* රසූල්වරයාගේ ප්රේමය, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙනු ඇත.
14 - අබු අල්-යමාන් අපට කීවේ: ෂායිබ් අපට කීවේය: අබු අල්-සිනාද්, අල්-අරාජ්ගේ අධිකාරිය මත, අබු හුරෙයිරා, රාඩිගේ අධිකාරය මත අපට කීවේය.
දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාණන්, දෙවියන් වහන්සේගේ යාච් prayers ා සහ සාමය ඔහු කෙරෙහි වේවා:
"එබැවින්, ඔහුගේ පියාට සහ දරුවාට වඩා මම ඔහුට ආදරය කරන තුරු ඔබ කිසිවෙකු විශ්වාස නොකරයි."
W14 (1/14) - [යූ (එබැවින් මාගේ ආත්මය ඔහුගේ අතේ ඇත) සර්වබලධාරි දෙවියන් වහන්සේගේ නාමයෙන් දිවුරමි.
(ඔහුට ආදරය කර ඇත) ඔහුට පෙර සහ එම කීකරුකම සහ අනුකරණය යන මාතෘකාව සහ උල්ලං .නය අත්හැරීම.
15 - යාකූබ් ඉබ්න් ඒබ්රහම් අපට මෙසේ පැවසීය: අබ්දුල් අසීස් ඉබ්න් සුහයිබ්ගේ අධිකාරිය මත ඉබ්නු අලි අපට විස්තර කර ඇත.
නබිතුමාණනි, දෙවියන්ගේ යාච් prayers ා සහ සාමය ඔහු කෙරෙහි වේවා යැයි පැවසූ ආනස්ගේ අධිකාරය මත මෙසේ පැවසීය.
ඔහුගේ පියාට, දරුවාට සහ සියලු මිනිසුන්ට වඩා මම ඔහුට ආදරය කරන තුරු ඔබ කිසිවෙකු විශ්වාස නොකරනු ඇත.
W15 (1/14) - [දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාට ප්රේම කිරීමේ අවශ්යතාවය පිළිබඳ පරිච්ඡේදයේ මුස්ලිම්වරයා විසින් ඇතුළත් කර ඇති අතර, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර සාමය ලබා දෙනු ඇත. පවුලට, දරුවාට සහ පියාට වඩා අංක 44]
16 - මුහම්මද් ඉබ්න් අල්-මුතන්න අපට පැවසුවේ, ඔහු මෙසේ පැවසීය:
අබ්දුල් වහබ් අල් තකාෆි අපට කීවේ, අයුබ් ඒ ගැන අපට පැවසුවේ අබු ක්ලාබාගේ අධිකාරිය මත, අනස්ගේ අධිකාරිය මත බවයි.
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ගේ අධිකාරිය මත දෙවියන් වහන්සේගේ යාච් prayers ා සහ සාමය ඔහු කෙරෙහි වේවා!
"ඇදහිල්ලේ මිහිරි බව සොයාගත් තිදෙනෙකු වන්න: දෙවියන් වහන්සේ සහ ඔහුගේ දූතයා අන් සියල්ලන්ට වඩා ඔහුට වඩා ආදරණීය බවත්, දෙවියන් වහන්සේට ප්රේම නොකරන කෙනෙකුට පමණක් ආදරය කරන බවත්, ඔහු ගින්නට හෙළීමට අකමැති බැවින් අවිශ්වාසයෙන් ආපසු යාමට අකමැති බවත්"
W16 (1/14) - [යූ. මුස්ලිම් විසින් ඇදහිල්ල පරිච්ඡේදයට ඇතුළත් කර ඇත.
(ඇදහිල්ලේ මිහිරි බව ඔහු සොයා ගත්තේය) ඔහුගේ පපුව ඇදහිල්ලට විවෘත වූ අතර, ඔහු කීකරුකම භුක්ති වින්දා, ආගමේ දුෂ්කරතා දරා ගත්තේය.
භාෂාවේ මිහිරි බව යනු තිත්තකමට ප්රතිවිරුද්ධ මිහිරි ප්රභවයකි.
(ඔහු ඔහුට ප්රේම කරන්නේ දෙවියන් වහන්සේට නොව) ලෞකික අරමුණක් සඳහා ඔහු දක්වන ප්රේමය නොවේ.
(විසි කිරීම) විසි කිරීම. (12, 5694, 6542)
14 - අබු අල්-යමාන් අපට කීවේ: ෂායිබ් අපට කීවේය: අබු අල්-සිනාද්, අල්-අරාජ්ගේ අධිකාරිය මත, අබු හුරෙයිරා, රාඩිගේ අධිකාරය මත අපට කීවේය.
දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාණන්, දෙවියන් වහන්සේගේ යාච් prayers ා සහ සාමය ඔහු කෙරෙහි වේවා:
"එබැවින්, ඔහුගේ පියාට සහ දරුවාට වඩා මම ඔහුට ආදරය කරන තුරු ඔබ කිසිවෙකු විශ්වාස නොකරයි."
W14 (1/14) - [යූ (එබැවින් මාගේ ආත්මය ඔහුගේ අතේ ඇත) සර්වබලධාරි දෙවියන් වහන්සේගේ නාමයෙන් දිවුරමි.
(ඔහුට ආදරය කර ඇත) ඔහුට පෙර සහ එම කීකරුකම සහ අනුකරණය යන මාතෘකාව සහ උල්ලං .නය අත්හැරීම.
15 - යාකූබ් ඉබ්න් ඒබ්රහම් අපට මෙසේ පැවසීය: අබ්දුල් අසීස් ඉබ්න් සුහයිබ්ගේ අධිකාරිය මත ඉබ්නු අලි අපට විස්තර කර ඇත.
නබිතුමාණනි, දෙවියන්ගේ යාච් prayers ා සහ සාමය ඔහු කෙරෙහි වේවා යැයි පැවසූ ආනස්ගේ අධිකාරය මත මෙසේ පැවසීය.
ඔහුගේ පියාට, දරුවාට සහ සියලු මිනිසුන්ට වඩා මම ඔහුට ආදරය කරන තුරු ඔබ කිසිවෙකු විශ්වාස නොකරනු ඇත.
W15 (1/14) - [දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාට ප්රේම කිරීමේ අවශ්යතාවය පිළිබඳ පරිච්ඡේදයේ මුස්ලිම්වරයා විසින් ඇතුළත් කර ඇති අතර, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර සාමය ලබා දෙනු ඇත. පවුලට, දරුවාට සහ පියාට වඩා අංක 44]
16 - මුහම්මද් ඉබ්න් අල්-මුතන්න අපට පැවසුවේ, ඔහු මෙසේ පැවසීය:
අබ්දුල් වහබ් අල් තකාෆි අපට කීවේ, අයුබ් ඒ ගැන අපට පැවසුවේ අබු ක්ලාබාගේ අධිකාරිය මත, අනස්ගේ අධිකාරිය මත බවයි.
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ගේ අධිකාරිය මත දෙවියන් වහන්සේගේ යාච් prayers ා සහ සාමය ඔහු කෙරෙහි වේවා!
"ඇදහිල්ලේ මිහිරි බව සොයාගත් තිදෙනෙකු වන්න: දෙවියන් වහන්සේ සහ ඔහුගේ දූතයා අන් සියල්ලන්ට වඩා ඔහුට වඩා ආදරණීය බවත්, දෙවියන් වහන්සේට ප්රේම නොකරන කෙනෙකුට පමණක් ආදරය කරන බවත්, ඔහු ගින්නට හෙළීමට අකමැති බැවින් අවිශ්වාසයෙන් ආපසු යාමට අකමැති බවත්"
W16 (1/14) - [යූ. මුස්ලිම් විසින් ඇදහිල්ල පරිච්ඡේදයට ඇතුළත් කර ඇත.
(ඇදහිල්ලේ මිහිරි බව ඔහු සොයා ගත්තේය) ඔහුගේ පපුව ඇදහිල්ලට විවෘත වූ අතර, ඔහු කීකරුකම භුක්ති වින්දා, ආගමේ දුෂ්කරතා දරා ගත්තේය.
භාෂාවේ මිහිරි බව යනු තිත්තකමට ප්රතිවිරුද්ධ මිහිරි ප්රභවයකි.
(ඔහු ඔහුට ප්රේම කරන්නේ දෙවියන් වහන්සේට නොව) ලෞකික අරමුණක් සඳහා ඔහු දක්වන ප්රේමය නොවේ.
(විසි කිරීම) විසි කිරීම. (12, 5694, 6542)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق