· යාච්ඤාව
(යාච්ඤාව පිළිතුර. යාච්ඤා නොකරන විනිසුරුවරයෙක්.)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
·
යාච්ඤා පිළිතුර.
සෑම සිහිකල්පනාව වැඩිහිටි
මුස්ලිම්,
පිරිමි හෝ ගැහැණු මත යාච්ඤා කිරීම අනිවාර්ය,
මුස්ලිම්:
හැටිය එරෙහිව මෙම
දෙවිට නමස්කාර නොකරන නැහැ අනිවාර්ය ඔහු පිට අර්ථය එහි කාර්ය සාධනය infidels නම්, නොවේ නම් වඩාත්
ම ආරක්ෂාකාරී නමුත් මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය මගින් දඬුවම් ලැබිය ඉවත් කර අවශ්ය
නොවේ ය.
ඔහු පවසන පරිදි
(إِلَّا أَصْحَابَ الْيَمِينِ *فِي جَنَّاتٍ
يَتَسَاءَلُونَ*عَنْ الْمُجْرِمِينَ * مَا سَلَكَكُمْ فِي سَقَرَ* قَالُوا لَمْ نَكُ
مِنَ الْمُصَلِّينَ *وَلَمْ نَكُ نُطْعِمُ الْمِسْكِينَ *وَكُنَّا نَخُوضُ مَعَ الْخَائِضِينَ
*وَكُنَّا نُكَذِّبُ بِيَوْمِ الدِّينِ)(المدثر:39ـ46)
Vcolhm
(لَمْ نَكُ مِنَ الْمُصَلِّينَ)
ඔවුන්
යාච්ඤා නොකළ නිසා දඩුවම් කරන බව පෙන්නුම් කරයි.
වැඩිහිටි:
එය පිරිමින් සඳහා
තුන් වන, ඔහු වැඩිවියට පත්
කරන ලකුණු එක් ලැබූ එක්, කාන්තාවන් සඳහා හතර
එක: හරියටම
පහළොවක් වසර.
දෙවන: සතුට අවධානයෙන් මව
ejaculate
සිහිනයක් විය.
තෙවන: ප්රරෝහණය ආරම්භවීමට
ඔවුන් හාදු ගැන ස්ටල්, මෙම ලකුණු තුනක් කාන්තාවන්
සහ පිරිමින් සඳහා වන
කාන්තාවන් හා සිව්වන ලකුණක්:
ද menses,
වැඩිවියට ඇති සංඥා ඔසප්.
ප්රඥාවන්ත
ලෙස:
කිසිදු මොළයේ ඇති
අතර, ඔහු එක්තරා දුරකට
ළඟා වූ විට විශාල මිනිහා සිට වෙනස්කම් වී ඇති බව මෙම පුවත එරෙහිව, එය, ඔහුගේ දකුණු හේතුව
එවකට නොමැති යාච්ඤා කිරීමට නැත.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින් පුරාවිද්යාත්මක සාක්ෂි (පෙන් තුනක් සිට මුළුමණින්ම ඉවත් ඇත: සිල්පර කොටයක සිට, ඔහු වැඩිවියට පත්
පත්වන තෙක් දරුවා අවදි, සහ උමතු පවා ඉක්මවා) අහමද්
(1/116118140154158)
විසින් අධ්යක්ෂණය හා පාලක 1/258, පාලක හා නිවැරදි
ගෝල්ඩන් ශූන්ය ලක්ෂ්ය සපුරා ගැනීමට හේතු අහමඩ් ෙසලවුම් නිවැරදි එකඟත්වය පලවී (940) (1183)
ඔසප් වීම
හා puerperal පරිදි:
එය මනස (134 135 නීති විද්යාව නමස්කාර
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen වි) ඔසප් හා මාතෘ නඩු සොයා
නම්, යාච්ඤා ඇත්තේම
නැති, යාච්ඤාව අනිවාර්ය
වන බවයි.
මාර්ගෝපදේශය: (ඇය එක් යාච්ඤා
නොකළ හෝ වේගයෙන් කළේ විට, ඒ ණය ක අඩුවීමක් බව නඩුව
menstruate
කිරීම ආරම්භ නම් ඇලිස්) නබි සාමය ඔප් කාන්තාවක්
වසල්ලම් බුහාරි
ප්රශ්නය
/ ඔහුගේ මනස බැඳී සිටින Sleeping ද?
නිදා වූ පස්කම් මනස නොව, තමාගේ සිත ආවරණය
පිළිබඳ හැඟීම මුලුමනින්ම පාහේ අහිමි
ඔබ නින්දෙන්
අවදි නම් ප්රශ්නය / ඔබ යාච්ඤා නිදා ගත කරනවාද?
ඉන්නා යාච්ඤා පෙළ හා සම්මුතියක්
වැය කරයි. (පුත් Hubaira 1/100 කිරීමට අනාවරණය
බලන්න)
පෙළ: එය මගේ හඬ සහ ඵලදායී
වේ
Valcola: සිටි කාලය බුහාරි විසින්
කළ විස්තරය නබි වචන, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
(වියට්නාමය යාච්ඤා හෝ අමතක සිට සඳහන් නම් kafaarah බව එය ඔප්පු කරන්නේ
නැහැ) (684)
මුස්ලිම් පල්ලි විසින් කළ විස්තරය (597)
සැබෑ: නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ගමන් කිරීමට ඔවුන්ට සංවර්ධනය අතර, ඔහු විසින් මෙම
යාච්ඤාව "Fajr" අවසන් නිසා) tayammum දී බුහාරි (344) සහ (682 දී මුස්ලිම් පල්ලි)
(Zaad ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen
2/15 මත Mumti) විසින් විස්තර
කතන්දරයක්
ප්රශ්නය
ඔහුට / සිහි මූර්ඡා වී වී යාච්ඤා ද?
ක්ලාන්ත ගතිය: අයදුම්පත්
මනසෙහි වන අතර, සියලුම ඔහුට හැඟීමක් ඇති
කරන්නේ අවදි අවදි නොවේ නම් නැහැ
ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen ඇගයීමට
ලක්වී මේ කාරණය පිළිබඳ නිවැරදි දැක්ම:
,
සියළුම වියදම් නොකරන්න Valenaim අවදි, නමුත් එය wakened නම් එය දැනෙන්නේ
නැත Amomy
ඉන්නා මත මිම්ම නොවේ, සත්ය නිසා
එහෙත්, Ammar ඔහුට එසේ වියදම්
එය Undesirableness,
හෝ scruple මත කරනු ලබයි.
((Zaad ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen
2/17 මත Mumti)
ඔහුගේ මනස
තවමත් Bbenj ක Q / Magm ඔහු
යාච්ඤා කරන්නේ මන්ද?
ඔහුගේ මනස සිට තවමත් එය
මෙය බොහෝ සෙයින් තෝරා සහ බාහිර නිර්වින්දනයක් සිදු නිසා එහි කාලසීමාව වැනෙන නොවන බව
එය වැය Bbenj.
(Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/17 මත Mumti)
බීමත්ව සිටි
ප්රශ්නය / Magm ඔහු කුමක්ද?
Sakra තහංචියක් නම් එහි දී ඔහු
තෝරා වී එය එසේ කිරීමට බලය ඇති බව නිසා, අධිකරණය තුළ කිසිම
සැකයක් නැත. (Zaad ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 2/17 මත Mumti)
· යාච්ඤා නොකරන
විනිසුරුවරයෙක්.
ඒ හැටිය කුෆ්ර් සෑම නිකායකම
යාච්ඤා නැත එසේ පොත ගත් කල, සහ සුන්නහ්ව, සහාබාවරුන්ට වචන
පොත:
එම පදයෙහි
(فَإِنْ
تَابُوا وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآَتَوُا الزَّكَاةَ فَإِخْوَانُكُمْ فِي الدِّينِ
وَنُفَصِّلُ الْآَيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ)التوبة :11
මේ පදය ගැන
සාක්ෂි:
දෙවියන් වහන්සේ කොන්දේසි
තුන අතර මෙම infidels ඇදහිලිවන්තයන් අතර ඔප්පු
සහෝදරත්වය කොන්දේසිය මත කතා කළ බව:
ෂිර්ක් පසුතැවීම
යාච්ඤා ස්ථාපිත
දානය.
මේ තුන්දෙනාගෙන් අසාර්ථකත්වය
ආගම අපේ සහෝදරයන් නොවේ නම්, තවදුරටත් ආගම සහෝදරයන්
නමුත් ආගම අවමන් කිරීම අධ්යක්ෂ, උනත් Valmasi ආගම සහෝදරයන්ගෙන්
පිටත් නැති බව මහත්. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 135.)
වර්ෂය:
සම්මුඛ පරීක්ෂණ Jaber අල්ලාහ් (යාච්ඤා
පිටත් මිනිසා සහ ෂිර්ක් සහ කුෆ්ර් අතර) ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි විශ්වාසය අංක මුස්ලිම්
පොත් (134)
විසින් විස්තර කතන්දරයක්
එම කතාව
කාරණය:
එහි දී ඔහු, යාච්ඤා විශ්වාසය
හා අවිශ්වාසය අතර විෙභ්දනය කළ, එය මේ සුදුසු සීමාව නිසා
එය ලඟා වූයේ නැත අයගේ ඇදහිල්ල නොවන බව පැහැදිලි ය. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen
පි 137.)
,
දිවැසිවර කියමන් දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි
දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව
අබ්දුල්ලා බින් සහෝදරයා, ඔහු පැවසීය :( මුහම්මද්
තුමාගේ මිතුරන් වූහ, සාමය ව්යාපාර ටිකක් කෆ්ර්
යාච්ඤාව ඉතිරි දකින්නේ නැහැ අලෙයිහි වසල්ලම්) (තිර්මිදි, නෑ. (2622) විශ්වාසය Albani පොත සඳහන් කරයි, සහ නිවැරදිව යැයි
හෙතෙම සඳහන් කළේය. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 137.)
· මෙම යාච්ඤාව
විධිවිධාන ඉතිරි?
1 / සාමාන්ය
රසවත් නොවන විධිවිධාන.
1 / හැටිය ආයතයේ Bamuslimh (Tnkhawwa
Almusharkat පවා විශ්වාස කරන්නේ)
(وَلَا
تَنكِحُوا الْمُشْرِكَاتِ حَتَّىٰ يُؤْمِنَّ )(البقرة :221)
එය මුස්ලිම් යනු හැටිය
සඳහා ජනවරමක් නැති නිසා 2 / වැටී කාලීන, ඔහු තම දියණියන්
හා ඔහුගේ සහෝදර සහෝදරියන් මුදුනේ ඔටුන්න වනු ඇත.
අත්අඩංගුවට ඔහුගේ අයිතිය
3 / වැටීම තම දරුවන් අත්අඩංගුවට
අයිතියක් තිබිය යුතු නොවේ ඔහු මුස්ලිම් අත්අඩංගුවට නොඇදහිලිවන්තයෙකු නැති නිසා
4 / නිසා කැප කිරීම පිණිස යම්
තැනෙක්හි,
මුස්ලිම්, විසඳීම සඳහා කොන්දේසි
හෝ යුදෙව්වන් හා ක්රිස්තියානීන් ලියන, හරාම් වන Vzbihth මරා, ඇදහිල්ල අත්හළ
මෙම,
Vzbihth හරාම් නොවේ සතුන්ගෙන් දේ, අත්පත් තහනම් කර
තිබෙනවා.
5 / එය ඔහුට මක්කම ඇතුළු කිරීමට
නොවේ අවසර සහ විශ්වාස කරන :
:(
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ فَلَا يَقْرَبُوا الْمَسْجِدَ
الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَٰذَا )(التوبة:28)
2) eschatological විධිවිධාන:
මතෙ සෝදා නොවන්නේ නම්, හෝ තැනෙක අකුළා
තිබෙන, ඔහු මුස්ලිම් සුසාන
භූමි තැන්පත් කරනු කළ නොහැකි විය යුතුය
ඊට පසුත් ලෝක විනාශයක්
පාරාවෝ සහ හාමාන් සහ කෝරා සමග ගුලි, සහ Ubay ඉබ්නු Khalaf අනාචාරයේ ඉමාම්වරු
ශුද්ධ අතර ගින්නෙන් මේ කරුනු මත මියැදී රයේ නම්, දෙවියන් වහන්සේ
තහනම් කර තිබෙනවා. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen S139140)
ප්රශ්නය /
කුෆ්ර් නිකායේ පිරිසත්
බව ඔබේ තර්කය නම්, විද්වතුන් වචන පවසයි පෙන්නුම්:
එය කුෆ්ර් වන අතර, ඔහු ඉස්ලාම් විසින් එන්නේ
නැහැ, ඒ වම් Jehoda මත, නොසැලකිලිමත් නෑ
වම් අඩංගු සංවාද පවත්වයි
????
පිළිතුර: ෂික් මුහම්මද්
Othaimeen
පිළිතුරු
ප්රශ්නය විවාදශීලී ප්රශ්නය
වූයේ බවට කිසිදු සැකයක් නැත
නමුත් අපි කියනවා: වක්තෘ
මුහම්මද් තුමාණන් නම්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
සහ ඔහු දෙවිගේ හොඳම නිර්මාණය නීතිය දන්නා, මම ඔහු කියන දේ
දෙවියන් වහන්සේගේ දාසයෝ නිර්මාණය නිර්දේශ, මම නිර්මාණය දන්නවා
:( ඔවුන් හා අප අතර පවතී එම ගිවිසුම යාච්ඤා ප්රතික්ෂේප කර ඇත මිල) තිර්මිදි (2623) සහ පාලක Mustadrak 1/7 සැබෑ බවයි ආරෝපණය.
සම්මුඛ පරීක්ෂණ Jaber අල්ලාහ් විශ්වාසය
අංක මුස්ලිම් පොත් (134) විසින් විස්තර කතන්දරයක්
(අ මිනිසා සහ ෂිර්ක් සහ කුෆ්ර් අතර යාච්ඤා පිටත්) ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.
විනිශ්චය එල්ලී බව Baturk මෙම පැහැදිලි කළ
කිසිදු ප්රකාශයක්, එවිට අපි ඔබට Jehodha එය පිටත්ව යාමට
අවශ්ය බව කියා සිටින බවයි.
ක්රම දෙකක්
පෙළ වැරදියට:
පළමු මුහුණ: ඔබ තීරක වූ
ටර්ක් පිළියෙල කළ විස්තරය අවලංගු කරන ලදී.
දෙවන මුහුණ: ඔබ එහි විධිවිධාන
අනුව විස්තරයක් Aljehd නබි වදන් සාමය (එය කෆ්ර්
දෙන යමෙක් සලාම්) එහිදී වචනය Aljehd විසින් සාධකයක්
නොවේ වූයේ ඇයි?
කියන්න හරි
දේ බව:
ඉතිරි නොසැලකිලිමත් Mtkasla ක හැටිය, නමුත් Jehdha සකස් යාච්ඤා නැද්ද
යන්න, ක හැටිය වේ. (නීති
විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen S141142)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා
කරන්න
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق