الأربعاء، 9 نوفمبر 2016


සාකච්ඡාව XIX. (උගුලට අහුවුණේ)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

කතාවක්.

අබු අබ්බාස් අබ්දුල්ලාහ් බින් අබ්බාස්, අල්ලාහ් මම පසුපස සිටි නබි ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් එක් දින විය යුතු අතර, ඔහු පැවසුවේ, {පිරිමි ළමයා දෙවියනි, මම ඔබට වචන කියන්නම්; දෙවියන් සුරකින්න, දෙවියන් වහන්සේ ඔබ ඉල්ලා සිටින්නේ නම්, ඔබ එය සොයා, දෙවියන් වහන්සේගේ ඉල්ලන්න, යහළුවකු නම් දෙවියන් වහන්සේගේ උදව් බලාපොරොත්තු සුරැක, මම දන්නේ ජාතිය පමණක් ඔබ වෙනුවෙන් අල්ලාහ් දැනටමත් නියම, ඔවුන් පමණක්, දෙවියන් වහන්සේ ඔබට නියම කර ඇත දෙයක් නොවූ දෙයක් සමඟ ඔබට අනතුරු කරන, පෑන් ඉවත් කර ඇති අතර පිටු වියළි ඇති බව ඇති දෙයක් සමග ඔබ ලබාගැනීමට හැකි වනු ඇත දෙයක් සමග ඔබ ප්රයෝජන ගැනීමට රැස් නම්. නිසි හොඳ සාකච්ඡාව: අල්-තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය, සඳහන් කළේය.

 නවකතාව, නොවන තිර්මිදි දී:. {දෙවියන් වහන්සේ ඔබ ඉදිරියේ සොයා ඔබ බේරා, ඔබ සමෘද්ධිය දෙවිට දැන විපතේදී ඇති ඔබ දන්නා සම්මත කර තිබේ දේ ඔබ පහර නැහැ, ඔබ සිදු කිරීමට ඔබට යන්නේ නැහැ අතර, ජයග්රහණය ඉවසීම සමඟ එන බව දැන, දුක් පීඩා සමඟ සහන, හා දුෂ්කරතා සමග ලිහිල් දැනගන්න. }. (ඇල්බේනියානු S63 ක රියාඞ් සැබෑ ජයග්රහණයක් බලන්න.

· නූතන වාග් මාලාව:

ඔහුගේ කන්ද මත ඔහු පිටුපස ඕනෑම මගීන්: "නබි සාමය පිටුපස වසල්ලම්".

"Jaglam" මේ පිරිමි ළමයා කාලය සිට වසර නවයක් කිරි වැරූ ඇත. වසර දහයක් පසුව වයස අවුරුදු.

ඉඟි සහිත "වචන" කිසි බරක් දෙවියන් වහන්සේ විසින් ඔබ ඉතා ප්රයෝජනවත් වනු ඇත.

මම එහි දේශසීමා දන්නවා නම් නතර කිරීමට සහ ඔහුගේ නීති කැපවී, අපි ශ්රද්ධාව, කරන දේ කරන්න ඔහු Manhy දෙන්න ඕන "දෙවි සුරකින්න".

ඔබ සහ ඔබේ පවුලේ අය හා ඔබේ ආගම හා Danak ආරක්ෂා "ඔබ ආරක්ෂා" හා පලිස්.

"ඔබ" ඔබ ඉදිරියේ ඔබ යම් සංරක්ෂණය වෙනුවෙන් පෙනී සිටීම, Nasra සොයා හා ඔබ කොහේ සිටියත් ආධාර.

"මම ඇහුවා" මම, ආගම කටයුතු ලෝකයේ දෙයක් අහන්න තියෙනවා.

"මම බැඳී" ලෝකයේ නියෝගයක් හෝ පරලොව දේවල් මත සහනාධාරය ඉල්ලා සිටියේය.

ප්රඥාවන්ත මිනිසුන් අනෙකුත් සත්වයන් වෙන්න "ද නේෂන්".

"පෑන් ඉවත් කර ඇත," ඇය ලිවීම අත්හැර දෙවියන් වහන්සේගේ විද්යාව හැම දෙයක්ම තරම් විය යුතු අතර අවසන් හැකි බව.

"පුවත්පත් දක්වා වියලන ලද" පුවත්පත් විය Maketb ප්රමාණයන් Kallouh සත්වයන් ගැලවීම, සහ වියළි: එය ස්ථාවරත්වය හා දත්ත මාරුව අවසන් නොවේ සහ වෙනස්.

ජීවන "සෞභාග්යය", ආරක්ෂාව, සුව පහසුව, සෞඛ්ය, විදුලිබල ධාරිතාව සහ එසේ මත. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 132)

මෙම නවීන ගැටලු

1) මම ඔබට වචන දන්වනු ඇත.

නබි වදන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: {පිරිමි ළමයා දෙවියනි, මම ඔබට වචන කියන්නම්

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

මෙසේ (මම දන්නවා ඔබ ගැන)

මෙම වචනය වන පූර්ව විවාහ ඇසුරේදී ගුරු මහා පියා තරුණ හා ඔහු සාමය අන්ත අධ්යාපන, ඔහු හොඳ වචන මත යොමු කිරීමට අවශ්ය අයට, නියෝග සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කිව්වේ නැහැ (මම වැනි එවැනි නියෝග) (නපුරු ඌ න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්)

  A) වහල් දෙවියන් සුරකින්න.

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්: {දෙවියන් සුරකින්න)

ප්රශ්නය / කුමක්ද (දෙවියන් සුරකින්න) මගින් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?

එය නියෝග සහ තහනම්, සීමාවන් හා අයිතිවාසිකම් සුරැකීමට බවයි.

හා වර්ග දෙකක්, දෙවියන් වහන්සේගේ අයිතීන්:

අයිතිවාසිකම් 1.

ප්රමිතිකරණය, අනුකූල නියෝග සහ තහනම් නතර කළා.

2 unpleasantly අයිතිවාසිකම්.

එය කොල්ලටත් වේ.

සාක්ෂි:

ඔහු මෙසේ පවසයි

:( هَذَا مَا تُوعَدُونَ لِكُلِّ أَوَّابٍ حَفِيظٍ (32) مَنْ خَشِيَ الرَّحْمَنَ بِالْغَيْبِ وَجَاءَ بِقَلْبٍ مُنِيبٍ (33)(ق: 32)

ප්රශ්නය / කුමක්ද සාමය (ඔබ ආරක්ෂා සලාම්) මෙසේ අදහස් වන්නේ කුමක්ද?

දෙවියන් වහන්සේ වහල් අංශක දෙකක් සුරකින්න:

1) මේ ලෝකයේ ඔහුව ආරක්ෂා කිරීමට ඔහුගේ සිරුර ඔහුගේ අවශ්යතා ආරක්ෂා සහ ඔහුගේ ජීවනෝපාය පුළුල් කිරීමට හා මේ ලෝකයේ වහල් අවශ්යතාවන්ට ඔහුට ඔහුගේ පවුලේ අය සහ ළමයින් හා සංරක්ෂණය වර්ග ඉතිරි.

: :( وَكَانَ أَبُوهُمَا صَالِحًا)الكهف: 82

* පවත්වා ගෙන යාම ඉබ්නු කසීර් පැවසුවේ

මෙය යහපත් මිනිසා ඔහුගේ දරුවන් තුළ ඉතිරි බවයි, සහ සංචිතයක් මේ ලෝකයේ හා පරලොව නමස්කාර, ඔවුන් මැදහත්වීම හා ඔවුන්ගේ ඇස් පිළිගැනීමට පාරාදීසයේ වැඩිම දුරකට තම උපාධිය මතු ඇතුළත් වේ.

2) දෙවියන් වහන්සේ, උතුම් ය වන සේවකයෙක්, සුරකින්න එනම්: දෙවි ඔහුට ඔහුගේ ආගම බාර දෙන වහල් ආගම ගලවයි

සැකය එය බලපෑම හදවත ඉවත්.

හා ආශාවන් බලපෑම සිට ගොදුරු වූවන් සහ හදවතට දෙවියන් එල්ලා දන්නා නූතන දෙව්දත් සඳහන් පරිදි දෙවියන් වහන්සේ හා දෙවියන් වහන්සේගේ ආශාව අමතක වේ

(අබු Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසීය: එය විසින් භාර වඩා ආදරය Abdi දෙයක් කිරීමට සමීප මම ඔහුට ආදරේ තෙක් supererogatory ක්රියා සමග මා වෙත ළං වන ලෙස එය මට අසාමාන්ය සහ ලෙයා Aznth යුද්ධයක් ඇති එය තවමත් මගේ සේවකයෙක්,: (සියලු බලැති දෙවි කිව්වා.. අතර Oaivnh කිරීමට Astaazna මම ආදරේ නම් ඔබ එය අසා අසා, ඔහු සැලකිලිමත් වන ඔහුගේ ඇස් පෙනීම, ඔහුගේ අත ඔහු පහර සමග, ඔහු ඇවිදින සමග ඔහුගේ පයට. ඔහු Oattiynh මගෙන් ඇහුවා අතර) බුහාරි [266]

දෙවියන් වහන්සේගේ සේවකයා සංරක්ෂණය, ශ්රේෂ්ඨතම ඉල්ලීම්

මේ වහලා සඳහා ණය උල්ලංඝනය ලබා නම්, එය දෙවියන් වහන්සේ ඔහු නොදැන කරවන දඬුවම් බේරා උල්ලංඝනය කර, එය, විද්යාව බවට අවබෝධයක් අහිමි දඬුවම් කරන ලද අතර සියලු බලැති පවසයි

((فَلَمَّا زَاغُوا أَزَاغَ اللَّهُ قُلُوبَهُمْ)الصف:5

ඔහු මෙසේ පවසයි

(نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ) الحشر :19

 ( (ෂික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිහක් පැහැදිලි)

අබ්දුල් භාරකාරත්වය, ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ හමුවෙයි තෙක් සඟල සිවුර හා තහනම් ආශාවන් ඔහුගේ ආගම හා ඔහුගේ විශ්වාසය සැකය බේරා ආගම වන අතර අපගේ ස්වාමීන් වහන්සේ ප්රේම සමග සතුටු වෙනවා ලෙස නිර්මාණය වෙනවා.

ධර්මිෂ්ඨ දෙවියන් වහන්සේගේ සභාව.

{ඔබට එය සොයා දෙවියන් වහන්සේ ගලවන්නේ) ඔහු පිට සාමයක් කියමින්

ප්රශ්නය / කුමක්ද (දෙවියන් වහන්සේ ඔබ වෙත සොයා සුරකින්න) කියන්නේ මගින් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?

දෙවියන් වහන්සේ නියෝග ඔහු හා ඔහුගේ පවුලේ සුරකින්න සහ අල්-කුර්ආනය සහ සුන්නහ්ව අනුව unbend, දෙවියන් වහන්සේ ඔහු සමඟ ඔහුගේ ජයග්රහණය සියළු තත්වයන් සහ ඔහුගේ රැකවරණය හා ඉතිරි අතර සැඟව ගොස් ලදී

ඔහු මෙසේ පවසයි

(إِنَّ اللَّه مَعَ الَّذِينَ اِتَّقَوْا وَاَلَّذِينَ هُمْ مُحْسِنُونَ)النحل: 128

 (කතාදා, අල්ලාහ් ඔහු කෙරෙහි දයාව ඉඩ තිබේ, මෙසේ කවුද, දෙවියන් වහන්සේ තමා සමඟ නොමග නොවන නිදා නොකරන මුර සහ පැසිෆික් පරාජය නොකරන බව දෙවියන් වහන්සේ Fmah ප්රවර්ගය ඔහු සමඟ සිටි නොව බිය විය යුතුය (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් 135.).

  දෙවියන් වහන්සේගේ පමණක් භාවිතා

{දෙවියන් වහන්සේගේ උදව් බලාපොරොත්තු යහළුවකු) ඔහු පිට සාමයක් කියමින්

(දෙවියන් වහන්සේගේ උදව් බලාපොරොත්තු යහළුවකු) කියමින් ප්රශ්නය / කුමක්ද අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

විය: බලය හා කීර්තිය බලය හා කුමක් වුව Ottey, ඔහු වහල් ඒ වෙනුවෙන් ගෙවීමට ප්රතිලාභ හෝ detriments ගෙන ඒමේ දුප්පත් අසමත් පමණක් දෙවියන් වහන්සේ උදව් කළ යුතුය තවමත් ඇත.

එය ආගම හා Denah, ඔහු Elmaan conciliator අවශ්යතා දෙවිගේ සහනාධාරය වේ.

එය හෙළා පරාජිතයා විසින් අතහැර දමා ඇත බංකොලොත්

 උගුලට අහුවුණේ.

සාම පැතුම ඔහු {වසල්ලම් කියමින් හා ජාතික එය පමණක් ඔබ වෙනුවෙන් අල්ලාහ් දැනටමත් නියම, ඔවුන් පමණක්, දෙවියන් වහන්සේ ඔබට නියම කර ඇත දෙයක් නොවූ දෙයක් සමඟ ඔබට අනතුරු කරන, පෑන් ඉවත් කර ඇති අතර පිටු වියළි ඇති බව ඇති දෙයක් සමග ඔබ ලබාගැනීමට හැකි වනු ඇත දෙයක් සමග ඔබ ප්රයෝජන ගැනීමට රැස් නම් මම දන්නවා.

මෙම ඉරණම හා ඉරණම ගැටළු පිළිබඳ ප්රශ්නය වටා, ඔබ වහල් ඇදහිල්ල මත එසේ කල යුත්තේ

ප්රශ්නය / මොන විශ්වාසය වන්නේ ඇයි?

එය එසේ නම් අධිකාරියක් දෙවියන් ලෙස ඔහුට නියෝග ඇයි. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි) කරන්න

 

දෙවියන් වහන්සේ දන්නා දුක් කරදර සමෘද්ධිමත් දන්නවා.

(විපතේදී ඇති ඔබ දන්නා සමෘද්ධිය දෙවියන් වහන්සේ දැන ගැනීමට) සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින්

දෙවියන් වහන්සේ දන්නා.

එය එක්සත් කිරීමේ සියලු බලැති වටිනා දේ ඉගෙන සහ ඔහුගේ අණට කීකරු සහ ඔබ දන්නවා මේ හොඳම යහපත් ක්රියා සිදු නම් කළ යුතු හා අනුගමනය කිරීම හා අනුකූලව තහනම් වැළකී බවයි.

ජයග්රහණය ඉවසීම සමඟ එන.

(මම ජයග්රහණය ඉවසීම සමඟ එන බව දැන)

ප්රශ්නය / කුමක්ද ඉවසීම යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

ඉවසීම ඕනෑම මනස හදිසි අවශ්යතාවන්ට හා Shara සමග සුසර ඔබේ හුස්ම පවත්වයි.

(140 න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්.) සතුරන් බොහෝ හා විචිත්ර නිරාවරණය මේ සටන් ඔහුගේ ජයග්රහණය ඔහුගේ ඉවසීම ප්රමාණය සම්බන්ධ වේ නමුත් කොහෙද මානව විවිධ සටන් ජීවිත.

ප්රශ්නය / ඉවසීම කුමක්ද?

1 / ඉවසීම කීකරුකම කරන්න සහ පාප අත්හැරීමට.

(141. න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) එය තමා සියලු බලැති දෙවි, Vimitthel කීකරුකම හා අකීකරුකම බයිපාස් සතුට අගුලු දැමීමට හැකි වූ අතර, එය ඔහු හා යක්ෂයා හා ආශාවන් Vgahr, සැඟවුණු සතුරා ජය ඇති බව, මේ ජයග්රහණය smth ජයග්රහණය දැනීමෙන් නැත.

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ තමා වෙහෙස සිට මුජාහිද්) (අල්-තිර්මිදි සහ ඉබ්නු විසින් කළ විස්තරය)

«وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا».(العنكبوت :69)

2) විපත් සඳහා ඉවසීම.

තමා හෝ තම මුදල් හෝ ඔහුගේ පවුලේ සහ යැපෙන්නන්ට මත කඩා මෙම ව්යසනය මානව ජීවිතයේ ප්රදර්ශනය විය.

ඔහු, ඉවසීම, සන්නද්ධ මේ විපත් දක්වා සිටීමට ඇති සාර්ථකත්වය ශ්රේෂ්ඨත්වය රහස් පදනම වන

ඔහු මෙසේ පවසයි

(وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوفْ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَالأنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ)البقرة (155)

(න්යෂ්ටික හතළිස් S142 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)

3) නිර්මාණය හානි කිරීමට ඉවසීම.

එය ඔවුන්ට විවිධ වර්ණ අපචාර සහ හානියක් ඉදිරිපත් විය යුතුයි පුද්ගලයෙකු නිහතමානී බලාපොරොත්තු සුන් සමග පෝෂනය කරනවා නම් සහ අහිමි, ඉවසීම හා සමාව වුවද හා ඉදලම සහ ලාභ දිනා මිනිසා ජීවිත හා ඔහු වටා ජනතාව විවිධ සදාචාරය

ඔහු

(وَلَمَنْ صَبَرَ وَغَفَرَ إِنَّ ذَلِكَ لَمِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ)الشورى : 43 (

4) පෙනී සිටීම ඉවසීම.

ඇමතුම් මාර්ගය බව ඉවසීම පාක්ෂිකයෙක් විය

ඔහු මෙසේ පවසයි

(فَاصْبِرْ كَمَا صَبَرَ أُولُو الْعَزْمِ مِنَ الرُّسُلِ وَلا تَسْتَعْجِلْ لَهُمْ)الأحقاف : 35

දුක් පීඩා සමඟ සහන.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (දුක් පීඩා සමඟ සහන,}.

විපත් හා පීඩාවන් සහ පෙළඹවීම් දේවල් මග මුස්ලිම් මත වඩිනු හැකිය, සහ බොහෝ හා අඩු එය පහතට තෝරාගැනුමෙන් ඔබහට නැරඹුමෙහි පුළුල අඩු කර, පසුව යෝනි මාර්ගය සහ ජයග්රහනය දෙවියන් පැමිණෙන්නේ.

(مَّسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّىٰ يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَىٰ نَصْرُ اللَّهِ ۗ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ) البقرة: (214)

දුෂ්කරතා සමග පහසුවෙන් (හා දුෂ්කරතා සමග ලිහිල්.

(දුෂ්කරතා සමග වුවද} ඔහු පිට සාමයක් කියා සිටියේය.

ප්රේරිත විසින් සාකච්ඡාව එය සාමය තීරක හා ඉවසීම අය සඳහා පසුගිය දුෂ්කරතා නැත කලබව.

මුස්ලිම් අවංකව හා අවංකව දෙවියන් වෙත ගොස් මෘදු ශ්රේෂ්ඨතම හේතු මේ එක යුතුය.

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق