السبت، 8 أكتوبر 2016


උපවාසයේ කොටස් විධිවිධාන ජනතාව (න්)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

5) උපවාසයේ අසමත්.

උපවාසයේ හිඟය අසමත් අය කිරීමේ කිසිම බලාපොරොත්තුවක් ව්යවසායකු පිළිකා හා ඒ හා සමාන ලෙස ප්රකෘතිමත් වීමේ බලාපොරොත්තුවක් දිගටම, සහ රෝගියාගේ රෝග Kkabar.

ප්රශ්නය / බෙලහීන හිඟය උපවාස ඇති දිගටම කරනවාද?

ඒ නිසා ඔබට හැකි අල්ලාහ් තරම් බිය) ලාභ:: මොහොමඩ් අල්

-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව

(فَاتَّقُوا اللَّهَ مَا اسْتَطَعْتُمْ )التغابن:16(

 ඔහු මෙසේ කියයි නිසා නොහැකි උපවාස කිරීම අවශ්ය වන්නේ නැහැ

එය උපවාස ඇති වන්නේ නැහැ ප්රශ්නය / නම්. ඔහු පෝෂණය කළ යුතුද?

ඔහු එක් එක් දිනකට පුද්ගලයෙකු උපවාසයේ වෙනුවට පෝෂණය කළ යුතුය.

ප්රශ්නය / අල්ලාහ් ආහාර අණ කර තිබෙන්නේ කෙසේද?

දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට විරුද්ධ ව ඇති නිසා උපවාසයේ පළමු පැනවීම අතර සීමාවන් නොමැති, Vtaan වෙනුවට ඔහු සමග එම හිඟය උපවාසයේ නියමිත අතර නිරාහාරව සමාන පෝෂණය. කළ නිසා (රාමසාන්, ෂීක් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව මාසය සභා.)

ප්රශ්නය / කුමක්ද කෙසේද පෝෂණය?

ඔහු Kevitan:

1) දින අනුව, දුප්පතුන්ට ආහාර Vidawa දමා එය

බුහාරි පවසයි: (දිනපතා උපවාස කිරීමට නොහැකි වන අතර, ඔහු ප්රමාණය පසු අනස් බින් මාලික් පෝෂණය කළ මහා ෂෙයික්, එකක් හෝ දෙකක්, වසර දුප්පත් පුද්ගලයා: පාන් සහ මස්, සහ වේගවත්) (රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව S46)

          2) ආහාර Itamanm පිසූ බව

එය දුප්පතුන් සඳහා අනාවැකි, එරටට කාර්තුව එස්.ඒ.ඒ. විහිදී එක් එක් ප්රේමය, බෙදාගන්නේ ය.

ඕනෑම රැල්ල බර අඩ කිලෝ ග්රෑම් දහයක් අර්ධද්වීපයෙන් හොඳ රෙසින. (රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව S46)

· නමුත් එය මෙම නඩුවේ ඔහු මාංසයේ ඉදිරිපත් කිරීමට හෝ එසේ නම් පදය තෙක් යුතු

: :( وَعَلَى الَّذِينَ يُطِيقُونَهٌ فِدْيَةٌ طَعَامُ مِسْكِينٍ)

 (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/335 Zaad මත Mumti)

කාලය ප්රශ්නය / පෝෂණය වන්නේ කුමක්ද?

දිනෙන් දින ඔප්ෂන් කැමති කප්පම්,

ඔහු අනස් කරන්න අවසාන දිනය තෙක් එය කැමති නම් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/335 Zaad මත Mumti)

ප්රශ්නය / ආහාර රාමසාන් පෙර ද? ඒ ඇයි එය ඉදිරිපත් කරයි?

එය එවැනි උපවාසයේ හඳුන්වා Sha'ban නිරාහාරව ඉදිරිපත් කිරීමට එය පිළිගත හැකි ද යේසුස්ගේ ජීවිත පූජාව නිසා සැපයීම, ඔප්පු නොකළ කරන්නේ කුමක්ද? පිළිගත හැකි (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/335 Zaad මත Mumti නොවේ).

6) සංචාරකයාගේ.

* ඔබ, එම ඒ අභිප්රායෙන් පරිවර්තනය හා හතු ගමන් කිරීමට අදහස් නොකරන නම්, ඒ මන්ද?

එය හරාම්, නිරාහාරයේ හා ඔහු වෙනුවෙන් අනිවාර්ය වේ. හතු පිපෙන්නාක් මෙන් (රාමසාන් සභා මාසික ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි. 50)

ප්රශ්නය / ඔබ රිසි පරිවර්තනය ගමන් නොමැති අතර, පාලක දේ නම්, ඒ මන්ද?

එය (50 රාමසාන්, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි සභා මාසික.) දිගු හෝ කෙටි ගමන් එක්කෝ නිරාහාරව හතු අතර තේරීම වේ.

ප්රශ්නය / කුමක්ද ඒ සඳහා සාක්ෂි?

:( وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ) البقرة :185

· නිවැරදි අනස් බින් මාලික් දී අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු :( අපි නබි සමඟ ගමන් කරමින් සිටි Breakfaster. Breakfaster හෝ jejunum මත උපවාසයේ Aab නැත) සඳහන් කරයි

ප්රශ්නය / කුමන උපවාස වේගයෙන් හෝ නැති ගමන් කිරීමට වඩා හොඳ වන්නේ ඇයි?

විද්යාඥයන් ප්රකාශ තුනක් එකඟ නොවේ.

1) අල් නිරාහාරයේ හොඳම දැක්ම.

2) හොඳම හතු හා උපවාසයෙන් ගමන් කිරීමට සහ මෙම මූලධර්ම Hanbali වෛර ඔවුන්ගෙන් සමහර පවසයි.

3) ඔවුන්ගෙන් සමහර ඒවා එක්කෝ පවසයි.

* පළමු දැක්ම හොඳම උපවාසයේ වේ.

සාක්ෂි:

1 / අබු Darda සිට අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවත්, අප අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සමග නික්ම ගොස්, සාම පැතුම ඔහු පිට දැඩි තාපය රාමසාන් අප එක් දැඩි උණුසුම් හිස මත අත තබා ගැනීමට හා අප අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හැර උපවාසයේ ඇත, සාමය ඔහුට හා අබ්දුල්ලාහ් බින් Rawaha වසල්ලම් පවා නම් විය) සැබෑ මුස්ලිම්

ජනතාව Maftran සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නොකැඩූ නමුත් ඔහු නිරාහාරව ලදී වූහ.

2 / නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව නවීන ජාබිර් ඔහු සමඟ යටත් විජිත භින්නෝන්මාදය ජනතාව මක්කම පැමිණි ජනතාව වේගයෙන් ඔවුන් බෙදී හැකි බව ඔහුට කීවේ, හා ජනතාව මම මෙන්, ඔහු සවස වතුර භාජනයක් ඉල්ලා පානය මිනිස්සු ඔහු දෙස බලන) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය උපවාසයේ (1114) (90,91) බුහාරි (1948)

ඔවුන් වේගයෙන් ඔවුන් මත අවයමය ළඟා වූ විට සැලකිල්ලට ඔහුගේ මිතුරන් සඳහා ආශිර්වාදය හා සාමය බිඳ දමයි.

3) එය විසර්ජන වේගයෙන්ම වේ.

ඔබ නිදොස් නිරාහාරයේ මාසය නිහඬ නම් ඔබට අය විය යුතු ඔබ බිහිරි හැරී නොමැති නම් නිසා ඔබ, සහ සමහරවිට හඹාගොස් ඇදගෙන පවා රාමසාන් පැමිණීම දෙවන ඉවසා උපවාසයේ පැවතුනි.

4) මෙම දර්ශන නිසා පුද්ගලයෙකු ජනතාව සමග නිරාහාරව නම් ඔහු වෙනුවෙන් පහසු වී ඇත නිසා ඔහුට පහසු ය.

නමස්කාරය සඳහා පහසුකම් කිසිදු සැකයක් Mourad වීදි

(يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ)البقرة :185

නිරාහාරයේ පද පැමිණි

 

මේ සඳහා ඔවුන් හොඳම සංචාරක රාමසාන් උපවාසයේ බවයි.

2) දෙවන මතය:

ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ: හොඳම හතු හා උපවාසයෙන් ගමන් කිරීමට වෛර කළා.

1 / මෙම දෙවියන් වහන්සේ හා ත්යාගශීලී, මිනිසෙක් ද බලපත්රය සහ ත්යාගශීලී නොකළ යුතු බලපත්රය

ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ:

ඔවුන් බලපත්රයක් තාක් කල් අපට ඇය බලමු සහ Fadlallah ප්රතිචාර නැහැ.

2 / අපි සැලකිල්ලට ගත හා ඒ නිසා (සමහර මුස්ලිම් විද්වතුන්ගේ එය කියන්න: පුද්ගලයෙකු උපවාස නම් ඔහු සහ ඔහුගේ වේගවත් රෝහලෙන් පිටව නැත පිළිනොගන්නා බවට) වළක්වා

අපි විනිශ්චය necrotizing ඉතා ඉක්මනින් සහ සැලකිල්ලට මුස්ලිම් ජනතාව අතර ඇති වෙනස්කම් ගත

3) තුන්වන:

Baltkhier නිරාහාරව හතු දෙකම එක.

නමුත් මෙම තර්කය දුර්වල ය.

සටහන:

දෙවන මිනුම් ගැති කියන්න එක්කෝ ගැති පෙළ, ගැති පෙළ ශක්තිමත් නිසා.

· පැවසීම වඩාත් නිවැරදි:

විට ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව:

නිරාහාරයේ හොඳම, නමුත් පහසු ග්රහනය හතු සඳහා වඩා හොඳ අගමුල.

එය විය හැකි මුහාරම්හි උපවාසයේ නිවැරදි හානි කිරීමට හෝ අසහනය බිය වේ. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි)

* මෙම දිවා කාලයේ රාමසාන් දී Umrah යන්නේ සිට මණ්ඩපය, දක්වා සමහර රාජ්ය දොස් හා ලබා ගැනීමට සිදු අතර මේ සියලු දුෂ්කරතා කෙසේ වෙතත් නිරාහාර ව නිවසක් සොයමින්, මෙම වැරදි හොයන්න! (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)

ඔබ සම්පූර්ණයෙන්ම චතාරික සහ තවත් Umrah වෙත වේගවත් විය එය වඩා වඩා හොඳ පවසා හෝ එය වඩා හොඳ මා පැමිණි විගස ක්ෂණික හා නායකත්වය Umrah විය වේ ලදී ප්රශ්නය / නම්, ඒ මන්ද?

අග ඇයි යහපත් කිසිදු සැකයක් නැත?

නීත්යානුකූල පදනමක් නොමැති නිසා: (මෙම වැඩසටහන එම සතුරා දෙයක් සිදු කළ යුතු)

මෙම නීතිය මඟ පෙන්වීමක් කළා: වැඩසටහන Balhi

මාර්ගෝපදේශය:

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තුමාණන් ඔවුන් බොහෝ හරි කළා:

· තම සළුව කුමක්ද යාළුවෙක් පිරිමි ළමයෙක් මූලිකත්වය ගෙන සහ ජලය සමග perfusion ද හමු වූ අතර, ඔහු තම වස්ත්ර කිව්වේ නැහැ මම ඉන්න යන්න සහ ඔබ යාච්ඤා කිරීමට තිබේ නම්, මම මගේ ඇඳුම සෝදා ගත්තේය.

· මේ සඳහා අපි මේ ද්රව අයිතිය කියන්න:

        තම උපවාසය බිඳ සහ පහසුවෙන් පුද පූජා චාරිත්ර කිරීම මෙහෙයවීම සඳහා හොඳම හා වසර හරි. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)

ප්රශ්නය / ඔබ වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නෑ කියන්නේ :( ගමන් කරන විට උපවාස ධර්මිෂ්ඨ)?

ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පවසයි:

මෙම නබි දුටු විශේෂ මිනිසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් එය වර්ණිත ලද අතර, ඔහුගේ උපවාසයේ Phrae පිරී ඉතිරී ගිය සහ ඔහු වටා ජනතාව, ඔහු පැවසීය, සාමය මේ මොකක්ද වසල්ලම්?

ඔවුන් පවසන්නේ, මෙම නිරාහාරව

ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (සංචාරක විට උපවාස ධර්මිෂ්ඨ නොවේ) (එය 1946 ඔහු සහ දැඩි උණුසුම් කටවල් කරන මුහම්මද් () සහ මුස්ලිම් (1115) නිසා උපවාසයේ / දොර බුහාරි විසින් දන්වා තිබේ

මෙම මේ මිනිසා විශේෂ වේ.

ප්රශ්නය / Magm නිරාහාරව සිටීම පුද්ගලයෙකුට තම උපවාසය ඉදිකිරීම් කටයුතු නිම දවස තුළ ගමන් නම්, ඒ මන්ද?

ඔහු (රාමසාන් සභා මාසික ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි. 5253) එය තම රට එළියට ආවොත් හතු පිපෙන්නාක් මෙන් විය හැක.

ප්රශ්නය / දැඩි වූ ඔහුගේ රටට සංචාරකයාගේ රාමසාන් දී දිවා කාලයේ වේගයෙන් බිඳ දමයි නම්, පාලක වන්නේ ඇයි?

ඔහු නිරාහාරව පළමු වන දා උපවාසයක් බිඳ අලුයම වන තුරු සත්ය බව නිසා නොවේ තම උපවාසය අයිතිය ඒ දවස නොවේ. (රාමසාන්, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි සභා මාසික. 5253)

ප්රශ්නය / ඔහු දවසේ ඉතිරි වළකින ලෙස තිබෙනවාද?

එසේ නැත්නම්.

ඒත් අපි දවසේ ඉතිරි පැවැත්වීමට කළ යුතු නැහැ එය මේ බද්ධය දෙයක් ප්රතිලාභ නැති නිසා

එහෙත්, නිවේදනය නැහැ මගේ අනුමානය කන්න වත් සියුම් හේතුව හතු Fessae සඳහා පානය හෝ emulated. (රාමසාන්, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි සභා මාසික. 5253)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා කරන්න


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق