الخميس، 29 سبتمبر 2016


 

· යාච්ඤාව (යාච්ඤා රාජකාරි හා එහි නීති)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

· රාජකාරි යාච්ඤා.

((වචන ද හෝ පුද්ගලයෙකු හිතාමතාම ඉතිරි නම්, ඔහුගේ යාච්ඤාවලට අවලංගු හා) නොදැනුවත්ව වැටී Bsjod පැහැර හැරීම් බල ඉතිරි බව. (නීති විද්යාව නමස්කාර ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen පි ක්රියා 168.)

1 / takbeers සංක්රමණය.

 සියලු පමණක් takbeer විවෘත යාච්ඤා magnifications.

2 / පාරායනාවන්.

යන වචන සහ ඉමාම් හා ඒකල දී නිවැරදි හා යුතුකම වේ "දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා කරන අය අසා" නමුත්, සභාවේ කියන්නේ නැහැ.

3 / tahmeed.

"Laka'l" ඉමාම් හා සභාවේ හා ඒකල කියා සිටියේය.

4 / කියන්න "හලෙලූයා මහා ස්වාමීන්"

හිස නමමින් .. එක් කාලීන ඉහළ තුනකට නීතිගත කර ඇත. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 88 යි.)

සාධනය:

Hudhayfah අල්ලාහ් ඔහු නබි ඇසූ ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, සාමය ඔහු දන නමස්කාර නම් (ආභාශය මහා ස්වාමීන්) කියන්නේ ඔහු පිට විය. [ඔහුගේ Saheeh (6/50) ඉමාම් මුස්ලිම් (722) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

සහ ඉබ්නු අබ්බාස්, (සියලු බලැති සමිඳාණන් වහන්සේ මහිමයට පත් දණගහගෙන එක්කෝ) අල්ලාහ් සතුටු විය හැක. [ඔහුගේ Saheeh (4/166) ඉමාම් මුස්ලිම් (479) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

5 / "Top මහිමය ස්වාමීන්" කියන

එක් වර වැඩි තුනකට නීතිගත කරයි බිම (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 88).

.oaldlal: Hudhayfah අල්ලාහ් ඔහු නබි ඇසූ ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු ((ස්වාමීන් මහ ප්රශංසා කරන්න) සුජූද් කරන විට පවසන විය [772 ඔහුගේ Saheeh (6/50) ඉමාම් මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය ().

සහ ඉබ්නු අබ්බාස්, අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක (හා යාච්ඤා කාලයන්හි විට උත්සාහ) [ඔහුගේ Saheeh (4/166) ඉමාම් මුස්ලිම් (479) විසින් විස්තර කතන්දරයක්

6 / කීවේය ස්වාමීනි, මට සමාව දෙන්න. "

වරක් උතුම්ද දෙකක් අතර, සහ තුනක් දක්වා ඉහළ පැනවීමට.

7 / පළමු tashahhud:

ඔහු මෙසේ පවසයි: "(නබි මුහම්මද් දෙවියන් වහන්සේ හා සාමය හා ඔබ මත හොඳ දේවල් යාච්ඤාවලට සුබ පැතුම්, දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව හා සාමය ආශිර්වාදය අපට අල්ලාහ් දැහැමි වහලුන්, මම කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි දැරීමට අල්ලාහ් සහ මම මුහම්මද් ඔහුගේ වහල් හා මැසෙන්ජර් බව සාක්ෂි දැරීමට) බුහාරි (6265) සහ මුස්ලිම් (402).

පළමුවන සාක්ෂිකරු 8 /

 වාඩි වෙන්න. සාම ඔහුට මෙසේ ඔහු හෝ ඇය සුදුසුකම් වසල්ලම් කරන්න (ඔහු වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් පැවසූ, සාමය ඔහුට (ඔබ මට යාච්ඤා දැක ඇති පරිදි යාච්ඤා කරන්න) බුහාරි (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 88 විසින් කළ විස්තරය) වසල්ලම්.

· Sunan යාච්ඤා.

වර්ග දෙකක්:

1 / Sunan යාච්ඤා උපාඛ්යානයක්.

 පහත සඳහන් පරිදි එය, එකොළොස් අවුරුද්දක් ය:

1. කියමින් takbeer විවෘත කිරීමෙන් පසු, "මහිමය හා දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා සහ ඔබේ නාමයට ප්රශංසා සහ ඔබේ සීයා වෙන දෙවි කෙනෙකු නැති පවසයි" හා විවෘත du'aa හමුවිය.

2. නාගපට්ටම්.

3. basmalah.

4. කියන්න: ආමෙන්.

5. අල්-කුර්ආන් Fatiha කියවීමෙන් පසු.

6. මහ හඬින් ඉදිරියට සිදු හදුන්වන්නේ.

7. මතය ස්තුති පසු සභාවේ ය: අහස පිරවීම, පොළොව පුරා පැතිර, සහ ඔබ තවමත් කිසිම දෙයක් අවශ්ය දේ ලියන්න. (එය පුද්ගලයා ඉතා යාච්ඤා බව සැබෑ ය.)

8. එක් කාලීන ප්රශංසා දණගහගෙන වැඩි කුමක්ද ඇත. ඕනෑම දෙවන හා තෙවන Alzbehh වඩා වැඩි දෙයක්

9. දන්ඩනමස්කාරයේ ප්රශංසා කාලයක් දක්වා ඉහළ ගොස් ඇත දේ.

10. මෙසේ තුළ උතුම්ද දෙකක් අතර කාලයේ දී ඉහළ ගොස් දේ: ස්වාමීනි, මට සමාව දෙන්න.

11. අවසාන යාච්ඤාව ඔහුගේ පවුලේ සාමය ඔවුන් පිට විය tashahhud, සහ ඔවුන් මත ආශීර්වාදය, ඔහු උදෙසා යාච්ඤා කරන්න.

2 / Sunan ක්රියා, මළ සිරුරු ලෙස:

1. විවෘත takbeer සමග අත් හදා වඩා ගැනීම.

2. දණ ගසා විට.

3. විට එය ඉවත් හා.

4. ඉන් පසු Ahthma.

5. උතුරට අයිතිය වර්ධනය කිරීම.

වැඳ වැටීම පිළිබඳ තත්ත්වය දී 6. පෙනුම.

7. Tafrgueth ඔහුගේ පාද අතර සිටගෙන.

8., හිස නමාගෙන එය ආපසු තැබීමේ අත් Mfaragta ඇඟිලි දණින් උඩ, සහ ඒ ගැන ඔහුගේ හිස කරන්න.

9. ඉඩම් වැඳ වැටීම සාමාජිකයන් හා සක්රීය වැහැරී දණ පමණක් Vil වෙනුවට ගෙන එන.

ඔහුගේ පැති සඳහා කිසි කමකට නැති එවුන්''ලෙස සළකා මගහරින 10. brachial, ඔහුගේ කලවා සඳහා ඔහුගේ ආමාශය, සඳහා කකුල් හා කලවා, සහ ඔහුගේ දණ අතර එකිනෙකින් වෙනස්, සහ ඔහුගේ පාද පිහිටුවීම, සහ බිම මත ඔවුන්ගේ ඇඟිලි වල බඩ භේදකාරී කරන්න, සහ ඔහුගේ අත් ඔහුගේ උරහිස් ලංකාපුවත් සතිඅන්තය ඇඟිලි බාහුවෙන් අඩි පාරේ ගමන් ය.

11. Alafterash මෙම උතුම්ද දෙක අතර වාඩි අතර, පළමු රැස්වීෙම්දී, සහ දෙවැනි tawarruk.

12. උතුම්ද දෙක අතර කලවා Mpsottin Amadmhumica ඇඟිලි ඔබේ අත් දාන්න, මෙන්ම tashahhud නොව ඔහු සිය දකුණු pinky හා මුදු ඇඟිල්ල සිට අල්ලා දෙවියන් වහන්සේගේ සඳහන් දී මැද සටහන් Besbaptha ඇගේ අතේ මාපට ඇඟිල්ල රැවුල.

නිවැරදි 13. අභිනය සහ අතින් ගියා.

මේ දේවල් විද්වතුන් අතර මතභේදයක් වලින් සමහරක්, ඔවුන්ගෙන් එක් කෙනෙක් අනෙක් දී Msnon කල හැක විට එය කටයුතු කළ යුතු අතර, මෙම fiqh පොත් පිළිබිඹු කරයි. (ඉස්ලාම් ප්රශ්ණයට පිළිතුර: ෂික් මොහොමඩ් සාලිහ් අල්-Munajjid)

ප්රශ්නය / මෙම Sunan ඔබ යාච්ඤා ගෙන ඒම අවශ්ය වන්නේ ඇයි?

යාච්ඤා ඔවුන් ගෙන්වා ගැනීමට අවශ්ය නැහැ, නමුත් ඔහු වැටුප් වැඩි කර ගැනීම සඳහා ඔබට, ඔවුන් හෝ ඔවුන්ගෙන් සමහරක් යන්න පුළුවන්, ඔහු කිසි වරදක් නැත. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan, පි. 89).

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق