ස්වේච්ඡා
වේගයෙන් (න්)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
6) එම තර්කය
සමග සියම් නවයක්:
එම තර්කය
පළමු වන දින සිට ආරම්භ කිරීමට සහ නව වන දින අවසන්, Arafah දවස
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද එය mustahabb උපවාසයේ
බවට තිබෙන සාක්ෂි වන්නේ ඇයි?
, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් :( දැහැමි ක්රියාවන් මේ දින දහයකට වඩා අල්ලාහ් වැඩි ආදරණීය වන කුමක්
දින බුහාරි 2/457 විවෘත
විසින් දන්වා නබි වදන්)
හා හොඳ වැඩ
උපවාසයේ.
ප්රශ්නය
/ දෝ, නබි නිරාහාර
ව සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තර්කය දහයෙන් එකක් විය?
· ඉමාම් අහමද්, අල්ලාහ්
ඔහු කෙරෙහි දයාව තිබිය හැක අනුමාන කර ඇත.
නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් වේගයෙන් දහයක Hijjah විය)
මේ කාරණය
පිළිබඳ වඩාත් නිවැරදි දැක්ම:
එය අවශ්ය
බව, ඔප්පු කර
වුවත්, තාච්චියෙන්-දැහැමි
ක්රියාවන් තුළ උපවාසයේ නබි කොට, යාච්ඤාවෙන්
හා සාමය තහවුරු වන්නේ නම් :( දැහැමි ක්රියාවන් මේ දින දහයකට වඩා අල්ලාහ් වැඩි ආදරණීය
වන කුමක් දින) (බුහාරි 2/457 විවෘත
විසින් කළ විස්තරය) (Mumti මත
ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/472 ක
Zaad)
7) Arafah දවස
තහවුරු කරයි.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද අර්ෆත් දිනය වන්නේ ඇයි?
එම තර්කය
නව වන දින එහි නොවන වන්දනාකරුවන්-සඳහා Arafah වන
දිනය වේ.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද Arafah දවස උපවාසයේ
වන පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් වන්නේ ඇයි?
නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් අරෆා දවස උපවාසයේ විමසා සිටි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කතා කොට, ':( අල්ලාහ්
පෙර වසරේ expiate කරන අතර, වසරකට
පසුව බලාපොරොත්තු)
Ashura වේගයෙන්
වඩා Arafah ක Vsom දවසක්.
ප්රශ්නය
/ දෝ සුන්නහ්ව වන්දනාකරුවන් අර්ෆත් දිනයේ උපවාස කිරීම සඳහා?
නබි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් :( Arafah Arafah දිනයේ
උපවාසයේ තහනම් නිසා, Arafah දවසේ
දී උපවාස කිරීමට වන්දනා සඳහා පනවා නැත) සහ ඉබ්නු මාජා (1732) (අහමද්, 2/304 සහ
අබු ඩාවුඩ් (2440 විසින්
කළ විස්තරය)
ඔහුගේ සෞඛ්ය
මෙම නවීන දැක්ම, නමුත් එය
උපකාර වේ.
(මිනිසුන්
දෙවියන් වහන්සේගේ සාමය තම උපවාසය ඔහු පිට Arafah දවස
විය පිළිබඳව පැමිණිලි එනම්, ඔහු
වෙත යැවී Bakdh කිරි අරෆා
දවස පූජා සහ ජනතාව ඔහු දෙස බලා පානය) (බුහාරි (1988) සහ
මුස්ලිම් (1123) විසින් විස්තර
කතන්දරයක්)
එය ඔහු වේගයෙන්
නැති බව පැහැදිලි වන අතර, මෙම
යාච්ඤාව සහ වැඩ කරන දිනයක් නිසා. (Mumti ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/472 473 වන
quagmire වැඩි)
වන තුරු,
ප්රශ්නය
/ ඇයි නාමය අර්ෆත් දිනය ලෙස හඳුන්වන්නේ ඇයි?
(ෂික් මුහම්මද්
Othaimeen සාක්ෂාත්
සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) ජනතාවට Arafah සිටගෙන
නිසා ඔහුව හජ් නම සිටගෙන ජනතාවගේ ප්රසිද්ධ තත්ත්වය දැන සිටියේය.
· ඒ / අල්-Fitr හා
පූජා දිනය දවසේ උපවාසයේ.
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ අල්-Fitr දවස
හා පරිත්යාග දවස උපවාසයේ?
අබු Sa'eed ක
මුහාරම්හි හදිස් අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔහු සමඟ සතුටු අල්-හැක දින දෙකක් Fitr හා
පූජා දිනය දවසේ නිරාහාර) (Sahih මුස්ලිම්
(1138) තහනම්
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද Fitr දවස හා පරිත්යාග
දවසේ උපවාසයේ තහනම් ප්රඥාව ද?
දින දෙකක්
ඔවුන් කරන කන ලක්වෙයි හා පානීය පූජාවලට දිනය මරා Fitr දවස
තුළ හතු පෙන්වන්න දෙවියන් වහන්සේගේ වරප්රසාදය පෙන්වන්න හොරු වූහ.
· මෙම දිවා
Fitr:
දේ Fitr ආරම්භ
නම් රමලාන් මස අවසාන දිනය අතර Shawwal හතු
පළමු වන දා කිසිදු විවේකයක් තිබුණේ නැහැ.
හා දින තුළ, නිරාහාරව
සිටීම නොවන උපවාසයේ යුතු බව දින මිශ්ර. (ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)
· පූජාවක්
දිනය.
හජ් හොඳම
දවස වන අල්-Adha දවස.
වන asceticism මේ
මහා නීතිය පෙන්වනවා සිට නැවතුම් ජනතාව උපවාසයේ නිසා.
ඔවුන් නිරාහාරව
නම් රෑ කෑමට අවශ්ය නැහැ, බොන්න
හා සමහර විට Aakhrunha පවා
මෙම දේව රිදීමක් (පූජාව අනුභව කරන) ඉතා ඒ ගැන තැකීමක් කරන්නේ නෑ මේ හරි දේ නිසා.
කියන්න:
දෙවියන් වහන්සේ ජනතාව ක් සබැදී, මෙම
සත්යය නොවේ.
Sahih මුස්ලිම්
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි ජනතාව සෑම විටම දෙවියන් වහන්සේගේ ක් සබැදී
වන අතර සෑම දිනකම දී නිසා. (.
ප්රශ්නය
/ එය දෛනික පූජා හා හතු හෝ distaste තහනම්
කිරීම උපවාසය තහනම් ද?
එය (Sahih මුස්ලිම්
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) Samanma පව්
කරයි තහනම් තහනම්ය.
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ නම් පූජාවක්, හෝ
හතු දිනයේදී උපවාස කිරීමට ප්රතිඥා දෙති?
අඩුව Vendhirh සහ
(Sahih මුස්ලිම්
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන්
වහන්සේගේ කරුණාව සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) Aavaih හා
ආශිර්වාදිත පූපය ඔසවා ඇති අයිතිය, නිවැරදි
දැක්ම වන ගත නොහැකි විය හැක.
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ ඔහු Asoma දින
Fitr හෝ Eid අල්-Adha දවස
එකඟ වූ බව බාර නම්?
ඔහු කීකරුකම
උද්යෝගිමත් කාර්යශීලී මෙම භාරයක් ඔහු කාලය තහනම් වේ එකඟ වැය කරයි.
· අල් B / උපවාසයේ
දින.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද අල් දින ද?
අල් දින:
එය පූජාව දිනය නිවාඩු දිනයක් දින තුනකට පසු වේ.
ඔවුන් Dhul Hajjah ක
(අදේවවාදියෙක් දහයක්, XII වන, XIII) () ෂෙයික්
මුහම්මද් Othaimeen උපවාසයේ
Sahih මුස්ලිම්
පොත පැහැදිලි කිරීමට
ප්රශ්නය
/ ඇයි අල් දින නම් කරන ලදී?
එම අවස්ථාවේ
දී ජනතාව හිරු Yepes Aafn නොවන
තෙක් Icherqon මස්
පළ විය. (Sahih මුස්ලිම්
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සිට
නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි) නිසා
අල් ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ උපවාසයේ දින?
උපවාසයේ
යෙදී අල් දින අහිමි
(කමින්, බොමින්
හා දෙවියන්වහන්සේ ගැන සිහි වන අල් දින දින) කතා කරන්න (අල් දින නිරාහාරයේ Sahih මුස්ලිම්
(1141) බාබ් තහනම්.)
ඔවුන් දින
කිහිපයක් ආහාර සහ පානීය දින හා එය සඳහන් දින වේ. අර්ථය පිළිබඳ)
(وَاذْكُرُوا اللَّهَ فِي أَيَّامٍ مَّعْدُودَاتٍ ۚ)البقرة:203
ප්රශ්නය
/ මොන වගේ මේ පිරිමි?
Zoom: අල්ලාහ්
අක්බාර් අක්බාර් Allahu අක්බාර්
අල්ලාහ් හැර වෙන දෙවිකෙනෙක් නැත.
Allahu අක්බාර්
Allahu අක්බාර්
Allahu අක්බාර්, දැන්නම්.
වන පොදුවේ
සඳහන් කර ඇති පරිදි, පිරිමි
දෙවියන් සඳහන් ගොඩක් විය යුතු මෙම විශේෂ ව්යාපෘතිය. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත්
සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)
ප්රශ්නය
/ එය මඟ පෙන්වීම සොයා ගත්තේ නැහැ අයට වේගයෙන් Tashreeq දින
දක්වා අවසර ද?
සංසන්දනය
tamattu ඔවුන් මඟ
පෙන්වීම අවශ්ය කරන අය වූහ.
මඟ පෙන්වීම
ඔවුන් තම රටට ආපසු විට ඔවුන් වන්දනා සහ හත තුළ දින තුනක් නිරාහාරව යුතු සොයා ගත්තේ
නැහැ.
අයිෂා සහ
ඉබ්නු උමර් සමග සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් කියා ඔවුන් (tamattu පූජා
සත්ව සොයා ගත්තේ නැහැ හැර අල් දින තුළ අවසර ලබා නැත) (බුහාරි / දොර අල් (1997 දින
උපවාසයේ විසින් කළ විස්තරය))
ප්රශ්නය
/ පදය ඔබ සංසන්දනය tamattu කියන්න
Almtemta ද?
වීදි නගරවැසියන්ගේ
සුභසිද්ධිය (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත්
සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) සැන් සංසන්දනය tamattu ඇතුළත්
වේ.
8) සහ විකල්ප
දිනවල උපවාසයේ.
හොඳම ස්වේච්ඡා
වේගයෙන්: වේගයෙන් දිනයේදී හා බිම්මල් දවසක්.
සම්මුඛ පරීක්ෂණ
:( «දීමනාව දින
සහ වේගවත් දින, ඒ ඩාවුඩ්
වේගයෙන් වේ - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - එය හොඳම වේග වේ», මම
මෙසේ මම ඒ ගැන හොඳම නැගී; නබි
පැවසීය - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - උපවාසයේ පොතේ බුහාරි විසින් දන්වා «වඩා
හොඳ කිසිදු», දොර / දකුණු
උපවාසයේ ශරීරය (ඌ 1976) ය.
· මෙම කොන්දේසි:
එය Tdhaa අමුතුවෙන්
සඳහා අනිවාර්ය නොවන නිසා ඔබ දෙවියන් වහන්සේ අණ දේ අහිමි නම්, දෙවියන්
වහන්සේ ඔහුට අණ කෑමනේ දේ, මෙම
වාසියට හේතු විය (Mumti ෂෙයික්
මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/474 ක
Zaad මත.)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق