الاثنين، 24 ديسمبر 2018


නත්තල් ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව ද පාලක congratulation හා උත්සව කුමක් ද?

* ක්රිස්මස් රජුගේ අභාවයෙන් පසු ස්තුතිවන්ත වන්න.

 ක්රිමාස්මස් හෝ වෙනත් ආගමික සැණකෙළි අවස්ථාවන්හි දී ආබාධිතයින්ට සුබපැතුම් පිරිනැමීම එකඟතාවයකින් තහනම් කර ඇත

 ඉබ්නු වටිනාකම් මාරු - දෙවියන් වහන්සේ තම ජීවිතය ආශීර්වාද - පොත (මෙම චෝදනාමය විධිවිධාන) හි

ඔහු පැවසුවේ, එවැනි ඔවුන්ගේ උත්සව සහ උපවාස මත සුබ පැතීම සඳහා පරිදි, "සැකසහිත අදාළ චාරිත්ර සුභාශිංසන පළ කළ ගිවිසුමක් මගින් තහනම් කළ බව ඔහු කියයි: Eid මුබාරක් ඔබට, හෝ මංගල්ය හා ඒ හා සමාන ලෙස සුභපතමින්, මෙම අවිශ්වාසය ඔහු Bsjodh කුරුස සුබ පැතීම සඳහා වගේ වන තහංචියක් කියා සාමය, නමුත් එය වැඩි පාපය දෙවියන් වහන්සේ ය, මත්පැන් පානය කිරීමට congratulation වඩාත් නින්දිත හා දුරු වීම යනු, ඝාතනය ද, එසේ මත යෝනි මාර්ගය හරාම් සිදු හා, හා ආගම එය පිහිටා ඇති අතර, ඔහු කළ දේ දැමූ අසුන්දරත්වයේ දන්නේ නැහැ තරම් නැහැ ලැබූ බොහෝ අය, එය වහල් පාපය හෝ මිථ්යා සුබ පතමින්, හෝ කෆ්ර් වහන්සේ හා උන් වහන්සේගේ කෝපය පිළිකුල් කර ඇත. " ඔහුගේ වචන අවසානය - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට අනුකම්පා කළ හැකිය.

එහෙත් ආගමික මංගල්යය භෝජනවල තහනම් කළ infidels සුභාශිංසන පළ කළ අතර, සාරධර්ම පුත් විසින් සඳහන් මෙම Mathaba නිසා ඔවුන් අවිශ්වාසය පුද පූජා චාරිත්ර එය කුමක් සඳහා පිළිගැනීමක් ඔහු මෙම සැකසහිත සතුටු නොවේ නමුත්, ඔවුන් සෑහීමකට පත්, නමුත් මුස්ලිම් කුෆ්ර් වේදිකාවක් තෘප්තිමත් කිරීමට හෝ අන් අය සිය සුබපැතුම්, නිසා සඳහා තහනම් දෙවියන් වහන්සේ මෙය පිළිගන්නේ නැත

දෙවියන් වහන්සේ ද පැවසීය:

{ إِنْ تَكْفُرُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ عَنْكُمْ وَلا يَرْضَى لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ وَإِنْ تَشْكُرُوا يَرْضَهُ لَكُمْ)سورة الزمر :7 {

සර්ව බලධාරිතුමා

(الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلَامَ دِينًا )سورة المائدة:3 (

ඔවුන් වැඩ කරනවාද නැද්ද යන්නට ඔවුන් සුභාශිංසනය කරති.

( وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِينًا فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ)(سورة ال عمران :85).

 මේ සඳහා ඔවුන් ඔවුන්ගේ සහභාගිත්වය බව නිසා ඔවුන් සුභාශිංසන පළ වඩා නරක නිසා මුස්ලිම් සහ මෙම අවස්ථාවට තම ඇමතුමක් පිළිතුරු, හරාම් ය.



* ක්රිමසස් සැමරීමේ නීතිය.

{යමෙක් මිනිසුන් අනුකරණය ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් ය: මෙන්ම මුස්ලිම් නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා එවැනි අවස්ථා පක්ෂ සහිත, හෝ තෑගි බෝග හුවමාරු විසින් kuffaar අනුකරණය හෝ කැන්ඩි, ආහාර හෝ ආහාර බෙදා හැරීම හෝ එසේ ව්යාපාර අක්රිය කිරීමට තහනම් කර ඇත.

ෂෙයික් අල් ඉස්ලාම් ඉබ්නු ටේමියා සිය පොතෙහි මෙසේ සඳහන් කළේය:

"ඔවුන්ගේ උත්සව සමහර ඒවා අනුකරණය අල්ලා අවස්ථා එය ඔවුන්ගේ බොරුව ගැන සතුටු විය, හා සමහර විට Otmahm සහ දුර්වල නොමග යැවීමට." දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ වචන අවසන් කළේය.

ඔහු අල්ලාහ්ගේ ආගම නිසා කයිවාරුවලට ක වර්ණනාවක් හෝ මිත්රශීලී හෝ shyness හෝ වෙනත් හේතූන් කරන්න යන්න, '' උන් වහන්සේ පව්කාර දෙයක්, සහ infidels හදවත් ශක්තිමත් හා ඔවුන්ගේ ආගම ඔවුන්ගේ අභිමානය හේතු.

දෙවියන් වහන්සේ එය ශක්තිමත් අසීස් වන අතර, මුස්ලිම් ආගම ගෞරවයට පත් කිරීමට, සහ එය ඉටු කිරීමට බැඳී ඔවුන්ට ආශීර්වාද හා තමන්ගේ සතුරන්ට විරුද්ධ ව ඔවුන්ට උදව් වගකිව යුතු වේ. (ෂාක් ඉබ්නු උතෙයිමීන් 3/369 හි මුළු ෆට්වාස් සහ ලිපි).

මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් එතුමාණන්ගේ පවුලේ සාමාජිකයන් සහ මිතුරන් අල්ලාහ්ට ආශීර්වාද කරනු

السبت، 24 نوفمبر 2018


ඉස්ලාමය පිළිබඳව ඉස්ලාම් ධර්මය ඉගැන්වීමට මුස්ලිම්වරුන්ට ආරාධනා කරන ආගමික දේශන ඇතුළත් ඉස්ලාමීය නාලිකාවකි
https://www.youtube.com/channel/UCIKbgHC6-_t6MYQh2r71P6A





හොඳ ආකල්පයක්.

මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ ය.

යහපත් ආචාර ධර්මයක් නිර්මාණය කිරීම තුළින් එය කළ හැක්කේ ධනවතුන්ගේ ලක්ෂණ පමණි.

ඔහු කියනවා :
( أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِينَ  الَّذِينَ يُنْفِقُونَ فِي السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ)(ال عمران (133)

සර්ව බලධාරි දෙවියන් වහන්සේට යහපත් ගුණාංග නිර්මාණය කරමින් මිනිසුන්ට ආශීර්වාද කරන විට (න්යෂ්ටික 40 න් 40 මත රීති හා ප්රතිලාභ)

යහපත් හැසිරීම අර්ථ නිරූපණය කිරීම:

අල්-හසන් පැවසුවේ යහපත් හැසිරීම යනු ත්යාගශීලීත්වය, වැඩ කිරීම සහ හැකියාවන් ය

ඉබ්නු අල් මුබාරක් පැවසුවේ: මුහුණේ පැතිරීම හා හානි කිරීම නවත්වන්න.

 ඉමාම් අහමඩ් මෙසේ පැවසීය: හොඳ පුරුදුද කෝප වී හෝ කෝප විය යුතු නැත (න්යෂ්ටික අවි 40 මත නීති හා ප්රතිලාභ, 167 පිටුව)





* මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ ඉස්ලාමීය මැවිල්ල සමග ඔහුට සාමදානය කරති

ඇදහිල්ලේ පරිපූර්ණත්වය පිළිබඳ යහපත් ආකල්පයකි

 ඔහු) "ඇදහිල්ල සිටින ඇදහිලිවන්තයන්ට සම්පූර්ණ ඔහු පිට සාමය විය ආකල්පය හොඳම බවයි (සිට ඇල්බනි අංක 1241 සඳහා මුළු සැබෑ බලන්න)

2 යහපත් අයුරින්, දාසයා තම රබ් (පරමාධිපති) වෙත සැඟවී සිටින සේවකයන්ගේ උපාධි දැනගත යුතුය

 ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (ඇදහිලිවන්තයා පදනම් නිරාහාරයේ උපාධිය විසින් නිර්මාණය කරන යහපත් අවබෝධ කර ගැනීමට)) (අබු ඩාවුඩ් සහ ඉබ්නු මාජා හා අශ්වයන් අංක 1928 විසින් කළ විස්තරය) සඳහන් කරයි.

3 නැවත නැඟිටීමේ දිනය ගැන දාසයාගේ ශේෂය හොඳයි

 සම්මුඛ පරීක්ෂණයට ( "කිසිවක් හොඳ චරිත තුලනය තබා ඇත) (සිට ඇල්බනි අංක 5603 සඳහා මුළු සැබෑ බලන්න)

4 බොහෝ අය පාරාදීසයේ හොඳ ආකල්පයට ඇතුල් වී,

අබු හුරෙයිරා ... බොහෝ මිනිසුන් පැරඩයිස් කොට, දැහැමි බව සහ හොඳ පුරුදු ඇතුළු සඳහා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඉල්ලා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි) (පූර්ණ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය පි. 173)

හොඳ පුරුදු ලබා ගන්න.

Q / හොඳ පුරුදු අත්පත් කර ගන්නේ කෙසේද?

හොඳ මැවිල්ලක් අත්පත් කර ගැනීම අත්පත් කර ගනු ලබන්නේ:

දූතයාණන් අල්ලාහ්ගේ සාමය උදාහරණයක් දෙවියන් ඔහුගේ දූතයාණන් නිර්මාණය කළ යහපත් වසල්ලම් වැඩිම අනුගමනය කුර්ආනය ඔහු Asalahalsalam විස්තර
وَإِنَّكَ لَعَلَى خُلُقٍ عَظِيمٍ" القلم :4









الخميس، 15 نوفمبر 2018

(දෙවියන් ගලවයි)
අබ්දුල්හ්මාන් අල්-සදී පවසා ඇත්තේ:
සංරක්ෂණයට ඇතුළත් වේ:
එකක්:
යහපත් හා නපුරු දේවලට කීකරුකම හා අකීකරුකම වහලුන් මත තබා ඇති බවත්, ඔවුන්ගේ සියලු ක්රියාවන් වටහා ගත් දැනුමත්, සුරැකි වගුවෙහිත්, දේවදූතයන්ගේ අතේ ඇති පුවත්පත්වලත් ලියා ඇත....

දෙවනුව:
ඔහු සිය දාසයන්ට වෛර කරන සියල්ලෙන් ආරක්ෂා කරනු ලබයි








දෙවියන් වහන්සේව වහලුන් ලෙස තබාගන්න.
වර්ග දෙකක් සෑදීමට එය සුරකින්න:
වසර 1 යි
විශේෂ 2...

1) සාමාන්ය:
ජෙනරාල්වරයා සියළුම සත්ත්වයන් ආරක්ෂා කර ඒවා ආරක්ෂා කිරීමට සහ ඔවුන්ගේ ව්යුහය ආරක්ෂා කර ගැනීමටත්, ඔහුගේ මඟ පෙන්වීම අනුගමනය කිරීම, ඔහුගේ මාර්ගෝපදේශ හා පොදු මග පෙන්වීම අනුව ඔවුන්ගේ ජීවිත ආරක්ෂා කර ගැනීමෙන් පොදුය.
සර්ව බලධාරි
(الَّذِى أَعْطَى كُلَّ شَىْءٍ خَلْقَهُ ثُمَّ هَدَى)طه:50
දෙවියන් වහන්සේ අහස් හා භූමිය උන් වහන්සේගේ කරුණාව පහළට ඇද දැමීමට හෝ සංරක්ෂණය කර ඇති අතර, දේවදූතයන්ගෙන් ගැලවී ඇති සෑම මනුෂ්යයෙකු විසින් දෙවියන් වහන්සේගේ ආඥාවෙන් ඔහුව ආරක්ෂා කරනු ඇත, එනම්: ඔහුට වන්දනා කරන සියලු දේ ඔහුට ගෙවන්න
2) විශේෂ:
තම දෙමව්පියන්ට තම පෞද්ගලික ආරක්ෂාව ලබා දීම සඳහා ඔවුන්ගේ ඇදහිල්ලට හානි කරන හෝ ඔවුන්ගේ හැඟීම්, තෘෂ්ණාව සහ ආශිර්වාදයන් උල්ලංඝනය කරමින්, ඔවුන්ගෙන් බේරීමට හැකි වන පරිදි ආරක්ෂාව, සංරක්ෂණය සහ නිසි සෞඛ්ය සම්පන්නව තබාගැනීම සඳහා ඔවුන්ගේ දෙමව්පියන්ට ආරක්ෂාව සපයයි.
සර්ව බලධාරි
(إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا)الحج:38
අලි මුස්නද්හිදී අහමද් ෂයර් විසින් නිවැරදි කරන ලද අල්-මුස්නද් විසින් 3/2671)

එසේ නම්, ඔහුගේ නියෝගයන්ට අනුකුල නොවී සිටීම සහ ඔහු පරාජය නොකිරීම සීමා කිරීමට සහ ඔබම, ඔබගේ ආගම සහ ඔබේ අයිතිකරු හා දරුවා සහ ඔබගේ දෙවියන් වහන්සේ විසින් ඔබට ලබා දී ඇති සියල්ලෙහි දී ඔබට ලබා දී ඇති සියලු දේ තුල තබා ගන්න.) (ප්රමාණවත් සුවය සුව කිරීම පැහැදිලි 122 බලන්න, පැහැදිලි දැක්මක් බලන්න. 456)





දෙවිගේ සංරක්ෂණයෙන් පරිපූර්ණත්වය.
සංරක්ෂණයේ පරිපූර්ණත්වය:
එය අහස් හතක් බිම .qal සියලු බලැති මත වැටී ආරක්ෂාانَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْر وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ)الحجر9

 සංරක්ෂණයේ පරිපූර්ණත්වය:...
එය වයස අවුරුදු සහ වයස පුරා, විකෘති හා tweaking සිට
إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْر وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ)الحجر:9
Q / දෙවියන් කුරානය ආරක්ෂා කළේ කෙසේද?
බාගත නම් දෙවියන් වහන්සේ එය සුරැකුවහොත්, පසුව එය බාගත, දෙවියන් වහන්සේ පිළිබඳ පැමිණිල්ලේ දී ජාතිය හදවත් තුළ තැන්පත් හා Ostodah, දෙවියන් වහන්සේ වෙනස් වූ ඔහුගේ වචන බේරා, සහ සේවක හිඟය වැඩි කළ අතර ස්විච අර්ථය දූතයා හදවත තුළ බාගත. (කරීම් රහ්මාන්, පි පහසුකම් සැලසීම. 590)
සංරක්ෂණයේ පරිපූර්ණත්වය:
දාසයන් තම දැනුම හා ලිවීමේදී ඔවුන් කළ සියලු දේ සුරැකීමට ගෞරවනීය ලේඛකයන්ට නියෝග කර ඇත. (සම්පූර්ණ කාණ්ඩය 3/382383)

සර්ව බලධාරිතුමා මෙසේ පැවසීය:
(وَإِنَّ عَلَيْكُمْ لَحَافِظِينَ كِرَامًا كَاتِبِينَ يَعْلَمُونَ مَا تَفْعَلُونَ)الأنفطار:10ـ 12)
සංරක්ෂණයේ පරිපූර්ණත්වය:
මම සුරක්ෂිත දෙයක් තැන්පත් කළොත්
"Saheeh" (2693) ඉබ්නු Hibban විසින් කළ විස්තරය මුජාහිද් සිට ගැටළුකාරී තත්වයන් පවසයි: "මම ඉරාකයට ගොස් මා සමග මිනිසෙකු, Vhaana අබ්දුල්ලාහ් බින් උමර් වෙමි, ඔහු Evarguena කිරීමට අවශ්ය විට, ඔහු පැවසුවේ, එය දෙයක් Oattiykma මා සමඟ නොවේ, නමුත් මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (මම දෙවියන් වහන්සේ එය රැක දෙයක් සිදු, මම දෙවියන් වහන්සේ වෙමි නම්, මම Denkma හා Omantekma සිදු, සහ ඔබේ වැඩ කටයුතු අවසන් පද.) පවසයි වන "නිවැරදි string" සංඛ්යාව 14 "අශ්වයන්
• සංරක්ෂණයේ පරිපූර්ණත්වය:
එය (දෙවියන් සුරකින්න), පවසයි නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ලෙස, ඉතිරි ඉතිරි (අල්-තිර්මිදි (2516) හා Saheeh Sunan අල්-තිර්මිදි නූතන විස්තර කතන්දරයක් කෑල්ලක්




දෙවියන් වහන්සේගේ වර්ගයා දාසයා ගලවා ගන්න.
දෙවියන්වහන්සේ තම සේවකයා බේරා දෙන්නේ දෙ ආකාර දෙකකි:
1) ඔහුගේ අවශ්යතා ගැන ඔහු උනන්දු කරවන්න.
2) ඔහුගේ ආගමේ උවමනාවන් වෙනුවෙන් ඔහුව බේරාගන්න.
1) ඔහුගේ අවශ්යතා ගැන ඔහු උනන්දු කරවන්න....

ඔහුගේ ශරීරය, ඔහුගේ පුතා, ඔහුගේ පවුල සහ ඔහුගේ මුදල් ආරක්ෂා කර ගැනීම

කතා අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද නොහැකි විය හැක හා මේ වචන ඉඩ "බවට පත් නම් කර ඇත එය බවට පත් වෙයි නම්: අපොයි දෙවියනේ, මම ඔබ මේ ලෝකයේ හා මරණින් මතු ජීවිතය සුවතා ඉල්ලන්න, දෙවියන් වහන්සේ, මම සමාව හා සුවතා ආගමික Dnaaa ඉල්ලා, සහ මගේ පවුල සහ මාලි, සාමාන්ය එස්තර් Aorati, ආරක්ෂිත Roati, දෙවියන් වහන්සේ මට රැක අබු Dua විසින් කළ විස්තරය පහත සිට පහර දුන් මාගේ අත් අතර නැවත, මාගේ දකුණු පස, හා උතුරු, මට වඩා, මම සරණ Bazmtk උත්සාහ "( ඩී (5074) සහ සෂේ සුනන් අබු දවාඩ්හි අල් අල්බානි විසින් නිවැරදි කරන ලදි) 3/248)
දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ සිරුරේ ශක්තිය, ශක්තිය, මනස සහ මුදල් ආරක්ෂා කර ගැනීම සඳහා වහලුන් බේරා ගැනීමයි
දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ පුත්රයාටත්, ඔහුගේ පුත්රයාටත්, ඔහුගේ පුත්රයාටත්, ඔහුගේ යහපත්කමට,
පදය මෙන්
(وَكَانَ أَبُوهُمَا صَالِحًا)الكهف:82
ඔවුන් තම පියාගේ බලය රැකගනී.
එය නූල් තුළ තබාගෙන සිටින අය සඳහා දෙවියන් වහන්සේව තබා ගැනීමෙන් එකකි

ජින් හා මනුෂ්ය වර්ගයාට හානි කිරීමට අවශ්ය සියලු දෙනාගේ නපුරුකමෙන් ඔහුව ආරක්ෂා කිරීම
"අල්ලාහ්ට භය වන කවරෙකු වුවද ඔහු මාර්ගයෙන් පිටමං කරනු ඇත.
" وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا " الطلاق:2
Atakit දෙවියන් QAFAC ජනතාව, Atakit ජනතාව ඔබ ගැන යමක් ගායනා නොකරන නමුත් මෙම වැඩපොත දී (35 717) " 'මා දෙවියන් වහන්සේට ගරුබිය ඔබ උපදෙස්, ඔබ, ඔබ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේට ගරුබිය ඇති) (191 ඉබ්නු අල්-මුබාරක් asceticism විසින් කළ විස්තරය () සහ ඉබ්නු Shaybah: මම අයිෂා Sid ලියා අල්ලාහ් ඔවුන් සමඟ සතුටු විය හැක වලංගු වචනයක් සමග).
දෙවියන් වහන්සේ වර්ග, එය බේරා අය බේරා හානිකර සතුන්ගෙන් එය රැක, ඇත්ත වශයෙන්, ඔහු සතුන් කළඹ කරන්න.
2) ඔහුගේ ආගමේ උවමනාවන් වෙනුවෙන් ඔහුව බේරාගන්න.
එය, දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ඉස්ලාම් පිළිබඳ Viovah මිය යන විට එය ඔහුගේ ආගම හා තහනම් ආශාවන් Almdilp මෙම සැක කිරීම් සහ ඒව සිට ඔහුගේ ජීවිතයේ, ඔහුගේ ඇදහිල්ල ඔහුගේ ආගම ආරක්ෂා කර ගැනීම බව පිළිගන්නා ඔහුගේ ආගම වහල් බේරා Ocharfha සහ හොඳම වේ






රක්ෂිතයා ඔහුව තබා ගැනීමට අවශ්ය වන්නේ:
හිස සහ බඩ
හිස සහ විඥානය පවත්වා ගැනීම:
වන හා උදරය දිස්ත්රික්කයේ හාවාඑළිය රජයේ තබා ගනිමින්, ඇසීම, පෙනීම සහ දිව තහංචියක් ආරක්ෂා ඇතුල්:
හදවතින්ම හදවතේ හදවතෙහිම හදවතෙහිම හදවතින්ම හදවතින්ම හදවතේ රැඳී සිටීම අවශ්ය වේ...

සියලු බලැති පවසයි:
(وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي أَنفُسِكُمْ فَاحْذَرُوهُ)البقرة:235
බඩවැල් සංරක්ෂණය හා එහි අන්තර්ගතය සංරක්ෂණය කරන්න.
හරාම් ආහාර සහ පාන වර්ගවලට ඇතුළු වීමට තහනම්ය
එය තහනම් දේවල් ගැලවීම යුතු ය:. දිවේ සහ යෝනි මාර්ගය සාකච්ඡාව අනුව :
( Pedah අතර මාව බේරගන්න - සටන ඕනෑම Reposefully pollinator - ලස්සනම නම් සහ ඉතා උසස් ගුණාංග පි අහමඩ් විසින් කළ විස්තරය, Saheeh කැරට් සහ ඔහුගේ කලවා පැරඩයිස් ඇතුළු) (4/398 හා හා 2860 ඇලුම්) (207)






الخميس، 25 أكتوبر 2018

පියති.
Q / දැනගැන්ම දැනගන්නද?
භාෂාව තුළ: ආරක්ෂාවක් සහ බාධාවක් ඇති කරවන බාධකයක් ඔබ බිය හා අනතුරු ඇඟවීමෙන් ඔබව ආරක්ෂා කරයි.
ඉබ්නු රාජාබ් මෙසේ පැවසීය.
තකාවා: ඔහු සහ ඔහුගේ ස්වාමියාගේ මායාෂා (රහ්මාන්) හා කෝපාවිෂ්ඨකමට (දඬුවම) ආරක්ෂා කිරීම වැළැක්වීම පිණිස සහ (කීකරුකමේ ක්රියාව සහ පාප වලින් තොරව) වළක්වා ගැනීම සඳහා (එනම් න්යෂ්ටික අංක 40 මත රීති සහ ප්රතිලාභ)




ධාර්මිකත්ව දෙපාර්තමේන්තු:
1 රාජකාරිය ශක්තිමත් කරන්න
රාජකාරි ඉටු කිරීම හා තාවකාලික අත්හැර දැමීම හා ඒවා සාක්ෂාත් කර ගත යුතුය.
2 ඔහුගේ ආශාව ශක්තිමත් කරන්න.
ඔහු දැහැමි සම්පූර්ණත්වය සාක්ෂාත් කර ගැනීම කියාපාන කොල්ලටත් සහ වම් පිළිකුල් කළා. (න්යෂ්ටික හතළිස් S159 රීති සහ ප්රතිලාභ)...
Q / ගරුත්වය යනු කුමක්ද?
දැහැමි ස්ථානය: නූතන හදවත: "හේතු ගණනාවක් මෙතන, භක්තිය, මෙතන," සහ ඔහුගේ ළය තුන් වරක් සඳහන්)
• සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අබු හුරෙයිරා සිට, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු පැවසුවේ, "දෙවියන් වහන්සේ ඔබේ ඡායාරූප සහ ඔබේ මුදල් දෙස නොකරන නමුත්, ඔබේ සිත් සහ ඔබේ ක්රියාවන් දෙස) මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය
• (මාංසයේ මුද්ගාහ් දී මුළු සිරුර නම් සාමය ප්රතික්ෂේප කළද, සහ මුළු ශරීරය දූෂිත නම්, එනම් හදවත) කතා [66] බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය
හේතු ගණනාවක් මෙහි වේ: • උපදෙස් පවසයි නම් සමහර අය සඳහා

 Q / Shaykh අබ්ද් අල්-අසීස් ඉබන් බස් දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව සමහර තහංචියක් සිදු?
ඔහු මෙසේ පැවසීය
එතුමාගේ කෲර ක්රියාව උදෙසා මෙයින් සානුකම්පිතව ආයාචනා කිරීම වැරදියි, භක්තිමත් භාවය ඔහුගේ හෘදයාන්ත භාවය සඳහා ජ්වලිතය උදෙසා නම්) (භක්තිවන්ත කම සහ හේතු 29 31)
තලාක් බින් හබිබ් මෙසේ පැවසීය.
(දෙවියන් වහන්සේගේ ආලෝකය හා දෙවියන් වහන්සේගේ විපාකය අනුව දෙවියන් වහන්සේට කීකරු වීමටත්, දෙවියන් වහන්සේගේ අකීකරුකම දෙවියන් වහන්සේගේ ආලෝකය මත බියෙන් දඬුවම් දෙයි)
* මිනිසෙකු ඉබ්නු මසූඩ් ඔහු පැවසුවේ දැහැමි ගැන උන් වහන්සේගෙන් ඇසූ: ඔබ ඔව්, ඔහු, ඔහු විසින් ඔහු Atakit කතා කොට, 'ඒ භක්තිය, පෙරළා කිව්වේ) (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි) බව එම හැඳි පාරේ ගමන් කළේ




භක්තිවන්තත්වය ළඟා කර ගැනීම:
ප්රශ්නය: භක්තියෙන් ඉටු වන්නේ කුමක්ද?
කුර්ආනය අල්ලාහ්ට බිය විය යුතු යයි ඔහු හොඳින් දන්නා නිසා, Piety එහි අර්ථයන්ගෙන් අදහස් නොකෙරේ, පල දරන්නේ නැත.
...
((كَذَلِكَ إِنَّمَا يَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ)فاطر: 28
විද්යාව තමයි හොඳම නමස්කාරය.
හදීස් "ඔබේ ආගමට මගේ ආගමට ලෝකය ඇදහීම පිළිබඳ ලෝකය" (අල්-තිර්මිදි)
පාරාදීසයේ මාර්ගය.
හදීස් (රලියල්ලාහු අන්හු) තුමා විසින් දැනුම් දෙන ලදී. "දැනුම සොයන මාර්ගයක් කරා ගමන් කරන ඕනෑම අයෙකු අල්ලාහ් ස්වර්ගයට යාමට පහසු වනු ඇත."
හොඳ මිනිසුන්ගේ කැමැත්ත නම්.
(අල්ලාහ්ගේ සාමය හා ආශීර්වාද ඔහු මත වේ). (විකිපීඩියා, නිදහස් විශ්වකෝෂය ත්රිමාණ විකිපීඩියා, 125 න්)




• සමහර දේවල් තබා ගැනීමට:
1 සැකයන් වැළැක්වීම.
(ඔවුන් විසින් වළක්වාලනු ලැබූ සැක සහිත සැකයන්, ආගම ගැන ඔහු නිදොස් කොට නිදහස් කර ඇත) මුස්ලිම් විසින් ප්රකාශ කරනු ලැබේ
ගිනි වැළැක්වීම

...
"හොඳ වචනයකින් එය සොයාගත නොහැකි නම්, එය දිගු වුවද ගින්න බියවෙයි"
3 අයුක්තිය හා මෝඩකම වැළැක්වීම.
(අර්ථය අර්ථ නිරූපණය): "අසාධාරණය, අසාධාරණය විනිශ්චය දිනයෙහි අන්ධකාරය, නපුර බියෙන්.
4 පීඩා කළ අයගේ කැඳවීම
(භය එය ඔහුට දෙවියන් වහන්සේ වැස්ම අතර වේ පීඩිත) බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය.
5 කාන්තාවන් සහ දුගීන් වැළැක්වීම.
(((අවම මිහිරි එළවළු, දෙවියන් වහන්සේ Mstkhalafkm ඔවුන්, ඒ නිසා ඔබ කොහොමද බලන්න? මේ ලෝකයේ පරෙස්සම් වන්න සහ කාන්තාවන් බිය, ඊශ්රායෙලයේ පළමු රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම දරුවන්, කාන්තාවන් විය).) [අයිතිය

මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය]


භක්තියේ යහපත්කම.
Q / භක්තියේ ගුණාංග මොනවාද?

1 පාරාදීසය ධර්මිෂ්ඨයන් විසින් උරුම කරගනු ඇත
...
2 පියති යනු මෙහෙකරුවාට දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමයට හේතුවකි.
3 අහස් හා භූමියෙහි ධර්මිෂ්ඨකමට ආශිර්වාද කිරීම.
4 ධර්මිෂ්ඨයන් සමඟ දෙවියන් වහන්සේගේ දීමනාව නම්
5 ලෝකය තුළ සහ එහි පහත සඳහන් ධර්මයට පහසුකම් සැපයීම
6 මේ ලෝකයෙහි හා පරලොවෙහි සිටින හොඳම වස්තුව නම් භක්තියයි
7 මේ ලෝකය තුළත්, පරලොවදීත් ධර්මිෂ්ඨ අය සඳහා යහපත් ප්රතිඵල
 න්යෂ්ටික අවි 40 මත රීති හා ප්රතිලාභ. P161)






السبت، 13 أكتوبر 2018

ෂෙයික් මොහොමඩ් සාලිහ්.
දෙවියන් වහන්සේ යහපත් හා ද්වේෂසහගත ලෙස කතා කළේය
ඔහු
(( أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ)سورة ابراهيم :26

...
* හොඳ Taibin හා හොඳ දේවල් සඳහා යහපත් දේවල්
* ඒ වගේම
((الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمْ الْمَلَائِكَة طَيِّبِينَ) النحل:32
* (අබු හුරෙයිරා සිට, අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පැවසූ බව ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකිය: "ස්වයං-සහතික කිරීමේ මරණ මංචකයේදී දී දේවදූතයන් පවසන: පිටතට යන්න සාමාන්ය හොඳ ආත්මය යහපත් සහ සිල්වත් Obhari බැසිල් ආත්මයෙන් එළියට සමිඳුන්ගේ උදහස නොවේ, මස් විය ..) මුස්නද් අහමද්.
* නූතන (තෘණ පැරඩයිස් අනුභව; එහි ජලය, හොඳ, පස්, Gracha ක Voktheroa වධ ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ:.!.. මොන Gracha අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි සාමාන්ය ඔහු පැවසුවේ, දෙවියන් වහන්සේ කැමති අල්ලාහ් සමග මිස කිසි බලය) අබ්දුල්ලාහ් බින් උමර් විසින් කළ විස්තරය, දී ඇල්බේනියානුවන් මාරු සැබෑ ඉලක්කයක් සහ අන් අය වෙනුවෙන් යහපත් ලෙස විනිශ්චය කරනු ලැබේ




පිළිගත හැකි ය.
(රළියල්ලාහු අන්හු) විසින් දැනුම් දෙන ලදී.
ව්යාපාර, මුදල්, වචන සහ විශ්වාසයන් ඇතුළත් වේ....
* සර්ව බලධාරී පිරිසිදු පිරිසිදු පිරිසිදුකම හැරුණු කොට සර්ව බලධාරී ඔහු පිළිගන්නේ නැත.
* හොඳ හලාල් දේ හැර ඉතිරි මුදල් වලින් එය පිළිගන්නේ නැත. ඔහු යහපත් හලාල් ලාභයෙන් පුණ්යකර්මයට ඔහු සාමය දෙන ලෙස ඉල්ලා සිටියේය. "දෙවියන් වහන්සේ යහපත පමණක් පිළි නොගනියි"

යහපත් දේ හැර අන් අයට කතා කරන්න එපා. සර්ව බලධාරි
()﴿إِلَيْهِ يَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ﴾ فاطر:10

* යහපත් වූ ඇදහිලිවන්තයන් හැර, සර්ව බලධාරීයාණන්
((الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمْ الْمَلَائِكَة طَيِّبِينَ) النحل:32
)
අල්ලාහ් මැරී නැත

තවද, දේවදූතයින් පාරාදීසයට ඇතුල් වන විට (
(سَلامٌ عَلَيْكُمْ طِبْتُمْ فَادْخُلُوهَا خَالِدِينَ) الزمر :73
(වෆි 40 වැනි න්යෂ්ටික විද්යාව පැහැදිලි කරන්න) 8081)





ඉබ්නු රාජාබ් මෙසේ පැවසීය.
ඇදහිලිවන්තයා ඔහුගේ හදවත, දිව සහ ශරීරය තුළ හොඳය. ඔහු ඇදහිල්ලේ හදවත තුළ වාසය කරන අතර, ධීරයේ සිට ඔහුගේ ධර්මය සහ යහපත් ක්රියාවන්ගෙන් ඇදහිල්ලේ ඵල වලින් ඔහුගේ දෑතින් පෙනේ.




බොහෝ විද්වතුන් කීවේ.
යහපත් මුදල් යනු, එය හොඳ මුදල්, සලාතය, සකාත් සහ හජ් යන වචන වල වලංගු භාවය වලංගු නොවන අතර, වචන වලින් සහ ක්රියාවලින් ලැබෙන යහපත තෙක් පිළිගත හැකි ය. (හතරවන ෂීක් සෙල්හ් අල්-ෂීක් හි හතරවෙනි විස්තරය)
සමහර සලාෆ් ප්රකාශ කලේ:
ගුණාංග 5 ක් සම්පූර්ණයෙන්ම ක්රියාත්මක වේ
1 ඔබ දෙවියන් වහන්සේ දනිමු...

2 හරි වැරැද්ද දැනගන්න
3 වැඩ ආචාර ධර්ම.
4 අවුරුද්දේ අනුගමනය කරන්න.
5 - හලාල් ඉපැයීම් අනුභව කිරීම. (ඉබ්නු රාජබ් විද්යාවේ හා පාලන පරාසයේ සඳහන් කර ඇති සම්පූර්ණ ලක්ෂණ අනුව ලක්ෂණ 5 කින් ප්රතිලාභ ලබා ඇත.
(147)




ඊර්ෂ්යාව.
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ අල්ලාහ්ගේ වරප්රසාදයන්ද, "කුරිරු නොවන්න" යයි පැවසූහ.

A) ඊර්ෂ්යාවෙහි අර්ථය කුමක්ද?
තම සොහොයුරෙකුගේ ආශීර්වාදය හෝ කරුණාව සඳහා මිනිසෙකු දැකීම වැනි වරප්රසාදයක් ගැන ඔහු අදහස් කරයි. ඔහු තමාට සහ ඔහුගේ සොහොයුරෙකු නොමැතිව තමා අත්හැර යනවාට කැමති වේ.

...
B) ඊර්ෂ්යාව පාලනය කිරීම.
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් අල්ලාහ්ගේ වරප්රසාදය හා සමාදානය ප්රකාශ කරයි. "කුරිරු නොවන්න."

Q / එය තහනම් කරන ප්රඥාව කුමක්ද?
ප්රඥාව යනු හරාම් යනු එය අල්ලාහ්ට විරෝධය දැක්වීම නිසාය
මුදල් හෝ කරුණාවෙන් හෝ සතුටෙන් දෙවියන් වහන්සේ ඔබට ආශීර්වාද කරන්නේ කෙසේද?
(න්යෂ්ටික බලශක්තිය 40 ක් සඳහා වන නීති සහ ප්රතිලාභ)



ඊර්ෂ්යාව වර්ජනය කිරීම.
1 අනුකම්පාවෙන් මිදීමට සහ වචනයෙන් හෝ ක්රියාවන්ගෙන් යුක්තව දේව වරප්රසාදයෙන් ඉවත්වීම, එය තමා වෙත මාරු කිරීමට උත්සාහ කරයි.
2 උන් වහන්සේ කෛරාටිකයන්ගෙන් අතුරුදහන් වීම සොයන අයගේ කීම නම්, එය තමන් වෙත මාරු නොවී එය කළ යුතු ය. එය ඔවුන්ගේ නරකම ය.
3 සමහරුන් තමන් තුළ ඊර්ෂ්යාවක් ඇති නම්, එය ඉවත් කිරීමට වෙර දරන අතර, ඇදහිලිවන්තයා අන් අය ඉදිරියෙහි ඔහුගේ යහපත් ගුණාංග පෙන්වීමටත්, නොසැලකිලිමත්කමට පිටුපෑවේ නම්, එය දෙවියන් වහන්සේගේ ක්රියාවකි, ඇදහිල්ලේ ලකුණක් වේ.




ඊර්ෂ්යාව පොතේ ජනයා නිර්මාණය කළා.
සර්ව බලධාරීහු
((وَدَّ كَثِيرٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَوْ يَرُدُّونَكُم مِّن بَعْدِ إِيمَانِكُمْ كُفَّاراً حَسَداً مِّنْ عِندِ أَنفُسِهِما) (لبقرة: 109

...
මෙම පොතේ ජනතාව යුදෙව් ආගමට හා කිතුනුවන්ට එය සත්ය ආගම බව ඔවුන්ගේ ඉස්ලාමයෙන් ඉවතට හැරීමට අපේක්ෂා කරති. දෙවියන් වහන්සේ වෙත ළඟාවීම සඳහා මිනිසුන්ව පලවා හැරීමට බොරු සැකයන් මතු කරයි
සර්ව බලධාරි
(أَمْ يَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلَىٰ مَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ ۖ)(النساء:54

පණිවුඩය සහ අනිත් අය මත පදනම් වූ අල්ලාහ්ගේ දූතයා (අල්ලාහ්ගේ සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ට ඊර්ෂ්යා කිරීමට අදහස් කළ අතර, උන් වහන්සේ කෙරෙහි විශ්වාස කිරීම පිණිස ඔහුගේ සහායකයන්ට ඊර්ෂ්යා කළේය.
ඉබ්නු අබ්බාස් සහ මුජාහිද් ඇතුළු පිරිස.
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් සහ එතුමාගේ අනුගාමිකයන් කෙරෙහි ඔහු කෙරෙහි විශ්වාසය තබන්න (ටෆ්සර් අල් කුරුතුබි 5/251



විනාශකාරී ඊර්ෂ්යාව.
අල්ලාහ් තමාගෙන් ඉවත් කිරීමට අකමැති වූ තම සහෝදරයාගෙන් ඔහුට ආශීර්වාදයක් ලබා දෙන බවට මුස්ලිම් ප්රාර්ථනාවක් ඇති අතර එය මෙය අල්-ගැබ්තා ලෙස හැඳින්වේ, සමහරවිට එය තරගයේ දොරටුව යටතට වැටෙන අතර අල්ලාහ් පවසන්නේ "
මෙම වර්ගයේ ඊර්ෂ්යාකිරීමේ ව්යාපෘතියක් ඔහු වෙතට සාමදානය වනු ඇත
(දෙවැන්න හැර වෙන කිසි ඊර්ෂ්යාවක්: මිනිසෙකු දෙවියන් වහන්සේ කුර්ආනය කරන මිනිසා රාත්රියෙහි හා දිවා භෝජනයෙන් සිදු කරනු ලබන අතර, දෙවියන් වහන්සේ වෙත පැමිණෙන මිනිසා මුදල් රාත්රිය හා බඳුන්වල ගත කරන ලදී) (බුහාරි තව්හීඩ් පොත 8/209)










السبت، 29 سبتمبر 2018

ජනතාව අතර ප්රතිසංස්කරණය.

මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ ය.

ෂීක් සෙල්හ් අල්-ෂීක් මෙසේ පැවසීය:

මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ (සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසීය. "හිරු උදා වන විට,

(දින) භාෂාවලින් සහ භාෂාවේ ඇති අතර වැඩි වැඩියෙන් අපේක්ෂා කළ හැකිය.

එය එක් දෙයක් සමඟ ඒකාබද්ධ වී දිනක් වනු ඇත.

මෙහි දී ඔහු (සූර්යයා දෙස බලන්න) අපට ඉගැන්වූයේ දිනපතා රාජකාරි කරන සෑම දෙයකම වරප්රසාදයෙන් දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති කරන බවය

(දෙදෙනෙකු අතර සංශෝධිත), ප්රතිසන්ධානය සහ සමානාත්මතා ආදිය වැනි (හතලිහුදු න්යෂ්ටික ෂෙයික් සෙල්හා අල්-ෂේක්)


Q / ජනතාව අතර ප්රතිසංස්කරණය පුණ්යාතනය සලකන්නේ ඇයි?
එය අන් අයට ප්රයෝජනවත් හා ප්රයෝජනවත් වන නිසා සමාජයේ තුවාල සුවපත් කිරීම සඳහා ප්රජාව එක් එක් ශරීරය ලෙස නිසි ලෙස.
අල්ලාහ් පවසන්නේ
(අර්ථය අර්ථ නිරූපණය)...

" لاَّ خَيْرَ فِي كَثِيرٍ مِّن نَّجْوَاهُمْ إِلاَّ مَنْ أَمَرَ بِصَدَقَةٍ أَوْ مَعْرُوفٍ أَوْ إِصْلاَحٍ بَيْنَ النَّاسِ وَمَن يَفْعَلْ

ذَلِكَ ابْتَغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْراً عَظِيماً)النساء114



• සාමයේ ස්වභාවය.
Q / කුමන ආකාරයේ සමාදානයක්ද?
මෙම ආරවුල හා එම සංගමයේ සියලු බලැති පවසයි කොහෙද කරුණු ජනතාව අතර 1 සමාදාන
((فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَيْنِكُمْ) الانفال :

...
කලත්රයා අතර සංහිඳියාව
((وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَيْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ كَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيراً) النساء: {128}
• මෙම පදය පෙන්වන්නේ:
වෙන්වීමෙන් බොහෝ අවාසි සිදුවීම නිසා, කලත්රයා අතර සමාදානයට වඩා වෙන්වීම වඩා හොඳය.
• බිරිඳගේ දිවි ගලවා ගැනීම සඳහා ඇයගේ අයිතීන් අතහැර දැමීමට ඉඩ දිය යුතුද?
ඒ නිසා බිරිඳ, අනෙකාගේ වියදමින් සිට දකුණට හෝ එය සමහර වැටුණත් හා අඳුරු අය ඇගේ සැමියා සහ රෝග ලක්ෂණ ඈත් නම්. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ)

3) ගැටුම් සහ සටන තුළ මුස්ලිම්වරුන් අතර ප්රතිසංස්කරණය.
සියලු බලැති)
وَإِنْ طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا فَإِنْ بَغَتْ إِحْدَاهُمَا عَلَى الأُخْرَى فَقَاتِلُوا الَّتِي تَبْغِي حَتَّى تَفِيءَ إِلَى أَمْرِ اللَّهِ فَإِنْ فَاءَتْ فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا بِالْعَدْلِ)الحجرات :




C) සාමය සඳහා
ප්රශ්නය: සාමය සඳහා බොරු කිරීමට අවසර තිබේද?

ඔව්, 'හදීස්' නබිවරයාට ශුභවාදීව කියවීමට ඉඩ දිය හැකි ය. "ජනයා අතර යහපතක් ඇති බොරුකාරයා නොවේ. ඔහු යහපත කළ යුතුය. යහපත ප්රකාශ කළ යුතුය." අල්-බුහාරි, අල්-සොල්, 3/166;
අල් කුර්ටිබි පැවසුවේ: ප්රතිසංස්කරණ කටයුත්ත සඳහා ලිංගික ගමන් බලපත්රයක් සඳහා නිකායක් ගමන් කර ඇති අතර, ඔවුන් බොරු කියා ඇති බව වැරදියි, නමුත් එය හානිකර හෝ අවාසනාවන්ත නොවන දෙයකි. "අල්-ෆාත්
6/228. අල්-බුහාආරි සිය
ෂෙහෙයියේ ප්රකාශ කළේය




.

الأحد، 23 سبتمبر 2018





පුණ්යාතනය.

සාමය (ජල ගිනි දනිමු ලෙස පුණ්ය පාප නිවා සලාම්) කියා

Q / මෙම හදීසය තුළ පුණ්යානුකම්පාව හා පාපය යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

ස්වේච්ඡා සේවය යනු ස්වේච්ඡා සේවයේ ස්වේච්ඡා සේවයයි.


Q / පුණ්යාධාරයේ සාධක මොනවාද?

කතා :( මෙම පුණ්ය සමිඳාණන් වහන්සේගේ කෝපය නිවා, මළවුන් නරක ගෙවීමට)

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සාමය සාධාරණව Tamra හොඳ උපයා විශ්වාස කිරීමට ඔහු පිට විය හෝ අල්ලාහ් පමණක් හොඳ පිළිගන්නා දෙවියන් වහන්සේ සිය දකුණතින් ඔවුන් පිළිගැනීමට නම් කරයි ඔබ Vloh එක් පවා කඳු මෙන් නොව, එහි හිමිකරු දක්වා වර්ධනය වේ) බුහාරි 2/12 හා මුස්ලිම් 3/50 හා බලන්න වාෂ්ප වචනය පැහැදිලි සත්ය Triggs 849)

බාධාවක් බෙන් ආමර් පවසයි: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: «ඔහුගේ පුණ්ය යටතේ සෑම කෙනෙක් පවා ජනතාව වෙන්»



ෂීක් මොහමඩ් අල් ඔටිමීමන් මේ කතාව කියා සිටියේ ය.

තුනක් කුහර පමණක් Ostzlna මම මිනිසෙක් ලෝභ වෙමි parsimonious මගේ බිරිඳ නියෝග, (මම නැවත නැඟිටීම දුටු හිරු තීව්රතාව සහ පිපාසයෙන් සිටින දේවදූතයන් හා ජනතාව කරා වර්ධනය වූ අතර, සිහිනයක් දර්ශනයක් දුටු ඇඳුම් නම් මෙම ඇඳුම් පැළඳුම් ගැන හා දින වකවානු සමාන දෙයක් විය: · කියයි තරුණයා මට ආ ලෙස පැරණි මිනිසා පවසයි. මෙම විවෘත කිරීම් අවහිර කිරීම)

· ඒ නිසා මම මගේ බිරිඳ මෙම අයිතිය පවසයි Mvzuaa කිව්වා, ඔබ පුණ්ය මට ඉඩ නමුත් දුප්පත් මා වෙත පැමිණ මම ඔහු ඇඟලුම් දුන් නිදා ගත්තේ තවත් මිනිසෙක් ඔහු Tamrat තුනක් දුන්නා මා වෙත පැමිණ.

මිනිසා ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen වෙත පැමිණ ෂෙයික් මොහොමඩ් said'Uthaymeen බව ඔහුට කී මෙම සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියා තහවුරු: «ඔහුගේ පුණ්ය යටතේ සෑම කෙනෙක් පවා ජනතාව වෙන්».

එය සත්ය සෙවණක් දැයි විද්වතුන්ට වෙනස් විය.

අයිතිය: ඔවුන් ප්රකාශන දෙකක් නම් Gmamtan එය අල්-Baqarah ඉම්රාන් ලෙස ඔවුන් මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය සත්ය, හෝ ඔවුන් Gaaatan නම්,. තියාජන් හිමියාට) (උපවාසයේ ග්රන්ථයක් වන ෂීක් මුහම්මද් අල්-උතෙයිමන් විසින් අල්ලාහ් අනුකම්පා කළ හැකිය)








الجمعة، 14 سبتمبر 2018



අෂුරගේ දවස නිරාහාරව සිටීම.
අල්ලාහ්ගේ මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්)
ඔහු ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් :( නිරාහාරයේ හොඳම රාමසාන්, මුහාරම්හි මාසයේ පසු කතා කරන්න රාමසාන් උපවාසයේ පසු මේ වසරේ පළමු මාස ​​ඔහු සමඟ සතුටු විය යුතු අතර නිරාහාරව සිටිය හොඳම හැක සිදු කරන Dhu අල්-Hijjah,) මාසයේ පහත සඳහන් වේ (මුස්ලිම් (1163 විසින් කළ විස්තරය) අබු හුරෙයිරා සිට ගැටළුකාරී තත්වයන්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.)


අෂුරගේ දවස නිරාහාරව සිටීම.

(Ashura දවසේ නිරාහාරව ගැන ප්රශ්න ඔහු පැවසුවේ,?: මම අල්ලාහ් පෙර වසරේ expiate වනු ඇතැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා) (අබු කතාදා මුස්ලිම් (1162 විසින් කළ විස්තරය), අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.) නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා

ඉන් අනතුරුව 9 වන කොටස:

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (මම Osomn IX ආපසු ලබා ගත හැකි වුණා අතර) සඳහා (අබු අබ්බාස් මුස්ලිම් 2/819 විසින් කළ විස්තරය, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.)

මම අදහස් කළේ X.


ප්රශ්නය: ඔබ දස දෙනා ගායනා කරන්න කැමතිද?

කී: කතා කරන්න වෛර (වේගවත් Ashura දවසේ, ඔහු දින හෝ එක් දිනකට පසුව වේගයෙන් යුදෙව්වන් උල්ලංඝනය) (අල්-මුස්නද් 1/241 දී අහමඩ් විසින් කළ විස්තරය බයිහකි 4/287 අබු අබ්බාස් අත්හිටුවා වචනය "නවවැනි දින වේගවත්, දහයෙන් පංගුව, යුදෙව්වන් වෙනස්) සහ Sundh සැබෑ)

එය: වෛර නැත (Shaykh අල්-ඉස්ලාම් තෝරා ගැනීම් (110) දී (එක් වර්ෂය සඳහා Ashura පූපය දවසේ නිරාහාරව හා බව සිසුන්ට දැනුම් දීමට අවශ්ය නොවේ උපවාසයේ වෛර).

නමුත් මම ඔහුට තනිවම ඉඩ දෙනවා නම් ඔහුට සම්පූර්ණ වැටුපක් ලැබෙන්නේ නැහැ.



Q / ninth of OQD දහයෙන් දහයෙන් දහයෙන් ද, ඒ සඳහා හේතුව කුමක් ද?

මක්නිසාද දෙවියන් වහන්සේ මෝසෙස් සහ ඔහුගේ සෙනඟව ගලවා ගත් දිනය මෙය වන අතර, පාරාවෝ හා ඔහුගේ සෙනඟ විනාශ කර දැමූ දිනය මෙයයි.

නබිඳුන් (අල්ලාහ්ගේ සාමය සහ ආශීර්වාද) ඔහු ප්රකාශ කළේ, අෂූරියේ දිනයේදී යුදෙව්වන් නිරාහාරව සිටි බවය. ) (අල්-බුහාආරි (2004) සහ මුස්ලිම් (1130) (128)) (ෂිහ් මොහමඩ් අල් ඔටීමීමන් 6/471 වගුරුවන ෂාර් අල්-මුම්ටි)

ඉස්ලාමයේ බොහෝ විද්වතුන් කියා සිටියේ, ඔහුගේ උපවාසය අනිවාර්යය වූ බවත්, රාමසාන් උපවාසයේ නිරාහාරව සිටීමත්ය.



අෂුර මත නිරාහාරව සිටීම?

පුණ්යෝත්සවය: ෂේක් අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු ටේමියා විසින් සඳහන් කළ පරිදි පසුගිය වසරේ අවිශ්වාසකයා:

(වසර සඳහා Ashura පූපය දවසේ ප්ලාස්මා ....) (Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyah විසින් තෝරා ගැනීම් S110 දී)

හදීස්: "මම පෙර ගණනය කළ අවුරුද්ද සඳහා අල්ලාහ් සෑහෙනු ඇත."



الجمعة، 24 أغسطس 2018

අවංක භාවයේ අර්ථය කුමක්ද?
අරාබිවරුන්ගේ දිවෙන් 12/498 දිවීම හා සමකාලීන කිරීම
විද්වතුන් විසින් අර්ථ නිරූපණය කරන අඛණ්ඩතාව යන වචනය:
එය ආගම පදනම් වී ඇත්තේ (නමස්කාරයේ ක්රියාව සහ ටැබූ)
සියලුම වර්ගයේ ජිහාඩ් වලට අඛණ්ඩතාව...

සුන්නා සහ දෙවියන් වහන්සේට ඇති භක්තිය අවශ්යතාවය සහ මෙය ආගමේ සත්යයයි. (න්යෂ්ටික සයීඩ් සෙයික් සෙල්හ් අල්-ෂෙයික්)



අඛණ්ඩතාවයේ වැදගත්කම.
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ට එතුමාණන්ගේ වැදගත්කම පෙන්වා දෙයි
( فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ)هود:112)

අඛණ්ඩතාව පිළිබඳ ගුණාංගය.
• ලෝකයේ හා පරලොවදී කැමති වීම.
ඒ) මේ ලෝකය තුළ:
ජීවනෝපාය හා ලෝක ව්යාප්ත ව්යාප්තිය සඳහා හේතුව
සර්වබලධාරි පවසයි:...

وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ لأَسْقَيْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا)الجن :16

අල්-කුර්ටූබී පැවසීය.
එනම්, මෙම නොඇදහිලිවන්තයන් මේ ලෝකයෙහි ඔවුන් සොයන විට ඔවුන් සුරක්ෂිත නම්, අපි ඔවුන් ජීවත්ව සිටිනු ඇත (Tafseer al-Qurtubi 19/17)



බී) පරලොවදී.
ඔහු වෙන්කර)
إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِكَةُ أَلاَّ تَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ نَحْنُ أَوْلِيَاؤُكُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الآخِرَةِ وَلَكُمْ فِيهَا مَا تَشْتَهِي أَنفُسُكُمْ وَلَكُمْ فِيهَا مَا تَدَّعُونَ نُزُلا مِّنْ غَفُورٍ رَّحِيمٍ )فصلت :30ـ 32

මෙම පදයේ මිය යන විට හා සොහොන් ප්රතිපත්තිගරුක මත දේවදූතයන් සම්භවයක් පෙන්නුම් කරන සහ මරණය... දී Baath Tomenhm බිය, හා සමුගැනීමට පෙර සිය ශෝකය ඉවත් කරන්න, ඔවුන්ගේ අනුප්රාප්තිකයන් බව, දෙවියන් වහන්සේගේ දරුවන්
(සති න්යෂ්ටික මිසයිලවල නීති සහ ප්රතිලාභ) 187 පිටුව)

හෘදයාංකය කෙළින්ම
අවංක භාවයේ ආරම්භය ඒක දේවවාදයේ හදවතේ අවංක භාවයයි.

දෙවියන් වහන්සේ ගැනත්, ඔහුගේ බිය හා ගෞරවයත්, ඔහුගේ ප්රේමය සහ ප්රේමය, ඔහුගේ බලාපොරොත්තුව හා උදාරත්වය ගැනත්, ඔහු කෙරෙහි විශ්වාසය සහ අනෙක් අයගේ ලක්ෂණ පිළිබඳ හදවත ස්ථීර වූ විට, ඔහුගේ කීකරුකම මත පිහිටුවා ඇත.
රජුගේ හදවතේ සාමාජිකයින්ගේ රජු සහ එහි සොල්දාදුවන්ගේ හදවතයි. මන්දයත් රජතුමා අවංක නම්, ඔහුගේ සොල්දාදුවන් සහ ඔහුගේ යටත් වැසියන් පිහිටුවන ලදි....

(නමුත් ශරීරය තුළ මුළු සිරුරේ සන්තෝෂය ඇත්නම්, දූෂිත නම් මුළු සිරුරම, එනම් හෘදයාබාධය). අල්-බුහාරි විසින් නිවැරදි ලෙස විස්තර කර ඇත.
දිව කෙළේය.
දිවේ හෘදයේ කෙළින්ම සිත් යොමු කළ ශ්රේෂ්ඨතම තැනැත්තා එය හදවත පරිවර්තනය කරයි, ප්රකාශ කර ඇති අතර, තිර්මිදි නවකතාවේ එය තහවුරු කරයි
"මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, මට භය වන්නේ කුමක්දැයි මා බිය ගන්නේ කුමක් ද?" ඔහු තම දිව අල්ලා ගත්තේය. "(තිර්මිදි) තිර්මිදි ප්රකාශ කර ඇත
* අඛණ්ඩතාව සඳහා නිශ්චිත හේතු.
1 / මහිමය සහ මහිමවත්වන මහිමය විය යුතුය.
2 / දයී - ජල් සහ ඕලා - මාර්ගෝපදේශ:
{اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ} [الفاتحة: 6].
දෙවියන් වහන්සේ මහිමයට පැමිණෙයි සහ උත්කෘෂ්ට 3 / භාවිතය, සහ ඔහු කෙරෙහි විශ්වාසය, අබ්දුල්ලාහ් බින් අබ්බාස් ප්රශ්න කිරීමට, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකිය: «දෙවියන් වහන්සේ ඔබ එය සොයා බේරා දෙවියන් සුරකින්න, ඔබ ඉල්ලා සිටින්නේ නම්, අල්ලාහ්, ඉල්ලන්න, යහළුවකු නම් දෙවියන් උපකාරය පැතිය», ෂා වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් බව ලෙස සාමය ඔහු මත ...
වේ.
4 / අධිකරණ වෛද්ය විද්යාව සොයා ගැනීම, ඔව්, විද්යාව ආලෝකය මාර්ගය ආලෝකවත් කරයි.
5 / හොඳ සහකාරියක් අවශ්ය නම්, හොඳයි.
6 / හොඳ ක්රියාවන්, දෙමව්පියන්ගේ ධර්මිෂ්ඨකම, ගර්භාෂයේ සම්බන්ධය, නෆීල් සහ අනිකුත් බහුලත්වයෙනි.
7 / පසුතැවීම පසුතැවීම,
8 / කුරානය කියවීම,
9 / බොහෝ පිරිමි
(اذْكُرُوا اللَّهَ ذِكْرًا كَثِيرًا} [الأحزاب: 41],
10 / ශ්රේෂ්ඨත්වයේ ආධිපත්යය සහ උපවාසයේ තහනම සහ දෙවියන් වහන්සේට ඇති කැඳවීම - සර්ව බලධාරි.
11 / මරණය සහ පරලොව සිහි කරන්න.
12 / ස්වයං ගිණුම්කරණය.
(13) සමාධි සමාදානයේ වක්තෘවරයාගේ චරිතාපදානය ඔහු වෙත යොමු කිරීම,
14 / සලාෆ් හි පොත් කියවීම සහ ඔවුන්ගේ ජීවිත දෙස බලා,
15 / යාච්ඤා වල ඇති මුස්ලිම් දේවස්ථානවල

අවශ්යතාවන් සහ විද්යාවේ පාඩම්.