· නිරාහාරයේ
ගැටළු
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
හතු Bamuftarat කොන්දේසි
1 / ප්රශ්නය.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද හතු Bamuftarat සඳහා
කොන්දේසි මොනවාද?
ඔසප් වීම හා මරණ සංඛ්යාව වේගයෙන් බිඳ පෙර Maad, එනම්, (සංසර්ගය ඇප දීමේ කමින් බොමින් හා Bmanahma කපිං සහ වමනය සමග ඉදිරියට.)
උපවාසයේ
යෙදී පුද්ගලයෙකුට පමණක් කොන්දේසි තුනක් ලබා ගත තිබූ කිසිවක් බිඳ වැටෙන්නේ නැත:
1) විද්යාඥයෙකු
විය.
ඔහු අපගේ ස්වාමීන් වන :( Taakhzna අර්ථය ඔහුගේ වේගවත් නූගත් නොකැඩූ නම්, අපට අමතක හෝ වැරදි ඇත නොවන බව, මුස්ලිම්, විසින් කළ විස්තරය "ඔහු පැවසීය, සිදු කර ඇත") (.)
2) මෙසේ කළ
යුතුය.
එය සත්යයක් නම් ඔහුගේ උපවාසය අමතකවීම එය සම්පූර්ණයෙන්ම
නැති
අබු Huraira යන නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව: ඔහු) අපි
ඔහු නිරාහාරව සිටින බව අමතක කර දමා ඇති නිසා ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ පෝෂණය හා ඔහුට බොන්න
දුන්නා සඳහා, ඔහු තම උපවාසය අවසන් කරමු කා හෝ පානය කතා කොට, ':( (වසල්ලම්).
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ ඔහු සැලකිලිමත් නම් නිරාහාරව කෑවත් බීවත් ඔබ ඔහු හෝ ඇය කතා කරන්නේ කෙසේද?
ඔව් පදය :
: :( وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى)المائدة:5
3) තෝරා ගැනීමට
එනම්, නිරෝධයට වේගයෙන් තේරීම සහ කැමැත්ත අමතමින්.
ප්රශ්නය
/ Magm බල උපවාසයේ
එය නිවැරදි වෙන්නේ කොහොමද?
සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ, සන්ත්රාසයට පත් කිරීම යටතේ කෆ්ර් සහ විශ්වාසය
ඔහුගේ හදවත ඉතිරි සමාගමක් වූ තීරක ඉවත් නිසා උදේ බල පසුව තම උපවාසය සත්යයක් නම් එය
සම්පූර්ණයෙන්ම නැති
බල කිරීමක් ඔහු ඉතිරි වූ, විශ්වාසය, විශ්වාසය ඔහුගේ හදවත ඉතිරි සමාගමක් පසු කෆ්ර්
:
:( مَنْ كَفَرَ بِاَللَّهِ
مِنْ بَعْد إِيمَانه إِلَّا مَنْ أُكْرِهَ وَقَلْبه مُطْمَئِنّ بِالْإِيمَانِ وَلَكِنْ
مَنْ شَرَحَ بِالْكُفْرِ صَدْرًا فَعَلَيْهِمْ غَضَب مِنْ اللَّه وَلَهُمْ عَذَاب عَظِيم)النحل:106
දෙවියන් වහන්සේගේ පාලනය ඉවත්කරන ඔහුට වෛර කරන
ඔහු නොමැතිව දේ මුලින්ම ඒවා අවිශ්වාසය නම්.
සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( මගේ ජාතිය ගැන දෙවියන් වහන්සේ
මට ඉක්මවා: වරදක්, අමතක, සහ Acetkrhoa ") (ඉබ්නු මහා හා න්යෂ්ටික බයිහකි විසින් දන්වා වර්ග)
(රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S108 109)
2) සම්බන්ධයෙන්
ප්රශ්න වේගයෙන් බිඳ වැටෙන්නේ නැත.
ප්රශ්නය
/ Magm අල්-Jawf උපවාසයේ
දූවිලි බලා පියාසර කරන ලදී හෝ ඔහු නොමැතිව කිසිම දෙයක් ඇතුල් නම්?
එවිට ඔහුගේ වේගවත් සැබෑ වන අතර, එය තුරන් නොවේ.
ප්රශ්නය
/ ඔහුගේ කනට ඖෂධ නිශ්පාදනයයි බිඳ ද?
කඩ කරන්නේ නැහැ. (රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen ආර් 108 109)
ප්රශ්නය
/ ඔබ ක්ෂණික ආහාර බිමක් Abelah නොවේ
නම් බිඳ කරනවාද?
කඩ කරන්නේ නැහැ. (රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen ආර් 108 109)
ප්රශ්නය
/ සුවඳ විලවුන් සහ සුවඳ දුම් sniffing බිඳ
ද?
එය බිඳ නොකරන නමුත් ඔහුගේ කොටස් එය කිසිවක් පිලිගැනීමට
පැමිණ Ascend හැකි බැවින් සුවඳ දුම් දුම ආශ්වාස නැහැ. (රාමසාන්, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පි සභා මාසික. 108 109
ප්රශ්නය
/ එය ඔහුට දැඩි උණුසුම් හා පිපාසය අතිසාර්ථක දේ කිරීමට උපවාසයේ පුද්ගලයෙකු සඳහා අවසර
ද?
ඔව් එවැනි සීතල ජලය, ඔහු දැඩි උණුසුම් හා පිපාසය අතිසාර්ථක දේ කිරීමට
උපවාසයේ පුද්ගලයෙකු සඳහා අවසර.
හිමිකරු හා අබු ඩාවුඩ් නබි අයගේ මිත්රයන් කල සමහර
විස්තර කෙරෙන පරිදි,, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසුවේ ඔහු පිපාසයෙන්, හෝ තාපය වලින් නිරාහාරව විට මම නබි දැක, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් lameness (තත්ත්වය) නම ඔහුගේ හිස මත ජලය වක්කරන) (සැබෑ)
(රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen. S110)
3) සියම් භාරකරු
ගැටලු.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද Balouli අදහස් වන්නේ
කුමක්ද?
එය උරුමක්කාරයා ය.
මාර්ගෝපදේශය: ද 1615 (චාරිත්ර නබි (. සාම නීති, එහි ජනතාව, කුමන හෝ ඉතිරි පළමු මිනිසා පිරිමි »සඳහා සිදුව කළ යුතුය) (අල්-බුහාරි පඥප්ති (6746 හි විස්තර) සහ මුස්ලිම් වචන)
ආරක්ෂකයා උරුමක්කාරයා ය නම්, ප්රමුඛත්ව සඳහන් කළේය.
එය: ආරක්ෂකයා අසල නිරපේක්ෂ
සමීපතම: ඔහු උරුමක්කාරයා වූ (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/457 ක Zaad මත Mumti).
උපවාසයේ
ආරක්ෂකයා ප්රශ්නය / අවශ්ය විට?
කරන්න බැරි නම් බැඳී නයට, අපි ඔහුගේ ආරක්ෂකයා වෙනුවෙන් මිය නම්: ඔහු බිහිරි.
මාර්ගෝපදේශය: අයිෂා, අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සතුටු විය හැකි බවයි:
(ඔහුට හා ෙල සමග නිරාහාර ව, මතෙ ඔහු වේගයෙන්) (බුහාරි (1952) සහ මුස්ලිම් (1147) විසින් විස්තර කතන්දරයක්
ප්රශ්නය
/ කෙනෙකු මිය එය Kramadan ආශිර්වාදිත
පූපය හෝ වෙනත් පැනවීමට ඩෝන්ගලයේ නම් ඔහු සමඟ ඇති වන්නේ කෙසේද?
මතෙ සහ සියම් පැනවෙන වත්කම් Shara කියන්න නැත්නම් නිවැරදි, ආරක්ෂකයා ඔහු සමඟ ගත කළා.
ප්රශ්නය
/ Magm ඔහු මිය
යන තුරු රාමසාන් තවත් නිදහසට කරුණක් දිගින් දිගටම එල්ල වූ නිදහසට කරුණක් සම්බන්ධයෙන්
නිදහසට කරුණු ඉදිරිපත් කිරීමට වැය වූ නම්? එය
වේගවත් හා ලෙස් ද?
දින කිහිපයක් රාමසාන් ඇතුල් පෙර මිය ගිය කෙනෙකු
මෙන් ඔහුට පහර කිරීමට හැකි වූයේ නැත ලද නමුත් පසුගිය දෙවි අණ නිසා ඔහු වෙනුවෙන් හා
Leh මත නොව වේගවත් කරන්න.
* එහෙත්, ඔබ එය ආරක්ෂකයා උපවාස ඔහු මෙන්න මිය යන තුරු Vfrt එය තුරන් කිරීම සඳහා කළමනාකරණය නම්. (ෂෙයික් මොහොමඩ්
අල්-'Uthaymeen 6/457 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ උරුමක්කාරයන් එක් ආරක්ෂකයා පමණක් උපවාසයේ ද?
එය සියලු ක්රවුන් උරුමක්කාරයා පවතින
උදාහරණයක් ලෙස: මිනිසුන් තිස් එක් දවසක් ඔහු විය
නිරාහාර ව නම් ඔහු සමඟ කෙනෙකු පහළොවක් මිනිසා පුත්රයා ඔවුන් සෑම කෙනෙකු දින තිහක් දින
දෙකක් නිරාහාරව කිරීමට අවශ්ය නම්, ප්රමාණවත් වේ.
අඛණ්ඩව මාස දෙකක් විය ආශිර්වාදිත පූපය zihaar දී නම් Iqtzmh උරුමකරුවන් අවශ්යතාවය සහය දිවීමේ විය නොහැකිය.
(රමලාන් සභා මාසික, ෂීක් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen S59 60)
ප්රශ්නය
/ මතෙ ඔහුට වන්දනා භාරයක් වඩා සීමාවී?
ඔහු වෙනුවෙන් ආරක්ෂකයා හජ්.
මාර්ගෝපදේශය: කාන්තාවක් නබි ඇසූ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් :( මගේ අම්මා හජ්
වන්දනාවේ යාමට සපථ පවා මිය ගිය ඇගේ මව මිය නොමැති බවයි: ඔව් එය හජ්ජි) (බුහාරි (1852 විසින් කළ විස්තරය)
I'tikaaf හා
මැට් සිතා උන්නෙමි ප්රශ්නය / මිනිසා භාරයක් සිදු කරන්නේ කුමක් ද I'tikaaf කළේ?
I'tikaaf ඔහුගේ ආරක්ෂකයා, මෙම i'tikaaf එය ඇති වන අතර, අප එය i'tikaaf වූ chore, නමුත් භාරයක් වෙන්න වැය තිබුණා බවට පත් කර ඇති
නිසා. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/459 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ Magm: මිනිසෙක්
රාමසාන් උත්සවය දවසේ රෝගයක් වැය කිරීමට තිබූ අතර ඔහු මිය යන තුරු තම රෝගය දිගටම ඔහු
කිසිම දෙයක් තිබෙනවාද.?
ඔහු කිසිම දෙයක් කරන්නේ නැහැ හෝ ඔහු නිරාහාරව
ඔහු ක්රියා කිරීමට නොහැකි වූ නිසා ය. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි)
ප්රශ්නය
/ ඒ මිනිසා රාමසාන් අසනීප විය ඒක කරන්න ඇයි ප්රකෘතිමත් වීමේ බලාපොරොත්තුව කල්දමනවා
රෝගයක් නොවේ ද?
මෙය උපවාසයේ විය නොවන නිසා එය පෝෂණය, නමුත් පෝෂණය වේ. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.)
ප්රශ්නය
/ සියම් භාරකරු අනිවාර්ය සඳහා හෝ Undesirableness සඳහා
ද?
අපි නවීන (අයිෂා දෙස බලන විට, අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සතුටු විය හැකි බවයි:
(මතෙ සිට ඔහු, ක්ෂණික ඔහු සහ ෙල සමග නිරාහාර ව)
එය අනිවාර්ය වේ සඳහා, නමුත් අපි අනෙක් සංවාද දිහා බැලුවොත්, ඔබ උපවාස භාරකරු පව්කාරයෙක් බවට පත් වූ අතර දෙවියන්
වහන්සේ පවසන ස්ටාර්
නෑ නම් මෙම අවශ්ය වේ නිසා එය ඇත්තේම නැති බව පැහැදිලි
(وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ
وِزْرَ أُخْرَى)النجم:38
* මෙම මළවුන්ගේ තබන්නේ සඳහා Undesirableness පිළිබඳව සිදුකරන
* මෙම පදයේ permissibility සඳහා පරිදි
:( وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ
إِلَّا مَا سَعَى)النجم:39
Undesirableness හා අවසර, නමුත් අනිවාර්ය අතර Valomr, එය (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට පරීක්ෂාවල පොත පැහැදිලි කරන්න.)
නොකළ යුතුය
ප්රශ්නය
/ කියමින් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (එබැවින් වේගයෙන්) ඔබ සියලු භාරයක් උපවාසයේ හෝ
රාමසාන් හෝ කිරීමට ආශිර්වාදිත පූපය ඇතුළත් හෝ ඒ සඳහා විශේෂ භාරයක් හෝ රජයේ අවලංගු වේ
ද?
අයිතිය: එය මෙම වසර (සමඟි කිරීමේ රාමසාන් භාරයක්)
ඇතුළත් වේ
මෙම එය දුර්වල පෙතට (ඕනෑම කෙනෙකුට සඳහා බිහිරකු
සේ නොව) මේ වන විටත් Burner හා නවීන නොවේ යැයි කීම, මෙම නොවේ සත්ය නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
(ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.) වේ.
ප්රශ්නය
/ වේගයෙන් මළ හෝ කඩින් කඩ කිරීම සඳහා එය කරලියක් ද?
එය ඉක්මණින් අනුක්රමික හා කඩින් කඩ කිරීමට අවසර.
(ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි.
ප්රශ්නය
/ ලෝ දෙමාපියන් ගණනාවක් හමු ඔවුන් සහභාගිවීමට වඩා සෑම නිරාහාර ව?
කෙසේ වෙතත්, සහය දිවීමේ එවැනි සමඟි ලෙස පිළිගත නොහැකිය අවශ්ය
වන, උපවාසයේ නම්.
නිසා එක් කණ්ඩායමක් (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen සාක්ෂාත් සිට උපවාසයේ පොතේ පැහැදිලි කිරීමක්.)
සඳහා ක්ෂණික නැහැ ජීවින්ගේ අවශ්යතාව කිසිම වටිනාකමක් නැහැ
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق