الأحد، 2 أكتوبر 2016


සිකුරාදා යාඥාව (න්)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

· සිකුරාදා මගේ කතාව පාලනය

මෙම khutbahs දෙකක් අවශ්යතාව විද්වතුන් බහුතරයක්;

 පෑන් Moazpth - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - එය මත නොව,

﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ الله ﴾ [الجمعة: 9]

 මෙම නීති විද්යාව පොත සිට (පූර්ණ දෙවි නිසි සේ රසවිඳින්නේ ධර්ම දේශණය, මෙන්ම යුතුකමක් රිසානාට (: ඒ පිරිමි අර්ථය බවයි වන, muezzin කථාවල නම් විය - කාලය අභියාචනය දෙවියන් පිළිබඳ සඳහනක් ලබා ගැනීමට නියෝග කර, එය වක්තෘ බව අනිවාර්යයෙන්ම හැඳින්වේ - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්. මෙම පොත ෂෙයික් Adil Azzazi සහ ෂෙයික් (අබු අහමඩ් Masri) සැබෑ වසරේ වේ).

· සිකුරාදා Etiquette නමස්කාර:

එය ආරම්භ කරන අය සහ අනිවාර්ය සිකුරාදා යාඥාව, සමහර පුරුදු:

(1) සෝදා:

නිවැරදි දැක්ම රෙදි සෝදන සඳහා කාලය උදා, Hanafi හා Shafi'i හා Hanbali ආරම්භ බව ය.

(2) සිකුරාදා කටු හා අලංකරණය:

හොඳ ඇඳුම් ඇඳගෙන බව ඒ නිසා, සහ siwaak, සහ සුවඳ විලවුන්, නමුත් සිකුරාදා විශේෂ ඇඳුම් කරවන mustahabb භාවිතා;

සහ ඉබ්නු මාජා (1095): (අබු ඩාවුඩ් (1078 විසින් දන්වා Sahih) :( සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ". ඔබ එකිනෙකා තම තමාගේ workaday ඇඳුම් වඩා එකතු කිරීම සඳහා ඇඳුම් දෙකක් ගෙන ඇත නම් කුමක්") කියමින් සඳහා.

(3) සිකුරාදා සඳහා යන්නේ මුල් භාගයේ දී:

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (ghusl සිකුරාදා showered නම්, ඔටුවෙකු අසල නම් ලෙස ප්රකාශ සිට - මම වාක්ය අදහස් - හා එළදෙන අසල නම් දෙවැනි වරට ප්රකාශ, එය තුන් පැයේ දී, ඕවට කාලයක් බැටළුවෙකු අසල නම් ලෙස ප්රකාශ, හා ප්රකාශ වේ චිකන් අසල නම් හතර කණිසම, සහ ඉමාම්, පිටතට පැමිණි නම්, බිත්තර අසල නම් පස්වන වතාවටත් ප්රකාශ - වේදිකා නවාතැන පෙර මම අදහස් කලේ, - දේවදූතයන් පිරිමි සවන් සහභාගි) (බුහාරි (881) සහ මුස්ලිම් (850), අබු ඩාවුඩ් (531), සහ අල්-තිර්මිදි (499 ) සහ කාන්තාවන් (3/99), සහ ඔහු කෙරෙහි ඉබ්නු මාජා (1092) විසින් විස්තර කතන්දරයක්.

එය වඩාත් නිවැරදි:

 මෙම අත් ඔරලෝසු දවසේ මුල් පැය අය, (අර්ථය හිටපු සාකච්ඡාව පැය පහක් පමණක් බව නිසා, සිකුරාදා දක්වා අලුයම සිට පැය සංඛ්යාව ගණනය හා පසුව පැය පහක් ඔවුන් බිඳ),

 එය සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී ඔප්පු වී ඇත Jaber අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකිය. "පැය දොළහකට සිකුරාදා" (Sahih: අබු ඩාවුඩ් (1048) සහ කාන්තාවන් (3/99) විසින් විස්තර කතන්දරයක්.

අවධානයට:

ඒ නිසා තමන්ට වැඩිතර යොමුවක් නැති අයට සඳහා ගමන් යන්න Mustahabb

 (සෝදා සෝදා, බක්ර් සහ නිර්මාණය, හා ඇවිද පදින්න කළේ නැත, සහ ඉමාම් යන ප්රජාතන්ත්රවාදී ජාතික සන්ධානයේ සවන් නොව, අතහැර දමා, එය වැඩ වසරේ සෑම පියවරක් ඔහුට විය: වැටුප් නිරාහාරව කරන්නේ) එය හදිස් දී තහවුරු මන්ද (අශ්වයන්, අහමඩ් (4/8) විසින් විස්තර කතන්දරයක්, අබු ඩාවුඩ් ( 345), සහ අල්-තිර්මිදි (496) සහ කාන්තාවන් (3/95), සහ ඉබ්නු මාජා (1087), සහ 1/281, පාලක හා නිවැරදි () තිර්මිදි වර්ග.

 ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේ ඔහු අනුකම්පා කළ හැක, මෙසේ

"එහෙත් එය ඉවතට ඔහුගේ නිවස නම්, හෝ දුර්වල හෝ අසනීප වූ අතර, රවුමක් අවශ්ය vicuña තමා ඔවුන් තම පළමු (Mumti ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen (5/118) සොයා ගැනීමට අමුණා ඇත.

(4) සෙනඟ කෙරෙහි පියවර කිරීමට අසමත් වීම:

 එය අබ්දුල්ලාහ් බින් passer සිට ගැටළුකාරී විය අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු පැවසුවේ, මිනිසෙකු සිකුරාදා ජනතා ගෙල එහා ගිය පැමිණ, නබි, සාමය කතාවක් දෙමින් ඔහු පිට විය යුතු අතර, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහුට කතා කොට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (ඉඳගන්න; ඒ විදියට) (දකුණ: අබු ඩාවුඩ් (1118), හා කාන්තා (3/103) සහ අහමඩ් (4/190).

ප්රශ්නය / දැඩි වූ මගහරින්න ගෙල?

විද්වතුන් සෙනඟ කෙරෙහි බලකරන ඇති රාජ්ය පාලනය තුළ වඩා වෙනස්

ඔවුන්ගෙන් සමහර වෛරය බලන්න

 සහ එක් එක් තහනම් බලන්න,

Shafei න්යෂ්ටික හා තෝරාගත්, තහනම් කොට, හා තෝරාගත් මෙන්ම ඉමාම් හැර, මෙන්ම ඔහු ඉදිරියෙන් Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah, පරතරය එය දක්වා නැත පමනක් මඟ

(5) ඉමාම් යන ළඟා.

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, (සෝදා සෝදා, සහ ප්රජාතන්ත්රවාදී ජාතික සන්ධානය හා නිර්මාණය, සහ ළඟට අසා, එය ඔහු අවුරුදු එක උපවාසයේ ගනී පියවරෙන් පියවර ඔහු විය) (Sahih: අබු ඩාවුඩ් (345), සහ අල්-තිර්මිදි (496) විසින් විස්තර කතන්දරයක් සහ වඳවීමේ, සහ කාන්තාවන් (3/95 ), සහ ඉබ්නු මාජා (1087).

(6) Iqimn හෝ ඔහුගේ සභා කිසිවෙකුට පෙනී සිටීමට ය.

අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (ඔබ සහෝදරයා වන සිකුරාදා ජීවත් නැත, පසුව තම ආසනය නිසා ඔහුට එරෙහිව යන්න, නමුත් අවම වශයෙන්: ගල් ඇතිරූ) (මුස්ලිම් (2178), අහමඩ් (3/295 0.342).

 මෙම පොදු පාලනයට, සිකුරාදා සහ අන් අය දෙකම; ඔහුට ඔප්පු දේ, සාමය ඔහු ඔහු පිට විය: (එය වාඩි, ඔහුගේ සභාවෙන් මිනිසා පැවැත්වූ නමුත් Tvshawwa සහ ප්රසාරනය තහනම්) (අල්-බුහාරි (6270) සහ මුස්ලිම් (2177), අබු ඩාවුඩ් (4828), සහ තිර්මිදි (2750).

එහෙත්, අවශ්ය තැන සිට ඉහළ නැග තැනැත්තා ඔහු ආපසු එන නම් ඔහු තම ස්ථානය ලැබීමට සුදුසු ය; අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (මුස්ලිම් (2179), අහමඩ් (2/283) (පසුව ඔහුගේ සභාවෙන් ඔබ එක් ඔහුට ආපසු පැමිණ නම්, ඔහු ඒ හිමි).

ෂෙයික් අල්-Saadi පැවසුවේ

"ඔහු තම පුත්රයා හෝ ඔහුගේ සේවකයා ඉදිරිපත් හා ප්රමාද නම්, එසේ නම් ඔහු සමඟ සහභාගි නම්, ඒ සඳහා නොවේ ඔහු වෙනුවෙන් නොව, අවසර අවසර නිසැකව ම" (පැහැදිලි Saadi ක සංග්රහයක්)

උදාහරණයක් ලෙස, පොත මෙට්ට පාපිසි තබයි; මෙම අවසර නොමැති වන අතර, දෙව් තුල සම්පුර්ණ මතු කිරීමට ය.

(7) දෙකක් හා යාච්ඤා කරන්න.

හිස නමමින් හා කාලයන්හි රාජකාරිවලට අගතිය තොරව මෙම rak දෙකක් අඩු කිරීම සඳහා අදහස්, Kalatminan - (මාධ්යයක් කතික ගියා) rak'ahs දෙකක් යාච්ඤා කළ හැකියි, නමුත් Itjoz දෙකක් - (එය පසුගිය සිකුරාදා ඔබට එක් වූයේ නම්, ඉමාම් පිටතට පැමිණි: සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් සඳහා; මේ ඉමාම් දේශනා පවා නම්, වාඩි පෙර එසේ මත) (අල්-බුහාරි (1170) සහ මුස්ලිම් (875), සහ කාන්තාවන් (3/101).

(8) ඉමාම් පිටතට ආවේ නැහැ නම්.

ඔහු ස්වේච්ඡාවෙන් ඉදිරිපත් වීමට කැමති වන අතර, ප්රතිදාන නම් බලා සිටි ඉමාම් සඳහා පෙනී සිටීමට ඇති යාච්ඤා කිරීමට පසුව එවකට ඔහුට, මුස්ලිම් පල්ලිය ආචාර මත: හිටියා,

 නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, (සිකුරාදා මිනිසා සෝදා එපා හා පිරිසිදු කිරීමට සමත් බොල්ෂෙවිකයන් ඇතුලු හා ඌරු මස් මේද සිට සිත්තම්, හෝ හොඳ ගෙදර ස්පර්ශ, පසුව මුස්ලිම් පල්ලියට ඔවුන් ඉල්ලා සිටී, ඒ දෙක අතර වෙනස නැති, එසේ නම් ඔහු වෙනුවෙන් ලියා ඇති දේ යාච්ඤා, පසුව කථා නම් ඉමාම් සවන් නමුත් අනෙක් සිකුරාදා) (අල්-බුහාරි (883.910), සහ කාන්තාවන් (3/104) සහ අහමඩ් (5/338 0.340) සිකුරාදා අතර ඔහුට සමාව

(9) හා කතා අහිමි හා ඉමාම් දේශනා කරනවා.

සහ (බුහාරි (934) මුස්ලිම් (851), අබු ඩාවුඩ් (1112), සහ අල්-තිර්මිදි (512), -: (අර්ථය විපාකය Jmatk හෝ ඊට අඩු අහිමි අහන්න, එම ඉමාම් දේශනා, එය බඩවැල්වල විය ඔබ සිකුරාදා ඔබගේ සහකාරිය කියන්නේ නම්:) සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවැසීමට හා කාන්තාවන් (3/103), ඉබ්නු මාජා (1110).

එහෙත් එය වැරදි දෙයක් නොමැති කතා නොකර ඔහුගේ නිහඬ බව පෙන්වා සටහන්

 මෙන්ම එය කියා ඇත - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - (යමෙක් ගල් කැට ස්පර්ශ ගයි ඇති)

 Sajjad මුස්ලිම් පල්ලිය අමතකවීම ස්පර්ශ නම් අර්ථයෙන්, ධර්ම දේශණය ගැන යමක් සමග කාර්යබහුල, හෝ මධ්යන්ය නොකර පාපය, නමුත් නිරත හා විනෝද වන විට පාඩමක් නැත: අර්ථය වන අතර, දෙවියන් වහන්සේ හොඳම දන්නවා. (පොතේ නීති විද්යාව පොත සිට (පූර්ණ දෙවි නිසි සේ රසවිඳින්නේ ෂෙයික් Adil Azzazi සහ ෂෙයික් (අබු අහමඩ් Masri) ක) සත්ය හා ක් වේ.

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق