තිස් දෙවැනි-talk (කිසිදු
හානියක් කරන්න)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
.alhadit.
අබු සයිඩ් සාද් බින් Khudari අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු
විය හැකි බවයි: හොඳ සාකච්ඡාව ඉබ්නු මාජා සහ Daaraqutni සහ අනෙකුත් orthoses විසින් කළ විස්තරය, ඔහුගේ පියා යැවීම, අමර් බින් යායා, එම Muwatta දී මලික් විසින්
දන්වා {කිසිදු හානියක්
නැහැ}, නබි, සාමය, වසල්ලම් සතුටු
පියා මත වැටී, එක් එක් අනෙකුත් ශක්තිමත්
කිරීම සඳහා ක්රම ඇත.
·
මෙම සාකච්ඡාව කිරීමේ ගැටළු.
1 / හානි.
A) හානි පිළිබඳ
අර්ථ දැක්වීම.
ප්රතිලාභ එරෙහිව හානි
කිසිදු හානියක්: කිසි කෙනෙක්
ඔවුන්ට විරුද්ධ ව ප්රතිලාභ ලෙස ඔහුගේ සහෝදරයා හානියක්.
හෝ පරස්පර හානියක්: නැත
ඇගේ දඬුවම,
Valdharar වහන්සේ එකිනෙකා ඔවුන් එකට
සහ ඔවුන් හානි එක් කළේ යම් අගතියක්.
·
විද්යාඥයන් වලට හානි සිදු වූ සහ
හානි අර්ථය එකඟ?
සෞඛ්ය සම්පන්න
අර්ථ දැක්වීම් වේ:
එය සම්බන්ධකය යහපත ඇතුළු
අන් අයට හානියක් ප්රසූතියට ය: හානි කරයි.
උදාහරණයක් ලෙස, යමෙකු තම නිවස
Vantf ගින්නක් හානියක්
වේ පත්තු,
නමුත් අසල්වැසියාට.
හානි: යන්න නොවේ සම්බන්ධකය
යහපත ඇතුළු අන් අයට හානියක් බෙදාහරින ඒ. මෙම අවසර නැත. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ අන් අයට හානි ඉදිරිපත්?
ඉමාම් අහමද් පැවසුවේ
1 එය අසාමාන්ය පොලී විය සිල්වත්
පසුව මෙම අවසර ඇත. මිනිසා තම ගෘහය ගොඩනඟන්නේ හා ඉදිකිරීම් ශබ්දය අසල්වැසියන් බාධා මේ
සංසිද්ධිය මත අසාමාන්ය පොලී දෙයක් වගේ. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් පැහැදිලි)
දෙකක් එය අසාමාන්ය පොලී
අවසර නොමැති බව ප්රපංචයකි වන්නේ නැහැ
B) දැඩි වූ මුස්ලිම්
හානි?
මුහාරම්හි නොව, අවසර අසාධාරණ ලෙස
ඕනෑම කෙනෙකුට හානියක් කිරීම සඳහා මුස්ලිම් වන අතර, එය රිදෙනවා හෝ
අපහාස හා ප්රහාරයක් ගුටි යමෙක් ශාප ඔහු හානි කිරීම සිදු කරයි. සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (ඔබ
ඔබේ ධනය ලැජ්ජාවට පත්විය) මුස්ලිම් වන්දනා පොත පැහැදිළි කරනන 3/343)
C) හානි වර්ග.
පැති දෙකක්
සිට:
නමස්කාරය පිළිබඳ
කාරණය.
බී අත ගනුදෙනු.
නමස්කාර ඒ) ලක්ෂ්යය.
නීතිය වහලුන් ආවේ නැහැ
එක තැන හානියක් වෙනවා.
ඉස්ලාම් කිසිදු හානියක්, මෙම නීතිය ඉදිරියට
ලෙස, වහල් හානියක් නොවේ.
උදාහරණයක්
ලෙස:
රෝගියා යාච්ඤා ස්ථාවර හානි
නම්, වාඩි මත හානි උපයා
නම් අපේ පැත්තේ ... Lech ආශීර්වාද
එය දූවිලි හානි
tayammum නම් ජලය පවිත්ර.
මෙම කොටස හානි හෘදයාබාධ
යුක්ති සහගතව හානි නමුත් කිසිදු හානියක් අවම සොයා නම් එහිදී වහලුන් ආරම්භ කළේ නැත.
(න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
B) අත ගනුදෙනු.
ඇතුළු:
ආඥාව 1 හානි: ඔහු මෙසේ
පවසයි
(مِن
بَعْدِ وَصِيَّةٍ يُوصَىٰ بِهَا أَوْ دَيْنٍ غَيْرَ مُضَارٍّ )(النساء:12)
ඔහු Aladhara ටී ඇදගෙන
උරුමක්කාරයන් සිය කොටස
Vidharr විවේක මෙම ආඥාව
ක්රියාත්මක නොවේ වඩා උරුමක්කාරයන් සමහර බව.
සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( ඉබ්නු
ෂිහාබ් සිට ආමර් බින් සාද් සිට, ඔහුගේ පියා ඔහු පැවසුවේ, Aadenei නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් සමුගැනීමේ හානිවීම් විය ඔහුට මරණය සුව මම මෙසේ ඔබ වේදනාවෙන් දකින දේ
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි මා සිටගෙන මම මුදල් ඉන්නේ හා එකම දියණිය Irtni නෑ මට එක, Ovotsedk මාලි දෙකක් තුනෙන්
ඔහු පැවසුවේ,? "නෑ," මම කිව්වා: Ovotsedk Bhtrh පැවසීය:
"කිසිදු තුනෙන් එකක්, ඔබ පොහොසත් හැම දෙයක්ම
ඔබේ උරුමකරුවන් විනාශ නම් ජනතාව Atkvvon රඳා බව Tdhirhm වඩා යහපත් වන්නේ
බොහෝ තෙවන) (බුහාරි පොත අවමංගල්ය 2/82 හා මුස්ලිම් පැහැදිලි
කිරීමක් බලන්න මුස්ලිම් ලේඛකයන් S159 ආඥාව)
විවාහය irreversibility
2 හානි.
: ඔහු Baqarah පවසයි
فَأَمْسِكُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ أَوْ سَرِّحُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ وَلَا تُمْسِكُوهُنَّ ضِرَارًا لِّتَعْتَدُوا ۚ
وَمَن يَفْعَلْ ذَٰلِكَ فَقَدْ ظَلَمَ نَفْسَهُ) البقرة : 231.
නොදැනුවත්වම එසේ පව් බලපෑම
එල්ල වූ කාන්තාවන් ආපසු ලබා ගත්
. ඔහුගේ බිරිඳ Gahleon කැඳවා කරන්නේ විසින්
සමාලෝචනය කට්ටලය කළ කාලය අවසන් වීමට නම්, එසේ එය තහනම් කළ
යුතු ය දික්කසාද හෝ පැවැත්වීම වත් (අල්-Baqarah: 223) ලෙස (. නීති රීති
හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ 275)
3) Alaala හානි.
එය ඔහුගේ බිරිඳ සමග සංසර්ගයේ
නොමැති බව මිනිසුන් සන්ධානය
මෙම Gahleon ඔහුගේ බිරිඳ වසර
දෙකක් සමග සංසර්ගයේ නොමැති අතර, හානි එය ගෙල වැලලාගෙන විය
යුතු ය කිරීම රිසි බව කෙනෙකු දිවුරනවා නිරපේක්ෂ නොවේ හෝ ඔහුගේ බිරිඳ ද වේ.
ප්රශ්නය
/ IS ඉස්ලාම්
මෙම හානිය අවසන් තිත?
ඔව් Alaala කාලය තුළ හෝ ඔහුගේ
දකුණු සමාව හා එකම ඇය දික්කසාද වන අතර එහි වඩාත් ම මෑත දී ආපසු මාස හතරක් සඳහා පමණක්
පත් කරන ලදී.
ඔහු මෙසේ පවසයි
.
(لِلَّذِينَ يُؤْلُونَ مِنْ نِسَائِهِمْ تَرَبُّصُ أَرْبَعَةِ أَشْهُرٍ فَإِنْ فَاءُوا
فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ* وَإِنْ عَزَمُوا الطَّلاقَ فَإِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ
عَلِيمٌ )[البقرة:(226)(227
4) ළදරු කාලයේ සිදුවූ
හානිය
ඔහු මෙසේ පවසයි
(لَا
تُضَارَّ وَالِدَةٌ بِوَلَدِهَا وَلَا مَوْلُودٌ لَّهُ بِوَلَدِهِ)
(Qurtubi ඔහුගේ ප්රකාශය
තුල මෙසේ
මව මේ කිරි නැත පියයුරු
කිරි දීම සහ බහුතර විචාරකයන් යන දැක්ම කිරීමට ඇති ආශාව සමග, ඒ යුද්ධයෙන් මව
එය පියා අවසර නොමැති වගේ තම පියා හානි කිරීමට හෝ විපාකය වඩා යමක් අවශ්ය කිරීම ප්රතික්ෂේප
(නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 275)
5) පාවිච්චි හානි.
එහිදී හානි වහලුන් ඉස්ලාම්
විකුණුම් සියලුම වර්ගයේ තහනම්
ඔහු (රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් පි ප්රතිලාභ 277.) දී-ආකාරයේ පාවිච්චි
හා අවුල් සහගත විකිණීම, ගල් කැටයක් විකිණීම තහනම්
කළා.
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق