උපවාසයේ
යෙදී (උපවාසයේ කල යුතුය)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
ප්රශ්නය
/ විට මා වේගයෙන් කළ යුත්තේ ඇයි?
ඔබ කරුණු
දෙකක් එකක් විය යුතුය:
1) නිරීක්ෂනය.
*
(අල්-Baqarah,
:( فمن شهد منكم الشهر فليصمه )( سورة البقرة :185)
*
මෙසේ පවසයි (ඔබ Vsoumoua දැක තිබේ නම්)
(බුහාරි (1900)
විසින් විස්තර කතන්දරයක්)
ප්රශ්නය
/ ඔබ ගිණුම යටතේ උපවාස කිරීමට සිදු වී ඇති බවත්;? ඒ
ඇයි?
සඳ රාමසාන් රාත්රියේ තීරණය
ගිණුම විද්යාඥයන් පිහිටා නම්, නමුත් ඔවුන් අඩ සඳ දකින්න
ලැබුණේ නැහැ, එය Shara වැනි සඳහා ගුප්ත
විද්යාත්මක දර්ශනයක් විසින් මෙම ප්රතිපාදන අදහස් පළ කළේය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/314 ක Zaad මත Mumti) එම උපවාස කරන්නේ
නැහැ Bmottagdy
ගිණුමක් උපවාසයේ යුතු නොවේ
2) දින Shaaban තිස්
නිම.
(ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/314 ක Zaad මත Mumti) චන්ද්ර මාසය දින
තිහක් කට වඩා වැඩි නොවන අතර, දින විසි නවය අපවාද නැගීමක්
නො හැකි නිසා.
• සැකයේ
දිනය:
ප්රශ්නය
/ මොන සැකයක් ද?
සැකයේ දිනය:
ඔහු එය Shaaban ක රමලාන් Shaaban මව දින තිහක් ද
මම දන්නේ නැති බව දවසක්. (අ පොතෙන් නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ
කරුණාව අපේක්ෂිත යුතුය)
ප්රශ්නය
/ දිනය වන විට තිස්-ups?
විද්යාඥයන්
එකඟ නොවූ:
මම කියන්නේ:
අහස Shawwa වලාකුළු නිදහස්
වීමට නම් අපි දන්නේ නැහැ චන්ද්රවංකය බලන්න නැද්ද කිරීමේ හැකියාව දිනකට-ups විය එපා.
දෙවන මතය:
ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ: මෙම
නඩුව නම් ඇදීමක් හෝ උස් කඳු වැනි අඩ සඳ නමෝ නොකර.
සමීපතම දෙවන එක් වේ.
මම කියන්නේ ඒ නිසා අපි
නීති රීති සුජාත භාවය සංසිද්ධි එය නීත්යානුකූලව-ups නොවේ දවසේ සිදුවෙමින්
දුටුවේ නැත ලෙස මුල් පෙනුම තාක් කල් නිසා, මෙම එය එසේ මුල්
දැක නොවන බව හැකියාව කරන්න (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/316317318 ක Zaad මත Mumti).
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ බවට සැකයක් දවස උපවාසයේ?
විද්යාඥයන් ප්රකාශ කිහිපයක්
මත ඊට එකඟ වූයේ නැත.
මම කියන්නේ: යුතුකම හා
Juba Znaa
උපස්ථ.
දෙවන දැක්ම යෝග්ය නමුත්
අනිවාර්ය නොවේ.
තුන්වන දැක්ම වෛර කරන අතර
තහනම් නැත.
IV වන යයි කියන්න.
V ඔබ මෙසේ පවසනු: මුහාරම්හි
(ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව
සාක්ෂාත් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි).
පැවසීම වඩාත්
නිවැරදි:
ෂෙයික් මොහොමඩ්
බින් Saalih පවසයි:
අහස නිවැරදි දැක්ම වන Shawwa, නොවේ නම් සැකය
මත උපවාසයේ තහනම් කිරීම.
ඒ දවස වෛර අහස Shawwa මෙම Vsom මත සැකයක් නොවේ
නම්. (බුහාරි (1906) සහ මුස්ලිම් (1080) විසින් විස්තර
කතන්දරයක්)
•
තහනම් කී උපුටා දැක්වී ය:
නබි 1 / වචන, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: (දිනක් හෝ දෙකක් නිරාහාරව විසින් රාමදාන් අපේක්ෂා කරන්න එපා, එසේ නම් ඔහුට ඉඩ, නමුත් නිරාහාරව
සිටි මිනිසා) (අල්-බුහාරි (1907) විසින් දන්වා ද
(1909) දී
භින්නෝන්මාදය උපවාස නැති
වුණත් පාඨමාලාව රාමසාන් දිනය ඉදිරිපත් කරන විට මේ දවස.
2 / හා නබිතුමාට වචන, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: (මාසික, රාත්රී විසි නවයක්, ඒ නිසා වේගයෙන්
ඔබ එය දකින තෙක්, වළාකුළු පිරි පසුව මාසික
දින තිහක් ලෙස සම්පූර්ණ කරන්නේ නැහැ) (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/317 ක Zaad මත Mumti)
වචන: (සම්පූර්ණ කට්ටලය
තිස්) සාමය,
අනිවාර්ය Shaaban උපවාසයේ මණ්ඩපයෙහි
දින තිහක් සම්පූර්ණ කළ යුතුයි නම් වන අතර එහි ආරම්භය. (ෂික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/318 ක Zaad මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ Magm ඉමාම් ජනතාව
හා වාරණ සැකපිට උපවාසයේ කළ යුතු විට ඔප්පු ලෙස?
ඔහු Anabz රහසිගතව තම උපවාසය, එහෙත් වේගයෙන්
බිඳ නොව, සංදර්ශන Mnabzth ලක්වෙයි නැත නැත.
දෙවියන්
වහන්සේ ඔහු හා අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වෙත පැමිණ
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق