ආගමන Alsnhaxh වඩාත්ම වැදගත්
සිද්ධීන්:
ප්රශංසා අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය දෙවියන් ඔහුගේ දූතයාණන් මත හා එක් එක් පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය.
1. සමුගැනීෙම්: -
කතෘගේ තර්කය හා ඉස්ලාම්, සමුගැනීෙම් සාදය පිළිබඳ තර්කය බව සඳහන් වන අතර, දස වන වසරේ විය, පසුව හජ් ඉටු කර නැත දෙවියන් ඔහුට ආශීර්වාද ඔහු නගරයට වන්දනා එකම තර්කය වන අතර, ඔහු තුන් වයස අවුරුදු පෙර 'Umrah කළේ කියලා.
• කතෘගේ තර්කය නමින් නම්: -
දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද හා වන්දනාවක් දෙවියන් වහන්සේගේ මිනිසුන් කරා වචනයෙන් හා ක්රියාවෙන් ආරම්භ කර, ඉස්ලාම් සහ නීති කුළුණු ඔහු හැර වෙන කිසිම දෙයක් කර සිටියේ නැහැ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්. (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/969 අවසානයෙන්)
ප්රශංසා අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය දෙවියන් ඔහුගේ දූතයාණන් මත හා එක් එක් පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය.
1. සමුගැනීෙම්: -
කතෘගේ තර්කය හා ඉස්ලාම්, සමුගැනීෙම් සාදය පිළිබඳ තර්කය බව සඳහන් වන අතර, දස වන වසරේ විය, පසුව හජ් ඉටු කර නැත දෙවියන් ඔහුට ආශීර්වාද ඔහු නගරයට වන්දනා එකම තර්කය වන අතර, ඔහු තුන් වයස අවුරුදු පෙර 'Umrah කළේ කියලා.
• කතෘගේ තර්කය නමින් නම්: -
දෙවියන් වහන්සේ ඔහුට ආශීර්වාද හා වන්දනාවක් දෙවියන් වහන්සේගේ මිනිසුන් කරා වචනයෙන් හා ක්රියාවෙන් ආරම්භ කර, ඉස්ලාම් සහ නීති කුළුණු ඔහු හැර වෙන කිසිම දෙයක් කර සිටියේ නැහැ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්. (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/969 අවසානයෙන්)
ඔහු ඔවුන්ට හජ් හා Odha නීතිය පෙන්වා දෙවියන් Arafah
((الْيَوْمَ
أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ
الْإِسْلامَ دِينًا) المائدة:3
සිටගෙන, පදය පහළ පැහැදිලි කලේ. (Sahih
බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/108) වන විට
ඔහු සමඟ කන්නයේ මුස්ලිම් ජාතිකයන් විශාල පිරිසක් දුටු හා අල් දින මැද අර්ෆත් ඔහුගේ සමුගැනීමේ කතාවට සවන් ඇත සඳහන්: -. (මෙම, ඔබ ඔබේ ධනය පුරුෂමූලික අවශ්යතා දවසේ ශුද්ධවන්තකම වගේ, මේ ඔයාගේ මාසය තුළ ඔබගේ රට තුළ) (Sahih මුස්ලිම් 4 කෝණ / 38-43)
(ඔබ මට පසුව ආපසු නොයන්න, ඔබ infidels සමහර සමහර ගෙල පන්නයි) (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි
ඔහු සමඟ කන්නයේ මුස්ලිම් ජාතිකයන් විශාල පිරිසක් දුටු හා අල් දින මැද අර්ෆත් ඔහුගේ සමුගැනීමේ කතාවට සවන් ඇත සඳහන්: -. (මෙම, ඔබ ඔබේ ධනය පුරුෂමූලික අවශ්යතා දවසේ ශුද්ධවන්තකම වගේ, මේ ඔයාගේ මාසය තුළ ඔබගේ රට තුළ) (Sahih මුස්ලිම් 4 කෝණ / 38-43)
(ඔබ මට පසුව ආපසු නොයන්න, ඔබ infidels සමහර සමහර ගෙල පන්නයි) (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි
8/107)
* කාසිය ලබා දී ඇති අනෙකුත් කතා,
එක් කරයි රන්
2.
ඔසාමා බින් සයිද් බින්
හරිත හමුදා සැකසුම්: -
නබි අගුළු දැමීම, සාමය සමුගැනීමේ වන්දනා සිට සලාම් සහ ආගමන දස වසර Dhu අල්-Hijjah හා මුහාරම්හි හා Safar ඉතිරි ගොස්
කපුරු, හමුදාව සන්නද්ධ ආරම්භ ඔසාමා බින් සයිද් විසින් නියෝග සහ ඒඑල් සහ පලස්තීනය යන්න ඔහුට නියෝග, නමුත් උද්ඝෝෂනය හේතුවෙන් නබි ප්රමාද විය, සාමය ඔහු පිට යන්තම් දින දෙකක් ආරම්භ පසු සකස් රෝගය. (නබි නිවැරදි ඈ චරිතාපදාන. අක්රම් අල්-Omari 2/522)
නබි අගුළු දැමීම, සාමය සමුගැනීමේ වන්දනා සිට සලාම් සහ ආගමන දස වසර Dhu අල්-Hijjah හා මුහාරම්හි හා Safar ඉතිරි ගොස්
කපුරු, හමුදාව සන්නද්ධ ආරම්භ ඔසාමා බින් සයිද් විසින් නියෝග සහ ඒඑල් සහ පලස්තීනය යන්න ඔහුට නියෝග, නමුත් උද්ඝෝෂනය හේතුවෙන් නබි ප්රමාද විය, සාමය ඔහු පිට යන්තම් දින දෙකක් ආරම්භ පසු සකස් රෝගය. (නබි නිවැරදි ඈ චරිතාපදාන. අක්රම් අල්-Omari 2/522)
වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ 3, මරණය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: -
රෝග නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මාස තුනක් පමණ සමුගැනීමේ සිට නැවත පැමිණීමෙන් පසු නැවත නාද වන වේදනාව වූ අතර, එය ඔහුගේ රෝගී දින දහයක් ගෙන
පැමිණිල්ල එය උච්චාරණය නොව දෙවියන් වහන්සේගේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/131) මත වස බලපෑමක් ගිල වුවත්, වස බැටළුවන් කෑල්ලක් කන පසු, රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විවෘත කර හත්වන වසරේ සිට ආරම්භ කරන බව සැබෑවක්
, අයිෂා ගෙදර ලෙඩ කිරීමට ඔහුගේ භාර්යාවන් ඉල්ලීම අල්ලාහ් ඔවුන් සමඟ සතුටු විය හැක. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/141)
ඔහු ඒ ආශීර්වාදය මත අත පිස දමමින් එය Almaoztin කියවන ලදී. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/131)
ෆාතිමා දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද ඉල්ලා ඇත Fassarha දෙයක් හඬා, ඇගේ Fassarha දෙයක් මම හිනා ආරාධනා, මම ඔහුගේ මරණයෙන් පසු කිව්වා, ඔහු හඬමින් මිය යන බව ඇයට පැවසුවේ, ඔහු එක්වන පළමු පවුලේ හිනා ලෙස ඔහුගේ පවුලේ ඇයට කිව්වා. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 1/208)
මෙම රෝග හා Othaglh පවසයි ජනතාව සමග යාච්ඤා කිරීමට යාමෙන් එය වැළැක්වීමට: - (ජනතාවට නායකත්වය දෙන අබු බක්ර් කියන්න), අබු බක්ර් ඔවුන් වෙනුවෙන් යාච්ඤා කිරීමට ගියා. (බොහෝ 5/232 ඉබ්නු ආරම්භය සහ අවසානය)
හා නබිතුමාට ඉතිරි, Etco අබ්බාස් මත ජනයා හා ඔවුන්ගේ දේශන සමඟ යාච්ඤා කළා වරක් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු සිය කතාවේ දී අබු බකර් දී, ප්රශංසා කර තිබේ අල්ලාහ් සහ සතුරෝද සතුටු විය හැකි අතර, මේ ලෝකයේ සහ පරලොව යන තෝරා ගැනීම දෙන අතර, පසු ජීවිතය තෝරා තම දෙවි වූ බව පෙන්වා දුන්නේය. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/141)
රෝග නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මාස තුනක් පමණ සමුගැනීමේ සිට නැවත පැමිණීමෙන් පසු නැවත නාද වන වේදනාව වූ අතර, එය ඔහුගේ රෝගී දින දහයක් ගෙන
පැමිණිල්ල එය උච්චාරණය නොව දෙවියන් වහන්සේගේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/131) මත වස බලපෑමක් ගිල වුවත්, වස බැටළුවන් කෑල්ලක් කන පසු, රත්නපුර ත්රිකුණාමලය විවෘත කර හත්වන වසරේ සිට ආරම්භ කරන බව සැබෑවක්
, අයිෂා ගෙදර ලෙඩ කිරීමට ඔහුගේ භාර්යාවන් ඉල්ලීම අල්ලාහ් ඔවුන් සමඟ සතුටු විය හැක. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/141)
ඔහු ඒ ආශීර්වාදය මත අත පිස දමමින් එය Almaoztin කියවන ලදී. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/131)
ෆාතිමා දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද ඉල්ලා ඇත Fassarha දෙයක් හඬා, ඇගේ Fassarha දෙයක් මම හිනා ආරාධනා, මම ඔහුගේ මරණයෙන් පසු කිව්වා, ඔහු හඬමින් මිය යන බව ඇයට පැවසුවේ, ඔහු එක්වන පළමු පවුලේ හිනා ලෙස ඔහුගේ පවුලේ ඇයට කිව්වා. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 1/208)
මෙම රෝග හා Othaglh පවසයි ජනතාව සමග යාච්ඤා කිරීමට යාමෙන් එය වැළැක්වීමට: - (ජනතාවට නායකත්වය දෙන අබු බක්ර් කියන්න), අබු බක්ර් ඔවුන් වෙනුවෙන් යාච්ඤා කිරීමට ගියා. (බොහෝ 5/232 ඉබ්නු ආරම්භය සහ අවසානය)
හා නබිතුමාට ඉතිරි, Etco අබ්බාස් මත ජනයා හා ඔවුන්ගේ දේශන සමඟ යාච්ඤා කළා වරක් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු සිය කතාවේ දී අබු බකර් දී, ප්රශංසා කර තිබේ අල්ලාහ් සහ සතුරෝද සතුටු විය හැකි අතර, මේ ලෝකයේ සහ පරලොව යන තෝරා ගැනීම දෙන අතර, පසු ජීවිතය තෝරා තම දෙවි වූ බව පෙන්වා දුන්නේය. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/141)
මරණයේ දවස, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: -
ඔහු තම මරණය Starr අයිෂා වැසිකිලියට උදාවත් යාච්ඤා දවසේ දී හෙළි කෘතීන්හි කියන්න බැයිද නම් හිනා ඒ නිසා යාච්ඤාව යන නිලයන් සිටින මුස්ලිම් දෙස බැලූ සේක-.
ඔවුන් මුස්ලිම් Evttnoa ප්රීතියත් ඔහුගේ පිටවීමේ අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද සහ අබු බක්ර් ප්රමාද විය හැක ඔහු වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් යාච්ඤා කිරීමට එළියට ගන්න කැමති බව සිතා සිටින අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බව ය
අපොස්තුළු යාච්ඤා සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා තම අතින් ඔවුන් වෙත ආශීර්වාද හා සාමය සිහිපත් පසුව කාමරයට ඇතුළු හා ජැකට් බුරුල්
හා ෆාතිමා පවසයි ඇතුළු: - තම පියා වන මෙම වැඩි වේ. දිනකට පසුව ඔබේ පියා නොවේ ගේ වේදනාව - ඔහු ඇයට පවසයි. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/149)
ඔහු තම මරණය Starr අයිෂා වැසිකිලියට උදාවත් යාච්ඤා දවසේ දී හෙළි කෘතීන්හි කියන්න බැයිද නම් හිනා ඒ නිසා යාච්ඤාව යන නිලයන් සිටින මුස්ලිම් දෙස බැලූ සේක-.
ඔවුන් මුස්ලිම් Evttnoa ප්රීතියත් ඔහුගේ පිටවීමේ අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද සහ අබු බක්ර් ප්රමාද විය හැක ඔහු වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් යාච්ඤා කිරීමට එළියට ගන්න කැමති බව සිතා සිටින අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බව ය
අපොස්තුළු යාච්ඤා සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා තම අතින් ඔවුන් වෙත ආශීර්වාද හා සාමය සිහිපත් පසුව කාමරයට ඇතුළු හා ජැකට් බුරුල්
හා ෆාතිමා පවසයි ඇතුළු: - තම පියා වන මෙම වැඩි වේ. දිනකට පසුව ඔබේ පියා නොවේ ගේ වේදනාව - ඔහු ඇයට පවසයි. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/149)
මරණය ඉදිරියේ siwaak කූරු රැස් නිකුත් අයිෂා මත පදනම් විය මුහම්මද් තුමා විසින් සකස් ඇගේ සහෝදරයා අබ්දුල් රහමන් Vqdmth හා Fastn සිට ගන්නා ලද අවස්ථාවේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්.
(Sahih බුහාරි Fath අල්-බාරි 8/149)
(මෙම මරණ මංචකයේදී අල්ලාහ් නමුත් දෙවියෙක්ද නැත) -: ඔහු තම මුහුණ දමනවා මෙහෙම කියනවා ජල බඳුනක් අත ඇතුල් කරන ලදී. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/144)
Hoarseness සහ ඔහු රැගෙන, ඔහු පවසයි: - (ඔවුන්ට ආශීර්වාද කළ අය සමඟ) (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/136).
ඔහු මෙසේ පවසයි: - දෙවියනි, ඉහළ නිලයන් දී, තෝරා ගැනීම දෙන බව අයිෂා දැන සිටි අතර, ඔහු උසස් නිලයන් තෝරා ගත්තේය. (බොහෝ 5/232 ඉබ්නු ආරම්භය සහ අවසානය)
මත්ස්ය අස්වැන්න අල්ලාහ් ඉදිරිපිට උදේ තීව්ර අතර තවමත් හිරු අයිෂා ඇති උකුල දී ඔහු සහ ඔහුගේ හිස ආශීර්වාද හැක.
(මෙම මරණ මංචකයේදී අල්ලාහ් නමුත් දෙවියෙක්ද නැත) -: ඔහු තම මුහුණ දමනවා මෙහෙම කියනවා ජල බඳුනක් අත ඇතුල් කරන ලදී. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/144)
Hoarseness සහ ඔහු රැගෙන, ඔහු පවසයි: - (ඔවුන්ට ආශීර්වාද කළ අය සමඟ) (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/136).
ඔහු මෙසේ පවසයි: - දෙවියනි, ඉහළ නිලයන් දී, තෝරා ගැනීම දෙන බව අයිෂා දැන සිටි අතර, ඔහු උසස් නිලයන් තෝරා ගත්තේය. (බොහෝ 5/232 ඉබ්නු ආරම්භය සහ අවසානය)
මත්ස්ය අස්වැන්න අල්ලාහ් ඉදිරිපිට උදේ තීව්ර අතර තවමත් හිරු අයිෂා ඇති උකුල දී ඔහු සහ ඔහුගේ හිස ආශීර්වාද හැක.
* පළමු
වසන්ත දොළොස් වෙනි සදුදා, මරණය.
අබු බක්ර් ස්ථාවරත්වය අල්ලාහ් ඔහු සමඟ
සතුටු විය හැක: -
ඒ වගේම, අබු බක්ර් ඇතුළු අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක ඔහුට ACP පසුව වූ අතර ඔහු සිඹ ප්රතික්ෂේපකරන අතර සිටින ජනතාව වෙත ගොස් එය බිහිසුනුකම විසින් සහතික නබි හමුවේ අනාවරණය, සාමය එය අඳින පළඳින ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔහු ඕමාර් අල්ලාහ් ජනතාව සමග සතුටු විය හැක දුටු වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ මරණය ප්රතික්ෂේප කතා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තාත්තේ ජනතාව රැස් කරනු බේකර් සඳහන් කරයි: - ඒ ඔයා පසු, නමස්කාරය මුහම්මද් මුහම්මද් මිය ගිය අතර, ඔබ දෙවියන් වහන්සේ නමස්කාර කරන අයට ඇති, දෙවියන් වහන්සේ ජීවමාන හා මැරෙන්නේ නැහැ
ඒ වගේම, අබු බක්ර් ඇතුළු අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක ඔහුට ACP පසුව වූ අතර ඔහු සිඹ ප්රතික්ෂේපකරන අතර සිටින ජනතාව වෙත ගොස් එය බිහිසුනුකම විසින් සහතික නබි හමුවේ අනාවරණය, සාමය එය අඳින පළඳින ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔහු ඕමාර් අල්ලාහ් ජනතාව සමග සතුටු විය හැක දුටු වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ මරණය ප්රතික්ෂේප කතා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් තාත්තේ ජනතාව රැස් කරනු බේකර් සඳහන් කරයි: - ඒ ඔයා පසු, නමස්කාරය මුහම්මද් මුහම්මද් මිය ගිය අතර, ඔබ දෙවියන් වහන්සේ නමස්කාර කරන අයට ඇති, දෙවියන් වහන්සේ ජීවමාන හා මැරෙන්නේ නැහැ
සියලු බලැති පවසයි:
(وَمَا
مُحَمَّدٌ إِلا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ
قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَى عَقِبَيْهِ
فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ)ال عمران:144
වාසය ජනතාව ඔවුන් පදය දැන සිටියේ නැත නම් ඔහුගේ පාද නොදරන බිම ඕමාර් පෙනී අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, නමුත් ඒ මොහොතේ. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/145))
වාසය ජනතාව ඔවුන් පදය දැන සිටියේ නැත නම් ඔහුගේ පාද නොදරන බිම ඕමාර් පෙනී අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, නමුත් ඒ මොහොතේ. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/145))
ඔහු
ෆාතිමා දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආශීර්වාද
කළේය: -
පියා දෙවියන් ඔහුව කැඳවා පිළිතුරු දෙමින් ....
තාත්තේ ... පාරාදීසය ඔහු රැෙඳන
පියා .. Nnaah ජිබ්රිල් කිරීම. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/149)
මම ජිහාඩ් කිරීමට දෙවි සතු අයිතිය දෙවි පණිවිඩය බව සාක්ෂි දැරීමට, සහ ලේකම් නායකත්වය ජාතිය උපදෙස්, සහ ජිහාඩ්, මැයි ඔහුට හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත දෙවි ..
අපි එය උන් වහන්සේ ඉල්ලා තම පොතේ බැතිමතුන්ගේ සහ ඔහුගේ දූතයාණන් වන සුන්නහ්ව අතර අපට කිරීමට, සාමය හටගැනීමට හා ඇතුළතින් ඔහු පිට විය යුතු අතර, Atovana, සහ ඔබ අප මඟ පෙන්වීම කළ පසු මේ ලෝකයේ Atulana සහ පරලොව, සහ අපගේ හදවත් අපගමනයක් නැති බව ...
අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
පියා දෙවියන් ඔහුව කැඳවා පිළිතුරු දෙමින් ....
තාත්තේ ... පාරාදීසය ඔහු රැෙඳන
පියා .. Nnaah ජිබ්රිල් කිරීම. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 8/149)
මම ජිහාඩ් කිරීමට දෙවි සතු අයිතිය දෙවි පණිවිඩය බව සාක්ෂි දැරීමට, සහ ලේකම් නායකත්වය ජාතිය උපදෙස්, සහ ජිහාඩ්, මැයි ඔහුට හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත දෙවි ..
අපි එය උන් වහන්සේ ඉල්ලා තම පොතේ බැතිමතුන්ගේ සහ ඔහුගේ දූතයාණන් වන සුන්නහ්ව අතර අපට කිරීමට, සාමය හටගැනීමට හා ඇතුළතින් ඔහු පිට විය යුතු අතර, Atovana, සහ ඔබ අප මඟ පෙන්වීම කළ පසු මේ ලෝකයේ Atulana සහ පරලොව, සහ අපගේ හදවත් අපගමනයක් නැති බව ...
අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق