමසිය වක්තෘ
මුහම්මද් තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් අබු බක්ර් විය යුතු අතර, ඕමාර්
සිරකරුවන් සමඟ කළ? ඔහු, යේසුස්ගේ
ජීවිත පූජාව ගැනීමට අබු බක්ර් සිහිපත් ඕමාර්, එම
ඉමාම්වරු ශුද්ධ අනාචාරයේ හා Snadedh ඔවුන්
මැරීමට පවසයි.
නබි අගනුවර
සාමය හා යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව පිළිගැනීමට සමහර විට අබූ බක්ර් මතය බාර කැමැත්ත මතය ඕමාර්
බින් කත්තාබ් සමග පදය බැස අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි පවසයි:
- مَا كَانَ لِنَبِيٍّ أَنْ يَكُونَ
لَهُ أَسْرَى حَتَّى يُثْخِنَ فِي الأَرْضِ تُرِيدُونَ عَرَضَ الدُّنْيَا وَاللَّهُ
يُرِيدُ الآخِرَةَ وَاللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ)الانفال (67)
හා ඒ නිසා ඔවුන්
මරණයට අවිශ්වාසය නායකයන් ගැලවීම සඳහා මනාප දී Atpthm පදය
පසු ගැලවීම ගත්තේ ඒ ඔවුන් අවසර ..
මෙම ප්රතිපාදන
ඉස්ලාම් ආරම්භයේ දී වූ අතර, පසුව
කාන්තාවන් හා දරුවන් හැර මිදීම තොරව ඉමාම් ඝාතනය සහ Mufadah හෝ
ඔවුන් මත කුඩිත්තන්ගේ අතර තේරීමක් එය (ඔහු ඉදිරියේ පුත් ගායකයාගේ 8 / 372-374) ඔවුන්
ඝාතනය කිරීමට අවසර නොමැති බැවින්
* බූටි: -
අපි අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් සමඟ නික්ම ගොස්, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු දැක භද්රා ,, ජනතාව
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ සතුරා පරාජය රැස්වීමක්, ඔවුන්ගේ
මාවත්වල Vantalegt පරාසය පරාජය
මරා, කඳවුරේ පරාසය
සමමුහුර්ත, ඔවුන් රැස්
කළේය: - එහි පාලනය බින් නිහඬ නමස්කාර පසු ආරම්භ වූ නොහැකි නිසා වෙනත් ආකාරයකින් වටා
සිදු වී ඇත අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පෙළක් විඳෙව්වේය, සාමය
සතුරා පුදුමයට විසින් ඔහුට බලපාන නීතියක් නොවේ වසල්ලම්
රාත්රී කාලය
සහ කොල්ලයෙන් රැස් කළ එකිනෙකාට ජනතාව හමු පවසයි පවා නම්: අපි Hoinaha කිසිවෙක්
එකතු එය කොටස් තියෙන්නේ ඇත, ඔහු
සතුරා සඳහා ඉල්ලීම ඉටු ගිය, මෙසේ
කීවේය. අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් Ahdqgua කරන
ඔහු පැවසීය, ඔබ අප පිටතට
Bohak නැහැ නමැති
සතුරා විසින් වහල්කමට අප යැවීම හා ඔවුන්ට නිග්රහ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: ඔබ අප
අතරින් Bohak නැහැ, අපි
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් Ohdguena, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් හා පුදුම සතුරා පහර කිරීමට බිය වූ අතර, එය
Ostglna.
පදය බැස
(يَسْأَلُونَكَ عَنِ الأَنْفَالِ قُلِ الأَنْفَالُ لِلَّهِ وَالرَّسُولِ
فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَيْنِكُمْ) (سورة الانفال (1))
මෙම වක්තෘ මුහම්මද්
බෙදීමට, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් Almuslimna- අතර
යම් ඉක්කාව මත ඒකාකාරව ඔවුන් අතර විය, - (අහමඩ්
ආරෝපණය නිවැරදිව (යටත් විජිත ස්වාමීන්) විසින් කළ විස්තරය)
* වක්තෘ
මුහම්මද් තුමාණන් පිළිබඳ නිවැරදි බලපෑම් සටහන්, සාමය
ඔහු පිට ඔහු කොල්ලය පහක් එළියට ගත්තා හා පසුව සටන්කරුවන් අතර බෙදා වෙන් (Fath අල්-බාරි
7/316 නවකතාව බුහාරි
317) විය
පහ රාජ්ය එක්
බයිබල් පදයක්, බද්ර් යුද්ධය
තුළ පද සන්දර්භය තුළ අඩු වී ඇත
(وَاعْلَمُوا أَنَّمَا غَنِمْتُمْ مِنْ شَيْءٍ فَأَنَّ لِلَّهِ خُمُسَهُ
وَلِلرَّسُولِ وَلِذِي الْقُرْبَى وَالْيَتَامَى وَالْمَسَاكِينِ وَابْنِ السَّبِيلِ)( سورة الانفال (41))
* ජාබිර්
බින් අබ්දුල්ලාහ්, අල්ලාහ් ඔහු
සමඟ සතුටු විය හැක, මෙසේ
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: - (මට පහක් Aatthn දිවැසිවරුන්
එක් කෙනෙක් නොවේ දෙනු ත්රස්ත Nusrat ගමන
මට මුස්ලිම් පල්ලියක් සහ නිර්මල ගොඩට සාදා, සහ
සම්ප්රේෂණය කොල්ලය මා සහ මා ඉදිරියේ එක වෙනුවට, සහ
මැදිහත් ලබා නැහැ, නබි ඔහුගේ ජනතාව
වෙත යවා සහ පොදු ජනතාවට ලියා ඇත) (නිවැරදි බව ඔප්පු)
* නගරයේ මුස්ලිම්
ජනතාව annunciation අතිමහත්
ප්රීතියෙන් ලැබී ඇති ඔසාමා පැවසීය: - අපි වහලුන් දුටු දේ එසේ වග බලා ගන්න අපරානුමත
(ඉබ්නු කසීර් ආරම්භය සහ අවසානය 3/304 නිවැරදිව
බයිහකි ආරෝපණය උපුටා දක්වමින්.)
* ඉහත බොමින්
මුහුණු, ඇත්තටම කුරෙයිෂ්
පරාජය? සහ එහි නායකයන්ගේ
පවුල්වල? මෙම අර්බුදය, අභිමානය? ඇත්ත
බොරු දෙවිවරුන් සහ බොරු විශ්වාසයන් පෙනී?
එම වසරේ
දී එක් නිවසක් සිදුවීම් 4..
1. අයිෂා විවාහ, අල්ලාහ්
විය හැක: -
ඉබ්නු කසීර්
පවසයි: - ඇය ඔහුගේ පුත් වසර හයක් වූ විට ඔහු අල්ලාහ් ඔහුට හා විවාහ අයිෂා ආශීර්වාද, ඇය
නවයක් වන විට ඇය ගොඩනඟා, ජනතාව
අතර මුදල් මතභේදයක් දෙවිගේ සාමය විසින් ඉදිකරන ලදී නගරය (ආරම්භය හා ඉබ්නු කසීර් අවසානය
දක්වා ආගමන දෙවන වසරේ දී ඔහු පිට විය 1/353)
2. කඩදාසි
දැරිය නබි සාමය මරණය වසල්ලම්: -
මේ වසරේ, සංක්රමණය
සඳහා දෙවන, සරුංගල් කෙල්ල
වක්තෘ මුහම්මද් මිය සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්.
ඔවුන් බද්ර්
යුද්ධයෙන් ජය ලබා ආපසු පැමිණි විට, ඔවුන්
කඩදාසි දැරිය වක්තෘ මුහම්මද් සොයා, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් මියගොස් ඇති අතර Oaroa Allehaaturab. ඇගේ
සැමියා Othman ඉබ්නු Affan පසුව
පදිංචිව ඇති නබි සතුන් ලෙඩ විධානය කරයි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් බද්ර් සටන දැක නැත, නමුත්
මෙම බද්ර් කොල්ලය ඔහු Bsamh පහර
(බොහෝ පුත්: ආරම්භය හා අවසානය 1/644) මළවුන්
කෙරෙන් නැගිටුවන සියලු බලැති දෙවි දිනය වන විට බස් ගාස්තු
3 විවාහ
Othman බින් Affan උම්මු
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් දියණිය Kulthum, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්:
ඔහුගේ පුත්
උම්මු Kulthum සංකමණික දෙවන
වසරේ දී, සහ කඩදාසි මරණයෙන්
පසු, මුහම්මද් සැමියා, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් Othman බින්
Affan විය Othman බින්
Affan පවසයි එනම්, "විදුලි
බුබුලු," ඔහු මගේ දුව
නබි විවාහ නිසා, අල්ලාහ් ඔහුට
ආශීර්වාද හා පැවසීය හැක: ඒ මගේ දුව අනාගතවක්තෘ හා එක් අදහසක් නොවේ අනෙක් පසුව වෙනත්
- අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය යුතු අතර ඔහු (බොහෝ පුත්: ආරම්භය හා අවසානය 1/644) අලෙයිහි
වසල්ලම්
4. සයිද්
නාගරික යාච්ඤා: -
ආගමන විගමන
මෙම දෙවන වසරේ සයිද් නාගරික ප්රදේශවල යාච්ඤා දී, Vzidt නාගරික
යාච්ඤා දක්වා දෙකක් මගින් පළමු දෙකක් යාච්ඤාව ගමන් වැඩි කළේ නැත විය.
5. විවාහ
අලි ඉබ්නු අබි Taleb, අල්ලාහ්
දැරිය ෆාතිමා වක්තෘ මුහම්මද් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්:
බද්ර් යුද්ධය
(බුහාරි හා මුස්ලිම්) පසුව මෙම දෙවන වසරේ n ආගමන
දී
අලි ඉබ්නු අබි
Taleb ඉදි, අල්ලාහ්
ඔහුට අල්ලාහ්ගේ දැරිය තුමාණන් සමග සතුටු විය හැක, සාමය
ෆාතිමා වසල්ලම්
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
පැමිණීම 6. Zainab දැරිය, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් මක්කම සිට මෙඩිනා කිරීමට සංක්රමනික විය: -
බද්ර් මාසික
සිදු කිරීමෙන් පසු අල්ලාහ්ගේ Zainab දැරිය
මැසෙන්ජර් දෙවියන් මක්කම සිට මෙඩිනා ඔහුට හා සංක්රමික ආශීර්වාද කළේය. ඉබ්නු Ishaq පවසයි:
- අබු අල්-Aas ආපසු - Zainab සැමියා
- අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් යවා මක්කම, සාමය
සයිද් බින් හරිත හා අන්සාර් සිට මිනිසෙක් තම ස්ථානය ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔහු
පැවසීය: - (KUNA බඩ Aojaj පිටතට
ගොළු Zainab Vtsahbaha Vtotiyanj හැරල)
අබු අල්-Aas මක්කම
අඩි ඇගේ පියා අල්ලා ගැනීමට නියෝග කළ විට සකස් පිටත් ව ගියේ ය.
නබි අල්ලාහ්
ඔහුට ආශීර්වාද යවා බද්ර් මසකට පසු සංක්රමණය විට Vsenb ඉස්ලාම්
බවට පරිවර්තනය, හා Hudaybiyah වසරේ
හයකින් infidels මත මුස්ලිම්
කාන්තාවන් අහිමි, සහ වසර අටක්
අබු අල්-Aas premarket දුන්නා, සඳහන්
වන: - වසර හයකට පසු එය ෂැම්පේන්, එය
සැබෑ ය (බොහෝ ආරම්භය සහ අවසානය 1/654 පුත් )
Zainab පිළිබඳ
පැමිණිල්ලේ දී කාන්තාවක් ඉස්ලාම් සහ ප්රමාද ඉස්ලාම් බවට පරිවර්තනය නම් ඇගේ සැමියා පවා
ඔවුන්ට සම්මත තම විවාහය ඉක්මනින් බව ලෙස අවලංගු කර නැත, නමුත්
එම විකල්පය රැඳී, ඇය කැමති නම්, ඇයට
වෙන කෙනෙක් සමඟ විවාහ, නමුත්
ඇය Trbest අවශ්ය ඉස්ලාමය
වෙත ඇගේ සැමියා ඕනෑම අවස්ථාවක, ඔහුගේ
බිරිඳ බලා බව මෙම නඩුවේ සාක්ෂි විවාහ නොවේ.
Almusharkat හා
Dhn (ඉබ්නු කසීර්
ආරම්භය සහ අවසානය 1/654) වන
වඩාත් ම ආරක්ෂාකාරී මගුලක්ද: - ඒ බලවේගය එක් අතකින්, Fiqh මත
වාසනාව ඇති අතර ඔහු පැවසීය එහිදී අල්-බුහාරි, විසින්
සඳහන් කළ පරිදි ඒ උපුටා දක්වන කියන්න තියෙන්නේ.
අපි
අපේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය ළඟා විය
.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق