الخميس، 6 أكتوبر 2016


(පාඩම් උපවාසයේ)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

නිරාහාරයේ 1 පනවා ඇත.

උපවාසයේ යෙදී භාෂාව: ප්රභවය වේගයෙන් නිරාහාර ව සිට, එහි අර්ථය: ඉන්න

Suma එනම් බද්ධය ගොළු:

:( فَإِمَّا تَرَيِنَّ مِنَ الْبَشَرِ أَحَدًا فَقُولِي إِنِّي نَذَرْتُ لِلرَّحْمَٰنِ صَوْمًا فَلَنْ أُكَلِّمَ الْيَوْمَ إِنسِيًّا (مريم:26)

පොරොන්දු වූ මිනිසුන් Vcoli කිසිවෙකු :

( එක්කෝ ලීටර් පවසයි.

ෂරියා: එය ආහාරයට ගැනීම, මත්පැන් පානය කිරීම හා අලුයම සිට හිරු බැස කිරීමට වේගයෙන් වෙනත් විරාම සිට සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ වැලකී සිටින නමස්කාර කිරීමයි (Shaykh මුහම්මද් Othaimeen 6/310 විසින් නිරාහාරයේ Zaad ග්රන්ථය Mumti).

උපවාසයේ මත පාලක •.

එය අල්-කුර්ආනය සහ සුන්නහ්ව යුතුකම වන අතර, මුස්ලිම්, එකඟතාව එය ඔවුන් සියලු රාමසාන් උපවාසයේ අවශ්යතාව මත ඒකමතිකව සුන්නි හෝ heterodox නොවේ වඩා වෙනස් නැත. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතක් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි ඔහුට අනුකම්පා)

ප්රශ්නය / Ojoppe උපවාසයේ ප්රතික්ෂේප කිරීමක් හැර කලට වේලාවට?

ප්රතික්ෂේප අනිවාර්ය වන මුස්ලිම් ජනතාව අතර අයේෂ් නම් ප්රතික්ෂේප කර ඇත. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතක් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි ඔහුට අනුකම්පා)

ප්රශ්නය උපවාසයේ නොසැලකිල්ල, Kassala පිටත් වඩා / දැඩි වූ?

හැම්ලට් දී වෙනස් නොසැලකිලිමත් විද්වතුන් විසින් වමේ සිට, හා දකුණු: එය යාච්ඤා මිස අන් කිසිවක් ක්රියා Ajkovr කිරීම සඳහා එය පිරිසත් නොවේ (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතක් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි ඔහුට අනුකම්පා).

සකස් උපවාසයේ:

ඔහු නිරාහාරව සංවිධානය: ඔහුගේ කාර්ය මණ්ඩලය එක් ඉස්ලාම් ආගමේ විශාල වැදගත් බව (Shaykh මුහම්මද් Othaimeen 6/311 විසින් නිරාහාරයේ Zaad ග්රන්ථය Mumti).

නබි සල්ලල්ලාහු ඒකමතිකව නවයක් Ramadaans නිරාහාර ව වසල්ලම්.

ආකාරය නිසා, සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රඥාව පෙන්නුම් කරන මුස්ලිම් උපවාසයේ ප්රශ්නය / පතිපාදන?

දෙවියන් වහන්සේ එකී ආගමික වර්ගය බව, අප නමස්කාර යාච්ඤා ක්රියා පහක් දිහා බැලුවොත්, මෙම විශේෂ අනුකූල භාර විය යුතු ආකාරය පරීක්ෂා කිරීමට, 'සකාත්, නිරාහාරයේ වන්දනා

සමහර තනිකරම භෞතික අප සොයා, සමහර තනිකරම මූල්ය, සහ එක් එක් සංයෝග වේ.

සුරතල් සතුන්, හා සුරතල් සතුන් නවත්වන්න එවැනි උපවාසයේ වැනි සුරතල් සතුන් සඳහා පාම් වෙත ඉදිරිපත් කළ යුතු: Valtklev බෙදී

හා ආදරණීය ස්වයං නිසා මුදල් 'සකාත් ක සුරතල් සතුන් කරන්න.

මෙම විවිධාංගීකරණය වූ ප්රඥාව:

නිසා ජනතාව එය වැඩ නොකර මුදල් හම්බ කරන්න පහසු ය.

නිසා ජනතාව එය වැඩ නොකර මුදල් හම්බ කරන්න පහසු ය.

දෙවියන් වහන්සේ නමස්කාර මෙම වර්ගයේ දෙවියන් වහන්සේ හා ගුවන් නමස්කාර නමස්කාර සිටින දන්නවා.

වැඩ Shaykh මුහම්මද් Othaimeen 6/311 විසින් නිරාහාරයේ Zaad ග්රන්ථය ප්රේමණීය පිටත් මෙම නිර්මාණය කිරීම සහ ජනතාව මත උපවාසයේ ප්රඥාව යනු ඔහු යන ෙදෙකන් අඩු විය හැක. (Mumti සහ ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතක් සිට පරීක්ෂාවල පොත පැහැදිලි කරන්න.

· නිරාහාරයේ ප්රතිලාභ.

වඩාත් ම වැදගත් මහා පාලනය උපවාසයේ:

1 භක්තිය.

 (ඔහු ඒ පදය දෙවියන්

( ياأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ)البقرة: ﴿١٨٣﴾

පිටතට වහල් අහිමි ආශිර්වාද කර ඇති මුදල Ddh දන්නා නිසා විවාහ2 පානය ආහාරයට ගැනීම, දෙවියන් වහන්සේගේ තරම් කරුණාව සොයා.

3 ස්වයං ඉවසීම හා විඳදරාගැනීම පුරුදු.

4 පොහොසත් දුප්පත් හා දයාව අවශ්ය බව දන්නවා

සාතන් පටු ඇළ ලේ නහර පිරී ආහාර ගොඩක් පුළුල් නිසා, සහ Baklth stenosis, රුධිර දහරා නවීන යක්ෂයාගේ මාර්ග වේ (සාතන් ලේ ආදම්ගේ පුත්රයා වීම) ඒ 5

මේ මිනිසා ලේ දහරා හා අඩු තාප පමාණයක් සිහින් සඳහා නිරාහාරව Alabap නොහැකි එකකි.

6 අපද්රව්ය විශාල ප්රමාණයක් හා fluidism සමහර අය උපවාසයෙන් සෞඛ්ය ගැනීම සඳහා ආහාර වේලට.

7 බොහෝ දුරට පූර්ණ-කාලීන මත නමස්කාර fasters වේගයෙන් වර්ධනය වන නමස්කාර මානව නඩුව සොයා නමුත් ඔහු තවත් කාරණයක් dopey බව. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතක් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි ඔහුට අනුකම්පා)

උපවාසයේ පැනවීම •.

ප්රශ්නය / මේ ජාතිය සඳහා විශේෂයෙන් නිරාහාරව

උපවාසයේ යෙදී මේ ජාතිය විශේෂයෙන් නොවේ, නමුත් එය සියලු ජාතීන් ය.

ඔහු මෙසේ පවසයි :

:( ياأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ)البقرة ﴿١٨٣﴾

 (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේ ඔහු අනුකම්පා) අපේක්ෂිත කිරීමට පොත වලින් නිරාහාරව පොතේ විස්තර.

අංග තුන මත උපවාසයේ පැනවීම:

එය පහත සඳහන්

Ashura 1 / Mafrd පළමු වේගවත්, නබි නියෝග, සාමය ඔහුට සහ ඔහුගේ මිතුරන් වේගයෙන් Ashura ක වසල්ලම්.

2 / පසුව රාමසාන් සීමාවන් නොමැති වේගයෙන් බල

එම පදයෙහි :

:( فَمَن تَطَوَّعَ خَيْرًا فَهُوَ خَيْرٌ لَّهُ * وَأَن تَصُومُوا خَيْرٌ لَّكُمْ * إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ...)سورة البقرة:184

3 / හා පසුව උපවාසයේ කිරීමට පත් මත රාමසාන් උපවාසය පැනවීමට

:( شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ)سورة البقرة:185

මෙම තිදෙනාට අදියර.

මේ ප්රඥාව:

නිරාහාරය මේ වගේ ටික ටික ඇතුළත් ආත්මයන් නීති මත දුෂ්කර ය: මත්පැන් තහනම අදියර පැමිණි (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතක් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි ඔහුට අනුකම්පා).

රාමසාන් නම් කිරීම:

ප්රශ්නය / කුමක්ද රාමසාන්, මෙම නම නම් හේතුව වන්නේ ඇයි?

එය ලේබලය ඒ කාලයේ දැඩි උණුසුම් හා අරාබිවරුන් බවට ඔහුගේ කබලෙන් ලිපට දී වූ අතර දිගින් දිගටම එල්ල වූ බව පැවසේ.

එය: එය Kalramada ශීත කිරීමේ දුම් පව් දහනය.

එය: විද්යාව නිසා සිංහයා නිසා වෘකයා සහ සිංහයා වෘකයෙකු ව්යුත්පන්න කිරීමට වශයෙන් ප්රකාශ කිරීමට කිසිවක් නැත.

රාමසාන් හොඳම මාස අපට කෙරෙහි අවධානය යොමු කරයි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිබඳ අපේක්ෂිත කිරීමට පොතක් සිට නිරාහාරයේ පොතේ පැහැදිලි) කුමක්ද

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق