· යාච්ඤාව
(යාච්ඤා කොන්දේසි)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
·
යාච්ඤාව සඳහා කොන්දේසි:
තත්වය භාෂාව: ෙමම ලකුණ, සහ එය
:(
فَهَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا السَّاعَةَ أَن تَأْتِيَهُم بَغْتَةً فَقَدْ جَاء أَشْرَاطُهَا)محمد :18
හා අවශ්යතාව
විට මූලධර්මවාදීන්:
යාච්ඤා වලංගුතාවය එම තත්වය
වෙනුවෙන් යාච්ඤා නොවන සෞඛ්ය ඔහු පැමිණ හා යාච්ඤාව ඉදිරියේ අවශ්ය නොවේ ද නැද්ද යන්න
අවශ්ය අවශ්ය වන්නේ හෝ නැති කාපිරි වත්, අවශ්ය පැවැත්ම
එවැනි යාච්ඤාව සඳහා දෝවනය ලෙස, පවත්නේ වේ.
උදාහරණයක්
ලෙස:
ඔහු Zaad ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen
2/85 මත යාච්ඤා කිරීමට
ඇති wudoo
නැත, එහෙත් ඔබ දෝවනය
කරන්න සහ වලංගු නොවේ යාච්ඤා නම්. (Mumti පුද්ගලයෙකු කරන්නේ
නම්
යාච්ඤා කොන්දේසි:
1 / ප්රවේශය
කාලය.
ඔහු පවසන පරිදි
(إِنَّ الصَّلَاةَ كَانَتْ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ
كِتَابًا مَّوْقُوتًا)(النساء: 103)
හා දෙවියන් වහන්සේට යාච්ඤා
ඔහුගේ පොතේ සඳහන්, සහ නබි සඳහන් සඳහන්, සාමය ඔහුගේ වසර
තුළ විස්තර වසල්ලම්.
ඔහු මෙසේ පවසයි
(أَقِمِ
الصَّلَاةَ لِدُلُوكِ الشَّمْسِ إِلَىٰ غَسَقِ اللَّيْلِ وَقُرْآنَ الْفَجْرِ ۖ إِنَّ
قُرْآنَ الْفَجْرِ كَانَ مَشْهُودًا)(الإسراء: 78)
ඕනෑම අභාවයෙන් වචන සියලු
බලැති
(لِدُلُوكِ الشَّمْسِ).
ඔහු රාත්රී :
) إِلَىٰ غَسَقِ اللَّيْلِ(
ඕනෑම මධ්යම රාත්රියේ
අර්ධ දින සිට මධ්යම රාත්රිය
දක්වා මෙම කාලය යාච්ඤා හතර ටයිම්ස් ඇතුලත් වේ:
දහවල්, සවස, මොරොක්කෝව, සහ රාත්රී ආහාර.
(නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 143 144)
· නිමේෂ් කතාබහකය.
1 / දහවල් යාච්ඤා:
එවිට, මොරොක්කෝ පැත්තෙන්
එහි නොමැති පසු නැගෙනහිර පැත්තේ සෙවන ඇතිවීමට අතුරුදහන්, හිරු අභාවයෙන්
ආරම්භ
එය දිගින් යටතේ ඔහු වගේ
දෙයක් බවට පත් කිරීමට කාලය නැවත දීර්ඝ කරයි, පසුව එසේ අවසන්
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අබ්දුල්ලාහ්
ඉබ්නු අම්ර් ඉබ්නු අල්-Aas අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, ඔහු පැවසූ බව:
හිරු තවමත් නම් "දහවල් යාච්ඤා කාලය සහ එය සහභාගී නොවූ කුමන වයස වගේ හැම දෙයක්ම
යටතේ) මුස්ලිම් (612) විසින් විස්තර කතන්දරයක්
·
Mustahabb වේගවත්
විය.
ප්රථම වරට දී, දැඩි උණුසුම් දී
හැර, එය mustahabb නිදහස් වීමට ප්රමාද
සහ අබු Huraira, දෙවියන් වහන්සේ
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සඳහා ඔවුන්ට ආශීර්වාද, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, (මෙම දැඩි උණුසුම් Vobrdoa යාච්ඤා නම් Haifa නිරයේ අන්ත තාපය.)
මුස්ලිම් (615)
විසින් විස්තර කතන්දරයක් (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 70.)
2 / අසර් යාච්ඤා.
ඔහු වගේ හැම දෙයක්ම
යටතේ ඉරණම,
හා දකුණු මත හිරු කහ දක්වා විහිදී: එය එනම්, දහවල් කාලය අවසාන
අවස්ථාවේ දී ආරම්භ වේ.
අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර්
ඉබ්නු අල්-Aas
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බව මෙසේ පැවසී ය: "මැලවීමේ හිරු නොකර කාලය,
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ පළමු අවස්ථාව වේගවත්?
නිර්ලැජ්ජාව පළමු කාලය
තුළ වේගවත්
ප්රශ්නය
/ ද එම අසර් යාච්ඤා මැද යාච්ඤාව?
ඔව්, එය මැද යාච්ඤා
සියලු බලැති
(حَافِظُوا
عَلَى الصَّلَوَاتِ وَالصَّلَاةِ الْوُسْطَى وَقُومُوا لِلَّهِ قَانِتِينَ)البقرة : 238)
පවසයි වේ
එය ඔවුන් යාච්ඤා
අසර් සංවාදවල දී ද ඔප්පු කර ඇති (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 70)
3 / හිරු බැස
යාච්ඤා.
එය කිසිම දෙයක් දකින්නේ
නැත ඒ නිසා,
Sunset Qrsa සංගමය, නො පහසු වත්, කඳු: කාලය වන විට
හිරු බැස ආරම්භ, එනම්.
සහ පෙරදිග රාත්රියේ අඳුර
දිනනු හිරු බැස දන්නවා
මුස්ලිම් (1101 විසින් කළ විස්තරය
"එනම්,
දවස නම් මෙහි සිට ඉවත්වන රාත්රියේ මෙහි සිට එන
නම්, සහ හිරු බැස, වේගයෙන් උපවාසයේ
වේ." (): අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්
එය හිරු බැස රතු afterglow කිරීමට Maghrib කාලය දීර්ඝ කරයි,
ඔහු නොරිස්සුම්සහගත:
පසුව ෂඩෝ සහ සුදු ජාතිකයින් යන්න අවංක පවතී පසුව හිරු බැස ෂඩෝ දී Vistdl කෝමා රුචියවඩනසුළුයි
නැතුව පාලුයි රතු Tkhalth, බිත්තර (අමූර්ත
idiosyncratic
ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 7071.).
අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර්
ඉබ්නු අල්-Aas
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, පැවසූ බව මුස්ලිම්
විසින් කළ විස්තරය "කුමක් නොරිස්සුම්සහගත Maghrib සඳහා කාලය", (612) අහිමි වූයේ නැත
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ මෙම Maghrib යාච්ඤා
වේගවත්?
මෙම Maghrib යාච්ඤා වේගවත්, සහ කාලය මෘදුකාංග
මානව කෙ වේගවත් අර්ථය පෙන්නුම් නමුත් ablutions හා Alratbp එබඳු ප්රමාද නීතිගත
එය සියලු යාච්ඤා කඩිනම්
කිරීමට සුන්නහ්ව, නමුත් රාත්රී ආහාරය දහවල්
වන විට දැඩි තාපය. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/70105 මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ ඔබ ගෝත්රික මොරොක්කෝ යාච්ඤා කරනවාද?
ඔව්, බුහාරි වචනය පවසයි:
"Maghrib
පෙර යාච්ඤා කරන්න, පසුව පැවසුවේ, මොරොක්කෝ පෙර යාච්ඤා
කරන්න": මොරොක්කෝව (1183 දොර පෙර කරන යාච්ඤා
vigils දී බුහාරි විසින්
කළ විස්තරය) "ඔහු බලාපොරොත්තු තමාට අභිමත." (ඔහු තුන්වෙනි සඳහන්
මිතුරන්, දෙවියන් වහන්සේ
ඔවුන්ට ආශීර්වාද ඔවුන් තම බලය මොරොක්කෝව සහ නබි සෑමසතියකම නම්, ඔවුන් හට සාමය
ඔවුන් තහනම් කර බලන්න වසල්ලම්. (යාච්ඤා (503 දී බුහාරි විසින්
කළ විස්තරය) හා යාච්ඤාව (837 මුස්ලිම් සංචාරකයන්)
මෙම වසරේ උපාඛ්යානයක් සහ
වසර Alaaqrarah
ඔප්පු
එම මෘදුකාංග හා පදිංචිය
අතර විෙභ්දනය. (Mumti ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/70) ඇති විය බව
4) සවස
යාච්ඤාව.
පසුව එය ඕනෑම අවස්ථාවක, මොරොක්කෝ අවසන්
කිරීමට ආරම්භ: Bmoghaib රතු ගොම්මන්, හා දෙවන අලුයම
දක්වා විහිදී යයි.
එය කොටස්
දෙකකට වෙන් කර ඇත:
තෝරා ගැනීමට කාලය:
තෙවන රාත්රී දක්වා විහිදී
දෙවන පහන් රාත්රියේ තුන්වන:
ඇති වන අවස්ථාවේදී.
අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර්
ඉබ්නු අල්-Aas
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, පැවසූ බව මුස්ලිම්
(612 විසින් කළ විස්තරය
(රෑ කෑම වෙලාවට මධ්යම රාත්රිය වන තුරු පවතින අතර, හෝ රාත්රී භේද
වීමට)
()
නිවැරදි දැක්ම: මධ්යම රාත්රිය
දක්වා රෑ කෑම වෙලාවට (අල්-Saadi, ෙබෝචර් තුළ ලෙස
නපුරුයි (38 පි.)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද රෑ අර්ධ මගින් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?
ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පැවසුවේ
මහා රෑ, පහන් හිරු බැස
සිට සවස යාච්ඤාව දැකීමට තුළ සාධාරණයක් ඉටු අර්ධ Mabinhma පසුගිය කාලය වන
අතර, මධ්යම රාත්රිය
පසු ඇත යාච්ඤා සඳහා කාලය නොවේ පනවා, නමුත් එය අනවශ්ය
හා Tahajjud
ක කාලය යි මේ. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen
2/110 මත Mumti)
ප්රශ්නය
/ එය ප්රමාද කිරීමට වඩා හොඳ ද?
එය මුල් වතාවට Vtjl අවයමය, රාත්රී තුනෙන්
එය ප්රමාද කිරීමට වඩා හොඳ වේ
මාර්ගෝපදේශය: අබූ Barza සමග පැවති සම්මුඛ
සාකච්ඡාවක අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, එවිට නබිතුමා
(සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් රාත්රී ආහාරය ප්රමාද කිරීමට mustahabb විය) ((මෙය 647 යාච්ඤාව ලෙවල්
(547) සහ මුස්ලිම් පල්ලි
තුළ බුහාරි විසින් කළ විස්තරය)
ඔහුට සනාථ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් (සාමාන්ය රෑ ජීවිතයට නැඟිට ගොස් තෙක් එක් රෑ ඔහු ප්රමාද විය, ඔහු පැවසුවේ, දෙවියන් වහන්සේගේ
මැසෙන්ජර් කාන්තාවන් හා පිරිමි ළමුන් ගිහි දෙවියනි, ඔහුගේ හිස කරාමයක්
සමග පිටතට ගොස් තිබේ: එය කාලය, අපහසු මගේ උම්මත්වරු සඳහා
වූ) (මුස්ලිම් පල්ලි (638) විසින් විස්තර කතන්දරයක්
සැලකිල්ලට තවත් ප්රමාද
වුවත්, ඔවුන් මත හමු නම්, මිනිසුන් ගත කිරීමට
වඩා හොඳ: එහෙත් සාමය අපට කිව ජනතාව සමඟ.
ප්රශ්නය
/ සහ ඔවුන් කණ්ඩායමක් හිර නම් හොඳම වන Ooaakhr ඒ
නිසා ත්වරණය වැඩක් නෑ ඇයි?
ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පවසයි.
ඔවුන්ගේ නිවෙස්වල දී තම
නිවාස, සහ කාන්තාවන් ඔවුන්
ප්රමාද හොඳම හොඳම ප්රමාද කිරීම ප්රමාද හා කාන්තාවන්ට වඩා හොඳ.
ප්රශ්නය
/ එය සභාව සමඟ තවත් කාලීන හෝ යාච්ඤා කිරීමට ප්රමාද යාච්ඤා නිරීක්ෂණය කිරීමට වඩා හොඳ
ද?
ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen පවසයි.
නිසා වඩා හොඳ කණ්ඩායම සමඟ
පිරිසක් සමග යාච්ඤාව. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/111 මත Mumti) යාච්ඤාව
5 අලුයම
යාච්ඤා.
කාලය Btalua දෙවන අලුයම ආරම්භ
කරන්න, හා හා හිරු නැගී
එන, ඒ වගේම ප්රිය වේගවත්
අලුයම නම් දක්වා විහිදී යයි. (72 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)
අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර්
ඉබ්නු අල්-Aas
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, පැවසූ බව: (අලුයම
සිට උදෑසන යාච්ඤා වන අවස්ථාවේදී ඉර පායන මිස) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය (612)
ප්රශ්නය
/ හරි එහි කලින් මේ යාච්ඤා යාච්ඤා කිරීමට ද?
ඊට කලින් යාච්ඤා බව සත්යය
නොවේ, ඔහු සමඟ ප්රමාද
නැහැ.
මෙම පද (ඔවුන්ගේ යාච්ඤාවලට
නොතකමින් සිටින බව නමස්කාර විනාශයයි) Ma'un: 45)
අමතක වඩා
ප්රශ්නය / දැඩි වූ හෝ ඒවා සංවර්ධනය?
ඔහු (අ යාච්ඤා හෝ සැතපෙන්නේද
අමතක හා ඔබ සඳහන් නම් යාච්ඤා කළ හැකියි, ඒ ලෙස එය ඔප්පු
කරන්නේ නැහැ) අධිකරණ බලය කතා කිරීමට වැඩසටහන (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 72) කළ යුතු
ප්රශ්නය
/ දත්තය කාලයක් තුළ අවිනිශ්චිත ව යාච්ඤා කරනවාද?
නිසා මුල් කාපිරි
සැකය යාච්ඤා කරන්නේ නැහැ.
ප්රශ්නය
/ ඔබ කාලය ඇතුල් නොවන ඉඩ කඩ ආධිපත්යය සමග යාච්ඤා කරනවාද?
fortiori යාච්ඤා කරන්න එපා. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen
2/119 මත Mumti)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق