Aalghemralotsal අන්සාර්
භේද කිරීම හා ප්රථම පක්ෂපාතිත්වය හා දෙවන උස කඩුල්ලක් ආරාධනා කළා.
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
· සඳ
බෙදන්න.
ඔහු
(اقْتَرَبَتِ السَّاعَةُ وَانشَقَّ الْقَمَرُ وَإِن يَرَوْا آيَةً يُعْرِضُوا وَيَقُولُوا سِحْرٌ
مُّسْتَمِرٌّ)( سورة القمر (1-3)
මෙම ඔහුගේ
කාලයේදී සිදු වූ මුස්ලිම් ඒකමතිකව එකඟ වෙති ඔහු ඔවුන්ට ඒවා අතර කන්ද, හිරා
දුටු තෙක් සඳ උභය පෙන්නුම් පදය ඔහු රූප වඳින්නෝ ඇසූ විට, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්. (Sahih බුහාරි
(Fath 7 / 182..osahih මුස්ලිම්
4/2158)
** අනස්
බින් මාලික් පවසයි: -
ඔහු
මක්කම ජනතාව නබි ඉල්ලා, සාමය
ඔහු පිට ලකුණක්, හඳ විය මක්කම
බිඳී දෙවරක්
(اقْتَرَبَتِ السَّاعَةُ وَانشَقَّ الْقَمَرُ )
(භේදය චන්ද්රයාගේ ආසන්නයටම පැමිණ), බිඳී, මක්කම
සඳ දෙවරක් භේදය චන්ද්රයාගේ ආසන්නයටම පැමිණ තිබේ ()
* ඒ
වගේම මම මක්කම සඳ Companion අබ්දුල්ලාහ්
බින් මසූඩ් සිද්ධිය පැලෙන බලා ඇත. (නිවැරදි ඉබ්නු මසූඩ් කෙටියෙන් සම්භවය (Fath අල්-බාරි)
මුස්නද් අහමද්, 4/63 ආරෝපණය නිවැරදිව)
ඒ නිසා ඔවුන්
සඳ මන්ත්ර ගුරුකම් කිරීමේ පැලෙන සඳහා හේතුවක් ලෙස ලබා දුන්නා දුටු.
ජයග්රහණය
ලබා ගැනීමට ගෝත්ර රවුම්.
අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් කතා කළේ නැහැ, සාමය
මක්කම ගෝත්ර අවස්ථාවේදී විශේෂයෙන්ම වන්දනා සමය, ජනතාව
හමුවීමට හා ඔවුන් දැනුම් කතා අවස්ථාවක් නැතුව පාලුයි වසල්ලම් ..
එය ද විදහාපාන
අගනා රූපකයකි ජනතාව විසින් ආමන්ත්රණය ( "ජනයෙනි, කියන්න:
කිසිම දෙවියෙකු නොව අල්ලාහ් සහ සමෘද්ධිමත් නැත.")
ජනතාව Yazdhmon එය
වුවද, ඔවුන් ඔහු
නිහඬව නොකරන නමුත් නැවත නැවතත් ඔවුන්ගේ ඇමතුමක් කිසිම දෙයක් කියන්න එපා, සහ
අබු දැල්ල කෑ ගසමින්: - ඒක Sabi බොරු
කාරයෙක්, දෙවිවරුන්
කරමු LAT හා උශ්ශා
කැමති වෙන්නේ. (මුස්නද් අහ්මද්, 3 / 322-232 හසාන්
ආරෝපණය, සහ ඉබ්නු
කසීර් 2/196 මේ ගැන මෙසේ
චරිතාපදානය, සහ ය; - මුස්ලිම්
තත්වය හොඳින් මේ පදනම් සහ ඔහු ලබා ගැනීමට නොහැකි වූ).
· සන්නිවේදන
හා අන්සාර් ආරාධනා කළා.
ලිට්ල් ජාබිර්
ඉබ්නු අබ්දුල්ලාහ් අන්සාරි: -? (අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් මක්කම අර්ථයෙන් තම නිවාස හා Bekaz Mjnh කන්න
ජනතාව විසින් අනුගමනය වසර දහයක් ඔහු පවසයි විය නැවතී - සිට Aaoana සිට
Inasrni මගේ දෙවියන්
පවා පාරාදීසයක් පිළිබඳ පණිවුඩය දැනුම් දී ඇත ........ බව; - ඒ
නිසා අපි Yathrib Vaoenah ඔහු
දෙවියන් වහන්සේගේ කැඳවා ඔහු විශ්වාස, ඔහු
Viamn මිනිසා, අපට
පිටතට ඇවිත් අපි කුරානයේ කියවීමට, ඔහුගේ
පවුලේ Veselmon Bisalamh කිරීමට, කිසිදු
Rahat මුස්ලිම්
ඉස්ලාම් පෙන්වන්න අවස්ථාවකදී හැර අන්සාරිවරුන් භූමිකාව ඩාර් ඉතිරි කරන තෙක් හැරී හැකි)
(ඉබ්නු හිෂාම් 2/37 ක චරිතාපදානය
- 39 හොඳ ආරෝපණය).
* මුලින්ම
ඵලදායී සබඳතා අන්සාර් වන්දනාවක් සමයේ විලුඹ මොනා තුළ Khazraj සමන්විත
නියෝජිත කණ්ඩායමක් සමඟ ..
ඔහු අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් ඔවුන්ට මෙසේ කීවේය - ඔයා කවුද?
යුදෙව්වන්
පක්ෂපාතී ආරක්ෂක -: ඔවුන් Khazraj පිරිසක්
.. ඔහු මෙසේ ද? ඔවුන් 'ඔව්' ..
ඔහු මෙසේ
පැවසීය: - මම ඔයාට වාඩි කතා කිරීමට නොහැකි ද?
ඔවුන් මෙසේ
පැවසූහ: - ඔව් .. සහ ඔහු සමඟ හිඳ, සියලු
බලැති දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් තමන් වෙත කැඳවා, ඉස්ලාම්
ගැන ඔවුන්ට ප්රදර්ශනය කුරානයේ (නබි චරිතාපදානය නිවැරදි .. ඈ අක්රම් අල්-Omari 1 /
196-197.) පාරායනය
කළහ
· මෙම
අන්සාර් ඉස්ලාම් හේතු.
1. මූලධර්ම
කිරීමේ අවශ්යතාව මීට වසර දෙකකට පෙර විමෝචන repast විසින්
ඇති කරන ලද විදාරණ සහ වෛරය පසුව ඔවුන් බැඳ පමණක් මෙම රැස්වීම සිට, සමහර
විට මෙම මණ්ඩල ඉස්ලාම් කිරීමට දෙවියන් හේතුව ..
2. ඉස්ලාම්
ආගම මෙන්ම ඇතුළු කිරීමට ඔවුන්ගේ ඉහල නායකත්වය සඳහා විමෝචන පදම් පොර වැදීම හා ඉහත ඝාතනය
3. තවද
ආධාරකරුවන් පොත ජනතාව වන අතර, එවිට
ඔවුන් කවුරුන්ද එළිදරව්වීම හා අනාවැකිය හා උත්ථානය හා ස්වර්ගයට හා නිරය ප්රශ්න දන්නේ
Igeoron යුදෙව්වන්, ඔවුන්ගේ
සිත් අනෙක් අයට වඩා වැඩි ඉස්ලාම් තේරුම් ගැනීමට steeled ලදී
බවට කිසිදු සැකයක් නැත.
(ඉබ්නු
Ishaq (Fath අල්-බාරි
1/66, සහ Sahih මුස්ලිම්
3/1333 අයිතිය සන්දර්භය
බුහාරි සමීප අනෙක් සම්මුඛ පරීක්ෂණ බින් නිහඬ නමස්කාරය සඳහා ඉබ්නු හිෂාම් 2 / 41-45 ජීව
දත්ත, ආරෝපණය නිවැරදිව))
විනිර්මුක්තිය
පළමු උස කඩුල්ලක්.
එය නියෝජිත
පිරිස Khazraj ඔහු දොළොස්
මිනිසුන්, Khazraj දස
හා ous දෙකක් සහභාගි
එහිදී හමුවීමට ඉදිරි වසර තුළ පක්ෂපාතිත්වය පළමු උස කඩුල්ලක් වූ පොරොන්දුව විය.
බින් නිහඬ
නමස්කාරය මෙසේ මම පළමු උස කඩුල්ලක් සහභාගි වූ එකක් වූ අතර අපි දොළොස් දෙනෙක්
අල්ලාහ්ගේ
Fbayana දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් කාන්තාවන් පක්ෂපාතිත්වය විය - අපි යුද්ධය කියනු ලැබේ පෙර දෙවියන් වහන්සේ
යමක් සම්බන්ධ නොවන බව, සොරකම්
කරන්නේ නැහැ හෝ Nzina වත්, අපේ
දරුවන් මරා දන්නා අපේ අත් හා අපගේ කකුල් Nftre හා
Nasah දිවුරුම
එන්න එපා, ඔබ ඔබේ පාරාදීසයක්
ඇති අතර, යමක් Vomrkm සියලු
බලැති දෙවියන් වහන්සේ කැමති බව Gsheetm නම්, ඔහු
වධ අවශ්ය නම් කමා කරනු. (ඉබ්නු හිෂාම් 1/438 බයෝග්රෆි).
Aqaba ක
· දෙවන ප්රතිඥාව.
දින වැඩි
තීව්ර කරන ලද නගරයේ ඉස්ලාම් ව්යාප්ත වී ඇති අතර මුස්ලිම් සංක්රමණිකයන් හා සෙසු ආධාරකරුවන්
කිහිපදෙනකුගෙන්, සහ අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් ලෙස වාසය කර තිබේ, සාමය
මක්කම ඔහු පිට විය යුතු අතර අපට කුරෙයිෂ් සහ නරක අදහස් සොයා, ලෙස, වන්දනා
සමය Fbaaawa දී නියෝජිත
පිරිස ආගම ප්රබල දේවවාදයක් දෙවන බාධකය අලෙවි එසේ මත මිනිසුන් මිනිසුන් හැත්තෑ සංඛ්යාව
වූ අතර, අන්සාර්
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හිතවත්ය දිවුරා පොරොන්දු, සාමය
බින් නිහඬ නමස්කාර පක්ෂපාතිත්වය යුද්ධයට කියන නිසා කීකරුකම හා ජයග්රහනය හා යුද්ධය මත
වසල්ලම්. (ඉබ්නු හිෂාම් බයෝග්රෆි 2 / 63.omsnd ඉමාම්
අහ්මද් 5/316 අන් අයට
නිවැරදිව ආරෝපණය)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق