පැයේ සං s ා.
සින්ඩිකේට්: බහුවිධ තත්වය, එය භාෂාව: ලකුණ.
භාෂාවෙන් පැයක්: මෙහි කාලය හෝ වර්තමානය යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ නැවත නැඟිටීමයි,
ඉතින් පැයේ සං signs ා ෂරියා ය: නැවත නැඟිටීමේ දවස ආසන්න බව පෙන්නුම් කරන සං signs ා, සර්වබලධාරි දෙවියන් මෙසේ පැවසීය.
(فَهَلْ يَنْظُرُونَ إِلاَّ السَّاعَةَ أَنْ تَأْتِيَهُمْ بَغْتَةً فَقَدْ جَاءَ أَشْرَاطُهَا)
Muhammad [මුහම්මද්: 18] (ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උතයිමීන් විසින් රචිත “ලමාත් අල් ඉකිඩ්” පොතේ පැහැදිලි කිරීම, පි. 105)
* පැයේ සං s ා වලින් (අන්ත ක්රිස්තුස් නික්මයාම)
1) අන්ත ක්රිස්තුස් යන්නෙහි තේරුම.
භාෂාව: අසත්යය සහ වෙස්වළා ගැනීම යනු අතිශයෝක්තියෙන් යුත් වංචාවකි
ෂරියා: කාලය අවසානයේදී පිටතට යන සැඟවුණු මිනිසෙක් දේවවාදය කියා සිටී. (“ලමාත් අල්-ඉක්කිඩ්”, ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උතයිමීන්, පි. 105)
2) ඔහුගේ පිටවීම සුන්නාහ් සහ එකඟතාවයෙන් තීරණය වේ.
අවුරුද්දේ 1-.
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ දෙවියන් වහන්සේට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙත්වා.
දෙවියනි, මම නිරයේ වධයෙන් ඔබෙන් රැකවරණය පතන්නෙමි, මිනීවළේ වධයෙන් මම ඔබෙන් රැකවරණය පතමි, අන්ත ක්රිස්තුස්ගේ පරීක්ෂාවෙන් මම ඔබෙන් රැකවරණය පතන්නෙමි. ජීවිතය හා මරණය පිළිබඳ පරීක්ෂාවෙන් මම ඔබෙන් රැකවරණය පතන්නෙමි. අල්ලාහ් ඔවුන් දෙදෙනා ගැන සතුටු වේවා.
නබිතුමා, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙනු ඇත.
අල්-බුහාරි: යාච් yer ාවට කැඳවීමේ පොත: සාමයට පෙර ආයාචනය "832" සහ මුස්ලිම්: මුස්ලිම් පල්ලි සහ යාච් yer ා කරන ස්ථාන: යාච් A ාවේ භාවිතා කරන දේ පිළිබඳ පරිච්ඡේදය "589" "129" අයිෂාගේ හදීස් වෙතින්
2- සම්මුතිය
ඔහු පිටත්ව යෑමට මුස්ලිම්වරු එකඟ වූහ. (“ලමාත් අල්-ඉක්කිඩ්”, ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උතයිමීන්, පිටුව 105)
අන්ත ක්රිස්තුස්ගේ පිටවීම පිළිබඳ කතාව.
ඔහු සඳහන් කළේ ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උතයිමින්, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට අනුකම්පා කරත්වා.
“එය ලෙවන්ට් සහ ඉරාකය අතර මාර්ගයෙන් පිටතට ගොස් ඔහුට නමස්කාර කරන ලෙස මිනිසුන්ට ආරාධනා කරයි. එබැවින් ඔහු පසුපස යුදෙව්වන්, කාන්තාවන් සහ අරාබිවරුන් වැඩි පිරිසක් සිටිති. ඉස්ෆහාන්හි යුදෙව්වන් හැත්තෑදහසක් ඔහු පසුපස යති. ඔහුගේ දවස් සුපුරුදු පරිදි වන අතර, ඔහු දෑස් අතර ලියා ඇති අන්ධ ඇසකි. කවුරුන් හෝ එය අසන්නේ නම්, ඔහු එයින් වැළකී සිටිය යුතු අතර, එය තේරුම් ගන්නා ඕනෑම කෙනෙකුට ඔහු සූරත් අල්-කෆ්හි ආරම්භක රේඛා හෝ සූරත් අල්-කෆ්හි ආරම්භක දොරවල් කියවිය යුතුය. ”(අල්-නවාස් බින් සමන් මුස්ලිම්ට අනුව හදීස් වෙත යොමු වන්න: කිටාබ් අල්-ෆිට්න්: අන්ත ක්රිස්තුස් ගැන සඳහන් කිරීම සහ එහි විස්තරය:“ 111 ”. (විශ්වාසය, ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-උතයිමින්, 105-106 පි.)
* සංජානන අන්ත ක්රිස්තුස්.
හුදීෆාගේ අධිකාරිය මත දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා, ඔහු මෙසේ පැවසීය: “දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාණෙනි, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙනු ඇත.
“අන්ත ක්රිස්තුස් වම් ඇසෙහි අන්ධය, හිසකෙස් සුළං, ඔහුට අහස හා ගින්න ඇත, එබැවින් ඔහුගේ ගින්න ස්වර්ගයයි, ඔහුගේ වත්ත ගින්නයි.” අල්-බුහාරි (3450) සහ මුස්ලිම් (2934) විසින් සම්පාදනය කරන ලදී.
අබු හුරෙයිරාගේ අධිකාරිය මත දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා. “දෙවියන්ගේ දූතයාණෙනි, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙනු ඇත.
"අන්තක්රිස්තුස් ගැන මෑතකදී ඔහුගේ සෙනඟගේ අනාගතවක්තෘවරයෙකුට පැවසූ දේ ගැන ඔබට නොකියන්න: එය එක් ඇසක් වන අතර ඔහු ඔහු සමඟ ස්වර්ගය හා නිරය මෙන් පැමිණේ. වල්ටි පවසයි: එය පාරාදීසය, ගින්නයි. මම ඔබට අනතුරු අඟවන්නෙමි එය නෝවාට අනතුරු ඇඟවූයේය." අල්-බුහාරි (3338) සහ මුස්ලිම් (2936) විසින් විස්තර කරන ලදී.
ඔහු රැඳී සිටින කාලය.
සිමියොන් වැසියන්ගේ හදීසයේදී දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා: අපි මෙසේ කීවෙමු: දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාණෙනි, ඔහු පොළොවෙහි පැතිර ඇත්තේ කුමක් ද? ඔහු කිව්වා:
“දින හතළිහක්, දවසක් අවුරුද්දක් ලෙසද, දවස මාසයක් ලෙසද, සතියක් වැනි දිනයක්ද, ඔහුගේ ඉතිරි දවස් කෝආම්ක්ම්” අපි මෙසේ කීවෙමු: දෙවියන්ගේ දූතයාණෙනි, එය අවුරුද්දක් ලෙස දවසක්ද, ඇට්ක්ෆිනා යාච් prayer ා දිනයද? ඔහු, “නැත, ඔහු වෙනුවෙන් ඔහුගේ ඉරණම අගය කරන්න.” අපි මෙසේ කීවෙමු: දෙවියන්ගේ දූතයාණෙනි, පොළොවේ ඔහුගේ වේගය කුමක්ද?
ඔහු පැවසුවේ, "කාගයිට් ඇස්ටඩ්බර්න් සුළඟ, එය ජන විදෝහම් මතට පැමිණේ, ඔවුන් ඔහුව විශ්වාස කර ඔහුට ප්රතිචාර දක්වමින්, අහස වැසි වැටෙන ලෙස නියෝග කර, පොළොව ප්රරෝහණය වී, ඔවුන්ට සරන්හ්ම් ලබා දෙන්න, ඔවුන් විසි කිරීමට අදහස් කළ දෙයට වඩා දිගු කර, ධරුවාට ප්රදානය කළ අතර, ජොආස්ර් සිටගෙන, ජනතාව, විදොම්, විදොම්, ඔවුන්ගේ මුදල්වලින් කිසිවක් මම්හාලින් අතහැර දමා බකර්බ් පසුකර යන විට ඔහු ඇයට මෙසේ කියයි: ඔබේ වස්තුවෙන් ඉවත් වන්න, වට්බාබා කීසාබ් මී මැස්සන් නිධානයක් කර, පසුව තරුණයාට කතා කර, කඩුවට පහර දෙයි. ඉබ්නු මරියම් ... "මුස්ලිම් විසින් එකතු කරන ලදී (2937).
අන්ත ක්රිස්තුස්ගේ පරීක්ෂාව වැළැක්වීම.
1 / දෙවියන්ගේ නම් සහ ගුණාංග දැන ගැනීම.
කිසිවෙකු ඔහු සමඟ බෙදා නොගන්නා; අන්ත ක්රිස්තුස් මිනිසුන් දෙවියන් වහන්සේව අනුභව කොට අනුභව කරන බවත්, අන්ත ක්රිස්තුස් එක ඇසක් ඇති දෙවියන් බව්වර් නොවන බවත්, ඔහු මිය යන තුරුම තම ස්වාමීන්වහන්සේ දුටුවේ නැති බවත්, ඔහු එළියට එන විට අන්ත ක්රිස්තුස් ජනයා දකින බවත්, ඇදහිලිවන්තයන් වන කැක්ෆ්රම් කාෆීර්වරු අපි දනිමු.
2 / අන්ත ක්රිස්තුස්ගේ පරීක්ෂාවෙන් මිදීම, විශේෂයෙන් යාච් .ාව.
අබු හුරෙයිරාගේ අධිකාරිය මත ඔහු මෙසේ පැවසීය: “දෙවියන්ගේ දූතයාණෙනි, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙනු ඇත.
(ඔබගෙන් කිසිවෙකු දෙවියන් වහන්සේ ෆෙලිටාස් සිව්දෙනෙකු දුටුවහොත්, “අල්ලාහ්, මම නිරයේ ද punishment ුවමෙන් සහ මිනීවළට වධ හිංසා කිරීමෙන්, ජීවිත හා මරණයේ පීඩා වලින් සහ අන්තක්රිස්තුස්ගේ දේශද්රෝහී නපුරෙන් ඔබව රැකබලා ගන්නෙමි) (මුස්ලිම්) (588).
3 / සූරත් අල් කෆ්ගේ පද මතක තබා ගැනීම.
(නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් කෙරෙහි නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ගේ බලතල මත මෙසේ පැවසීය: අල්-ඩජ්ජල් (සහීහ් අල්-කෆ්) වෙතින් පළමු සූරත අල්-කෆ් අසාමාල්ගේ පද දහයක් කටපාඩම් කළ තැනැත්තා.
4 / අන්ත ක්රිස්තුස් වෙතින් පලා ගොස් ඔහුගෙන් get ත් වන්න.
ඒ ඔහු සමඟ ඇති සමානකම් නිසාත්, පුද්ගලයෙකු විසින් පෙළඹවිය හැකි මහා අද්භූත දේ නිසාත්, ඉහත සඳහන් කළ පරිදි මක්කාව සහ මදීනාහි ජීවත් වීම වඩා හොඳය.
ඉම්රාන් බින් හුසේන්ගේ අධිකාරය මත දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා. “දෙවියන්ගේ දූතයාණෙනි, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙත්වා.
“කවුරුන් හෝ ඩජ්ජල්ට ඇහුම්කන් දුන්නොත්, ඔහු තමා වෙතට එන බවට දිවුරුම් දෙයි, එය විශ්වාස කරන්නේ ඇදහිලිවන්තයෙකු වන විබා එහි සැකයන් යවන බවයි” [අබු ඩාවුඩ් (4319), අහමඩ් (19761) සහ අශ්වයන් “නිකේතනයේ” (5488), අහමඩ් ෂකර් පැවසීය: එහි ආරෝපණය වලංගු වේ.
අන්ත ක්රිස්තුස්ගේ අවසානය.
අන්ත ක්රිස්තුස්ගේ අවසානය හා ඔහුගේ විනාශය ජේසුස් වහන්සේ අතින් වේ. සාමය - අන්ත ක්රිස්තුස් වහන්සේට, ඔහු ලෙවන්ට් හි කන්දක් වන "බබ් ලාඩ්" විසින් අල්ලාගෙන ඔහුව එහි දී මරා දමා ඔහුගේ නපුරෙන් මිනිසුන් බේරා ගන්නා තෙක් ඔහු පසුපස ලුහුබැඳ එයි. අබු හුරෙයිරාගේ අධිකාරිය මත දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා, දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයා - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙනු ඇත.
(ජේසු බින් මරියම්, දෙවියන් වහන්සේගේ යාච් prayers ා හා සාමය ඔහු කෙරෙහි වේවා! පහළට පැමිණේ .. දෙවියන් වහන්සේගේ සතුරා - එනම් අන්ත ක්රිස්තුස් - ඔහු ලුණු දිය වී දිය වී යන බව දුටුවහොත්, ඔහු හැර ගියහොත්, ඔහු මිය යන තුරුම ඔහු දිය වී යනු ඇත, නමුත් දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ අතින් මරා දමනු ඇත, ඔහු ඔහුගේ රුධිරය හෙල්ලයෙන් පෙන්වනු ඇත)
අන්ත ක්රිස්තුස් මක්කාවට සහ මදීනාට ඇතුල් වන්නේ නැත.
දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයාගේ අධිකාරිය මත ෆාතිමා බින්ට් කයිස්ගේ හදීස් තුළ - දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර සාමය ලබා දෙනු ඇත - තමීම් අල්-දාරිගේ අධිකාරිය මත - දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා - අන්ත ක්රිස්තුස් ඔහුට පැවසූ පරිදි:
(එබැවින් මම පිටතට ගොස් බිම ඇවිදින්නෙමි. මක්කාව සහ තීබ්ස් හැර රාත්රී හතළිහක් ඇතුළත ගමක් අත් නොහරින්නෙමි. මක්නිසාද ඔවුන් දෙදෙනාටම ඒවා තහනම්ය) මුස්ලිම් විසින් විස්තර කරන ලදී
අද්භූත අන්ත ක්රිස්තුස්.
ඔහු මහත් පරීක්ෂාවක් ඇති අතර, ඔහු අහසට අණ කරන අතර, වර්ෂාව සහ පොළොව වැගිරෙයි. එය ඔහු සමඟ වත්තක් හා ගින්නක් හටගනී. ඔහුගේ පරීක්ෂාව ගින්නයි, ඔහුගේ ගින්න ස්වර්ගයයි.
අබු හුරෙයිරාගේ අධිකාරිය මත දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා. “දෙවියන්ගේ දූතයාණෙනි, දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද කර ඔහුට සාමය ලබා දෙනු ඇත.
(එය ස්වර්ගය හා නිරය මෙන් ඔහු සමඟ පැමිණේ. (33) “එය ස්වර්ගය, එය ගින්නයි, මම ඔබට අනතුරු අඟවන ආකාරයටම ඒ ගැන ඔබට අනතුරු අඟවන්නෙමි.”
- අබු සෙයිද් අල්-කුද්රිගේ අධිකාරිය මත, දෙවියන් වහන්සේ ඔහු ගැන සතුටු වේවා, ඔහු මෙසේ පැවසීය: “දෙවියන්ගේ දූතයාණෙනි, දෙවියන්ගේ යාච් prayers ා සහ සාමය ඔහු කෙරෙහි වේවා, අන්ත ක්රිස්තුස් ගැන අපට දීර් day දිනක් කීවේය, එබැවින් ඔහු මෙසේ පැවසීය: අපට සිදු වූයේ කුමක්ද?
“ඔහුට වැස්ම නගරයට ඇතුළුවීම තහනම් කර ඇත, වෙන්තා නගරය පසුපස යන සමහර වංචනිකයන් වෙත එදින ඔහු වෙතට යනු ඇත, මිනිසෙකු මිනිසුන්ට හෝ යහපත් මිනිසුන්ට යහපත් ය, ඔහුට මෙසේ කියයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ ඔහුගේ කථාව අපට පැවසූ බව ඔබ අන්ත ක්රිස්තුස් බව මම සාක්ෂි දෙමි. ඔකෝන් එය මරා දැමූ බව ඔබට පෙනෙනවාද? මම කියනවා: නැහැ, ඔහු කිව්වා, පසුව ඔහුව මරනවා, ඔහුට සුබ පතන අතර: දෙවියනේ, ඔබ මා ගැන තව දුරටත් අවබෝධ කර නොගන්නා දේ, ඔහුව මරා දැමීමට අවශ්යයි, අන්ත ක්රිස්තුස් ඒ මත වැගිරෙන්නේ නැහැ. ” අබු ඉෂාක් පැවසීය: එය කියනු ලැබේ: මෙම මිනිසා අල්-කාදර් ය, ඔහුට සාමය ලැබේවා (බුහාරි (1882) සහ මුස්ලිම් (2938) විසින් විස්තර කරන ලදී
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق