ඇබිනීසියාව
සංක්රමණය වීමට ඔහු පිට නබි සාමයක් ඇති රූප වඳින්නෝ හානි විවෘතව අමතන්න: -
ප්රශංසා
අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි
හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා ඔහුට හා ඔහුගේ පවුලේ අයට අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මත
විය යුතු අතර මිතුරන් විය
· විවෘතව කතා
කරන්න.
ආයතයේ ඇමතුමක්
අදියර රහස් එළිදරව් ගතවී
(وَأَنْذِرْ عَشِيرَتَكَ الأَقْرَبِينَ) الشعراء:214
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි ගොස්, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවා කන්දට SAFA මෙසේ
කීවේය දෙකක් උදේ, Vojtmat කුරෙයිෂ්
සාමාන්ය ඔහුට ඔහු පැවසීය: - (මගේ පුතා නිසා එසේ අබ්ද් Manaf, පුතා
Abdulmutallab, ජනයෙනි
දරුවන් මම ඔයාට කිව්වා නම්, ඔබ
දකින එපා මේ කන්ද Okintm Msedki පාමුල
උපාධිය බව අශ්වයන් ?? ඔව්හු
කතා කොට, බොරු දැඩි
දඬුවම් අතට දී, ඔබ කී දේ
උත්සාහ මම වෙනකෙනෙකු ඔබට ඔහු පැවසුවේ, අබු
දැල්ල:
{අබේ
දෙයිද: ඔබ පමණක් දක්වා අප රැගෙන !!
{ تَبَّتْ يَدَآ أَبِي لَهَبٍ }
سورة المسد:1) .
ඉබ්නු
අබ්බාස්, 1/194 සිට එකඟ
Fath අල්-බාරි
8/337 හා Saheeh මුස්ලිම්)
ඒ සඳහා ස්වාභාවික
නබි, සාමය ඔහුට
ඉස්ලාම් ද කුරානයේ පිළිබිඹු කරන නිසා, ඔහුගේ
වංශය ඔවුන්ගේ ළඟම පොදු අනතුරු ඇඟවීමක් කතා මෙම ඉස්ලාම් පණිවුඩය තම වගකීම් පළමු Baqric සීමා
වූ බව ඉන් අදහස් කරන්නේ නැහැ ඒ ආරම්භ වසල්ලම් බව ගෝලීය මෙහෙවර සාක්ෂාත් කර ගැනීම කුරෙයිෂ්
පළමු පියවර දී එම ඉල්ලීම කළේය බව වන අතර, බොහෝ: මදනීයා
පද අල්-කුර්ආනය
රාජ්යයන්
විය
(وَمَا هُوَ إِلاَّ ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ)سورة القلم :68
මිතුරන්
රැසක් එවැනි අබු Dhar අල්-Ghafari ආරක්ෂිතම
සහ කණ්නාඩි වැනි මහජන පෙනී සිටීම අදියර තුළ ආරක්ෂිතම වූ අතර පරපෝෂිත අම්ර් ඉබ්නු අල්-Dosari, සහ
අනෙකුත් මිතුරන් අතහැර, දෙවියන්
වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද.
· නබි
සාමය රූප වඳින්නෝ හානි වසල්ලම්.
නිවේදනය
ඇමතුමක් මුස්ලිම් රූප වඳින්නෝ නබි හානියක් වේ කරමින්, බහුදේවවාදීන්ද
ඒක දේවවාදය සහ බහු දේවවාදයට දූෂණ යථාර්ථයන් මුහුණ, සාමය
ඔහුට සහ ඔහුගේ මිතුරන් වසල්ලම් අවශ්ය, සහ
නින්දා අපහාස හා වාචික අපචාර, දිනයේත්
පහර දීම් සහ වධ හානියක් සිට බහු දේවවාදීන් විවිධ පින්තූර ගත්තා.
අපහාස ආපසු
(මුහම්මද්) අනිසි දූතයා වන පින්තූර * එක් වාචික ඔහු Acharkin දෙවිගේ
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් එය නම් විය (Mzmm) නබි
මුහම්මද්, සාමය රූප
වඳින්නෝ ලිස්බන් Mzmma මුහම්මද්
නැති නිසා ප්රීති සහ ඔහුගේ මිතුරන් කියන්න වසල්ලම් ඔහු සමඟ දෙවියන් වහන්සේගේ විනිමය
අපහාස බව මවිත.
1) මෙම
ලස්සන කාන්තාවක් හෝ අබූ Lahab උත්සාහ
යි: -
Mzmma නැහැ, ආගම
Kulaina, දෘඪ
ලෙස නියෝග කළේය.
ඔහු «; Mzmma Mzmma මම
මොහොමඩ් දිවුරුම් සහ ශාප මා දෙවියන් වහන්සේ කුරෙයිෂ් ශාප ඔවුන් ශාප අවධානය වෙනතකට යොමු
ආකාරය Taajabun නැහැ» ඔහු
පිට සාමයක් පවසයි. (Sahih බුහාරි, Fath 6 /
554-555)
2), ඇසින් දුටු, අබ්දුල්ලාහ්
බින් මසූඩ් අල්ලාහ් අපචාර සැබෑ රූප ඔහුට සියල්ල ගැන ඔහු සතුටු විය හැකි පවසනවා, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්
ඔහු (Vrtha කියනවා
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔවුන් මහතා පවසයි මිනිසා ලෙස, Kaaba, ඔවුන්ගේ
සභාවල කුරෙයිෂ් එකතුව දී යාච්ඤා කිරීමට නැගී ඇති අතර, නමුත්
ඔබ මේ Tartuffe? ඔබ
එක් එක් flan මුල් කුමන
දකින නැහැ, Vimay හා රුධිර
හා Sllagha, එන
අතර එය ඔහු සුජූද් විට පවා ඔහුටත්, ඔහුගේ
උරහිස් අතර එය ය. ? Vonbos මෘග
ලෙස මර්දනය, ඔහු අල්ලාහ්
සාමය මැසෙන්ජර් වසල්ලම් සහ ඔහුගේ උරහිස් මත තබා නමස්කාර විට.
.othbt නබි
පවසයි ඔවුන් සිනා සමහර කටයුතු සඳහා ද යම් මුදලක් පවා හිනා දන්ඩ නමස්කාර ඔහු පිට සාමය
විය යුතු අතර, ඔහු පෙන්වා
ෆාතිමා දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් උත්සාහ Voqublt ආශීර්වාද
ගොස්
හා
ඔප්පු නබි අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද කළේය පවා වැහැරී එළවා දැමූ අතර, ඔව්හු
ඔවුන්ට අපහාස පැහැයට, ඔහු
අවසන් වූ පසු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් යාච්ඤාව පවසයි: - අපොයි ඔබ Baqric, ඔබ
Baqric ඔහ්, දෙවියන්
වහන්සේ, ඔබ Baqric ..
එවිට නම්:
- ඔහ් ඔබ අම්ර් ඉබ්නු හිෂාම්, එළිපත්ත
බින් පක්ෂපාතී බව හා Shaybah බින්
Rabia, සහ Waleed බින්
එළිපත්ත නූගත්බව බින් පිටුපස, සහ
බාධාවක් ඉබ්නු අබි හා ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය බින් වාලිඩ්. අබ්දුල්ලාහ් බින් මසූඩ් පවසයි:
- ෆු දෙවියන් වහන්ස, මා
Kulaib බද්ර් පසුව
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ කොට, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් (හා KULAIB හිමියන්
ශාප අනුගමනය) ඔවුන් බද්ර් දවසේ බොරු දුටු, පසුව
KULAIB කිරීමට ඇද
(හොඳින් විවෘත) (බුහාරි, Fath අල්-බාරි
1/594, සහ මුස්ලිම්
සැබෑ 3 / 1418-1420
* අනෙක් නිවැරදි
නවකතා එය ගැසූ Alvrt බව
පෙන්නුම්: බාධාවක් ඉබ්නු අබි සහ ඔහු පෙළඹවූ අය අබු Jahl වේ
(Sahih බුහාරි, Fath 6 /
283.7 / 165, සහ Sahih මුස්ලිම්
3/1420).
හා infidels ආරාධනය
විසින් පීඩාවට පත්ව ඇති බව ඔවුන් ඇමතුමක් මක්කම (Fath අල්-බාරි
1/349) පිළිතුරු
ඇති බව පෙනෙන නිසා නබි සාමය, ඔහු
පිට විය යුතු අතර ඒවා බෙදා වෙන් කළේය
3) නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔප්පු කර ඇති ඔහු Kzboh දේ
හා Astasoa කුරෙයිෂ්
කැඳවා, ඔහු පැවසීය:
- (අපොයි දෙවියනේ, මම ඔවුන්
සත් Kspa ජෝශප් අදහස්)
Sahih බුහාරි
Vokhzthm වසර, සෑම
දෙයක්ම පරීක්ෂා පවා මිය ගිය සම් කෑවා, මිනිසා
සාගින්නෙන් දුමෙන් ඔහු සහ අහස අතර දකින කරන්න, අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් කිරීමට අබූ සුෆියාන් පැමිණ, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: ඔබ දෙවිට කීකරු ඇණවුම් හා ගර්භාෂයේ කිසිවක්, සහ
ඔවුන් සඳහා ඔබේ සෙනඟ දෙවියන් වහන්සේට යාච්ඤා නැති වී ඇත, ඔහු
හමු වූ අවස්ථාවේ දී පසුතැවී සිත් හරවා යන බලාපොරොත්තුව Rabbo ඔවුන්ගේ
අවිශ්වාසය ආපසු ඔවුන් කී ඔවුන්ගේ දිව මත දේ කුරානයේ අමතක වී ඇත: අපේ සමිඳාණන් වහන්සේ
අපට ඇදහිලිවන්තයන් දුක් විඳින නිදහස්. (Sahih බුහාරි
6 / 39-40, සහ
Sahih මුස්ලිම්
4/2157)
කුරාන මෙම
සිද්ධිය ඔප්පු කර තිබෙනවා, දෙවියන්
වහන්සේ පවසයි (හා කියයි:
{فَارْتَقِبْ يَوْمَ تَأْتِي السَّمَاءُ بِدُخَانٍ مُّبِينٍ،
يَغْشَى النَّاسَ هَذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ، رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا
مُؤْمِنُونَ، أَنَّى لَهُمُ الذِّكْرَى وَقَدْ جَاءَهُمْ رَسُولٌ مُّبِينٌ}سورة :الدخان (10/13)
බුහාරි 2/15 මුස්ලිම්
4 / 2155-2157 19.6 / 32.osahih දක්වා)
Vdaute දෙවියන්
ඔහුට ආශීර්වාද හා ඔවුන් අපකීර්තියට හා ඇදහිල්ල මත ඔහු Astasaihm, ඔහු
නිසා ඉන් කිසි අනතුරකට පත් නොවෙති නිසා ය. නිසා ඔහුගේ අපචාර නැහැ, Urwah බින්
සුබයිර් අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර් ඉබ්නු අල්-Aas ඇදහිල්ල
මත ඇහුවා.
4) Urwa බින්
සුබයිර් අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර් ඉබ්නු අල්-Aas ඉල්ලීමක්
කර ඇත: මට කියන්න අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් දැඩි පිළිකුලෙන් ශක්තිමත්ම කළ දේ, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්?
ඔහු මෙසේ
පැවසීය: මම බාධාවක් ඉබ්නු අබි දෙවියන් වහන්සේගේ Bmenkb මැසෙන්ජර්
ගෙන ගෙල ප්රදේශයට වාදකයෙක් පිළිගැනීමට ලෙස අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මළුවේ Kaaba යාච්ඤා
අතර, Fajngah දැඩි
ගෙල මිරිකා අබු බක්ර් දෙසට හැරී Bmenkbh ගෙන
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සඳහා ගෙවීමට, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසුවේ
(أَتَقْتُلُونَ رَجُلًا أَن يَقُولَ رَبِّيَ اللَّهُ وَقَدْ جَاءَكُم
بِالْبَيِّنَاتِ مِن رَّبِّكُمْ ۖ)غافر:28
(Sahih බුහාරි
0.8 / 554.wabn ඊසාක්:
සර් Maghazi 229-330bosnad හසන්
අල්)
5) ඉබ්නු
අබ්බාස් මෙසේ අබු නූගත්කම: මම මුහම්මද්, ඔහුගේ
ගෙළ මත Oton කිරීමට Kaaba දී
යාච්ඤා දුටු අතර, මුහම්මද්
ළඟා බව, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් ( "ඔහු ඔබට එහෙම කළා නම් දෘෂ්යමානව දේවදූතයන් ගත්තා." (බුහාරි, Fath හොඳ
සාකච්ඡාව ග්රයිබ් සැබෑ)
සියලු බලැති
දෙවි
(أَرَأَيْتَ الَّذِي يَنْهَى * عَبْدًا إِذَا صَلَّى)( سورة العلق (9/10)
6) අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් කිරීමට බහු දේවවාදීන් මුද්රාව දැඩි නොසතුටට හේතුවක් ඔහුට ආශීර්වාද හා සංක්රමණය
සෘජු හේතුව වූ මක්කම අග වේදිකාව, ඔහු
මරා දැමීමට උත්සාහ.
· මුස්ලිම්වරුන්
Quraysh පීඩා.
ආරම්භය හා
අවසානය 1/491 ඉබ්නු කසීර්
මහතා මෙසේ පවසයි
ඉබ්නු Ishaq Qureshi ආරක්ෂිතම
ක පොරොන්දු හා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අනුගමනය, සාමය
ඔහුගේ මිතුරන් සිට සලාම් කියා සිටියේ, Vothbt මුස්ලිම්
ලබන එක් එක් ගෝත්රය Fjalo හිර
හා පහර දීම්, සාගින්නෙන්
හා පිපාසයෙන් සමග වධ Bramada මක්කම
ඉතා උණුසුම් වේ.
1) වහල්
බිලාල් බක්ර් නිදහස් ඒක
දහවල් මගින්
ආරක්ෂා පසුව පපුව පල මහා පර්වතය ඇණවුම්, පසුව
කියනවා නම් පිටුපස නූගත්කමට බින්: දෙවියන් වහන්සේ එසේ පවතිනු නැත ඔබ මිය හෝ මුහම්මද්
පිරිසත් තෙක්, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්, සහ LAT හා
උශ්ශා නමස්කාර, ඔහු ඒ බව
එක්, එක් පවසයි.
තවමත් පවා අබු බක්ර් Voatgah විසින්
මිලදී දුක් විඳිනවා. (Sahih බුහාරි, Fath 7/99)
2) ඔහු Ammar බින්
Yasir හා ඓතිහාසිකව
සහ නූතන සිද්ධිය ඔප්පු කිරීමට ප්රමාණවත් තරම් වන ඔහුගේ පවුල, (උද්වේගය
Ammar අල් විසින්
කාලය, පැරඩයිස්)
ලැබී ප්රීතිය උතුරා වර්ණ බොහෝ නවකතා ලැබී ඇත (නිසි කතා)
3) හා
අල්ලාහ් Khabab බින් Aratt මාර්ගයෙහි
එය හානියක් උපයා ඇත.
ඒ නිසා ඔහු
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඉල්ලා, සාමය, දෙවියන්
වහන්සේ පීඩිත තත්ත්වයෙන් මුදා ඉල්ලා සිටින වසල්ලම්
ඔහු නබි
වෙත පැමිණ, සාමය සාමාන්ය
පසුපසට යන Kaaba ආලෝකය වේ
බොහෝ සෙයින් දෙවියන් වහන්සේට නොව දූතයාණනි මම කිව්වා රූප වඳින්නෝ දැඩිබව, Tdaolna වී
ඇත වන වසල්ලම් ?! ඔහු -oho ඔහුගේ
මුහුණ reddened වාඩි
ඔහු කතා කොට, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් ( "නිසා ඔහුගේ ආගම සිට එය වෙනතකට යොමු මස් හෝ ස්නායු ඇටකටු පහත
පනා යකඩ පීරමින්, ඔබට පෙර
කර ඇති විය හැකිය, එහෙත් Whitman දෙවියන්
වහන්සේ මේ නිසා එකම දෙවියන් වන බිය වේ, Sanaa සිට
Hadramaut කිරීමට
මගී යි.") (Sahih බුහාරි
Fath අල්-බාරි
7/165 / 0,6 / 619)
* මෙම Khabab හිතුවක්කාර
පුත්රයා කම්මල්කරුවෙකු වැඩ ලෙස සේවය Wael තම
කඩුව මුදල් ඔහු ගොස් උපයා ඇත රැස්
Aas පැවසුවේ
මම Oqdak මුහම්මද්
පිරිසත් නැහැ, පිළිතුරු
දෙමින්, Khabab: ඔබ
මිය පසුව යැවීමට තෙක්.
.faqal Aas ඔහුගේ
මුදල් මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු Siqdah දිනය
ළං වන බව පැවැසූ !! පදය බැස:
(أَفَرَأَيْتَ الَّذِي كَفَرَ بِآيَاتِنَا وَقَالَ لأوتَيَنَّ مَالا
وَوَلَدًا) سورة مريم (77-80)
(Sahih බුහාරි, Fath 4/5452 /
8.77 / 430-431, සහ Sahih මුස්ලිම්
4/2153))
තම මුදල්
සඳහා පීඩනය සහ කෝපය මෙන්ම ඔවුන්ගේ මළ සිරුරු හානියක් සිට මුස්ලිම් හරි දේ පෙන්නුම්
කරන අය සියලු තනතුරු. ඉස්ලාම් දෙකක් පමණක් ගිවිසුම් පෙර පැවති නිෂේධ කුරෙයිෂ් නේටෝ
කුතුහලය විසින් පෙන්නුම් කර ඇති පරිදි!
· ඇබිනීසියාව
කිරීමට සංක්රමණය: -
එය මුස්ලිම්
දෙවරක් (Sahih බුහාරි, Fath අල්-බාරි
8/187) ඇබිනීසියාව
සංක්රමණය බව තහවුරු
1) මුල් සංක්රමණික:
පහ Alambos කරන
වසරේ Rajab මාසයේ දී, ඔවුන්
මිනිසුන් දස දෙනෙකු සහ කාන්තාවන් සිව් එක් කෙනෙක් ම ය මුහුදු පදික කාන්තාවක් ගැටී මියගොස්
Fastogroa බාගයක්
උන්මාදයෙන් මෙන් ගත්හ. (Fath අල්-බාරි
7 / 187-188)
විසින් හුවා
දක්වන කර ඇත: උම්මු සලාමා අල්ලාහ් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සැමියා විසින් සතුටු
විය හැක, ඇය පැවසුවේ, "අපි
මක්කම වෙග්ම හා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් විසින් කම්පනයට ඇයි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්, පීඩා හා
ඔවුන්ගේ ආගම වසංගතය හා රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම පෙළෙන දේ දැක, අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සාමය නොවේ
වසල්ලම් බව ඔවුන් සඳහා එය ගෙවීමට හැකි අතර, අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සාමය ඔහුගේ
ජනතාව, තම මාමා
ඔහුට වැළැක්වීම සඳහා ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔහුගේ
මිතුරන් බිඳ දේ හෙළාදකින බව ඕනෑම දෙයක් කළ නොහැකි වන අතර, උන්
වහන්සේ ඔවුන්ට කතා කොට-, අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: පවා ඇබිනීසියාව දේශය ඔහු සමඟ එක් පීඩා නොකළ අයිතිවූ, සහ
තම රට භාර, අපට හමු
වූ තුරු, අපි අපේ
ආගම ආරක්ෂා කිරීමට හොඳ අසල්වැසියෙක් බවට කදිම නිවසක් බැස ගොස්, සහ
අසාධාරණ ලෙස ඔහු Nkhc නැහැ
දෙවියන් වහන්සේ ඔබ විවේකයක් කරයි, හා
ඔබ එය වඩා ක්රමයක් "සහ Arsala පිටතට
ගොස්,
) (Fath අල්-බාරි
7/189 සහ ඉබ්නු
හිෂාම් යන චරිතාපදානය 1/334 ආරෝපණය
හසන්)
* ඇබිනීසියාව
පළමු සංක්රමණය හමුවේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වසල්ලම් සිදු, සාමය
ග්රෑන්ඩ් මුස්ලිම් පල්ලිය තුළ වසල්ලම් ක-Najm වැඳ
වැටීම වෙනුවට නමස්කාර හා ඉස්ලාම් බවට පරිවර්තනය කළ Quraysh අතර
පොදුවේ වාර්තා උඩඟු දෙකක් පමණක් පැමිණ සිටි සියලු දෙනා, නමස්කාර
පාරායනය කළහ. (Sahih බුහාරි, Fath අල්-බාරි
2 / 551-553 සහ
Sahih මුස්ලිම්
1/405 දී මෙන්)
Alusi පවසයි: -
සමහර විට
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් සමග ලොවට අග්ර වැඳ වැටීම, සාමය
ඔහු පිට ඔවුන් ප්රවෘත්ති විනාශයට ඉහත ජාතීන්ගේ සවන් බියෙන් හා පුදුමයෙන් කුමන Oaatarahm විය.
(සාදරයෙන් පිළිගනු අර්ථ 17/178 Almneryh i)
2. ඇබිනීසියාව
ලද දෙවන සංක්රමණික: -
ඔවුන් මුස්ලිම්
දේශය ළඟා වූ විට ඇබිනීසියාව කිරීමට මක්කම ජනතාව ඉස්ලාම් බවට පරිවර්තනය, ඔහු
මක්කම කාටද Othman බින්
Mazon ජනතාව ආපසු
පැමිණ සිටින ඔවුන් කිව්වා සැබෑ සොයා ගත්තේ නැහැ, සහ
ඔවුන් නැවත ඔවුන් සමඟ ඇබිනීසියාව, දෙවන
සංක්රමණික පිරිස ඇවිදගෙන ගියා.
ඔවුන් මිනිසුන්
දෙදෙනෙකු හා අසූ අට, කාන්තාවන්
දස වේ. (Fath අල්-බාරි
7/189)
* රජු, ක්රිස්තියානි
ඇබිනීසියාව මුස්ලිම් සංක්රමණිකයන් පුනස්ථාපනය නියෝජිතයන් යැවීම මෙම කුරෙයිෂ් අභිනය
මක්කම සමීප වන යුක්තිය දැන, අනාගතයේ
දී Quraysh තර්ජනයක්
වන අතර ඒවා සියල්ලම.
එහෙත්, Negus, ඇබිනීසියාව
රජු වූ මුස්ලිම් ආරක්ෂාව, හොඳම
ගෙදර හොඳ අසල්වැසියෙක් සමග මුහුදු ගොඩ දුන්නා.
ඉස්ලාම්
සහ රත්නපුර ත්රිකුණාමලය වසර 7 කට
ඉ විවෘත කිරීමට Jaafar බින්
අබී තාලිබ් සහ ඔහු සමඟ සිටි ප්රමාද එහිදී වඩාත් සංක්රමනික ඇබිනීසියාව ස්ථාවරත්වය පසු
නගරයට සංක්රමණය වී ඇත. (Fath අල්-Baari (7/234).
* අබු Huraira සිට
හදීස් අනුව අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් :: «මම
Boehma පවුල් දන්නේ
කුමක්ද, එම රත්නපුර
ත්රිකුණාමලය හෝ Jafar පැමිණීම? විවෘත».
· විවාහ
දෙවියන් වහන්සේ ඔහු හා ඉරාකය Habiba ආශීර්වාද: -
මම අල්ලාහ්ගේ
Obaidullah බින්
අශ්වයා යුගල උම්මු Habiba දැරිය
Sufian Fajdobaa දූතයාණනි, සාමය
ඇයව විවාහ ඔහු පිට විය යුතු අතර, එය
Balhabcp (ඉබ්නු
කසීර් ආරම්භය හා අවසානය 1/754 (මෙය
අගල් යුද්ධය අවසන් වූ විය) සඳහන් මරණයට
බිරිඳ ඔවුන්
Negus හා ඇගේ දෑවැද්ද
හාරදහස් ඔහු වෙතින් සකස් ඔහු Sharhabeel ඉබ්නු
Hasana එම Negus මුළු
උපකරණ සමඟ යවා, අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් එව්වේ නැත, සාමය
ඔහු පිට දෙයක් විය යුතු අතර, පෝනින්
යුගල අල්ලාහ් ආශීර්වාද 400 dirhams (මුස්නද්
අහ්මද්, 6/427 හා Sunan අබි
ඩාවුඩ් 2/538 ආරෝපණය නිවැරදිව.)
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق