الأربعاء، 5 أكتوبر 2016



සකාත් (ස්වේච්ඡා පුණ්ය) 

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

ප්රශ්නය / කුමක්ද පුණ්ය ස්වේච්ඡා මගින් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?

අනිවාර්ය නොවේ, නමුත් ස්වේච්ඡාවෙන් ප්රිය ඔවුන්ගේ අයිතීන් ස්වේච්ඡාවෙන් ඉදිරිපත් බව එනම් පුණ්ය. (Zaad පොත 'සකාත් 6/271 මත Mumti)

ප්රශ්නය / මොන සාක්ෂි Mustahabb ස්වේච්ඡා පුණ්ය වන්නේ ඇයි?

* කුරානයේ.

* දෙවියන් වහන්සේ) ​​පැවසීය

إِنَّ الْمُسْلِمِينَ وَالْمُسْلِمَاتِ وَالْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ)( سورة الأحزاب أيه:35)

* ඔහු මෙසේ පවසයි

( مَثَلُ الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ) سورة البقرة:261

* සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ

:( يَمْحَقُ اللَّهُ الرِّبَا وَيُرْبِي الصَّدَقَاتِ ۗ)( سورة البقرة:276

* වසර:

ඇදහිය නොහැකි වන :( සම්මුඛ පරීක්ෂණ සාධාරණව Tamra හොඳ උපයා හෝ දෙවියන් වහන්සේ යහපත් දෙවියන් හැර වෙන කිසිම දෙයක් පිළිගන්න නම් එහි හිමිකරු විසින් මතු, ඔහුගේ දකුණු අත පිළිගන්න කන්දක් හා සමාන ලෙස එසේ විය ද, ඔබ Vloh එක් කරයි) බුහාරි / දොර පුණ්ය විසින් දන්වා ටායිප් 3/278 උපයා 'සකාත් විවෘත, සහ මුස්ලිම් 2/702)

* සම්මුඛ පරීක්ෂණ (ඔහුගේ පුණ්ය යටතේ සෑම මිනිසෙකු පවා ජනතාව වෙන්) (අහමඩ් 4/147, පාලකයා 1/416 විසින් කළ විස්තරය, හා මුස්ලිම් යන කොන්දේසි මත පාලක වර්ග.)

* නූතන (යහපත්කම දොරටු ඔබට පෙන්වා නැහැ? ජල ගිනි දනිමු ලෙස නිරාහාරව සිටීම, සකාත් පාපය දනිමු, සහ මධ්යම රාත්රියේදී මිනිසාගේ යාච්ඤා) (මුස්නද් 5/531 දී අහමඩ් හා අල්-තිර්මිදි විසින් කළ විස්තරය, 7/280 අල්-තිර්මිදි නිසි හසන් මහතා පැවසීය.) (Mumti Zaad පොත 'සකාත් 6/273 මත )

· පුණ්ය කොටස්.

1 අනිවාර්ය පුණ්ය

/ දානය, පුණ්යාධාර Fitr වගේ.

2 ස්වේච්ඡා පුණ්ය

මෙන් / එය මුදල් බවට පත් කිරීමට වඩා කුමක්ද මානව සමීප දෙවියන් වහන්සේ වන අතර විය යුතුය. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

· ස්වේච්ඡා පුණ්ය ප්රතිලාභ.

 වහලුන් පිළිබඳ දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව ස්වේච්ඡාවෙන් පුණ්ය හදීසයේ සඳහන් පරිදි ආඥා පනත Audia අසම්පූර්ණ, සහ අතිරික්ත සේවකයන් ඉවත් කිරීම, පඥප්ති පරිපූර්ණත්වයට ඉඩ තියෙන නිසයි.

පාරාදීසය 1 පුණ්ය කොටස.

2 පුණ්යාධාර හා ව්යාපාර හොඳම ඔප්පු ඔවුන් හා අනුප්රාප්තිකයන් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ වර්ධනය වේ.

3 පුණ්ය පාරාදීසයේ පැරඩයිස් හා නීල් කාමර ඇතුල් කිරීමට එක් හේතුවක් වේ.

4 පුණ්ය හිමිකරු මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය ලෙස පවතී.

භය බියෙන් මහා දවසේ 5 පුණ්ය ආරක්ෂාව.

6 පුණ්ය සමිඳාණන් වහන්සේගේ උදහස දනිමු.

7 පුණ්ය හේතුව සතුට Motassadeq.

මිය ගිය අය සහ වඩාත් ප්රයෝජනවත් සඳහා වන යහපත් මඟ පෙන්වන්නන් සඳහා 8 පුණ්ය ඔහුගේ වේ.

9 ඒ සඳහා පුණ්යාධාර හා අනුග්රාහකත්වය පිරිසිදු හා යහපත් ක්රියා ගුණ කළ යුතුය.

10 පව් කමාව සකාත් අයහපත් ක්රියා හා පාප ක්රමක්ෂය පිරිසත්.

හොඳ අවසානයේදී අසරණ සරණ මිෂනාරිවරුන් 11.

එල් Motassadeq පුද්ගලයින් 12 තේරීම සහ එහි සහභාගි වූ සියලු දෙනාටම පුණ්ය විපාකය ලබයි.

13 උන් වහන්සේගේ පුණ්ය හොඳ වැටුප් හා මහා ස්තුති පොරොන්දු වුණා.

Motassadeq දෙවියන් ආදරණීය සේවකයන් සඳහා දැහැමි පුණ්ය හේතුව ගුණාංග Spenders 14.

ඇමතුම සහ ප්රතිචාර 15 පුණ්ය හේතුව Courba අනාවරණය වී ඇත.

ත්යාගශීලී ලකුණු 16 පුණ්ය මොන්ටිනිග්රෝ සහ ත්යාගශීලී සහ ත්යාගශීලී ලකුණු ලකුණක්.

17 වැටුප් වසංගතය.

මුදල් දී, වයස, වැඩි 18 පුණ්ය වැඩිවීමක් සහ ජීවන හේතුව.

19 පුණ්ය වෛද්ය විද්යාව හා සුව කිරීමේ හැකියාව හා ප්රතිකාර ලබා ඇත.

20 පුණ්ය ස්ථාවර වැටුප් ඔවුන් (පොත සිට සතුටු දැනෙන්නේ හේතු පුණ්ය / යන පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් ටිකට් පතක) මෘගයන්, කුරුල්ලන් නම්.

වහලුන් පිළිබඳ දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව 21 ස්වේච්ඡා පුණ්ය හදීසයේ සඳහන් පරිදි ආඥා පනත Audia අසම්පූර්ණ, සහ අතිරික්ත සේවකයන් ඉවත් කිරීම, පඥප්ති පරිපූර්ණත්වයට ඉඩ තියෙන නිසයි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

3) වරක් හොඳම පුණ්ය බව.

ප්රශ්නය / මොන වතාවක් හොඳම පුණ්ය බව ය.?

A) වතාවක් පහත සඳහන් පරිදි වේ:

1 / රාමසාන්

:( නාමාවලිය වන ගුණ 4/1803 දී හොඳම ජනතාව වන අතර,) රාමසාන් වඩාත් ත්යාගශීලී (එළිදරව් (6 ආරම්භ තුළ බුහාරි විසින් කළ විස්තරය) සහ මුස්ලිම්)

එම තර්කය 2 / වගේමයි.

මග පෙන්වන :( ඉබ්නු අබ්බාස්, නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසුවේ "හොඳ වැඩ කරන දින අල්ලාහ් ආදරණීය මේ දින වඩා ඇත යන්නයි දින දහයක් ඔව්හු කතා කොට, 'අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සහ අල්ලාහ් වෙනුවෙන් ජිහාඩ් ඔහු පැවසුවේ,?" ජිහාඩ් පවා බුහාරි 2/382 383 විවෘත විසින් දන්වා දෙවියන් උදෙසා, නමුත් මිනිසා කිසිවක් සමඟ ආපසු ආවේ නැහැ තමා හා තම ධනය යනවා) ()

) තැනක්.B

මක්කම ග්රෑන්ඩ් මුස්ලිම් පල්ලිය, සහ අනෙක් අයට වඩා සිවිල් වඩා හොඳ තුළ

C) නඩු:

ස්ථිර හදිසි අවශ්යතාව Vooqat වඩා හොඳ අවශ්යතාව ටයිම්ස්.

ශීත ඍතු ඔවුන් වැඩි කිරීමට කෑමට අවශ්ය නිසා, ගිම්හාන කාලය අවශ්ය වඩාත් දුප්පත් වන අතර, ඇඳුම් පැළඳුම් හා ඔවුන් ගිම්හානයේ දී අවශ්ය දේ වඩා රත්. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/274275 Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti)

· හදිසි:

සාගතයක් හෝ ඔහු දිය නැති නම් වැනි පිං වඩා හොඳ කොහෙද ශීත හෝ ගිම්හානයේ දී, මෙය ද යන්න, තවත් මිනිසුන් සඳහා කෙරෙන ඉල්ලීම් තැබීම, සිදු වේ.

ප්රශ්නය / නම් ගෞරවයක් ස්ථානය සහ ගෞරවය Faihma කොන්දේසි දීමනා විරුද්ධ?

පුණ්ය අවශ්ය ගෙවීමට ආරම්භ නිසා එය, වරප්රසාදය නඩුව ඉදිරිපත් කරයි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen 6/274275 Zaad පොත 'සකාත් මත Mumti)

4) පුණ්ය ගැටලු.

ප්රශ්නය / සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (මද්දහන් වේලාව පමණ හොඳ පුණ්ය ගායනා කරන ලදී) දහවල් පොහොසත් යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද? ද එය 'සකාත් ඇතුළත්?

* පිටුපස පොහොසත් විය කිරීම සඳහා:

මානව විදියක් දුප්පත් වුවත්, ඔහුගේ යැපෙන්නන් ප්රමාණවත් ස්වයංපෝෂිත හා වැඩි නම් ඇතුලු, නමුත් ඔහු අතිරික්ත බලය ඇති හා පොහොසත් දහවල් සිට මෙම ඇදහිය නොහැකි පුණ්ය ඔහුගේ යැපෙන්නන් ශක්තිමත් පොහොසත් දහවල් සඳහා විය.

· එය ඇත්තේම නැති නිසා, නමුත්, එය ගණපූරණය ළඟා නම්, හා ස්වේච්ඡා පුණ්ය පොහොසත් දහවල් සඳහා විය හැකි අතර විය හැකිය දහවල් සඳහා අත්යවශ්ය විය යුතුය නිසා 'සකාත් ඇතුළත් කරන්න.

· උදාහරණය:

මිනිසෙක් අද දහවල්, දුප්පතුන් සඳහා අත්යාවශ්ය වන හැමදාම ඔහුට ඇතුල් රියාල් පහක් සහ වියදම්, සහ රියල් දී ඇදහිය නොහැකි රියාල් හතරක් ඔහුගේ පවුලේ) Vsedkth. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

ප්රශ්නය / ද දහවල් වන පුණ්ය පුණ්ය අත්යවශ්ය හොඳ එකක් වන්නේ ඇයි?

(: වඩා හොඳ පුණ්ය ඔහු පැවසුවේ, "ගණන් කරන අරඹන්න හකීම් බෙන් තීරය නබි ඇසූ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්?) ඔබ මුදල් වැය නම් දේ නොව හොඳ පුණ්ය නිසා ජනතාව ඔහුගේ පවුලේ අවශ්යතා ස්වයංපෝෂිත හා අතුරුදහන් දේ විශ්වාස නම් මෙය හොඳම මේ සඳහා පහසුකම් සපයන්නේ නැත යනු ගණන් නබි (තුමාණන්) වචන පැන නැංගේ ඇත

උදාහරණයක් /

මම වැටුප් ඇතුළු අවශ්ය වූයේ මා සහ මගේ පවුලේ තබා Ptsedk Aoitni

අපි මෙසේ: මෙම ආඥා සැමවිටම නොවේ (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.).

ප්රශ්නය / ඔබ පදය ගැන කියන්නේ කුමක්ද :( සහ ඔවුන්ගේ කුසලතා නම් තමන් මත සිය බලපෑම)

ආධාරකරුවන් දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද ප්රශංසා ලෙස මෙම සේවය

පිළිතුර / බව පරාර්ථකාමය සෑම විටම මානව අවශ්යතාව හෙලිදරව් නැත බඩගිනි පවතින අතර අන් අය ලබා දෙන නමුත්, කුසගින්නේ හා පසුව ප්රමාණවත් තරම් බඩගිනි සොයා එවකට තරම් දකියි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත පැහැදිලි කරන්න.)

ප්රශ්නය / ඔබ කියන්නේ: අතර නබි, සාමය පිං මත ඔහු පිට විය යුතු අතර, අබු බක්ර් හා ඕමාර් කතාව තුළ ඕමාර් පවසයි ඉල්ලා සිටියේ දැන් කලින් අබු බක්ර් පවුලේ ඉතිරි වෙලා තියෙන දේවල් නම් අර්ධ තම මුදල් ඉල්ලා ආවේ අතර, ඔහු පැවසුවේ, මුහම්මද්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි ණය වාරිකය එවිට අබූ බක්ර් ඔහුගේ සියලු මුදල් සමග පැමිණි දේ පවුලේ ඉතිරි වූ බවයි: අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා.

උමාර් පැවසුවේ අබු බක්ර් මෙතෙක් පසු ඉදිරියට මේ ලැබෙන්නේ නැහැ වන්නේ කෙසේද?

විද්වතුන් සඳහන් කර ඇත:

ඒ මිනිසා තමා දන්නා සහ ඔහුගේ පවුලේ ඉවසීම ඉවසීම දන්නා බව ලබා, පුණ්යාධාර ඔහුගේ සියලු මුදල් ඇත.

ඔහු තම පවුලේ ඉවසීම දැන සිටියේ නැත නම් නොවේ, එය ඔහුගේ සියලු මුදල් පුණ්ය දෙන්නේ නැහැ, නමුත් ඔහු ප්රමාණාත්මක විය යුතුයි. (ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් 'සකාත් පොත පැහැදිලි).

ප්රශ්නය / කොහොමද ජාතීන් දෙක අතර සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (හොඳම පුණ්ය ධනය පිටුපස දේ මිල) සහ නවීන (වැන්දඹුවගේ කීඩෑ)?

ඡන්ද ගණන් කිරීමේ ඇතුළු හිමිකම්, පොහොසත් Vicu හොඳ පුණ්ය පිටුපස වගා දේ ආරම්භ (සකාත් පොත ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-Othaimeen අපේක්ෂිත කිරීමට පොතෙන් පැහැදිලි කරන්න.).

 

 

'සකාත් අවසන් මේ පොතේ අපි අපේ දැනුම ඇතුළු උපයෝගීතාවය වීමට හා වෙනුවෙන් අල් කුර්ආනය සඳහා හුදු එය කිරීමට දෙවියන් වහන්සේ ඉල්ලා සිටිනවා.

අපි අපේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය ළඟා විය

.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق