الاثنين، 2 نوفمبر 2015


* දෙවියන් වහන්සේ හා පද වල නම් දී අදේවවාදය.

 ප්රශංසා අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය දෙවියන්ගේ පණිවිඩකරු වසල්ලම් සහ ඔහුගේ පවුලේ විය

 * සුන්නිවරුන්ගේ හා කණ්ඩායම් දෙවියන් නම් හෝ පද සැලකිය යුතු නොවේ:

 භාෂාවෙන්: තනිකරා අර්ථය ඇති ප්රවණතාව, එය එහි පැත්තට ලිා්ාන නිසා එය සොහොන් ගෙය තුළ බරපතල හමුවිය.

 - අදේවවාදය දෙකක් මාතෘකා ඇත:

  ඔහු පවසන පරිදි - නම් 1..
{ وَذَرُوا الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي أَسْمَائِهِ سَيُجْزَوْنَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ } سورة الأعراف : 180    

 මෙම පද 2.
{ إِنَّ الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي آيَاتِنَا لَا يَخْفَوْنَ عَلَيْنَا } سورة فصلت : 40   

(1) වල නම් අදේවවාදය: විය යුතු දේ වන ප්රවණතාවක් -

  ඔහු වර්ග:

 පියා සහ යේසුස්: පුත්රයාණන් දෙවියන් වහන්සේගේ Toukavih නම් එය පමණක් පෙළ ඔප්පු විය හැකි නිසා (අ) ක්රිස්තියානි 'ලෙස දෙවි නම් නෑ ලෙස නම් කීරීමට හැක.

 දෙවියන් වහන්සේ නම් කවරේද දෙයක් ප්රතික්ෂේප කිරීමට (බී). Cglah Jahamiyyah පවසයි: දෙවියන් වහන්සේ නමක් නොවේ කවදාවත් - ඔබ ඔහුට නම, Hbhth වත්කම් හා දෙවියන් වහන්සේ නම් කවරේද මෙම අඩුව අදේවවාදය මත නැවත ඔප්පු නම් නිසා බවයි.

 (C) නම සහ එවැනි ප්රතික්ෂේප කිරීමට බව ඔප්පු වී තිබෙනවා. ඔහු අල්ලාහ් අසා මෙම Mu'tazila ගැන දැන අනුදැනුමකින් තොරව (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen S98 පොත Waasitiyyah ධර්මය පැහැදිලි) තොරව දැන, අසා ඇති බව පවසයි.

 



(2) ayatollahs දී අදේවවාදය:

     මෙම ayatollahs කොටස් දෙකකට බෙදා වෙන් කර ඇත: -

 1. අන්තරීක්ෂ පද. සුජාත භාවය පද 2..

 1. අන්තරීක්ෂ පද:

             සියලු බලැති කී පරිදි එය නිර්මාණය සහ මානකරන සම්බන්ධයෙන් ය:
(وَمِنْ آيَاتِهِ اللَّيْلُ وَالنَّهَارُ وَالشَّمْسُ وَالْقَمَرُ) سورة فصلت : 37  

 * කොස්මික් පද අදේවවාදය:

 ඒ දෙවියන් වහන්සේ, නිදහස, හෝ පශ්චාත්, හෝ සහනාධාර ආරෝපණය මෙහෙම කියනවා: මෙම පළිගැනීමේ ඩෝ, ඩෝ හෝ නබි තුමාණන් Ouchark ඩෝ ඩෝ හෝ භාරකරුගෙන් වේ.

 

 

2 සුජාත භාවය පද /:

 එය අපෝස්තුළුවරුන් ශුද්ධ Qur'aan විසින් හෙළිදරව් පැමිණි මෙයයි.

 * නීත්යානුකූල පද අදේවවාදය:

        - එක්කෝ Petkzebha: පවසයි: දෙවියන් වහන්සේ නොවන හෝ ප්රවෘත්ති එහි ලිපි බොරු ඇත.

        - විකෘති එක්කෝ: එය උච්චාරණය, හෝ දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට අවශ්ය දේ අර්ථය හුවමාරු කර ගැනීමට වෙනසක් වේ.

        - උල්ලංඝනය එක්කෝ: Vpetrk විධාන හෝ තහනම් කරන්න.

 ඔහු මෙසේ පවසයි:
(وَمَنْ يُرِدْ فِيهِ بِإِلْحَادٍ بِظُلْمٍ نُذِقْهُ مِنْ عَذَابٍ أَلِيمٍ)( سورة الحج : 25)

 පිටවීමේ පිටතට දේ ඇයට බව පද සුජාත භාවය සෑම පාපය අදේවවාදය (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Waasitiyyah'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ ධර්මය පැහැදිලි පි අනුකම්පා. 101-102)


 
 

* මෙම ගුණාංග අකුරු හා ජනතාව ආකාරය අංශය.

   කොටස් දෙකකට බෙදා වෙන් ගුණාංග දී කුරානයේ හා සුන්නහ්ව පිළිබඳ ග්රන්ථ:

 1. පැහැදිලි සහ නිසැක ය. 2. සඟවා ප්රශ්නයක්.

 

   1. ඕනෑවටත් වඩා පැහැදිලි:

      එය යන වචනය සහ එහි අර්ථය පැහැදිලි විය. විශ්වාසය අවිනීත ඔප්පු හා ඇත්තටම නොවිසඳුනු හෝ නැති ද විදහාපාන අගනා රූපකයකි හා නියෝජනයක් අර්ථ නිරූපණය කිරීමට අදහස් කළ යුතුය.

 2. ප්රශ්නය සැඟවුණු ය:

   කුමක්ද වැදගත්කම හෝ මාලිගය ගෙනහැර දැක්වීමට අදහස් කරන්නේ අප Shara ලැබීම වචනය ලෙස ඔප්පු කළ යුතුයි පාඨකයාගේ අවබෝධය පැහැදිලි වුණේ නැහැ - අපේ අවිද්යාව අර්ථයෙන් දෙවියන් වහන්සේ හා අල්ලාහ්ගේ Murad Ali Murad මැසෙන්ජර් අර්ථයෙන් විශ්වාස කිරීමට නම්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්. මෙම සුන්නිවරුන්ගේ මෙම මූලධර්ම හා කණ්ඩායම් (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen S33,32 ඇති විශ්වාසය ඔහු සමඟ පොත).


 

 

දෙකක් ගැටලු බවට පත් * පියලි ජනතාව:

(1) විද්යාව ස්ථාපිත ක්රමය විශ්වාස, සහ වැනි-බේරුම්කරුවෙකු සහ (අපගේ ස්වාමීන් වන විට සියලු), සඳහන් කළේය. වම් නිරාවරණ දෙවියන් වහන්සේ හා උන් වහන්සේගේ මැසෙන්ජර් සම්බන්ධයෙන් පිටතට දැන ගැනීමට ප්රවේශ හා ආගමික ග්රන්ථ සමඟ ආචාරශීලී නැහැ.

(2) ඔවුන්ගේ විශ්වාසය හා මාර්ගය මුතුන්මිත්තන් ගැන ජනතාවට රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම හා වානේ සඳහා වන ඉල්ලීමක් අනුගමනය කළ මෙන් Alzaigan ක්රමය.


(فَأَمَّا الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ مَا تَشَابَهَ مِنْهُ ابْتِغَاءَ الْفِتْنَةِ وَابْتِغَاءَ تَأْوِيلِهِ..)  (سورة آل عمران : (7) 

අවබෝධතා වැදගත්කම (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen S33 පොත spangle විශ්වාසය) අභියෝග කිරීමට එකට කුරානයේ හා සුන්නහ්ව ඇති ග්රන්ථ සමත්විය.
 

දෙවියන් වහන්සේ අපගේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ
මිතුරන් ආශීර්වාද
 
 

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق