සිදුවීම
මල්.
Taif වේදනාකාරී
ගමන පසු, මල් අනතුර
අත්සන් නබි සැනසිල්ල විය, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් සිද්ධිය වසර නගරය වෙත ගමන් කිරීමට පෙර විය - බයිහකි පවසයි.
* මෙම බුහාරි, අබු
තාලිබ් මරණයෙන් පසු Isra පවසයි.
(Fath අල්-බාරි
7/196)
* කුරානයේ
මෙම සිද්ධිය ස්ථාවර පෙළ පවසයි:
(سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ
إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا
إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ)( سورة الاسراء (10)
* ඒ
වගේම ප්රශංසා, නමුත් මහා
පද මාරාවේශයෙන් සිදුකරන වනු ඇත ..
* මෙම
ජිබ්රිල් සාමය සැබෑ කතා පටු වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් සම්මත, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් හා Zamzam ජලය
සෝදා ඔහු පිට විය යුතු අතර, පපුවේ
ප්රඥාව හා ඇදහිල්ල හිස් (දැනටමත් සඳහන්)
* වෙනත්
නවකතා පූජනීය මුස්ලිම් පල්ලිය විය ඔහුගේ Sahih ලැබී
ඇති නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, සහ
මහ පල්ලිය සිට විශේෂයෙන් Alahtim හෝ
ගල් අතර පපුව අවයමය ඔහුගේ සිතේ (Sahih මුස්ලිම්
1/150. බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
7/210)) සෝදා
* එය
තම නිවසට බව ඒකාබද්ධ, පසුව
කළ හැකි පූජා මුස්ලිම් පල්ලිය ජිබ්රිල් (ඉබ්නු Hajar (Fath අල්-බාරි
7/204) වෙතට ගෙන
* ඔහුගේ
පපුවේ අවයමය අවසන් කිරීමෙන් පසු සෝදා සහ ඔහුගේ මව, බුරාක්
යෙරුසලමට සිය පවුල. (සත්ව කොටළුවා තොරව සහ සුදු (Sahih බුහාරි
.. Fath 7 / 201-202) කොටළුවා
ඉහත
* වේගය
බුරාක් නමින් (Hafarha අවසාන
තොරතුරක් තබා)
* ඒ
වගේම දිවැසිවරුන් මත, හා
විස්තරය ඔවුන් සූදානම්. (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/523 අවසන්)
* එවිට
ඔහු, මාර හය ආදම්
සහ යුසුෆ් ශාස්ත්රඥයකු වූ අයිඩ්රිස්, යේසුස්
සහ ස්නාවක ජොහන් හා ආරොන්ගේ දිවැසිවරුන් මුහුණ අහසේ සෙසු රටවල් සමඟ හත්වන ස්වර්ගයට
යෑමට මෝසෙස් හා ආබ්රහම් ඔවුන් හට සාමය අත් වේවා.
ස්වර්ගයේ
ආදම් සහ යායා හා යෙසායා දෙවන, සහ
සිව්වන ශාස්ත්රඥයකු වූ අයිඩ්රිස්, සහ
හයවන දී මෝසෙස් (දකුණු පස) සහ ආබ්රහම් හත්වන orthoses නැවත
සෑම දිනකම, දේව දූතයන්
හැත්තෑ දහසක් ද යාච්ඤා හා Toava නමස්කාර
ඒකට මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය දක්වා, පසුව
නැවත නොවන බව ජනාවාස ගෙදරට ඔවුන් සියලු සැලෙසන පෑන් මට්ටම අහන්න දහවල් වන තෙක් තම නිලය
ඉක්මවා තිබිණ. (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/523 අවසන්).
* අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් (තුමාණන්) වක්තෘ කිරීමට ඔසවා හා කොළ Kaman අලි
නම්, Nbgaha Kqlal අතහැර
දැමීය. (මුස්නද් අහ්මද්, 3/128, නිවැරදිව
ආරෝපණය)
* විස්තර
පාරාදීසයේ Kawthar ගඟ හා පුස්
මුතු, මඩ Hfatyh domes
Ozfr අල්ලා () ඔහු සමිඳාණන් වහන්සේගේ
දැක ඇති බව ඔහු පිට සාමයක්, අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් ඉල්ලීමක් කර ඇත, ඔහු
පැවසීය: - (නූර් ඔහුව බලන්න) (Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
8/731)
* ඔහු
පාරාදීසය ගංගා සිට දුටු දේ, යම්
ගංගා හතර, පාරාදීසයේ
ටොන් සමග දෙකක්, දෙකක් හා
Azahran දෙකක් නයිල්
හා යුප්රටීස් හැඳින්විය. (Sahih මුස්ලිම්
1/161, Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
6/313)
* ඔහු
ඔහුට ගේබ්රියෙල් Maddena තම
දැක්ම විස්තර ඔහු පියාපත් හය සියයක් ඇති අතර පදය ඔහුට සඳහන් ..
..( وَلَقَدْ رَآهُ نَزْلَةً أُخْرَى عِند سِدْرَةِ الْمُنتَهَى عِندَهَا
جَنَّةُ الْمَأْوَى)(سورة النجم 5-10)
(Sahih බුහාරි
(Fath 7 / 201-202))
මෙම ජිබ්රිල්
සාමය දෙවැනි දර්ශනයට දෙවි ඔවුන් නිර්මාණය කරන ධාරිතාව වසල්ලම් වේ ..
පළමු වරට
පද
(عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوَى
ذُو مِرَّةٍ فَاسْتَوَى وَهُوَ بِالْأُفُقِ
الْأَعْلَى ثُمَّ دَنَا فَتَدَلَّى فَكَانَ قَابَ قَوْسَيْنِ أَوْ أَدْنَى فَأَوْحَى إِلَى عَبْدِهِ مَا أَوْحَى)((سورة النجم 5-10)
Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
8 / 610-600) වේ.
* එය
ද Balobtah, ජිබ්රිල්
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් පිළිබඳ මල් විය, සාම
පැතුම ඔහු සහ ඔහු අතර හුදෙක් කෙළවරේ ක් පමණ විය එසේ අහස හා පොළොව අතර Sada අස්ථි
habitus වසල්ලම්
- මෙය නිවැරදි අර්ථ නිරූපණය වේ.
* යාච්ඤාව
හා යාච්ඤා පනහක් නම් යාච්ඤා පහකට අඩු පැනවීය. (ඉබ්නු කසීර් පැවසීය: .. මුල සහ 1/523 අවසන්)
* පිත්තල ඔවුන්ගේ
නිය ඔවුන්ගේ මුහුණු සහ අල්මාරි සීරීමට නම් ජනතාව Igtabon කරන
වධ වේදනා Maraj දී කියත්
(Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
6 / 477. Sahih මුස්ලිම්
1/151)) ..
. Attah ජිබ්රිල්
වයින් භාජනයක් හා කිරි බඳුනක මී පැණි හා බඳුනක් විය, මම
කිරි ජිබ්රිල් පවසයි තෝරා: - (. ඇල්බනි 2/60 මාලාවක්
නිවැරදි හා දකුණු සංවාදවල මුස්නද් අහමද්, 3/224 එවිට
Sunan අබු ඩාවුඩ්
5/194, ආරෝපණය)
සහජ බුද්ධියක් වේ
සහ නෞකාවේ
Maraj පෙර යෙරුසලමේ
තෝරා ගෙන ඇති බව. (Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
7/201)
* පැවසූ
විට අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහු සහ ඔහුගේ සෙනඟ ද ඔහු සමඟ අත්සන් මල් අවංකභාවය ඇදහිලිවන්තයන්
හා බහුදේවවාදීන් බොරුවක් ඇතුළු ආශීර්වාද
(අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම්: අපි ගල් මා දුටු ", සහ
Quraysh Msoeri මගෙන්
අහන්න, ඇය යෙරුසලම
දේවල් ගැන මගෙන් ඇහුවා සනාථ වී නැත, Vkrepett තත්වය
කෝබට් මෙතෙක් දුටු දේ ඔහු පැවසුවේ, දෙවියන්
වහන්සේ Verwah මට ඔහු දෙස
මට දෙයක් ඉල්ලා ලෙස පෙනුණත්, Onbothm සිදු)
(Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
8/391, 1/145 හා
Saheeh මුස්ලිම්)
- Sahih බුහාරි
(Fath අල්-බාරි
8 / 391..osahih මුස්ලිම්
1 / 156-157))
* හරි
මත: - මෙම infidels අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් ඉල්ලා සිටි අය බව, සාමය
ඔහු පිට ඒ ගැන විය යුතු අතර, ඔහු
කතා කොට, (ඔවුන් කළ
එම ලකුණු ගැන තමන්ට දන්වන ටිකක් Valtbs, Fjely දෙවියන්
වහන්සේ මට යෙරුසලමේ පවා එය ඩාර් Aqil තොරව
ඔවුන් Onath එයා දිහා
බලන්න සිදු) පුත්රයා (ආරම්භයේ සහ අවසානයේ 1/524 බොහෝ)
මම පුදුම, ඔහුගේ
හිස මත අත කතුවරයා අතර ක්ලැපර් අතර බහු දේවවාදීන් සිත් ඇදගත්, නමුත්
ඔවුන් ශුද්ධ හවුස් මුස්ලිම් පල්ලිය පිළිබඳ තම විස්තරය වලංගු හඳුනා ගැනීමට බල කරන ලදි
(නිවැරදිව මුස්නද් අහමද් 1/309 ආරෝපණය.)
ඔවුන් උන්
වහන්සේ මල් පිළිබඳ පුවත පැවසූ විට සමහර මුස්ලිම්වරු හැඳ, සහ
අබු බක්ර් බව සැබෑ, අල්ලාහ්
අශිෂ්ටයන් මෙසේ විය හැක: -
Silsilah 1/552: ඔහු
.. එය එකඟ වී තිබේ එබැවින් අබු බක්ර් ලෙස හඳුන්වන අතර, එය
මිතුරා (ශූන්ය ලක්ෂ්ය පාලක 3 / 62. බලන්න
ඇල්බේනියානු පැවසූ අතර,
බව මල් මිථ්යාව, එම
චෝදනාව ප්රතිචාර දැක්වීමට.
ඔහුගේ විවරණය
(3/33) ඔහුගේ පුත්
බොහෝ දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව "එවිට විවිධ මිනිසුන්: Isra ශාරීරිකව
සාමය හා එය බලය, හෝ ඔහුගේ
බලය පමණක් වීද පවුලේ ශාරීරික හා ආත්මය අවධානයෙන් සිහිනයක් නොවේ ලෙස දෙකක් අදහස්, විද්යාඥයන්
Valoktheron ඇත, වත්, දේව
දූතයා විය ප්රතික්ෂේප? අල්ලාහ්
ඔහුට ආශීර්වාද හා එම සිහින පෙර දැක, එවිට
මම ඔහුට පිබිදීමක් පසු, එය
සිහිනයක් දැක නැති නමුත්, එය
මේ ආයතය විසින් පෙන්නුම් කර ඇති පරිදි, දීප්තිමත්
වැක්ස් මෙන් සත්ය විය සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වූ නිසා දුටු:
( سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ
إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ ) الاسراء/ 1،
ඉබ්නු
අබ්බාස් මෙසේ එය ඇගේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පෙන්වන්න, සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් පවුලේ රෑ ඇසේ දර්ශනය වන අතර, ගස
ගසක් Zaqqum, බුහාරි
[2888] වන ශාප
ඔහු මෙසේ
පවසයි
( مَا زَاغَ الْبَصَرُ وَمَا
طَغَى ) النجم/17
, සහ ස්වයං-නොවන
යන්ත්ර ආත්මය ඉදිරියෙහි. එය ද 'බුරාක්, දිලිසෙන
ග්ලොස් සහිත සුදු සත්ව ගෙන යාම, නමුත්
ඔවුන් බෝට්ටු සවාරියක් ඒ සඳහා ව්යාපාරය අවශ්ය නැති නිසා මෙම ආත්මය ශරීරය, නො
වන අතර, දෙවියන්
වහන්සේ වඩාත් හොඳින් දන්නා "අවසන්
දෙවියන්
වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق