· යාච්ඤාව (යාච්ඤාව)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
·
යාච්ඤා පිළිම වන්දනාව.
මාණ්ඩලික
පනවා ඇත.
ඔවුන් කිසිම දෙයක් ඉතිරි
නම්, යාච්ඤා ඕනෑකමින්
හෝ නොදැනුවත්ව ඉතිරි වේවා, අවලංගු කර ඇත. (අමූර්ත
idiosyncratic
ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 84)
කාර්ය මණ්ඩලය:
1 හැකියාව කරන්න /.
මෙම අනිවාර්ය යාච්ඤා මෙම
කෙළවරේ අනිවාර්ය
එම පදයෙහි
:(
حَافِظُوا عَلَى الصَّلَوَاتِ وَالصَّلَاةِ الْوُسْطَىٰ وَقُومُوا لِلَّهِ قَانِتِينَ
)البقرة
:(238)
(163 නමස්කාර ෂෙයික්
මුහම්මද් Othaimeen
පි නීති විද්යාව.) බුහාරි අංක (1117) විසින් විස්තර
කතන්දරයක් "සිටගෙන යාච්ඤා කරන්න, ඔබ පසුව ඔබේ පැත්තේ
ඉඳගෙන නොහැකි නම් කිරීමට නොහැකි විය.": නබි වදන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඉම්රාන් ඉබ්නු Husayn මෙසේ
ප්රශ්නය / Magm රෝගය සඳහා කළ නොහැකි නම්?
ඔහුගේ තත්ත්වය අනුව හෝ
පස ඉඳගෙන යාච්ඤා කළා. (84 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)
ප්රශ්නය
/ කරන්න බැරි වූ ඉමාම්, පිටුපස
යාච්ඤා සඳහා කලට වේලාවට?
කරන්න බැරි සිටින ඉමාම්
පිටුපස යාච්ඤා කරන්නේ නිවාඩු ලැබුව වාඩි මත, එය වාඩි යාච්ඤා
ඔහුගේ අනුප්රාප්තිකයා වනු ඇත නම්. ඔවුන්ගේ ඉමාම් මත පදනම්ව; දෙවියන් වහන්සේ
ඔහුට ආශීර්වාද දේ රෝගය සඳහා; වාඩි මත, සහ ඔහුගේ අනුප්රාප්තිකයා
Balqaud
.alml_khas idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි නියෝග කළේය.
85)
ප්රශ්නය / වාඩි මත උපවාස වඩා සීමාවී?
උපවාස එය නිදහසට කරුණක්
සමඟ ඉඳගෙන සමහර විට යාච්ඤා කළ නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔප්පු කර ඇත නිසා, සිටගෙන මෙය සිදු
නොකල යුත්තේ වාඩි යාච්ඤා කළ හැකියි. (85 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)
2 / විවෘත takbeer.
අබු Huraira අල්ලාහ් නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක
"ඔබ Vospeg
දෝවනය යාච්ඤා, පසුව මම උපදෙස්
ලැබෙන, උද්දීපනය කිරීමට
තිබේ නම්,"
බුහාරි (6667) පොත දිවුරුම්, සහ මුස්ලිම් අංක
(46) යාච්ඤාව පොත.
(අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 85.) අල්ලාහ් උතුම්
වන්නේ, ඔහුට තවත් ලබා
නැහැ: ඔහු මත විය දෙවියන් වහන්සේගේ ශාප ප්රකාශ කළේ නැහැ, ඔහු විසින් මෙම
යාච්ඤාව විශාලනයක් තොරව විවෘත, සහ වචන කියන්න.
3 / කියවීම ආලෝකය.
අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බව ඔහුට සතුටු විය හැකි බවයි නිහඬ බින් නමස්කාර: බුහාරි අංක (756) පොත් මෘදුකාංග
විසින් කළ විස්තරය (වුණේ ග්රන්ථය විවෘත කියවීමට නොහැකි අය වෙනුවෙන් යාච්ඤා කරන්න එපා), හා මුස්ලිම් අංක
(36) යාච්ඤාව පොත්
වැඩිවියට පත් සෑම rak වයස සහ නබි සාමය
කෙළවරේ කියවීම ඔහු පිට ඔහු සෑම rak'ah පාරායණා විය.
ප්රශ්නය / එය නිසා එක් එක් එන්නත් හෝ ගරු අනිවාර්ය
ඉමාම් හා ඒකල ඇති අයිතිය ද?
සභාව ඉමාම් කටපාඩමින් නොවන
දී යාච්ඤා කියවීමට උනන්දුවක් වන අතර, ශබ්ද නඟා යාච්ඤා
කරමින් ඉමාම් පිලි විද්යාඥයන් සහ විචක්ෂණ අතර වෙනසක් නැත. (85 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)
ප්රශ්නය
/ Magm ඔහු නොදන්නා
නම්?
එවිට ඔහු ඉගෙන ගන්න ඕනේ, එය ඉගෙන ගැනීමට
හැකිවිය, ඔහු දන්නා බව කුරානයේ
ඇති ආදේශක,
සහ එකම පීනන හා Hamdallah ඔල්වරසන් කියවීමට
විය. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen ආර් 163 164)
අබු Huraira අල්ලාහ් නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔහුට සතුටු විය හැක
.
(නබි පැමිණ ආචාර ඇතුළු මිනිසා යාච්ඤා කරමින්, මුස්ලිම් පල්ලිය
ගන්නවාද, පසුව, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පැවසුවේ සමය යොමුවන්න, ඔබ ආවේ නෑ ඔහු හැරී යාච්ඤා
කරමින් යාච්ඤා කරමින්, පසුව නබි පැමිණ ආචාර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, සමය යොමුවන්න, ඔබ වෙත ළඟා කළේ
නෑ - තුන් වතාවක් - ඔහු කතා කොට, සහ ඔබට මට උගන්වන්න
අයිතිය නැති හොඳ අය, යවා, ඔහු පැවසුවේ, ඔබ යාච්ඤා කරන
වර්ණනා, පසුව කොරියානු
සිට ඕනෑම දෙයක් ඔබ කියවා, පසුව එසේ එසේ සහතික වැඳ
වැටීම විවේක, පසුව යලි තහවුරු කිරීමට
ඔසවා දණ පසුව සහතික දණගහගෙන විවේක, පසුව පවා, මධ්යස්ථ ස්ථාවරයක්
ඉවත්,
genuflect තිබේ නම් . මේ කරන්නද-IT-ඔබේ සියලුම යාච්ඤා)
බුහාරි (6667)
පොත දිවුරුම්, සහ මුස්ලිම් අංක
(46) යාච්ඤාව පොතේ වාඩි.
4 / දණගහගෙන.
﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ
آَمَنُوا ارْكَعُوا وَاسْجُدُوا وَاعْبُدُوا رَبَّكُمْ) الحج: (77
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහුගේ යාච්ඤා අමනාප මිනිසා වන අතර මුහුණේ ප්රණීත රසය (එවකට genuflect එසේ විවේක සහතික
දණගහගෙන) බුහාරි (6667) පොත දිවුරුම්, සහ මුස්ලිම් අංක
(46) යාච්ඤාව පොත් ලඟා
වූයේ නැත. . (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 164.)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද fractionator දණගහගෙන
වන්නේ කෙසේද?
පශ්චාත් fractionator දණින් වැටී ඔවුන්
කියවීම ප්රමාණවත්ය ළඟා වන තෙක් දණ නමනු ඇත.
Fractionator හා භූමියේ සිට දණ පිටුපස
වාඩි අයිතිය මුහුණ සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී දණ. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 85)
හිස නමමින් සිට 5 / ඉසිලීමේ.
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහුගේ යාච්ඤා අමනාප මිනිසා වන අතර මුහුණේ ශරීරාකාරයෙන් වාසය ලඟා වූයේ නැත බුහාරි
(6667) දිවුරුම්, සහ මුස්ලිම් අංක
(46) යාච්ඤාව පොත් වෙන්කර
(හා පවා, මධ්යස්ථ ඉවත් පැවති).
6 / වැඳ වැටීම.
ඔහු බිම ඉදිරිපස තබා, සත් සාමාජිකයන්ය, ඒ සෑම rak'ah දෙවරක් විය.
ප්රශ්නය
/ මොන සාමාජිකයින් සත්?
නළල, නාසය, අත්, සහ දෙදණ, හා අඩි කිරීමට
පක්ෂ,
හා යාච්ඤාව දැවැන්ත කණු, ඔහුගේ මැවුම්කරු
ළඟම Maicon
වහල් කාලයන්හි. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 86.)
මාර්ගෝපදේශය:
විශ්වාස කරන වැඳ වැටී නුඹලා දන්ඩ නමස්කාර සහ ඔබේ
:(
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا ارْكَعُوا وَاسْجُدُوا وَاعْبُدُوا رَبَّكُمْ) الحج: (77)
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහුගේ යාච්ඤා අමනාප මිනිසා වන අතර මුහුණේ ප්රණීත රසය (එවකට දණ එසේ විවේක සහතික
වැඳ වැටීම) බුහාරි (6667) පොත දිවුරුම්, සහ මුස්ලිම් අංක
(46) යාච්ඤාව පොත් ලඟා
වූයේ නැත.
.
මෙම උතුම්ද දෙක අතර 7 / වාඩි:
නබි, සාමය ඔහුගේ යාච්ඤා
අමනාප මිනිසා වන අතර මුහුණේ ශරීරාකාරයෙන් වාසය ලඟා වූයේ නැත (හා ඉන් වාඩි යලි තහවුරු
කිරීමට ඔසවා සලාම්) බුහාරි (6667) පොත දිවුරුම්, සහ මුස්ලිම් අංක
(46) යාච්ඤාව පොත.
8 / දෙවන වැඳ වැටීම.
ඔහු නබි, සාමය ඔහුගේ යාච්ඤා
අමනාප මිනිසා (එවකට එසේ සහතික වැඳ වැටීම විවේක දණ) බුහාරි (6667) පොත දිවුරුම්, සහ මුස්ලිම් අංක
(46) යාච්ඤාව පොත් වන
අතර මුහුණේ ශරීරාකාරයෙන් වාසය ලඟා වූයේ නැත වසල්ලම් නිසා Sjodin සෑම rak'ah විය යුතු වන නිසා.
.
මෙසේ සඳහන් කිරීමෙන් පසුව: (එවිට වාඩි යලි තහවුරු
කිරීමට ඔසවා) (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 164.)
9 / අවසන් tashahhud.
සාක්ෂි: (අබ්දුල්ලාහ්
බින් මසූඩ් අල්ලාහ්, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි
බවයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් මට උගන්වන්න, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් tashahhud
විය - ඔහුගේ අත්ල - මට කුරානයේ ඇති sura ඉගැන්වීමට: දෙවියන්
වහන්සේ සම්බන්ධයෙන්, සහ යාච්ඤා හා හොඳ දේවල්, සාමය ඔබ මත විය
යුතු අතර,
නබි මුහම්මද්, දෙවියන් වහන්සේගේ
කරුණාව හා ආශීර්වාද ඔබ මත, සාමය අපට වහලුන් විය දෙවිගේ
ධර්මිෂ්ඨ,
මම කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි දැරීමට අල්ලාහ්, මම මුහම්මද් ඔහුගේ
වහල් හා මැසෙන්ජර් බව සාක්ෂි දරනවා.) ... [ඔහුගේ Saheeh (4/92) (402) SAFA පුස්තකාල සංස්කරණයේ
ඉමාම් මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය (න්යෂ්ටික පැහැදිලි).
සහ ඉබ්නු මසූඩ් බලපෑම අල්ලාහ්
ඔහුට මෙසේ (අපි tashahhud පැනවීමට පෙර අප කළ) සමග
සතුටු විය හැක. (319) වඳවීමේ උපාධි Perfusion දී [යාවත්කාලීන
කිරීම ඇල්බේනියානුවන්, tashahhud බව පැනවීම ((නීති
විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 165 පි.) පෙන්නුම්
කරන
10) සාක්ෂි අවසන් රැස්වීම.
11) නබි මත යාච්ඤාව, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අවසන් tashahhud පසු විය.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අල්ලාහ්
දෙවියනි, මුහම්මද් හා මුහම්මද්
තුමාගේ පවුලේ ආශීර්වාද, මුල් ඊබ්රාහිම්, අලි ඊබ්රාහිම්, ඔබ හමීඩ් මජීඩ්, ඕ අල්ලාහ්, මුහම්මද් මුහම්මද්, සහ ආශීර්වාද ඊබ්රාහිම්, අලි ඊබ්රාහිම්, ඔබ හමීඩ් මජීඩ්
ආශීර්වාද). බුහාරි, නබිවරුන්ගේ පොත, විට මුස්ලිම් යාච්ඤා
පොත tashahhud
දොර නබිතුමාට සඳහා යාච්ඤා ඉමාම් අහ්මද් සංඛ්යාව
405.ohma දන්නා දැක්ම.
(නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 165.)
12) ප්රධානීන් අතර දන්නේ.
(Do, එය ඉවත් පසුව දණ, සහ, එසේ නම්, එසේ නම් දන්ඩ නමස්කාර
එසේ නම්, උතුම්ද යනු දෙකක්
අතර වාඩි දන්ඩ නමස්කාර)
ප්රශ්නය / Magm හිස නමමින් ඉදිරියේ
දන්ඩ නමස්කාර කිරීමට පටන්ගත්තේය නම්?
එය සඳහා උල්ලංඝනය
නිසා උන් වහන්සේගේ යාච්ඤා නොව, වලංගු වේ. (නීති විද්යාව
නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 165.)
13) ශාන්ත.
සාධනය: නබි වදන්
පවසමින්, සාමය ඔහුගේ යාච්ඤා
අමනාප මිනිසා වන අතර මුහුණේ ශරීරාකාරයෙන් වාසය ලඟා (එසේ සහතික විය) නැත වසල්ලම් බුහාරි
(6667) දිවුරුම්, සහ මුස්ලිම් අංක
(46) යාච්ඤාව පොත් වෙන්කර
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද ශාන්ත යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
ඒ මිනිසා නිසා අස්ථානගත
සියලු දරිද්රතාවට ඇද තුරු අස්සක් මුල්ලක් නෑර ජීවත්
අඩු අලස වේ නම්, එය එසේ නොවේ ඔහුගේ
යාච්ඤා සැනසිලිදායක පවා තම යාච්ඤාව දහස් වරක් යාච්ඤා නැත බව විද්වතුන් පවසයි. (නීති
විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි 165.)
ෂෙයික් සාලේ
අල්-Fawzan පවසයි:
නමස්කාර නොවන ඔහුගේ යාච්ඤා
එය සැනසිලිදායක නොවන බව පොත හා සුන්නහ්ව සඳහන්, සහ ඔවුන් නැවත
නියෝග කර ඇත. (86 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)
14) සිදුවිණි.
දෙවියන් වහන්සේගේ සමාදානය
හා දයාව, දෙවියන් වහන්සේගේ
සාමය හා දයාව සහ සැබෑ එක් එක් rak'ahs දෙක දෙකම කෙළවරේ:
ඔහු අවසාන තම යාච්ඤා පවසයි බව.
ප්රශ්නය
/ එය ඔවුන්ගෙන් එක් අවුල් කිරීමට අවසර ද?
නෑ පැනවීම වත් Shamrock වල නැත. (166 නීති විද්යාව නමස්කාර
ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි.)
සෝදුපත්: සම්මුඛ
පරීක්ෂණය අබ්දුල්ලාහ් බින් මසූඩ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, "නබි, සාමය මත ඔහු ද
ඔහුගේ දකුණු අත හා [ඔහුගේ Saheeh ඉමාම් ඉබ්නු Haban විසින් දන්වා ඔහුගේ
වම්»
(5/329) (1990), ඇල්බේනියානු උපාධි Perfusion යාවත්කාලීන කර
නිවැරදි (326)
ඉටුකිරීමට විය
•
ප්රශ්න.
ප්රශ්නය
මෙම මූලද්රව්ය ගල ඉවත් වඩා / දැඩි වූ?
ඔබ, හිතාමතා මෙම මූලිකාංග
මුල් ගල තැබුවහොත් තම යාච්ඤාව අවලංගු වන අතර, එය .. ඉතිරි වරක්
එය නැවත ඔහුට අමතක නම් වශයෙන් අවලංගු.
උදාහරණයක් ලෙස: ඔහු දණ
අමතක පසුව හිස නමා, පසුව ඔහු දණින් වැටී නැත
පවසයි දණින් වැටී, ඉන් අනතුරුව Verkaa තම යාච්ඤාව නිම
පදනම් විය යුතු ය,
ප්රශ්නය / ඔබ අමතක ක වැඳ වැටීම දන්ඩ නමස්කාර කිරීම
මෙම නඩුවේ එය තිබේද?
එය අමතක කිරීම
වැඳ වැටීම,
යාච්ඤා වැඩි කිරීමෙන් සිදු වූ දේ කළ යුතු අතර, අමතක වූ වැඳ වැටීම
වැඩි සාමය පසු වෙළඳසල විසින් ඇති කරන ලදී නම් නිසා, සාමය පසු වැහැරී
විය. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen ආර් 166 167)
ප්රශ්නය
/ Magm යාච්ඤා කිරීමෙන්
අනතුරුව සම්පූර්ණයෙන්ම කෙළවරේ ඉතිරි සැකයක් නම්?
ඔහු අවධානය යොමු නැති අතර
එය ඔහු හැර ගොස් ඇති බව නිශ්චිත ය මිස වැඩක් නෑ. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen
පි 167.)
ප්රශ්නය / Magm යාච්ඤාව තුළ කෙළවරේ ඉතිරි සැකයක් නම්?
විද්යාඥයන්
කියනවා:
බවට කිසිදු සැකයක් නැත
යාච්ඤා තුළ කෙළවරේ ඉවත්ව ගිය අතර සැබෑ සැකයක් මිත්යාවක් හෝ ග්රස්තියක් නොවේ
ඔහු නමස්කාර, ඔහුගේ වැඳ වැටීම
තුළ දණින් වැටී නැද්ද යන්න දණගස්වා ඔහුට මෙසේ සහතික නොහැකි නම්: නිසා මූලික මූලධර්මය
Farca වන්න දණින් වැටී
නොව, ඔහු එය බොහෝ දුරට
ඉඩ දණගහගෙන සිතන නම්, අයිතිය මෙය බොහෝ සෙයින්
මගේ අනුමානය, නමුත් සාමය පසු අමතක වන
වැඳ වැටීම මත රඳා පවතී. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen ආර් 167 168)
අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන්
දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق