الاثنين، 2 نوفمبر 2015


 

* දෙවියන් වහන්සේ නම් සහ ගුණාංග ගැන විශ්වාසය.

 කොහොමද විශ්වාසය සුන්නිවරුන්ගේ හා කණ්ඩායම් දෙවියන් නම් සහ ගුණාංග:

 දෙවියන් වහන්සේ තමන් හා ඔහු නොවන විකෘති, ආබාධිත නැහැ, නැහැ සමීකරණ, හෝ නියෝජනය සිට වසල්ලම් ඔහුගේ දූතයා සාමය ලෙස විස්තර විසින් විස්තර කර ඇති පරිදි මේ වසරේ ජනතාව හා පිරිස දෙවියන් වහන්සේ නම් සහ ගුණාංග විශ්වාස කරනවා.


 



(1) කරුණු විකෘති ලෙස අර්ථ දැක්වීමක්: -

             විනිමය හුවමාරු මගින් සාක්ෂි මෙම ප්රපංචය, නිසි මග පෙන්වන නැත යන වචනය වේ.

 * මෙම විකෘති හා කළ 0

 (1) 0 ශබ්ද ඕනෑම හැඩය වෙනස් 'එක් සොයා නැහැ 0 නූගත් වේ, උදාහරණයක් ලෙස, මෙසේ පවසයි

 එකම නූගත් විය විවෘත හැඟවුම්කාරකය (ප්රශංසා අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත විය) 0

  (2) සදාචාරාත්මක: බොහෝ මිනිසුන් 0 අත්සන් එහිදී එය

 වචනය හෝ අර්ථය වෙනස්, ඔහු එහි අර්ථය සේයර්ස් ඉල්ලා සිටී සහ අර්ථ නිරූපණය ජනතාව තමන්ව හඳුන්වා අර්ථය වෙනස්: එය බවයි.

ක්රම කිහිපයක් පිළිබඳ අර්ථ නිරූපණය බේරා පළමු interpolating * ප්රකාශ වචනය: -

 (1) කුරානයේ විසින් ගෙන එන මෙම පදය විකෘති කිරීම් පවසයි:
(يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ) (سورة النساء )  

 යුක්තිය 0 සමීප නඩුව (2) හොඳම සාක්ෂි,

 (3) අර්ථ නිරූපණය පිළිබඳ වාර්තා Tnvera භාවිතය, විකෘති පිළිගත හැකි නමුත් ස්වයං අර්ථ විචල්ය ස්වභාවය නැති නිසා.

 (4) අර්ථ මුළු නින්දාවට විවිධ අර්ථ සේක නොවන බව: -

 1 සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (දෙවියන් ආගම ධර්මය හා අර්ථ ඔහුගේ දැනුම) (බුහාරි / පොත ablutions, සහ ගුණ මිතුරන් මුස්ලිම් / පොත් විසින් කළ විස්තරය)

 අර්ථ නිරූපණය 0 පිළිබඳ හැඟීම
 ((هَٰذَا تَأْوِيلُ رُؤْيَايَ مِنْ قَبْلُ) (يوسف : 100) )
2 වන

3 ප්රතිඵලයක් සහ මුදල් පිළිබඳ හැඟීම වේ.

(නැත්නම්) ඉල්ලීම සඳහන් බව (කිව්වොත් අයිෂා: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හිස නමමින් හා වැඳ වැටීම කියන්න කිරීම සඳහා භාවිතා:. මහිමය සමිඳුනි, හා ප්රශංසාව දෙවියන් වහන්ස, මට සමාව අල්-කුර්ආනය බව ඵෛතිහාසික) (බුහාරි / පොත අර්ථ නිරූපණය කිරීම සඳහා හා මුස්ලිම් / යාච්ඤාව පොත් විසින් කළ විස්තරය )

සම්මතයන්
(هَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا تَأْوِيلَهُ ۚ يَوْمَ يَأْتِي تَأْوِيلُهُ يَقُولُ الَّذِينَ نَسُوهُ مِن قَبْلُ قَدْ جَاءَتْ رُسُلُ رَبِّنَا بِالْحَقِّ ) الأعراف :53

විකෘති කිරීම * උදාහරණය: - මෙම සියලු බලැති පවසයි:
(الرَّحْمَنُ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوَى )[طه:5]

අර්ථය: ඔහු සවිකර: වැඩියෙන් සමාන සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ හා එහි අර්ථය විස්තර වේ: දෙවියන් වහන්සේ සියලු බලැති මුහුණ මත උස හා ස්ථාවරත්වය 0 බහුතර මතය

නව්යකරණය හා Srvoh අර්ථය ජනතාව සංසිද්ධිය මත පැසුණු එය අල්ලා අර්ථය විකෘති ඇති බවයි

 

 


(2) එස් එන්: -

 0 මුළු හෝ කොටසක් 0 දෙවිගේ නම් සහ ගුණාංග වැඩ ප්රතික්ෂේප කරන අය

 Q / කඩාකප්පල් වීම ද විකෘති අතර ඇති වෙනස කුමක්ද?

 එවක 0 බහලුම 'සහ බාධාවකින් විකෘති

 උදාහරණය: ඔහු මෙසේ පවසයි:
{ بَلْ يَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ } المائدة : 64

 විකෘති: - එම මාර්ගෝපදේශන මෙම කරනු ලබේ Qotah අත් බව සඳහන් වේ. විනිමය සංසිද්ධිය මත වචනය නිසා.

 එන්: සත්යය අත එය සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ අතින් ඔප්පු කිරීම රිසි බව අර්ථය බාධා ඔප්පු වන්නේ නැත. (අල්-Waasitiyyah ධර්මය පොතේ සිට ෂෙයික් Mohammed'Uthaymeen S70 පැහැදිලි - 71-72)



 


(3) වායු සමීකරණ: - මෙම නිර්බාධිත සමාන ධාරිතාව.

උදාහරණය: සත්වයන් අත අසමසම ආකාරය ඇතැම් දෙවියන් වහන්සේගේ අතින් සිතන්න.

සමන - කුරානයේ හා සුන්නහ්ව පෙනී නැත, එහෙත්, සමිඳාණන් වහන්සේ එය තහනම් සාක්ෂියක්.

* ඉමාම් මලික් පදය සඳහා දෙවියන් දයාව ඉල්ලා:
{الرحمن على العرش استوى }
 පැසුණු කොහොමද ?!

Votrq හිමිකරු පවා අයැදීම් දෙවියන් ජාතිය අසාමාන්ය කාල පරිච්ඡේදයකි, පසුව ඔහුගේ හිස ඔසවා තිබේ:

උස - දන්නා එහිදී කවර හෝ හැඟීමක් (සමකයට නොදන්නා).

මනස ගුණාත්මක තේරුම් නැති නිසා (අසාධාරණ ගුණාත්මක).

(විශ්වාසය හා යුතුකම) දෙවියන් ඇදහිය Fujb, තමා ගැන කිව්වා කියලා.

(මිථ්යා ගැන ප්රශ්නය) ආකාරය කැඩීම ද යන ප්රශ්නය.

(ඔබ දැක, නමුත් සමාගමක්) සහ ඔහුට පිටතට ගෙන නියෝග කළේය. නිසා අත්තිකාරම් වූ නව්යකරණය ජනතාව හා ඔවුන්ගේ වචන සහ ඔවුන්ගේ විරෝධතා වෛර කරනවා. (ෂෙයික් මොහොමඩ් බින් සාලේ අල්-Othaimeen S80 දු Waasitiyyah පොත විස්තර)



 


(4) ලකුෙණ් නිෙයෝජනය: - සීමාකම් ආකාරය නියෝජිත ධාරිතාව සඳහන් කරන්න.

 උදාහරණය: කෙනෙක් බවයි: දෙවියන් වහන්සේ මිනිස් Kidd අතින්.

 සමාන ප්රතික්ෂේප කිරීම් පිළිබඳ සාක්ෂි:

 ෂූරා
(لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ ) الشورى:11] { وَلَمْ يَكُنْ لَّهُ كُفُواً أَحَدٌ} سورة الإخلاص (

 උස S116 වර්ෂය විස්තර (පාහේ දෙවියන් වහන්සේ තම නිර්මාණය කිරීමට ප්රතික්ෂේප කර ඇත) විස්තර කතන්දරයක් Allalcaia (936), සහ රන්: - ෂික් Naim බින් Hammad බුහාරි දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පවසයි.


 

 

Q / කුමන ප්රකාශ කිරීම හෝ නියෝජනය සාම්යයක් පළමු ප්රකාශනයකි ?!

 

 - පලමු ප්රකාශනය නිෙයෝජනය වන ඔහු ගැන කුරානයේ
( ليس كمثله شيء)
 සහ කුරානයේ පුරා සියලු හොඳ නිසා (Waasitiyyah ඉබ්නු Uthaymeen S89 මූලධර්ම පැහැදිලි).

 Q / වායු සමීකරණ හා වැඩ බලන අතර ඇති වෙනස කුමක්ද ?!

- එවැනි නියෝජනය Bmmathl බව පැවසීය - එසේ එසේ අතින් අතට වැනි එසේ හා එසේ කියන්නේ කිරීම.

 - මෙම වායු සමීකරණ හා රාජ්ය හැකියාව Bmmathl සංශෝධනයට - කියන්න කැමති කොහොමද හොඳින් එසේ එසේ හෝ එවැනි අතින් ලෙස (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Waasitiyyah'Uthaymeen S91 මූලධර්ම විස්තර).



  


දෙවියන් වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් ආශීර්වාද
 
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق