الأحد، 30 أكتوبر 2016



නවීන V (ආගම නව නිපැයුම් වැලැක්වීමේ)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

කතාවක්.

විශ්වාසවන්තයින්ගෙන් ම්ම් අබ්දුල්ලා අයිෂා මව අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද :( බවත් පැවසීය: බුහාරි හා මුස්ලිම් {කඩිමුඩියේ නවතම මේ එය කොටසක් නොවේ}.

 මුස්ලිම් සඳහා නව කතාව තුල: {අප නොවන බව ඒ අතර වෙයි ඇති පියවර}.

නූතන තත්වය:

ඉබ්නු Rajab දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි.

(මෙම සාකච්ඡාව ඉස්ලාම් සහ නූතන "ව්යාපාර අරමුණු," එහි අභ්යන්තරයේ වැඩ ශේෂ, එවිට මුහුණත වටිනාකම වැඩ ශේෂ විශාල වත්කම් මිල) (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි. 56)

විද්වතුන් පවසයි:

 සියලු Mahdthat සහ ඒව පුනස්ථාපනය මෙම නවීන සම්භවය හා කොන්දේසි විරෝධයට පාත්ර) (මුස්ලිම් 4/312 පැහැදිලි) 

නූතන වාග් මාලාව.

නවතම "පිහිටුවන ලද ඔහු හා ආශාවන් විසින් නිර්මාණය ය.

අපේ ආගම ගැන කඩිමුඩියේ "හා, අපි දෙවියන් වහන්සේ අපට තෝරා ඇති බව ාම

මොකක්ද ඒ, නැත "Enaweh හා Anaqdah, මුලින්ම ඔහුව එහි කඳවුරු කිසිවක් හා මහජන සාක්ෂි දකින.

( قُلْ إِنْ كُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللَّهُ )(آل عمران :31)

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

(එය කුමක් නොවේ) මෙම නවකථාවේ Almsthrh නිවැරදි සහ වෙනත් තැන්වල සමහර නවීන පොත් නැවත සිහිපත් (එය එසේ නොවේ දේ) එය ප්රතික්ෂේප කළා. මම කිව්වේ, කඩිමුඩියේ නැති දෙයක්. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)
 

ගැටළු එවන් කතා.

1 ඉස්ලාම් අනුගාමිකයන් නිර්මාණය කරන්නේ නැහැ

දෙවියන් වහන්සේ හා යාච්ඤා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අඩු හෝ වැඩි නැතිව වසල්ලම් අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් මඟ පෙන්වීම අනුගමනය කිරීමට කතාව ගොවි වන ක්රිඩයා එකක් වන මෙම සාකච්ඡාව හා ගැලවීම තුළ රණවිරු අන්තවාදීන් අතිශයෝක්ති සහ අපරූපනය සිට ඉස්ලාම් බේරා ගැනීමට වසල්ලම්

නියත වශයෙන්ම :( Ihbbkm වහන්සේව අනුගමනය ඔබ අල්ලාහ් ප්රේම කරන බව ඔබ මෙසේ පවසනු) (අල්-ඉම්රාන්: 31)

· "එක් එක් හොඳම කතාව අල්ලාහ්ගේ ධර්ම ග්රන්ථය වන අතර, හොඳම මඟ පෙන්වීම මුහම්මද් තුමාගේ මඟ පෙන්වීම, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, සහ නපුරු දේ Mahdthatha, නව සොයා ගැනීම් හා සෑම නව නිපැයුම් ගැන්මට උත්සුක මිල) අල් සහ වැඩි විසින් කළ විස්තරය" Saheeh මුස්ලිම් ආශ්රයන් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔහුගේ කතාවේ දී පැවසූ ගිනි සෑම ගැන්මට උත්සුක "(න්යෂ්ටික හතළිස් S31 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)

ආගම, සිද්ධීන් 2.

වර්ග දෙකක් නය සිදුවීම්:

නමස්කාර සිද්ධීන් 1.

ගනුදෙනු සිදුවීම් 2.


නමස්කාර සිද්ධීන් 1.

නමස්කාර මුල් තහනම්.

සෑම ඔහුගේ දූතයාණන් විසින් නියම කර නැත ළං කිරීමට මුස්ලිම් තහනම් නොවේ දෙවිට නමස්කාර.

මෙම වර්ගයේ ඇතුළු ශාඛා කිහිපයක් බෙදා ඇත:

A) නමස්කාරය බ්ලැඩර් එක් එක් පුරවැසියෙකු බ්ලැඩර් නැහැ මොකක්ද.

උදාහරණයක් ලෙස:

Ihram නීත්යානුකූල බ්ලැඩර් තුළ රස් අනාවරණය, එය අනාවරණය වේ වෙනත් තැනක ඔහුගේ හිස මෙම පෙළ බව ඔප්පු කළේ නැත නව සොයාගැනීම් සිදු

(Pena නබි කතාවක් දෙමින් ඔහු පිට සාමය විය යුතු අතර, එය මිනිසා, පවතී නම්, ඔහු ඉල්ලා ඔහු පැවසුවේ, අබු ඊශ්රායලය, පදනම් විය යුතුය බාර, කිසිදු සෙවන වාඩි නැහැ, වත්, කතා කරන, සහ වේගවත්, ඔහු නබි නියෝග සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සෙවන සොයන්න, වාඩි විය , වේගවත්) ජනතාව වෙත හා කතා (Ghaleel 8/218 බලන්න)
 

ආ) Shara විද්යාල මත ය:

එවැනි තේමාව උද්යානය, හෝ නැටුම් පාහේ අසන්නට, හෝ වෙනත් මිථ්යා කතා හා ඒව කිරීමට ගැසීමේ යටතේ දේ අල්ලාහ් සුල්තාන් පහළ හා මෙම මිථ්යා මත පදනම් වී පුස්කොළ කියමින් ඇතුල් ඒ අල්-Shara ලෙස එම විද්යාලයේ බාහිර නමස්කාරය:

((أَمْ لَهُمْ شُرَكَاءُ شَرَعُوا لَهُمْ مِنَ الدِّينِ مَا لَمْ يَأْذَنْ بِهِ اللَّهُ)الشورى :21

C) මෙම ව්යාපෘතියේ වැඩ කටයුතු වැඩි

ආපසු පිළිගත නොහැකි සුජාත බව වැඩ මේ වැඩි

සමහර විට කෙනෙක් හිතාමතාම අනිවාර්ය යාච්ඤා rak'ah වැඩි වගේ නිෂ්ඵල වැඩ වේ.

Tadha හතර හතර වැනි: සමහර වෙලාවට එය වැඩ අවලංගු වන්නේ නැත.

D) මෙම ව්යාපෘතියේ වැඩ කටයුතු යමක් අගතිය.

මෙම කාර්යය සමහර සමග සමීප තම දෙවියන් සහ විනාකිරි ඔහුට ගෙන වැඩ කරන

උදාහරණය:

කෙනෙක් මෙන්න යාච්ඤා සංශුද්ධතාවය ඉතිරි මෙන්, ඔහුගේ වැඩ කටයුතු සැළසීමයි පවසයි

මෙන්ම හිස් තැනක් ප්රතිලාභ හැර යාමට කොනේ කඩ.

ප්රශ්නය / Bshi උල්ලංඝනය සඳහා කලට වේලාවට මෙම ව්යාපෘතිය වැඩ විග්රනහ අවශ්ය වන්නේ නැද්ද?

මෙන්න එය ශුන්යකරනය ක්රියා හෝ ප්රතිචාරයක් කියලා, ඒත් සභාවේ යාච්ඤා කෙනෙකු මෙන් Bnqassanh පවසයි නැත.

උන් වහන්සේගේ යාච්ඤා නිවැරදි වන නමුත් ජනතාව Bthbutea විශ්වාස විට සභාවේ යාච්ඤා කිරීමේ පාපය. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ) 

ගනුදෙනු සිදුවීම් 2.

: මුලින් ගනුදෙනුවක දී, විසඳුම ගනුදෙනු හා සිදුවීම් ආදී අංශ පිළිබඳව වනු ඇත

A) දශක සුජාත භාවය විකල්පයක් ලෙස කොන්ත්රාත් වන අතර එහි සාක්ෂි කුමක්ද, මේ ශුන්යකරනය කිසිම සැකයක් නැත.

B) Shara තහනම් බව කොන්ත්රාත්.

ඒවාට ඇතුළත් වන්නේ:

1) මෙම රැස්වීම කොන්ත්රාත්තුව යටත් නොවන බව ඇත්ත

මෙන් / එහෙනං නිසා ඥතිත්වයේ, සම්භවයක් ඔහුගේ විවාහ අහිමි කිරීම, හෝ මෙම කොන්ත්රාත්තුව එකතු සාවද්ය වේ සඳහා.

2) කොන්ත්රාත්තුව, බොහෝ වගන්ති

මගුලක්ද-ධර්මිෂ්ඨ, ඔටුන්න තොරව විවාහ සහ එම හිඩැස කොන්ත්රාත්තුව වැනි සමමිතික වැටෙන්න එපා.

3) Maahram අල්ලාහ් දශක

එවැනි ආපසු මෙම නිෂ්ඵල දශක විකිණීම සඳහා මත්පැන්, මිය ගිය මස්, ඌරු මස් හා රූප .... හා අනෙකුත් Manhy විකිණීම.

4) ඔවුන් පක්ෂ එක් අසාධාරණයක් ලැබෙන බව කොන්ත්රාත්.

වැනි: Ankah ප්රතිචාරය හා පිළිගැනීම අනුව අයිතිකරුට අයිතිය රඳා පවතින බව පසුව දැරිය තොරව භාරකරු,,,, ඔහුගේ දකුණු හැර නම් කොන්ත්රාත්තුව සැබෑ වේ, නමුත් දෙන්නේ නැහැ එය බොරු නැවත කළේ නබි සිට ඔප්පු, සාමය ඔහු පිට ඔහු ඇයට අවසර (නීති රීති සහ ප්රතිලාභ තොරව විවාහ කාන්තාවක් තීබි විවාහ ප්රතිචාර විය න්යෂ්ටික හතළිස් නසීම් සුල්තාන් S79)

3) සුලභතාවය

අර්ථ දැක්වීම:

භාෂාව: නිපදවීමත් එය මීට පෙර උදාහරණයක් වන ගාත් සිට ගෙන

පදය :( අහස සහ පොළොව නිර්මාතෘ, සහ ඔහු දෙයක් නියෝග නම්, ඔහු පමණක් වන්න එය නොලදහොත්) (අල්-Baqarah: 117)

රීතියානුකූල:

එය ධර්මය හා ක්රියාකාරී සිට ඔහු සහ ඔහුගේ මිතුරන් මත නබි සාමයක් දේ මෙන් නොව කුමක්ද ආගම නවතම.

ඇතුළු නිර්වචන, ඇත:

Shatibi විරෝධතා සඳහන්: ඒ මිථ්යා: ආගම නව නිපැයුම්කරු Amadahat නීත්යානුකූල මගින් හැසිරීම රිසි මාර්ගය (පොත පෙනී ඉමාම් අල්-S49)

දේවල් තුනක් මත මෙම අර්ථ දැක්වීම:

ඕනෑම ෂෙයික් නෙරා බව (ආගම ආකාරය) 1 කැඩීම.

2onha නව නිපැයුම්කරු හිටපු වෙනුවට නැත

3 කාලය හෝ අවකාශය අනුව අනුපමේය සුජාත භාවය මාර්ගය බව. (විස්තර කරන්න න්යෂ්ටික හතළිස් න්යෂ්ටික ඉමාම් ෂෙයික් සාලේ අල් පැහැදිලි


නිර්මාණශීලීත්වය කොටස් දෙකක්

1 පුරුදු නිර්මාණය: Kaptdaa නවීන සොයාගැනීම් සහ ඒ නිසා මූලික permissibility පුරුදු අවසර ඇත.

ආගම 2 නව නිපැයුම්: මෙම නිසා මුල් අත්අඩංගුවට තහනම්

ඔහු {කඩිමුඩියේ නවතම සිට මෙය කොටසක් නොවේ} සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි :(

 බුහාරි)

මෙම නවකථාව තුළ: (Sahih මුස්ලිම්) (අපට නොවන බව ක්රියාකාරී එය මිල)


ගාත් වර්ග:

ආගම කැඩීම වර්ග දෙකක් ඇත:

1 සුලභතාවය උපාඛ්යානයක් Aatviadeh:

Kmqalat Jahamiyyah හා Mu'tazila-සහ-කටවුට් හා වෙනත් නොමඟ ගිය කණ්ඩායම් සහ විශ්වාස.

නමස්කාර 2 සුලභතාවය:

දෙවියන් වහන්සේ Kaltabd නමස්කාර විශේෂයක් විසින් නියම කර නැත:

A) නමස්කාර ආරම්භය කුමක්ද:

B) ලබ්ධිය ඉස්ලාම් ඇගේ ආරම්භය සිදු නොවන බව, එවැනි නීති විරෝධී නීති විරෝධී හෝ නීති විරෝධී නිවාඩු දින යාච්ඤා කරන හෝ නිරාහාරව Koaaad සල්පිල්වල සහ වෙනත් සිදුවෙමින් ලෙස

C) නීති විරෝධී ලෙස නමස්කාර වැඩි කුමක්ද,

නම් rak පස්වන උදාහරණයක් ලෙස, දහවල් යාච්ඤා හෝ සන්ධ්යා ඉහළ නැගිණි.

D) බෙහෙත් වට්ටෝරුව විසින් ඉටු නමස්කාර කාර්ය සාධනය සුජාත වූ හා ජයගත Adhkaar නීත්යානුකූල සාමූහික ගායක හා Kalchdid ස්වයං නමස්කාර යම් දුරකට මේ වසරේ සිදු හඬ වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් බව බව වට්ටෝරුව කුමක්ද සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්.

C) නමස්කාරය සඳහා කාලය වෙන් කිසිදු නීත්යානුකූල වෙන් Shara යනු කුමක්ද. Shaaban රෑ නිරාහාරයේ අර්ධ දින වෙන් හා කරන්න, ක්ෂණික සම්භවය හා ව්යාපෘතිය කරන්න නමුත් මාර්ගෝපදේශකය කාලයේ කල්තියා වෙන් වැනි. (මග පෙන්වීම පොත් සැබෑ විශ්වාසය සහ ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S293 බහු දේවවාදයට සහ අදේවවාදය ජනතාව ප්රතිචාර දක්වා)

සියලු වර්ගවල ආගම තුළ මිථ්යා පාලනය:

: සෑම නව නිපැයුම් නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා ආගම හා ගැන්මට උත්සුක තහනම් වේ

(එවිට අලුතින් නිපදවන කරුණු පරෙස්සම්, එක් එක් වූ නව නිපැයුම් හා සෑම නව නිපැයුම් ගැන්මට උත්සුක වේ) (අ හොඳ සාකච්ඡාව නිසි කී අබු ඩාවුඩ් සහ තිර්මිදි, විසින් කළ විස්තරය)

· මිථ්යා ගුණාත්මකභාවය මත පදනම්ව තහනම් වෙනස් වේ:

ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් කෆ්ර් අමූලික Kataiwav සොහොන් හිමිකරුවන් සමීප වූවා හා පූජා ඔප්පු සහ ඇගේ Kmqalat අන්ත Jahamiyyah හා Mu'tazila බාර.

2 වැනි සොහොන් ඉදිකිරීම් ලෙස බහු දේවවාදයට මාධ්යයක් වන අතර, යාච්ඤා ඇය වෙනුවෙන් යාච්ඤා කරන ලදි.

3 කාමමිථ්යාචාරය දේ ඇතුළුව, මම ඔවුන්ගේ වචන සහ විශ්වාසයන් ගැන මිථ්යා Kharijites හා උගුලට අහුවුණේ හා Murji'ah නීත්යානුකූල භාවය පිළිබඳ සාක්ෂි පටහැනි කියලා.

4 පව් Kchiam හිරු සිටගෙන දේ ඇතුළු ..ogerha

ප්රශ්නය / ඒක ඇත්ත ද? හොඳ හා නරක සුලභතාවය සුලභතාවය පවතින බව?

(සෑම නව නිපැයුම් ගැන්මට උත්සුක වේ): මෙය මේ නබි වදන් පටහැනි නිසා මිථ්යා දෘෂ්ටිකයෙකු හොඳ හෝ නරක කැඩීම ලෙස කියා දෙයක් නැත, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සත්යයක් නො වේ

දූතයා තුමාණන් මුළු නොමග ලෙස ඒව දඬුවම නියම.
 
Murad කිරීමට කිව් / මොනවද කියන්නේ ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක (හොඳ නව්යකරණය මෙම මිල)

එක පොතක් දී අල්-කුර්ආනයේ එකතුව පූර්වගාමියා දී සිදු වූයේ කුමක්ද සහ නූතන සංග්රහ ලියන්න?

මේ දේවල් ඉස්ලාමයේ ආරම්භය කිසිදු යාවත්කාලීන වන බව:

1 පවසන ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි ය: එය ඔවුන් Tarawih ක සුලභතාවය භාෂාව යාච්ඤා බව පැවසේ නම් (හොඳ නව්යකරණය මෙම මිල) භාෂාමය නව නිපැයුම් කිරීමට අවශ්ය නීත්යානුකූල නොවේ, මොකක්ද Shara ඔහුගේ සම්භවය වූ නබි යාච්ඤා කළ, සාමය ඔහුට සහ ඔහුගේ මිතුරන් රාත්රී මත විය යුතු අතර පසුව සඳහන් ඒවා පසුගාමීත්වය, කියා භය ඔවුන් මත පැටවීමට, සහ අඛණ්ඩ මිතුරන් නබි (තුමාණන්) සහ ඔහුගේ මරණයෙන් පසුව රැස්ව සිටි ඕමාර් බින් එක ඉමාම් පිටුපස කත්තාබ් ජීවිතය විසිරී Oozaa ඔප්පු වනු ඇත, මේ ආගම තුළ මිථ්යා නොවේ.

2 මෙන්ම කොරියානු නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා එකතු ඉස්ලාම් එක පොතක් එහි දී ඇති පරිදි කුර්ආනය ලියන නියෝග කළේය, නමුත් ලිඛිතව කුරානයේ දී කඩින් කඩ Fjmah මිතුරන් වූ අතර එක් කෙනෙක් උන් වහන්සේට ආරක්ෂා වුණා.

3 මෙන්ම නවීන ලිඛිතව ඉස්ලාමයේ එහි සම්භවය කර ඇති පරිදි මුහම්මද් නියෝග කර ඇත එසේ කිරීමට ඇසූ විට ඔහුගේ මිතුරන් සමහර සමහර සංවාද, ඔහුගේ මරණයෙන් පසු, සාමය ඔහු පිට අහිමි වී සිට සුන්නි මුස්ලිම් ඔවුන් ආරක්ෂා නැතිව.
 

· ගාත් ඉස්මතු වීමට හේතු වූ හේතු.

ගාත් ඉස්මතු පහත සඳහන් දේවල් හූරන්න:

ආගම විධිවිධාන 1 නූගත්කම

 එම පණිවිඩය මගින් ඇති කරනු ලබන බලපෑම ගැන ජනතාව විද්යාව හා අවිද්යාව විසින් හෙළි සහ ධජ අල්ලා විද්යාඥයන් යතුරයි කියන්න පසු කාලය දීර්ඝ සෑම අවස්ථාවකදීම, ඒව විද්යාව හා විද්යාඥයින් විරුද්ධ පමණක් නොවේ. එය විද්යාව හා විද්යාඥයින් පෙනී Bida අවස්ථාව හා පැතිරීම තිබුණේ තිබේ නම්.

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (සහ එය ඔබ බොහෝ විෂමතා දකිනු ඇත ජීවත් වේ), (ඔහු පැවසීය අබු ඩාවුඩ් සහ තිර්මිදි විසින් දන්වා සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් සිට: නිසි හොඳ සාකච්ඡාව)

2 capriciousness

පොත හඳුන්වා දීම හා සුන්නිවරු ආධුනික අනුගමනය

ඔහු මෙසේ පවසයි
 ((أَفَرَأَيْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَهَهُ هَوَاهُ)(سورة الجاثية23)
සහ ඒ වෙනුවට, විසිතුරු රෙදි අනුගමනය ඒව.
 
මිනිසුන්ගේ අදහස් 3 නොඉවසීම

 මේ එක සහ අනුගාමිකයන් හා සත්යය පිළිබඳ දැනුම අතර පරිවර්තනය

:(  وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ ما ألفينا عليه آباءنا أولو كان آباؤهم لا يعقلون شيئا ولا يهتدون)(سورة البقرة 170)

මෙම සමහර නිකායන් හා සුෆි හා Alquburien නඩුව අද උන්මන්තකයන් වේ

ඔවුන් අල්-කුර්ආනය සහ සුන්නහ්ව ඔවුන් Hikhalvhma Bmmahbhm සහ ඔවුන්ගේ sheikhs හා ඔවුන්ගේ දෙමාපියන් හා ආච්චිලා සීයලා විරෝධය කරමින් සිටින දේ ප්රතික්ෂේප අනුගමනය කිරීමට කැඳවූ විට.

4 infidels අනුකරණය.

 මෙම ඒව ශක්තිමත්ම සංඥා බොහෝ විට ඒව සහ Walshrkiat Koaaad සල්පිල් වැඩ මුස්ලිම් infidels අනුකරණය දින සති පිහිටුවීම කැප හා ආගමික සිද්ධීන් හා මතකයන් සැමරීමට අවමංගල්ය කටයුතු හා Bida අවමංගල්ය නැවතී සොහොන් හා අනෙකුත් ක්රියා මත ගොඩනැගීමට ඇත. (ෂික් සාලේ අල්-Fawzan S299 ක බැලුහ සහ අදේවවාදය ජනතාවට ප්රතිචාර දැක්වීමට සැබෑ විශ්වාසය මාර්ගෝපදේශ හා)


සමකාලීන ඒව නිදසුන්:

1 නබි ගේ උපන් දිනය සැමරීම සඳහා

2 එසේ මත ස්ථාන හා ස්මාරක හා මළවුන් ආශීර්වාද, සහ.

නමස්කාර ප්රදේශයේ ඒව 3 කර පහත සඳහන් පරිදි වන අතර, දෙවියන් වහන්සේ ළං:

යාච්ඤා කිරීමට ප්රකාශ අදහසක්

පිරිමි සාමූහික යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව.

සිදුවීම් හා මිය ගිය අය වෙනුවෙන් යාච්ඤා පසු ආලෝකය කියවීම ඇණවුම් කරන්න.

මිය ගිය අයගේ අවමංගල්ය කටයුතු ස්ථාපිත හා ආයාවන්

අවස්ථාවක් මල් හා සුදුසු තුමාණන්ගේ සංක්රමණය ආගමික සිද්ධීන් සැමරීම, මෙම ඉස්ලාම් පදනමක් ඇත.

Rajab Kalamrh Alrajabih මාසයේ? එය ඔහුගේ ම පුරුදු Kalttoa යාච්ඤාවෙන් හා නිරාහාරයේ එය කරන්නේ තුළ Maeval.

සියලු වර්ගවල ගුප්ත Adhkaar ඔවුන් සූත්ර හා මළ සිරුරු සහ හෝ Qatha දී නීත්යනුකූල සිහි පටහැනි නිසා සියලු ගාත් වේ.

(ෂික් සාලේ අල්-Fawzan පි බහු දේවවාදයට සහ අදේවවාදය ජනතාවට ප්රතිචාර දැක්වීමට සැබෑ විශ්වාසය මඟ පෙන්වීම හා. 308) සහ Shaaban රාත්රියේ අර්ධ වෙන් හා Sha'ban නිරාහාරයේ පසළොස් ... මත බව වෙනත්
ප්රශ්නය / කුමක්ද කැඩීම සහ පටහැනි වසරේ අතර වෙනසක්?


ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

කැඩීම සහ පටහැනි වසරේ අතර වෙනස වැදගත් නිලධාරියාට කැපවීම විස්තර එය වරක් ව්යාපාර විශ්වාසයක් හෝ ක්රියාවෙන් එය අවනත නොවන එය මැවුම්කරු බව කිව නොහැකි වුණේ එය බැඳී නැති නිසා වරදකි (න්යෂ්ටික හතලිස් Nawawi ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි පැහැදිලි). 

කුමක්ද හඳුන්වා දෙන්නන් එපා සලකන:

ඩී පවසයි. සාලේ Fawzaan:

තහනම් කිරීම එහි නිර්මාපකයාගේ අඩවියට සහ ඔහු සමඟ ඉඳගෙන, නමුත් ඔහු පිළිබඳ හෙලාදැකීමේදී උපදෙස් මුහුණේ ..

අපි ඔවුන්ට බිය ගන්වා අනතුරු අඟවනු යුතු අතර ඔවුන්ගේ නපුරු ඔවුන්ගේ අත් මත ගැනීම කළ නොහැකි නම් හා ඒව රැගෙන වැළැක්වීම (සැබෑ විශ්වාසය මඟ පෙන්වීම සහ ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි බහු දේවවාදයට සහ අදේවවාදය ජනතාවට ප්රතිචාර දැක්වීමට. 308)


 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق