සාකච්ඡාව IX: (ඕනෑවට
වඩා ඉල්ලා තහනම්.)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
පරිශීලක සාකච්ඡාව:
අබු Huraira අබ්දුල් රහමන්
බින් Sakhr
අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, මම කියනවා අල්ලාහ්
සාමය මැසෙන්ජර් වසල්ලම් අසා තිබේ :(: {මම තහනම් කර ඇති
දෑ, මම ඔබට Msailhm සහ ඔවුන්ගේ දිවැසිවරුන්
මත ඔවුන්ගේ වෙනස්කම් නිතරම පෙර ඔහු එම විනාශ කිරීම සඳහා ඔහු, ඔබට හැකි තරම්
බොහෝ දේ අණ})
බුහාරි පොත ආකෘති නිර්මාණය (6777) සහ ගුණදම් මුස්ලිම්
(1337)
· කතා කිරීමේ වැදගත්කම:
එය විද්යාඥයන් පවසයි: මෙම
සාකච්ඡාව තීරණාත්මක බව
·
අල්-Nawawi පැවසුවේ මම මේ
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් දෙන්න ඉස්ලාමය හා කතා කිරීමේ ක්රිඩයා නීති කර්තව්යය
වන අතර, ප්රතිපාදන මුදල්
අසංඛ්ය ඇතුල්
·
ඉබ්නු Hajar පැවසුවේ එය ආගම
හා ඉස්ලාම් කුළුණු විශාල නවීන නීති එය රැක ඔහු වග බලා ගත යුතුයි ඔහු පැවසීය වේ. (න්යෂ්ටික
හතළිස් S53
ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)
· නූතන වාග් මාලාව:
"මම ඔහු තහනම්"
මම .walnhi
කරන්න නතර කිරීමට ඔබ මෙසේ ඇසුවා වැළැක්වීම.
"නැහැ, ඒක අත්හරින්න පැත්තේ
ඒක කරන්න" එය වළකින්න
".
"මම ඔහුට අණ," මම ඒ සඳහා ඔබ කළ
ඇහුවා.
කරන්න "එන්න",
"ඔබ කළ හැකි"
එය කුමක්ද Kdrtm.
"විනාශ" යන
වචනයේ හේතුවක් බවට පත් විය.
"සමූහයකගේ Msailhm ඇති" බොහෝ
සහ ඔවුන්ගේ ප්රවෘත්ති ප්රශ්නවලට ඔවුන්ගේ මැලිකමක්. (න්යෂ්ටික හතළිස් S55 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්)
· මෙම සාකච්ඡාව
මත ප්රශ්න:
1) තහනම් දේවල්
වළක්වා:
සාම පැතුම ඔහු {ඔහු තහනම් කර දේ)
වසල්ලම් පැවැසීමට
මුස්ලිම් යුතු බයිපාස්
සම්පූර්ණයෙන්ම අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා විසින් තහනම් කරන හා ඒ සඳහා Ogath හැකි ස්ථාන අවශ්යතාව
පමණක් පිහිටා නැත, ගිණුමට එය අල්-Shara ඇතුළු සීමාවන්
හා කොන්දේසි, ගෙන එහිදී වැටී ඔහුට අවසර
ලබා දුන්නේය. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 105)
ප්රශ්නය / කුමක්ද
ඉඩ වර්ග?
වර්ග දෙකක්
වැළැක්වීමේ:
1 තහනම් තහනම්.
නමස්කාරය සම්බන්ධ කාරණාවලදී
තහනම් කිරීමට තහනම් නම්, එකම අනුකූල පිටත්, ත්යාග කරනු ලබන
අතර,
Alanm හා බල කිරීම සඳහා පැමිණි
අපරාධකරුට,
දඬුවම්
පානීය මත්පැන්, කාමමිථ්යාචාරය, ජලස්නානය, තල්පත්, වංචා සහ backbiting / සහ ඕපාදූප මෙන්
සහ වෙනත් අය.
2 වෛරය
හෝ සංක්රමනයවීම තහනම් කළා.
පමණක් අනුකූල පිටත්, ත්යාග කරනු ලබන
කලා දී distaste
තහනම් නම්, Alanm හා බල පැමිණ නොවූ
අපරාධකරුට,
දඬුවම් නෑ
උදාහරණයක් ලෙස, රාත්රී ආහාරයෙන්
පසුව කතා කිරීමට, සුදුළූනු, ලූනු කන්න.
ප්රශ්නය
/ එය වෛර කරන්න වහල් අවසර ද?
එය අවශ්ය හෝ නැති විය හැක, නමුත් සම්පූර්ණයෙන්ම
පිළිකුල් පවා අහසේ සමිඳාණන් වහන්සේ සහ Alaradin ශේෂ නැඟී මඟහැර
මුස්ලිම් සඳහා හමු වූහ. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි රීති සහ ප්රතිලාභ 105.)
තහනම් දේවලින් වැළකී සිටීමට
උපුටා ගන්නා · මූලධර්ම නීති
ප්රශ්නය / වැළකී
තහනම් දේවල් උපුටා ගන්නා ඒ මූලධර්ම මොකක් ද?
Jurisprudential නීති
වේ:
A) අවශ්යතාව නීතියක් දන්නවා.
B) අවශ්යතාව අතිශයෝක්තියට
නොකළ යුතුය.
A) අවශ්යතාව නීතියක්
දන්නවා.
අපි එය තහනම් එක් වැකියක්
වැළකුණේ යුතුය, නමුත් භාර තහනම් දෙයක්
කිරීමට ඔහුට බල කළ හේතු තත්වයන් තුළ පිහිටා කළ හැකි අතර, මෙහි අප දෙවියන්
වහන්සේගේ නීති වහලුන් අතිසාර්ථක, සහ මෙම නඩුවේ හිමිෙම්
සාමාන්ය තත්වය තහනම් හා ඔවුන්ගේ එම සාපරාධී හා පාපය වැඩි වූ දේ කළේ සොයා තහනම් තහනම්
කියලා.
එම පදයෙහි
(فَمَنِ
اضْطُرَّ غَيْرَ بَاغٍ وَلَا عَادٍ فَلَا إِثْمَ عَلَيْهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ
رَحِيمٌ)البقرة
: 173
මෙම යෝජනාවක් ප්රකාරව, විද්යාඥයන් මේ
jurisprudential
කයිඩා (අවශ්යතාවය නීතියක් දන්නා) ය
*
මෙම නීතිය උදාහරණ:
අන් අයට නොහැකි වී ඇති
අයට මිය ගිය ආහාර අනුභව නියමානුකූල
විදේශ ගමන් බලපත්රය වෛද්යවරයා
ඉදිරිපිට සුව කිරීමට ලිංගික අවයව අනාවරණය වී ඇත. (න්යෂ්ටික හතළිස් S5657 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්)
2) අවශ්යතාව දෙය
(අතිශයෝක්තියට යුතු නොවේ)
මෙම නීතිය Bagh ආපසු නැත :( එක්
බයිබල් පදයක් ලබා ගෙන ඇත) ඕනෑම-Qassed නොවන වරදක් හා
පාපයට, ඔහු සහිත දාමයක
දේ intransitive
සීමා කරයි.
* මෙම නීතිය
උදාහරණ:
මිය ගිය හෝ ඔවුන්ට කවර
පිරවීම සඳහා නැහැ කන්න සිදු වුණා.
එය වෛද්යවරයා ඉදිරිපිට
පෞද්ගලික කොටස් හෙළි කිරීමට සිදු විය වේදනාව විෂය වන හෙළි යුතු නැත. (න්යෂ්ටික හතළිස්
S5657 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්)
2) Almomurat කළා.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {මම ඔහුට ඔබට හැකි
තරම් තරම් කරන්න අණ දෙන)
දෙවි කරන්න හෝ කියන්න අපට
දැනුම් දී ඇත.
ඉතින් කාට
ප්රශ්නය / කළා මොනවාද?
වර්ග දෙකක් ඇත:
1 / සොළී කරදෙනවා
වේ.
කුමන අනුකූල නළු ත්යාග, සහ දඬුවම්, උදාහරණයක් ලෙස, පමණි: රාජකාරි
යාච්ඤා පිහිටුවීම හා මාණ්ඩලික ඉතිරි, තමාට තිබූ භක්තිය
හා Ogerha.
2 / ඒ යෝජනාව
සහ අනිවාර්ය සඳහා නොවේ
කුමන, අපරාධකරුට උදාහරණයක්
ලෙස, දඬුවම් නැහැ, ත්යාග පිරිනමනු
ලැබේ පැසසුමට ලක් බැහැර වෙන වේ: යාච්ඤාව, පුණ්යාධාර හා නිරාහාරයේ
අතිරික්ත සේවකයන් ඉවත් කිරීම.
ප්රශ්නය / දැඩි
වූ වම් mustahabb?
මෙම Almomurat මුස්ලිම් හා කැපවීම
කරන්න කිරීමට ඉතා යෝග්ය වේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් S59 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්)
එය හරිගස්සා වගකීම වේ:
ඔබ හිඟකම් පවසයි කොහෙද වහල් යාච්ඤා කිරීමට පැමිණි නම්: එය Jabr අනිවාර්ය ස්වේච්ඡාවෙන්
ඉදිරිපත් නම්, ස්වේච්ඡා ක දෝ Abdi බලන්න (ෂෙයික්
සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි)
ප්රශ්නය / Ayham වැඩි
Almomurat හෝ තහනම් දේවල්?
,
ඔබ ආහාර එන්න නම් විවාහය ... Lech (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්
න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි): තහනම් දේවල්, සීමිත නිසා උදාහරණයක්
ලෙස, දේවල් තහනම් කට
වඩා වැඩි Almomurat
3) Palmasor දැරිය
හැකි වැටී නැත.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {ඔවුන් ඔබ කරන දේ
ඒ පැමිණි)
මෙම නීතිය මෙසේ හඳුන්වා
දී විද්යාඥයන් (දැරිය හැකි Palmasor නොවැටෙන)
අර්ථය: චෝදනාව ඔහුට කොටසක්
කරන්න ඔහුට රාජකාරි යුතුකම් ඉටු කිරීමට ඔහු රාජකාරි යුතුකම් ඉටු කිරීමට සඳහා ඇතැම්
විට දුෂ්කර බව, නමුත් පහසුවෙන්, නමුත් පහසුවෙන්, ඒ නීති රීති (ආබාධ
සහිත රාජකාරියක් නොවන) පැමිණි
* නිදසුන්:
1) (ජල සොයාගත් එක් අවස්ථාවක
ඉවත් කිරීමට ප්රමාණවත් නොවීය)
මෙම අවස්ථාවේ දී ඔහු එහි
ඇතැම් සාමාජිකයන් භාවිතා කරන අතර ඉතිරිය වන්නේය.
(2) කොන් කිරීම හා යාච්ඤා කොන්දේසි
ඇතැම් නොහැකි වීම)
ඔවුන් සමග එන්න පුළුවන්, හෝ නිසා එකිනෙකා
තම නොහැකියාව ඔහුගේ යාච්ඤා නොකෙරේ. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S106 ප්රතිලාභ)
(ඔවුන් සාමාන්ය
(ඉම්රාන් ඉබ්නු Husayn පැවසුවේ මම නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් ඉල්ලා මගේ අහුපෑවතට විය, දෙවියනි, යාච්ඤාව සඳහා ඔහු
පැවසුවේ, සිටගෙන යාච්ඤා
කරන්න, ඔබ පසුව ඔබේ පැත්තේ
ඉඳගෙන නොහැකි නම් කිරීමට නොහැකි විය) බුහාරි
ප්රශ්නය
/ නූතන (එය ඔබ කරන දේ රැගෙන එන්න) දී, ඇයි
නැත්තේ හැකි (මම තහනම් දේ) මෙසේ තුළ තහනම් සීමා කිරීමට කලේ?
තහනම් දේවල් සම්පූර්ණ එහිදී
බලශක්ති තහනම් දේවල් මත කිසි බරක් නැති නිසා නොව, වහල් සිදු කිරීමේ
කිසිදු අවශ්යතාවයක් නොමැති එය කොන්දේසි විරහිතව අණ ස්ථානයන්හි ගැවසීම අවම සීමාකම් හැකි
විය. (ෂික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිහක් පැහැදිලි)
ජාතීන් විනාශ
කිරීම සඳහා 4) හේතුව.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින් පවසයි: {ඔබට Msailhm නිතර පෙර ඔහු එම
විනාශ කිරීම සඳහා සහ ඔවුන්ගේ දිවැසිවරුන් මත ඔවුන්ගේ වෙනස්කම්}
නූතන රාජ්යය ජාතීන් විනාශ
කිරීම සඳහා හේතුව, අපි ඔහු එය අත්සන් තුලට
වැටීමේ පරෙස්සම් විය යුතුයි. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S107 ප්රතිලාභ)
ෂෙයික් මොහොමඩ් upholstered පැවසුවේ
මුස්ලිම් අවශ්ය දෙවියන්
වහන්සේ හා දෙවියන් වහන්සේ තමන් පොතේ පවතී නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අසා සියලු
පසු ප්රශ්න කිරීමට අවශ්ය කරන්නේ නැති නිසා. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස්
පැහැදිළි)
·
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් මෙහෙම කියනවා:
ගැටළු විශාල සංඛ්යාවක්
ආගම ශ්රිතයක් නොවන ඉල්ලීමේ සැදැහැවත් නොදන්නා සඳහා නොවේ .. නමුත් අවම වශයෙන් ඔහු තරම්
කාරණයක් බවට දැනුම සොයන.
නමුත් ප්රශ්නය කුරානයේ
තේරුම් ගැනීමට අදාල තේරුම් ගැනීමට වසර විසින් අනුගමනය කරන්නේ නම් ඒ වැරදි නැත, නමුත් ඒ පිටුපස
දේවල් බහුලව මේ වාරත්තාවේ පලක් ගැටළු බව පදය පෙන්නුම්
:
වගුව
(لاَ
تَسْأَلُواْ عَنْ أَشْيَاءَ إِن تُبْدَ لَكُمْ تَسُؤْكُمْ وَإِن تَسْأَلُواْ عَنْهَا
حِينَ يُنَزَّلُ الْقُرْآنُ تُبْدَ لَكُمْ) المائدة :101)
ඉබ්නු අබ්බාස්, මේ ආයතයේ
අර්ථ නිරූපණය අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකිය:
ඉන්න, ඔයාට දෙයක් සඳහා
(න්යෂ්ටික හතළිස් S67 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)
ඇසීමට සඳහා නැහැ, නමුත් ඔහු Etbianh සොයාගෙන ඇත. අල්-කුර්ආනය
හෙළිදරව් කළේ නම්
· ප්රශ්නය
මිතුරන් නම්.
·
තහනම් වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සාමය, ඔහු සහ ඔහුගේ මිතුරන්
සාමාන්ය වසල්ලම් එය ප්රශ්න ගුණ, මේ තම බර වියදම් හේතුව
ඇතැයි යන බිය නිසා, සහ අපොස්තුළු සමග සහ ඉතා
සිත යොමු කිරීමෙන් යන්නේ දොර වසා ඉන් අදහස් කරන්නේ නැහැ එය කියන්න සාමය යාච්ඤා විය:
(දෙවියන් ඕපාදූප
තහනම් හා බොහෝ ප්රශ්න ඇසීමෙන්, සහ මුදල් නාස්ති) බුහාරි
ඔහු මේ අවසන් සංක්රමනිකයන්
හා ආධාරකරුවන් තමන්ට Almlasmon ඔහුගේ මිතුරන්
වටහා අතර,
ඔබ ඔහුගේ නියෝගය අනුකූල ඔවුන්ට අවශ්ය පවා නම්, යමක් සඳහා ඔහු
මෙසේ ඉල්ලා නැති සහ අතින් මහත් ව්යසනයක් තහනම් සමග අවසන්, සහ ඔවුන්ගේ හදවත්
තුළ ඇදහිල්ල පිහිටුවන ලදී. අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සතුටු කරන දේවල් මත පදනම්ව Fjalo ඉඳහිට ය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්. (න්යෂ්ටික හතළිස් S67 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)
ප්රශ්නය / නබි
සල්ලල්ලාහු ඇසීමට ... බව ඇයි ප්රකාශ හා නගරයේ සිට මෙරටට පැමිණි ඔහු මත බලයලත් හැකි
ද?
ඔවුන් හානි හා ඒවා සඳහා
පහසුකම්, හා අධ්යාපනය හා
දැනුම ඔවුන් තම ආගම අවශ්ය සමඟ Tsoada ඔවුන් ය. (න්යෂ්ටික
හතළිස් S67
ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)
ප්රශ්නය / ප්රශ්නයක්
ඇතුළත් වන්නන්ගෙන් සංක්රමනිකයන් හා ආධාරකරුවන් ආශාව එකඟ ඔහු තුළ ප්රීති තියෙනවාද?
ඔව්, විශේෂයෙන් පිළිතුර
සුබ අස්න හොඳයි නම්
Anas අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු
විය හැක, මුස්ලිම් විසින්
දන්වා තිබේ (අපි අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇසීමට තහනම්, සාමය එය කාන්තාර
සේපියන්ස් ජනතාව පැමිණෙන්නේ බව අපි අසා ඔහු අසයි කොල්ලෙක් වගේ දෙයක් අලෙයිහි වසල්ලම්)
Anas (කාන්තාර නබි ජනතාවගේ මිනිසෙක්
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව පැමිණ, '' අල්ලාහ් කාලය ලැයිස්තුව
දූතයාණනි කතා කොට, 'Wilk, මා සූදානම් අයට මම සුදානම්
දේ කියලා,
ඒත් මම ආදරෙයි අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා මම
කැමති අපි අපි ද ඔව් Vfarahna ඒ දවසේ මහත් ප්රීතියක්
මහතා පවසයි කවුරුන් සමග ඔබට කියා) මුස්ලිම් හා බුහාරි විසින් කළ විස්තරය
5) Onbeahm වෙනස්කම්
මත.
සාම පැතුම ඔහු (සහ ඔවුන්ගේ
දිවැසිවරුන් මත ඔවුන්ගේ වෙනස්කම්} වසල්ලම් පැවැසීමට
එය ඔහුගේ නියෝගය උල්ලංඝනය
කිරීම ඔහු පිට දෙවි සාමයක් අපට අනතුරු අඟවයි ද දේව දූතයා පැන නැංගේ වන, ජාතීන්ගේ ප්රතිඵලයක්
සඳහා එකකට වඩා වැඩි තැනක ඔහුගේ පොතේ සියලු බලැති දෙවි අනතුරු අඟවා ඔහු ඔවුන්ගේ දූතයා
සියලු බලැති අදිමදි කිරීම හා අකීකරුකම නෝවා ජනතාව විනාශ බවත් සඳහන් විය
:(
قَالَ نُوحٌ رَّبِّ إِنَّهُمْ عَصَوْنِي وَاتَّبَعُوا مَن لَّمْ يَزِدْهُ مَالُهُ وَوَلَدُهُ
إِلاَّ خَسَارًا)نوح :21
මුස්ලිම් සියලු බලැති සමිඳාණන්
වහන්සේ ගැන ඔවුන් සමඟ ගියේය ඔවුන්ගේ දූතයා අනුගමනය කිරීමට සහ උල්ලංඝනය පරෙස්සම් බැඳී
සිටින
ඔහු මෙසේ පවසයි
(
فَلْيَحْذَرِ الَّذِينَ يُخَالِفُونَ عَنْ أَمْرِهِ أَنْ تُصِيبَهُمْ فِتْنَةٌ أَوْ
يُصِيبَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ)(النور :63)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق