සොහොන් කොත්
රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම භාෂාව: පරීක්ෂණ, සහ සොහොන් පිළිබඳ නඩු විභාගයක් සඳහා තම දෙවියන් හා ඔහුගේ ආගම හා නබි ගැන මළ ප්රශ්නය.
* සොහොන් ස්ථාවර පොත අතර, වසරේ නඩු.
1 පොතේ.
දෙවියන් පවසයි:...
{{يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الآخِرَةِ} [إبراهيم: 27] .
2 වසරේ.
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: "මුස්ලිම් සොහොන් අසන ලද බවත් නම් අල්ලාහ් නමුත් දෙවි කෙනෙක් නැත මුහම්මද් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව බව සාක්ෂි දුන්හ." මේ වාක්යය:
{{يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الآخِرَةِ} [إبراهيم: 27] .
බුහාරි: අවමංගල්යය පොත්: මෙම සොහොන් දඬුවම පැමිණි දේ දොර "1369" .omslm: පැරඩයිස් වට්ටෝරුව සැප පොත:. අල්-Bara බින් බ්රහ්මචාරී ස්වර්ගයේ දොර පළල මළ ආසන හෝ අපායට, එය "3871", "73" අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක (spangle විශ්වාසය පැහැදිලි කරන්න ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen 111 පි.)
ප්රශ්නය: සොහොන් ගැබෙන් පීඩා විඳින්නේ ඇයි?
ෂීක් සෙල්හ් අල්-ෂීක් මෙසේ පැවසීය:
(මිනිසා පමණක් ඇදහිල්ල හා යහපත් ක්රියා සඳහා ශක්තිමත් පදනමක් මත පිළිතුරු දෙන්නේ නැත පුළුවන් ප්රශ්නයක් ඇති බැවින්.) (විශ්වාසය spangle ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
ප්රශ්නය දූතයන් දෙදෙනා (නපුරු සහ නකීර්)
"ඔහුගේ සොහොන් තබා ඔහු ඔවුන්ගේ අඩිපාරේ ශබ්දය ඇසෙන
ඔහුට ඔහුගේ මිතුරන් වූ ද වහලෙක් නම්, මෙසේ: Malakan Afikadanh ඔහු වෙත පැමිණ .
." .. බුහාරි: අවමංගල්ය පිළිබඳ ග්රන්ථය: මළ දොර ෙසෙරප්පු ඇතුලු මටවත් අසා "1338" .omslm පොත: නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා ද්රව Malakan පාරාදීසයක් වට්ටෝරුව සැප: පාරාදීසයක් දොර පළල මළ ආසන හෝ අනස් සිට වෙඩි තියන්න "2870", "70" අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.
* විද්වතුන් මගේ නම ප්රතික්ෂේපකරන සහ නකීර් දී වෙනස්?විද්වත...ුන් අදහස් දෙකක් මත වෙනස්:
1 සමහර විද්යාඥයන් මේ නම් ප්රතික්ෂේප? තමන් ප්රශංසා හා එහි අඩංගු විනාශ සාකච්ඡාව විස්තර ලෙස හැඳින්වූ දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයන් හමුවිය.
හසන් Gharib, ඇල්බේනියානු පවසයි: Sundh හසන්, මත 2 රන් අන් අය මෙම නවීන තර්කය බව (ඔබ එක් ඔහුට දේව දූතයන් දෙදෙනෙකු Wahsudan Ozarkan නපුරාට හා අනෙකුත් නකීර් කීවේය පැමිණි බවයි මියගිය සොහොන් නම් හෝ ...) (තිර්මිදි, අබු හුරෙයිරා සිට ගැටළුකාරී තත්වයන් ලෙස සඳහන් ගෙන මුස්ලිම් හොඳ කතාවක් තත්ත්වය: තිර්මිදි "1071" සහ ඉබ්නු "780 - සම්පත්" වසරේ දී සහ ඉබ්නු අබි Asim "864" තිර්මිදි පවසයි: හසන් Gharib හා පාරාදීසයක් සෙවනැලි මිනිසෙක් උපාධි වසරේ "864" සහ නිවැරදි "1391" යනුවෙන් පැවසීය: isnaad යහපත් මිනිසුන් ඔවුන් සියලු විශ්වාසනීය මුස්ලිම් මිනිස්සු
රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම භාෂාව: පරීක්ෂණ, සහ සොහොන් පිළිබඳ නඩු විභාගයක් සඳහා තම දෙවියන් හා ඔහුගේ ආගම හා නබි ගැන මළ ප්රශ්නය.
* සොහොන් ස්ථාවර පොත අතර, වසරේ නඩු.
1 පොතේ.
දෙවියන් පවසයි:...
{{يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الآخِرَةِ} [إبراهيم: 27] .
2 වසරේ.
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: "මුස්ලිම් සොහොන් අසන ලද බවත් නම් අල්ලාහ් නමුත් දෙවි කෙනෙක් නැත මුහම්මද් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව බව සාක්ෂි දුන්හ." මේ වාක්යය:
{{يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الآخِرَةِ} [إبراهيم: 27] .
බුහාරි: අවමංගල්යය පොත්: මෙම සොහොන් දඬුවම පැමිණි දේ දොර "1369" .omslm: පැරඩයිස් වට්ටෝරුව සැප පොත:. අල්-Bara බින් බ්රහ්මචාරී ස්වර්ගයේ දොර පළල මළ ආසන හෝ අපායට, එය "3871", "73" අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක (spangle විශ්වාසය පැහැදිලි කරන්න ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen 111 පි.)
ප්රශ්නය: සොහොන් ගැබෙන් පීඩා විඳින්නේ ඇයි?
ෂීක් සෙල්හ් අල්-ෂීක් මෙසේ පැවසීය:
(මිනිසා පමණක් ඇදහිල්ල හා යහපත් ක්රියා සඳහා ශක්තිමත් පදනමක් මත පිළිතුරු දෙන්නේ නැත පුළුවන් ප්රශ්නයක් ඇති බැවින්.) (විශ්වාසය spangle ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
"ඔහුගේ සොහොන් තබා ඔහු ඔවුන්ගේ අඩිපාරේ ශබ්දය ඇසෙන
ඔහුට ඔහුගේ මිතුරන් වූ ද වහලෙක් නම්, මෙසේ: Malakan Afikadanh ඔහු වෙත පැමිණ .
." .. බුහාරි: අවමංගල්ය පිළිබඳ ග්රන්ථය: මළ දොර ෙසෙරප්පු ඇතුලු මටවත් අසා "1338" .omslm පොත: නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා ද්රව Malakan පාරාදීසයක් වට්ටෝරුව සැප: පාරාදීසයක් දොර පළල මළ ආසන හෝ අනස් සිට වෙඩි තියන්න "2870", "70" අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.
* විද්වතුන් මගේ නම ප්රතික්ෂේපකරන සහ නකීර් දී වෙනස්?විද්වත...ුන් අදහස් දෙකක් මත වෙනස්:
1 සමහර විද්යාඥයන් මේ නම් ප්රතික්ෂේප? තමන් ප්රශංසා හා එහි අඩංගු විනාශ සාකච්ඡාව විස්තර ලෙස හැඳින්වූ දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයන් හමුවිය.
හසන් Gharib, ඇල්බේනියානු පවසයි: Sundh හසන්, මත 2 රන් අන් අය මෙම නවීන තර්කය බව (ඔබ එක් ඔහුට දේව දූතයන් දෙදෙනෙකු Wahsudan Ozarkan නපුරාට හා අනෙකුත් නකීර් කීවේය පැමිණි බවයි මියගිය සොහොන් නම් හෝ ...) (තිර්මිදි, අබු හුරෙයිරා සිට ගැටළුකාරී තත්වයන් ලෙස සඳහන් ගෙන මුස්ලිම් හොඳ කතාවක් තත්ත්වය: තිර්මිදි "1071" සහ ඉබ්නු "780 - සම්පත්" වසරේ දී සහ ඉබ්නු අබි Asim "864" තිර්මිදි පවසයි: හසන් Gharib හා පාරාදීසයක් සෙවනැලි මිනිසෙක් උපාධි වසරේ "864" සහ නිවැරදි "1391" යනුවෙන් පැවසීය: isnaad යහපත් මිනිසුන් ඔවුන් සියලු විශ්වාසනීය මුස්ලිම් මිනිස්සු
* ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි:
මෙම ලේබලය ඔවුන් අනුව Mnkeran නිසා නොවේ, නමුත් ඔවුන් මියගිය අනුව Mnkeran ඔවුන් හඳුනාගන්නේ නැත (ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen මූලධර්ම Waasitiyyah පැහැදිලි)
ඇදහිලිවන්තයන් හා ප්රතික්ෂේප කරන්නන්ගේ බදු ගෙවන්නන් පිළිබඳ ප්රශ්නය හා දකුණු හා නොවන ගෙවන්නන් මතය මේ රටට හා අන් අය එසේ පවසති. ආත්ම පොතෙහි ඉබ්නු අල්-කයිම්ගේ වචනවල පෙනුම ප්රශ්නය මතු කරයි.
* බැහැර කරයි:
ප්රාණ පරිත්යාගිකයා...
කතා කිරීම සඳහා:
(දෙවියන් වහන්සේ දූතයාණනි සාමාන්ය?: කුමක්ද ඔවුන්ගේ සොහොන් පමණක් වීරවරියක් පරීක්ෂා ඇදහිලිවන්තයන් සමග වැරදි ඔහු පැවසුවේ, මිනිසෙකු පැවසූ බව ඔහු පිට නබි සාමයක් ඇති මිතුරන් සිට මිනිසා ". ඔහුගේ දුක තරම් Bbarqh කඩු) කාන්තාවන් විසින් කළ විස්තරය, කාන්තා විසින් කළ විස්තරය saheeh හදිස්" 279 / 1 36 "ඇල්බේනියානු අවසන් කටයුතු පි විධිවිධාන සඳහන්" ": හා Sundh සැබෑ.
2 / දෙවියන් වහන්සේගේ මාර්ගයෙන් මිය ගියේ කවුද?කතා කිරීම සඳහා:
. .
3 / පෑඩ්.
කතා කිරීම සඳහා:
(ඔහුගේ බඩ මරා දැමූ තැනැත්තා ඔහුගේ සොහොන තුළ වධ හිංසාවට ලක් නොවීය) (සැබෑ මුළු (6461) (2/42)
මෙම ලේබලය ඔවුන් අනුව Mnkeran නිසා නොවේ, නමුත් ඔවුන් මියගිය අනුව Mnkeran ඔවුන් හඳුනාගන්නේ නැත (ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen මූලධර්ම Waasitiyyah පැහැදිලි)
ඇදහිලිවන්තයන් හා ප්රතික්ෂේප කරන්නන්ගේ බදු ගෙවන්නන් පිළිබඳ ප්රශ්නය හා දකුණු හා නොවන ගෙවන්නන් මතය මේ රටට හා අන් අය එසේ පවසති. ආත්ම පොතෙහි ඉබ්නු අල්-කයිම්ගේ වචනවල පෙනුම ප්රශ්නය මතු කරයි.
* බැහැර කරයි:
ප්රාණ පරිත්යාගිකයා...
කතා කිරීම සඳහා:
(දෙවියන් වහන්සේ දූතයාණනි සාමාන්ය?: කුමක්ද ඔවුන්ගේ සොහොන් පමණක් වීරවරියක් පරීක්ෂා ඇදහිලිවන්තයන් සමග වැරදි ඔහු පැවසුවේ, මිනිසෙකු පැවසූ බව ඔහු පිට නබි සාමයක් ඇති මිතුරන් සිට මිනිසා ". ඔහුගේ දුක තරම් Bbarqh කඩු) කාන්තාවන් විසින් කළ විස්තරය, කාන්තා විසින් කළ විස්තරය saheeh හදිස්" 279 / 1 36 "ඇල්බේනියානු අවසන් කටයුතු පි විධිවිධාන සඳහන්" ": හා Sundh සැබෑ.
2 / දෙවියන් වහන්සේගේ මාර්ගයෙන් මිය ගියේ කවුද?කතා කිරීම සඳහා:
. .
3 / පෑඩ්.
කතා කිරීම සඳහා:
(ඔහුගේ බඩ මරා දැමූ තැනැත්තා ඔහුගේ සොහොන තුළ වධ හිංසාවට ලක් නොවීය) (සැබෑ මුළු (6461) (2/42)
මිනීවළේ හා ඔහුගේ ආශිර්වාදය.
සොහොන් හෝ Naima ක වධ වේදනා අයිතිය කුර්ආනය සහ අවංක සුන්නහ්ව දෘශ්යමාන අර්ථය හා සුන්නිවරු වෛරකාරී ස්ථාවර
1 පොතේ.
අල්ලාහ් පවසන්නේ (අර්ථය අර්ථ නිරූපණය): "
"{فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ , وَأَنْتُمْ حِينَئِذٍ تَنظُرُونَ} [الواقعة: 83، 84] ....
කියන්න:
(فَأَمَّا إِنْ كَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِينَ , فَرَوْحٌ وَرَيْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِيمٍ} [الواقعة: 88، 89]
2 වසරේ.
1 නබි විය - සොහොන් පිළිබඳ වධ වේදනා සිට අල්ලාහ් සමග සරණ සෙවීමට ඔහු පිට සාමය විය යුතු අතර, එම නිසා ඔහුගේ ජාතිය නියෝග
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඉබ්නු අබ්බාස් යන හදිස් සිට, අල්ලාහ් ඔවුන් සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු ද මෙම යාච්ඤාව කුර්ආනය සූර උගන්වන ඔවුන්ට ඉගැන්වූ:
"ඕ අල්ලාහ්, මම නිරයේ දඬුවමින් ඔබ සරණ කළ යුතු අතර, මම සොහොන් ... යන වධ වේදනා සිට ඔබ සරණ සොයා" සාකච්ඡාව (මුස්ලිම්:. මුස්ලිම් පල්ලි පොත්: යාච්ඤාව ඔහු Astaaz දේ දොර "590" "134" සහ අයිෂා සඳහා දොර: විට බුහාරි "1049" සහ මුස්ලිම් "903 "" 8 ".
2 අබු හුරෙයිරා: නබි - ඇදහිලිවන්තයා සාමය සොහොන් ප්රසිද්ධ නඩු විභාගය කතාව Bara බින් බ්රහ්මචාරී සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී ඔහු පිට විය පැවසීය:
“මම ස්වර්ගයෙන් යාච් pray ා කරන්නේ මගේ සේවකයා වූ පාරාදීසයේ සත්යය සහ ඔහු පාරාදීසයෙන් සැරසී සුළඟේ හා මිහිරි බවින් යුත් පාරාදීස වජාහාට දොරක් විවෘත කර ඔහුගේ සොහොන් ඩී ඇස් පෙනීම අතුගා දමන්න” කියා අවිශ්වාසවන්තයා පැවසීය.
“මාගේ සේවක වෆ්ර්ෂෝගේ බොරුව ගින්නෙන් ගිණි දොරක් විවර කර තාපයෙන් හා විෂ වලින් පැමිණ ඔහුගේ සොහොන ඔහුට විවිධ ඉළ ඇට පටු කරන ලෙස අපි ස්වර්ගයෙන් යාච් pray ා කරමු. අහ්මද් සහ අබු ඩාවුඩ් විසින් මෙම හදීස් විස්තර කර ඇත. සහීහ් හදීත්: 287/4, 288, 295, 296, සහ අල්-මුස්නාද් හි අහමඩ් විසින් විස්තර කරන ලද අතර 4753 අබු ඩාවුඩ්. ඇල්බේනියානු කකුල - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුව බේරා ගනී - ස්ථාවර ආකාරයකින් දැකගත හැකි යම් යම් දේවල අඩංගු සියලුම ප්රතිලාභ සහ ප්රතිලාභ ඇති එකම සන්දර්භය. (විශ්වාසයේ දීප්තිය පිළිබඳ පැහැදිලි කිරීම ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-ඔතයිමීන් 112 පි.)
ෂෙයික් අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු ජිබ්රීන් (අල්ලාහ් ඔහුට අනුකම්පා කරත්වා)
එය අහදීත් හි විස්තර කර ඇත:
මිනීවළ යනු පාරාදීස උයනේ බාලාංශයක් හෝ ගිනි වළේ සිදුරක් බවත්, එහි හිමිකරු - ඔහු ෂිකියා නම් - ඔහුගේ ඉළ ඇට වෙනස් වන තුරු හෝ ඔහු එය පුළුල් කරන තුරු - ඔහු සතුටින් සිටී නම් - ඔහුගේ ඇස් පෙනීම දිගු වන බවත්, රජවරුන් දෙදෙනා ඔහු වෙත පැමිණෙන බවත්. ඔහුගෙන් මෙසේ අසන්න: ඔබේ ස්වාමීන් කවුද? ඔබේ අනාගතවක්තෘ කවුද? ඔබේ ආගම කුමක්ද? ඔහු චක්යා නම්, ඔහු ඔවුන්ට පිළිතුරු නොදෙන නමුත්, “හාහ්, හාහ්, මම නොදනිමි” යැය...ි කියනු ඇති අතර, දූවිල්ලෙන් යුත් කන්දකට පහර දුන්නොත් ඔවුන් බූරුවාට යකඩ හස්තයකින් පහර දෙන බව කියනු ඇත.
මිනිසෙකු තමා වෙතට එන්නේ නම් - ඔහු සතුටින් සිටී නම් - හොඳ සුළඟ හොඳයි, ඔහු මෙසේ කියයි: මම ඔබව අත්හරින දවස ගැන දේශනා කරමි, මේ දවස මම තර්ජනය කළ දිනයයි. ඔහු මෙසේ පවසයි: “ඔබ සහ ඔබේ මුහුණ යහපත් වන්නේ කවුද? ඔහු කියනවා: මම ඔබේ හොඳ වැඩක්, ඔහු කියනවා: ස්වාමීනි වේලාව සකසා, එය ස්වර්ගයට දොර විවර කරන්නේ ආත්මයෙන් සහ රෙහාන්හාගෙන් වන අතර, බොහෝ සංවාද සංඛ්යාතයට ළඟා වේ. (දීප්තිමත් විශ්වාසය පිළිබඳ මාර්ගෝපදේශ පැහැදිලි කිරීම ෂෙයික් අබ්දුල්ලා ඉබ්න් ජිබ්රීන් පි. 74)
.
සොහොන් හෝ Naima ක වධ වේදනා අයිතිය කුර්ආනය සහ අවංක සුන්නහ්ව දෘශ්යමාන අර්ථය හා සුන්නිවරු වෛරකාරී ස්ථාවර
1 පොතේ.
අල්ලාහ් පවසන්නේ (අර්ථය අර්ථ නිරූපණය): "
"{فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ , وَأَنْتُمْ حِينَئِذٍ تَنظُرُونَ} [الواقعة: 83، 84] ....
කියන්න:
(فَأَمَّا إِنْ كَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِينَ , فَرَوْحٌ وَرَيْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِيمٍ} [الواقعة: 88، 89]
2 වසරේ.
1 නබි විය - සොහොන් පිළිබඳ වධ වේදනා සිට අල්ලාහ් සමග සරණ සෙවීමට ඔහු පිට සාමය විය යුතු අතර, එම නිසා ඔහුගේ ජාතිය නියෝග
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඉබ්නු අබ්බාස් යන හදිස් සිට, අල්ලාහ් ඔවුන් සමඟ සතුටු විය හැක, ඔහු ද මෙම යාච්ඤාව කුර්ආනය සූර උගන්වන ඔවුන්ට ඉගැන්වූ:
"ඕ අල්ලාහ්, මම නිරයේ දඬුවමින් ඔබ සරණ කළ යුතු අතර, මම සොහොන් ... යන වධ වේදනා සිට ඔබ සරණ සොයා" සාකච්ඡාව (මුස්ලිම්:. මුස්ලිම් පල්ලි පොත්: යාච්ඤාව ඔහු Astaaz දේ දොර "590" "134" සහ අයිෂා සඳහා දොර: විට බුහාරි "1049" සහ මුස්ලිම් "903 "" 8 ".
2 අබු හුරෙයිරා: නබි - ඇදහිලිවන්තයා සාමය සොහොන් ප්රසිද්ධ නඩු විභාගය කතාව Bara බින් බ්රහ්මචාරී සමග පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී ඔහු පිට විය පැවසීය:
“මම ස්වර්ගයෙන් යාච් pray ා කරන්නේ මගේ සේවකයා වූ පාරාදීසයේ සත්යය සහ ඔහු පාරාදීසයෙන් සැරසී සුළඟේ හා මිහිරි බවින් යුත් පාරාදීස වජාහාට දොරක් විවෘත කර ඔහුගේ සොහොන් ඩී ඇස් පෙනීම අතුගා දමන්න” කියා අවිශ්වාසවන්තයා පැවසීය.
“මාගේ සේවක වෆ්ර්ෂෝගේ බොරුව ගින්නෙන් ගිණි දොරක් විවර කර තාපයෙන් හා විෂ වලින් පැමිණ ඔහුගේ සොහොන ඔහුට විවිධ ඉළ ඇට පටු කරන ලෙස අපි ස්වර්ගයෙන් යාච් pray ා කරමු. අහ්මද් සහ අබු ඩාවුඩ් විසින් මෙම හදීස් විස්තර කර ඇත. සහීහ් හදීත්: 287/4, 288, 295, 296, සහ අල්-මුස්නාද් හි අහමඩ් විසින් විස්තර කරන ලද අතර 4753 අබු ඩාවුඩ්. ඇල්බේනියානු කකුල - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුව බේරා ගනී - ස්ථාවර ආකාරයකින් දැකගත හැකි යම් යම් දේවල අඩංගු සියලුම ප්රතිලාභ සහ ප්රතිලාභ ඇති එකම සන්දර්භය. (විශ්වාසයේ දීප්තිය පිළිබඳ පැහැදිලි කිරීම ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-ඔතයිමීන් 112 පි.)
එය අහදීත් හි විස්තර කර ඇත:
මිනීවළ යනු පාරාදීස උයනේ බාලාංශයක් හෝ ගිනි වළේ සිදුරක් බවත්, එහි හිමිකරු - ඔහු ෂිකියා නම් - ඔහුගේ ඉළ ඇට වෙනස් වන තුරු හෝ ඔහු එය පුළුල් කරන තුරු - ඔහු සතුටින් සිටී නම් - ඔහුගේ ඇස් පෙනීම දිගු වන බවත්, රජවරුන් දෙදෙනා ඔහු වෙත පැමිණෙන බවත්. ඔහුගෙන් මෙසේ අසන්න: ඔබේ ස්වාමීන් කවුද? ඔබේ අනාගතවක්තෘ කවුද? ඔබේ ආගම කුමක්ද? ඔහු චක්යා නම්, ඔහු ඔවුන්ට පිළිතුරු නොදෙන නමුත්, “හාහ්, හාහ්, මම නොදනිමි” යැය...ි කියනු ඇති අතර, දූවිල්ලෙන් යුත් කන්දකට පහර දුන්නොත් ඔවුන් බූරුවාට යකඩ හස්තයකින් පහර දෙන බව කියනු ඇත.
මිනිසෙකු තමා වෙතට එන්නේ නම් - ඔහු සතුටින් සිටී නම් - හොඳ සුළඟ හොඳයි, ඔහු මෙසේ කියයි: මම ඔබව අත්හරින දවස ගැන දේශනා කරමි, මේ දවස මම තර්ජනය කළ දිනයයි. ඔහු මෙසේ පවසයි: “ඔබ සහ ඔබේ මුහුණ යහපත් වන්නේ කවුද? ඔහු කියනවා: මම ඔබේ හොඳ වැඩක්, ඔහු කියනවා: ස්වාමීනි වේලාව සකසා, එය ස්වර්ගයට දොර විවර කරන්නේ ආත්මයෙන් සහ රෙහාන්හාගෙන් වන අතර, බොහෝ සංවාද සංඛ්යාතයට ළඟා වේ. (දීප්තිමත් විශ්වාසය පිළිබඳ මාර්ගෝපදේශ පැහැදිලි කිරීම ෂෙයික් අබ්දුල්ලා ඉබ්න් ජිබ්රීන් පි. 74)
.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق