සංවාද න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි
ප්රශංසා අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම්
ප්රශංසා අල්ලාහ් සහ ආශිර්වාදය හා සාමය විය අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම්
· ලබාදීම.
යායා බින් Sharaf න්යෂ්ටික Nawawi එකතු මෙම සංවාද න්යෂ්ටික ලකුණ හතළිහක් (මෙම Shafi'i විද්වතුන් එක්) සහ ඔහුගේ පොත න්යෂ්ටික හතළිස් සම්භවය පවසයි.
දෙවියන් වහන්සේගේ ධර්මිෂ්ඨකම දයාව පුත්රයා (16 අලුතින්) පසුගියදා න්යෂ්ටික වෙළඳ නාමය දෙස බලා ඔවුන් විසි හයක කරමින් ඔවුන් වැඩි ෂරියා සංවාද ඔවුන් දැනුවත් පනියි- බව විශ්ව විද්යාල එකතු කතා කරන්න ඉගැන්වීම සභා සභාවේ රැස් අලුතින් න්යෂ්ටික මම න්යෂ්ටික Tntin හෝ හතළිස් දෙකක් තෝරා බව සංවාදවල බවට පත් විය ප්රසිද්ධ Tjoza බවට පත් විය,
එවිට හාෆිස් ඉමාම් අබ්දුල් රහමන් ඉබ්නු Rajab (සංවාද අට) කින් ඉහළ පීඨය ද අලුතින් පනහක් ඔහු (කතාවේ ක්රිඩයා අලුතෙන් පණස් විස්තර එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය) නමින් පොතේ පැහැදිලි බවට පත් වූ අතර මෙම ලබා දෙන මෙම සංවාද අවධානය ඉබ්නු Rajab දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පැහැදිලි, පාෙද්ශීය මහ ෙල්කම් කාර්යාලෙය් දී කරන අයට හැරෙනවා නිසා සම්භවය අවබෝධ වැදගත් පොදුවේ නීතිය සහ ආගම නීති තේරුම්.
මෙම සංවාද සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ ගුණාංග ප්රකාශය ඇතුළු මහජන සදාචාරය, ඇතුළු Etienne වන අතර හලාල් හරාම් කර ඇති අතර සමහර, කැපවීම හා සම්බන්ධ වන සමහර ආගම් කාරණය, කේන්ද්රගත, ද, එසේ තේමාවන් සියලු ෂරියා වේ. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි කරන්න.)
නූතන යුගයේ ප්රථම (නමුත් ව්යාපාර අරමුණු)
විශ්වාසවන්ත අබු හෆ්ස් ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි පවසා: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු පවසයි: {ක්රියාමාර්ග නමුත් චේතනා විසින්, නමුත් ඔහු අදහස් කරන බව එක් එක් මිනිසා, එය අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා වෙත අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා Vahjrth විගමනය තිබූ අතර, සංක්රමනික අවම හෝ ස්ත්රියකට ලබා ගැනීමට Enkhaa Vahjrth} ඔහු පදිංචියට.
ඉමාම් නූතනවාදීන් විසින් කළ විස්තරය: අබු අබ්දුල්ලා මුහම්මද් බින් ඉස්මායිල් බින් ඉබ්රාහිම් බින් ආක්රමණික බුහාරි. අබු හුසේන් මුස්ලිම් බින් අල්-Hajjaj ඉබ්නු මුස්ලිම් Qushayri Alnisabure වන healthiest බීජ පොත් සිටින තම හදීසයන්, දී.
විශ්වාසවන්ත අබු හෆ්ස් ඕමාර් බින් කත්තාබ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි පවසා: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු පවසයි: {ක්රියාමාර්ග නමුත් චේතනා විසින්, නමුත් ඔහු අදහස් කරන බව එක් එක් මිනිසා, එය අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා වෙත අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා Vahjrth විගමනය තිබූ අතර, සංක්රමනික අවම හෝ ස්ත්රියකට ලබා ගැනීමට Enkhaa Vahjrth} ඔහු පදිංචියට.
ඉමාම් නූතනවාදීන් විසින් කළ විස්තරය: අබු අබ්දුල්ලා මුහම්මද් බින් ඉස්මායිල් බින් ඉබ්රාහිම් බින් ආක්රමණික බුහාරි. අබු හුසේන් මුස්ලිම් බින් අල්-Hajjaj ඉබ්නු මුස්ලිම් Qushayri Alnisabure වන healthiest බීජ පොත් සිටින තම හදීසයන්, දී.
නූතන වාග් මාලාව.
"එහෙත්" බඩු තොග මෙවලමක්
භාෂාව වන විශ්වාසය 'අදහස්' එකතුව,: අභිප්රායෙන්. සම්මුතිය: අභිප්රායෙන් දැනටමත් සංෙයෝජිත ෙකෙර්.
"මිනිසා" කෙනෙක් පුරුෂයෙක් හෝ ස්ත්රියක්.
"සංක්රමණය" සංක්රමණය: භාෂාව: ටර්ක්, යුක්ති සහගතව: ඩාර් අල්-ඉස්ලාම් ඩාර් අල්-කුෆ්ර් යන විරුද්ධාභාෂය රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම බිය වෙති.
රහ් කිරීමෙන් අදහස් වන්නේ කුමක්ද: මක්කම අල්ලා පෙර මක්කම හා අනෙකුත් අය වෙතින් නගරයට ගමන් කරනවා.
තෘප්තිමත් ාපන ආයතනය හා හිතාමතාම ෙවනුවට "දෙවියන් වහන්සේ".
"අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් වෙත Vahjrth," හා දඬුවම පිළිගත්තා.
ලෞකික එකතු ඕනේ කිරීම සඳහා "අවම වශයෙන් ලබා ගැනීම සඳහා." (ග්රන්ථය ප්රමාණවත් න්යෂ්ටික හතළිස් d / Albga මුස්තාපා Mohiuddin S12 පැහැදිලි)
"එහෙත්" බඩු තොග මෙවලමක්
භාෂාව වන විශ්වාසය 'අදහස්' එකතුව,: අභිප්රායෙන්. සම්මුතිය: අභිප්රායෙන් දැනටමත් සංෙයෝජිත ෙකෙර්.
"මිනිසා" කෙනෙක් පුරුෂයෙක් හෝ ස්ත්රියක්.
"සංක්රමණය" සංක්රමණය: භාෂාව: ටර්ක්, යුක්ති සහගතව: ඩාර් අල්-ඉස්ලාම් ඩාර් අල්-කුෆ්ර් යන විරුද්ධාභාෂය රජයට විරුද්ධව කැරලිගැසීම බිය වෙති.
රහ් කිරීමෙන් අදහස් වන්නේ කුමක්ද: මක්කම අල්ලා පෙර මක්කම හා අනෙකුත් අය වෙතින් නගරයට ගමන් කරනවා.
තෘප්තිමත් ාපන ආයතනය හා හිතාමතාම ෙවනුවට "දෙවියන් වහන්සේ".
"අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් වෙත Vahjrth," හා දඬුවම පිළිගත්තා.
ලෞකික එකතු ඕනේ කිරීම සඳහා "අවම වශයෙන් ලබා ගැනීම සඳහා." (ග්රන්ථය ප්රමාණවත් න්යෂ්ටික හතළිස් d / Albga මුස්තාපා Mohiuddin S12 පැහැදිලි)
මෙම සාකච්ඡාව ගැටලු.
1) ව්යාපාරයක්.
ප්රශ්නය / කියමින් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (ක්රියාමාර්ග නමුත් චේතනා විසින්) මේ වචනය හැර වෙනත් වචන තිබේද?
ඔව් ලෝඩස් වෙනත් වචන නමුත් කවුරුහරි අයිතිය (නමුත් වැඩ අදහසක්) දී නැවත සිහිපත් අර්ථය සහ රෝයි (නමුත් ව්යාපාර අදහසක්) (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි)
ප්රශ්නය / සාමය ඔහුට (නමුත් ව්යාපාර අරමුණු) වසල්ලම් කියමින් ව්යාපාරයේ අර්ථය සියළු ක්රියා හා වචන හෝ ක්රියා පමණක් ද?
සාකච්ඡාව ගොදුරු ඔප්පු හා ප්රකාශයන් සියළු ක්රියා ආවරණය
වචනය නොව නිවැරදි මංගල්ය පුත් ලෙස මෙම පසු එය විය ඇතුළු ඇතැම් කැප වැඩ, නිසා.
අබ්බාස් පුත් අර්ථ නිරූපණය දී මෙන්, වැඩ කියන්නේ දකින (අල්-කුර්ආන් විශ්වාසවන්තයින්: 100) "මම ගියා අතර හොඳ වැඩ."
1) ව්යාපාරයක්.
ප්රශ්නය / කියමින් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: (ක්රියාමාර්ග නමුත් චේතනා විසින්) මේ වචනය හැර වෙනත් වචන තිබේද?
ඔව් ලෝඩස් වෙනත් වචන නමුත් කවුරුහරි අයිතිය (නමුත් වැඩ අදහසක්) දී නැවත සිහිපත් අර්ථය සහ රෝයි (නමුත් ව්යාපාර අදහසක්) (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි)
ප්රශ්නය / සාමය ඔහුට (නමුත් ව්යාපාර අරමුණු) වසල්ලම් කියමින් ව්යාපාරයේ අර්ථය සියළු ක්රියා හා වචන හෝ ක්රියා පමණක් ද?
සාකච්ඡාව ගොදුරු ඔප්පු හා ප්රකාශයන් සියළු ක්රියා ආවරණය
වචනය නොව නිවැරදි මංගල්ය පුත් ලෙස මෙම පසු එය විය ඇතුළු ඇතැම් කැප වැඩ, නිසා.
අබ්බාස් පුත් අර්ථ නිරූපණය දී මෙන්, වැඩ කියන්නේ දකින (අල්-කුර්ආන් විශ්වාසවන්තයින්: 100) "මම ගියා අතර හොඳ වැඩ."
එය කිසි දෙවි අල්ලාහ් මෙසේ වෙනවා) (නීති රීති සහ ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් පි න්යෂ්ටික හතළිහක් ප්රතිලාභ පොත. 26)
ප්රශ්නය / එය වැඩ අදහසක් දිය යුතු ද?
හොඳ නිදහසට කරුණක් නොමැතිව ඉතිරි කළ යුතු වුවත්, අත්හැරීම, සම්මාන ප්රදානය නපුරු දෙවි, පිටත් නපුරු දොස්, සහ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ වදන් සාක්ෂි දැරීම සඳහා වේ (Abdi මාව හොඳින් බලා පිටත් නම් කියන්න නරක වැඩ කිරීමට අවශ්ය නම්) Vaktoppea (බුහාරි යටත් විජිත 13 බලන්න / 465)
සහ තේරුම් ඔබ දෙවියන් වහන්සේගේ සඳහා පිටත් නොවේ නම්, හොඳින් ලියා නැත, නමුත් බියෙන් පාපය සඳහා අත්හැර දමා නැත.
· ටර්ක් නමුත් වැඩ සමහර විද්යාඥයන් අතර ද ටික.
අපද්රව්ය ඉවත් කිරීම වැනි, ප්රතිචාර Alamadmonat (හා දුක් ගැනවිලි නැවත), ඔවුන් අදහස් වලංගු නතර නොවේ, නමුත් විපාකය ළං කිරීමේ අභිප්රාය මත රඳා පවතී) (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S2627 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ පොත)
ප්රශ්නය / එය වැඩ අදහසක් දිය යුතු ද?
හොඳ නිදහසට කරුණක් නොමැතිව ඉතිරි කළ යුතු වුවත්, අත්හැරීම, සම්මාන ප්රදානය නපුරු දෙවි, පිටත් නපුරු දොස්, සහ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ වදන් සාක්ෂි දැරීම සඳහා වේ (Abdi මාව හොඳින් බලා පිටත් නම් කියන්න නරක වැඩ කිරීමට අවශ්ය නම්) Vaktoppea (බුහාරි යටත් විජිත 13 බලන්න / 465)
සහ තේරුම් ඔබ දෙවියන් වහන්සේගේ සඳහා පිටත් නොවේ නම්, හොඳින් ලියා නැත, නමුත් බියෙන් පාපය සඳහා අත්හැර දමා නැත.
· ටර්ක් නමුත් වැඩ සමහර විද්යාඥයන් අතර ද ටික.
අපද්රව්ය ඉවත් කිරීම වැනි, ප්රතිචාර Alamadmonat (හා දුක් ගැනවිලි නැවත), ඔවුන් අදහස් වලංගු නතර නොවේ, නමුත් විපාකය ළං කිරීමේ අභිප්රාය මත රඳා පවතී) (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S2627 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ පොත)
ප්රශ්නය / මම නියම නොවේ නම් අරමුණ මේ ඇත්ත වැඩ කර ඇත කරනවාද?
යථාර්ථය ඒ තවත් අදහසක් වැඩ වලංගු සඳහා කොන්දේසියක් වේ (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S2627 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ පොත්).
ප්රශ්නය / Magm ඔහු ක්රියා කිරීමට අදහස් කරන නමුත් ඔහු නීත්යානුකූල නිදහසට කරුණක් වළක්වා නම්?
ඔහුට සිදු යමක් න්යෂ්ටි සිට, ඔහුගේ වැඩ වේවා, මනස ආගමික ඔහු ලූහුඬින් (නමුත්, එක් එක් මිනිසා න්යෂ්ටීන්) සහ ඇතුළු ඔහු නොකරන ඔබට පල විපාක දෙන කිරීමට අදහස් කරන බොහෝ සංවාද, අත්දකිමින් ඔහු වළක්වා:
සම්මුඛ පරීක්ෂණ (දෙවියන් Attah මුදල් හා ඔහු තම මුදල් ඔහුගේ දැනුම සමග වැඩ සටහන් ඇති මිනිසා; අයිතිය එය වියදම්, දෙවියන් වහන්සේ සටහනක් කාටද පුරුෂයා හා Aath මුදල් නෑ එයා කියනවා: මේ නිසා වැටුප් වැඩ දෙකම ඒ අවබෝධය එය වැඩ වගේ මට නම්) (ඉබ්නු මාජා විසින් කළ විස්තරය / 4228 හා අහමඩ් 4/23) (නීති රීති සහ ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S27 න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ පොත)
යථාර්ථය ඒ තවත් අදහසක් වැඩ වලංගු සඳහා කොන්දේසියක් වේ (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S2627 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ පොත්).
ප්රශ්නය / Magm ඔහු ක්රියා කිරීමට අදහස් කරන නමුත් ඔහු නීත්යානුකූල නිදහසට කරුණක් වළක්වා නම්?
ඔහුට සිදු යමක් න්යෂ්ටි සිට, ඔහුගේ වැඩ වේවා, මනස ආගමික ඔහු ලූහුඬින් (නමුත්, එක් එක් මිනිසා න්යෂ්ටීන්) සහ ඇතුළු ඔහු නොකරන ඔබට පල විපාක දෙන කිරීමට අදහස් කරන බොහෝ සංවාද, අත්දකිමින් ඔහු වළක්වා:
සම්මුඛ පරීක්ෂණ (දෙවියන් Attah මුදල් හා ඔහු තම මුදල් ඔහුගේ දැනුම සමග වැඩ සටහන් ඇති මිනිසා; අයිතිය එය වියදම්, දෙවියන් වහන්සේ සටහනක් කාටද පුරුෂයා හා Aath මුදල් නෑ එයා කියනවා: මේ නිසා වැටුප් වැඩ දෙකම ඒ අවබෝධය එය වැඩ වගේ මට නම්) (ඉබ්නු මාජා විසින් කළ විස්තරය / 4228 හා අහමඩ් 4/23) (නීති රීති සහ ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S27 න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ පොත)
2 අදහසක්.
ප්රශ්නය / කුමක්ද ඇදහිල්ල නිර්වචනය?
භාෂාව: රිසි අර්ථයෙන් ඇදහිල්ල, ඔහු අදහස් දෙයක් හොඳ චේතනාවෙන් අර්ථයෙන් භාවිතා භාවිතා කරන අතර, තීරණය ඇදහිල්ල පිළිබඳ හැඟීම භාවිතා (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S29 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ).
Shara: Shara එහි ම අර්ථ අරමුණ තබා ඇගේ ම අර්ථ භාෂාව අර්ථය වඩා වෙනස් කළේ නැහැ නැහැ ආචාර්ය ඕමාර් අල්-Ashqar අතර ඔවුන් මත පදනම් වූ ප්රබල තර්කයක් වූයේ (S34 පවරා ඔහුගේ පොත අරමුණු දී).
ප්රශ්නය / කුමක්ද ඇදහිල්ල නිර්වචනය?
භාෂාව: රිසි අර්ථයෙන් ඇදහිල්ල, ඔහු අදහස් දෙයක් හොඳ චේතනාවෙන් අර්ථයෙන් භාවිතා භාවිතා කරන අතර, තීරණය ඇදහිල්ල පිළිබඳ හැඟීම භාවිතා (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S29 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ).
Shara: Shara එහි ම අර්ථ අරමුණ තබා ඇගේ ම අර්ථ භාෂාව අර්ථය වඩා වෙනස් කළේ නැහැ නැහැ ආචාර්ය ඕමාර් අල්-Ashqar අතර ඔවුන් මත පදනම් වූ ප්රබල තර්කයක් වූයේ (S34 පවරා ඔහුගේ පොත අරමුණු දී).
මෙම සාකච්ඡාව ඇදහිල්ල වර්ග දෙකක් ආවරණය කරයි.
නමස්කාර ඒ) දෛශික (නමුත් ව්යාපාර අරමුණු)
B) ෂික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි දෙවියා (නමුත් ඔහු අදහස් කරන බව එක් එක් මිනිසා නියම) (.)
ප්රශ්නය / කුමක්ද විශ්වාසය හා අස්ථානගත වූ කාලය කුමක්ද?
* කාලය අදහසක්. පළමු නමස්කාරය, හජ් සඳහා Ktkberh Ihram හා Ihram යාච්ඤා කිරීම හා නිරාහාරයේ අරමුණ අලුයම පාලනය පෙර ඇතුලට ප්රමාණවත් වේ.
* ආදේශ අරමුණ එය හෙළි කිරීමට අවශ්ය නොවන .kulb (පොත ප්රමාණවත් න්යෂ්ටික ඈ හතළිස් පැහැදිලි කරන්න. Albga මුස්තාපා Mohiuddin ඒකතල .s13)
ප්රශ්නය / දැඩි වූ ප්රකාශ අරමුණ?
දුෂ්ට නව නිපැයුම්, එය අල්ලාහ්ගේ ධර්ම ග්රන්ථය තහවුරු නිසා කර නොමැති හෝ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වන සුන්නහ්ව තුළ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සුජාත භාවය බවට සාක්ෂි වේ. (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S31 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ)
නමස්කාර ඒ) දෛශික (නමුත් ව්යාපාර අරමුණු)
B) ෂික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි දෙවියා (නමුත් ඔහු අදහස් කරන බව එක් එක් මිනිසා නියම) (.)
ප්රශ්නය / කුමක්ද විශ්වාසය හා අස්ථානගත වූ කාලය කුමක්ද?
* කාලය අදහසක්. පළමු නමස්කාරය, හජ් සඳහා Ktkberh Ihram හා Ihram යාච්ඤා කිරීම හා නිරාහාරයේ අරමුණ අලුයම පාලනය පෙර ඇතුලට ප්රමාණවත් වේ.
* ආදේශ අරමුණ එය හෙළි කිරීමට අවශ්ය නොවන .kulb (පොත ප්රමාණවත් න්යෂ්ටික ඈ හතළිස් පැහැදිලි කරන්න. Albga මුස්තාපා Mohiuddin ඒකතල .s13)
ප්රශ්නය / දැඩි වූ ප්රකාශ අරමුණ?
දුෂ්ට නව නිපැයුම්, එය අල්ලාහ්ගේ ධර්ම ග්රන්ථය තහවුරු නිසා කර නොමැති හෝ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වන සුන්නහ්ව තුළ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සුජාත භාවය බවට සාක්ෂි වේ. (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S31 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ)
ප්රශ්නය / කොහොමද නමස්කාර කිරීමට අදහස් අවශ්යතාව වන්නේ ඇයි?
අදහස් කළ නමස්කාරය ගැන විශ්වාසය. එවැනි යාච්ඤාවෙන් හා උපවාසයෙන් සහ වන්දනාමය ලෙස, කොන් කොනක නැත්නම් එය වලංගු නොවන
එය කුමක් බවයි. Kalodu හා රෙදි සෝදන
Hanafi පැවසුවේ කමල් විපාකය එකතු කිරීමට තත්ත්වයක් වේ
මෙම Shafi'i සහ වෙනත් අය: සෞඛ්ය තත්ත්වය නැති ද වලංගු මාර්ගයෙන්, නමුත් එය (පොත ප්රමාණවත් න්යෂ්ටික හතළිස් ඈ Albga මුස්තාපා Mohiuddin ඒකතල .s13 පැහැදිලි කරන්න.)
නිවැරදි: ව්යාපාරයේ පිළිගැනීමට අභිප්රායෙන් අවශ්යතාව වන (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S27 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ).
අදහස් කළ නමස්කාරය ගැන විශ්වාසය. එවැනි යාච්ඤාවෙන් හා උපවාසයෙන් සහ වන්දනාමය ලෙස, කොන් කොනක නැත්නම් එය වලංගු නොවන
එය කුමක් බවයි. Kalodu හා රෙදි සෝදන
Hanafi පැවසුවේ කමල් විපාකය එකතු කිරීමට තත්ත්වයක් වේ
මෙම Shafi'i සහ වෙනත් අය: සෞඛ්ය තත්ත්වය නැති ද වලංගු මාර්ගයෙන්, නමුත් එය (පොත ප්රමාණවත් න්යෂ්ටික හතළිස් ඈ Albga මුස්තාපා Mohiuddin ඒකතල .s13 පැහැදිලි කරන්න.)
නිවැරදි: ව්යාපාරයේ පිළිගැනීමට අභිප්රායෙන් අවශ්යතාව වන (ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් S27 න්යෂ්ටික හතළිස් රීති සහ ප්රතිලාභ).
3 සංක්රමණය.
ප්රශ්නය / චාරිත්රානුකූලව ආගමන? යථාර්ථය ටර්ක්
සංක්රමණය වේ
1) ඉස්ලාම් රට බහු දේවවාදයට තබන්න.
2) නව නිපැයුම් පෙනී සිටින නැත, නමුත් ඔවුන් වසර පෙනී රටකට එහිදී මිථ්යා පෙන්වන්න රට හැර.
3) එහිදී දුරාචාර හා නපුර රට දුරාචාර හා නපුර පෙනෙන පෙන්වන්න වඩා අඩු රටක් නිවාඩු. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි කරන්න.)
ප්රශ්නය / චාරිත්රානුකූලව ආගමන? යථාර්ථය ටර්ක්
සංක්රමණය වේ
1) ඉස්ලාම් රට බහු දේවවාදයට තබන්න.
2) නව නිපැයුම් පෙනී සිටින නැත, නමුත් ඔවුන් වසර පෙනී රටකට එහිදී මිථ්යා පෙන්වන්න රට හැර.
3) එහිදී දුරාචාර හා නපුර රට දුරාචාර හා නපුර පෙනෙන පෙන්වන්න වඩා අඩු රටක් නිවාඩු. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි කරන්න.)
ප්රශ්නය / ආයොජිත අත්හැර සංක්රමණිකයන් තහනම් කරන පුද්ගලයෙක්ද?
ඔව් එය දෙවියන් වහන්සේ ඔහු (හා දෙවියන් වහන්සේ ඔහු තහනම් දේ සංක්රමනික අත්හැරීමේ) තහනම් දේ මත ආගමන (න්යෂ්ටික හතළිස් Albga ආචාර්ය මුස්තාෆා Mohiuddin ඒකතල පි විස්තර ප්රමාණවත් 14..) හඳුන්වා දෙයි
(සූර්යයා, බටහිර සිට ඉහළට තෙක්, මදකට නතර වූ පසුතැවිල්ල පසුතැවිල්ල බාධා නොවන තෙක්, මදකට නතර වූ ආගමන විගමන) Q / කොහොමද ප්රජාවන් දෙක අතර හා සම්මුඛ පරීක්ෂණයක් (ජයගැනීමෙන් පසුව සංක්රමණ කිසිදු) නවීන?
මෙම infidels දේශයෙන් ඉස්ලාම් ඉඩම් ආගමන කෙනෙකුගේ කැමැති ආගමක් අපොහොසත් වන මුස්ලිම් මත අනිවාර්ය වන අතර, ඒ, මේ සාකච්ඡාව (මදකට නතර වූ පසුතැවිල්ල තෙක්, මදකට නතර වූ ආගමන විගමන නොවේ) සඳහා නිර්බාධිත පාලනය පවතිනු ඇත
මෙම සාකච්ඡාව (ජයගැනීමෙන් පසුව ඉවතට නැහැ) අදහස්:., විවෘත පසු මක්කම කිසිදු සංක්රමණික එය ඩාර් අල්-ඉස්ලාම් බවට පත් කර ඇති නිසා (න්යෂ්ටික හතළිස් Albga ආචාර්ය මුස්තාෆා Mohiuddin ඒකතල පි විස්තර ප්රමාණවත් 14.)
ප්රශ්නය / Murad මොකක්ද මේ නවින (එය අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා Vahjrth අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් විගමනය තිබූ අතර, අවම වශයෙන් හෝ ස්ත්රියකට Vahjrth විවාහ ලබා ගැනීමට සංක්රමනික ඔහු පදිංචියට)?
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ආගමන විගමන වෙනස් ඔහු infidels දේශයේ නොහැකි විය එහිදී බදු ගෙවන්නන්ගේ, එම අරමුණු මත පදනම්ව, මෙම සංක්රමනික අල්ලාහ්වද, ඔහුගේ දූතයාවද හරි.
එය ඔහු යන වචන සඳහන් කළේ නැත, සහ ආගමන වෙනත් ව්යාපාර මත මනිනු ලබන අවස්ථා ලෝකයේ මොවුනතර වාසනාව සඳහා ගමනාන්තය හා කාන්තාවන්, මුදල් හා කීර්තිය ආශාවන් සහ එසේ මත, මිනිසුන් සංක්රමනය ලෝකයේ Vhza හා මාරක, සහ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් ලෝකයේ ඉල්ලා ඇති පරිදි (ඔහුට සහ පිලිකුල නොතකා හරිමිනි, විදේශ ගතවී විය අරමුණ විමෝචක ඔවුනට අනුව හජ් හා Umrah, ජිහාඩ් සහ අනෙකුත් Vslahaa සහ වංචා, දූෂණ,. (නීති රීති සහ ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් පි න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ. 28)
ඔව් එය දෙවියන් වහන්සේ ඔහු (හා දෙවියන් වහන්සේ ඔහු තහනම් දේ සංක්රමනික අත්හැරීමේ) තහනම් දේ මත ආගමන (න්යෂ්ටික හතළිස් Albga ආචාර්ය මුස්තාෆා Mohiuddin ඒකතල පි විස්තර ප්රමාණවත් 14..) හඳුන්වා දෙයි
(සූර්යයා, බටහිර සිට ඉහළට තෙක්, මදකට නතර වූ පසුතැවිල්ල පසුතැවිල්ල බාධා නොවන තෙක්, මදකට නතර වූ ආගමන විගමන) Q / කොහොමද ප්රජාවන් දෙක අතර හා සම්මුඛ පරීක්ෂණයක් (ජයගැනීමෙන් පසුව සංක්රමණ කිසිදු) නවීන?
මෙම infidels දේශයෙන් ඉස්ලාම් ඉඩම් ආගමන කෙනෙකුගේ කැමැති ආගමක් අපොහොසත් වන මුස්ලිම් මත අනිවාර්ය වන අතර, ඒ, මේ සාකච්ඡාව (මදකට නතර වූ පසුතැවිල්ල තෙක්, මදකට නතර වූ ආගමන විගමන නොවේ) සඳහා නිර්බාධිත පාලනය පවතිනු ඇත
මෙම සාකච්ඡාව (ජයගැනීමෙන් පසුව ඉවතට නැහැ) අදහස්:., විවෘත පසු මක්කම කිසිදු සංක්රමණික එය ඩාර් අල්-ඉස්ලාම් බවට පත් කර ඇති නිසා (න්යෂ්ටික හතළිස් Albga ආචාර්ය මුස්තාෆා Mohiuddin ඒකතල පි විස්තර ප්රමාණවත් 14.)
ප්රශ්නය / Murad මොකක්ද මේ නවින (එය අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම දූතයා Vahjrth අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් විගමනය තිබූ අතර, අවම වශයෙන් හෝ ස්ත්රියකට Vahjrth විවාහ ලබා ගැනීමට සංක්රමනික ඔහු පදිංචියට)?
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ආගමන විගමන වෙනස් ඔහු infidels දේශයේ නොහැකි විය එහිදී බදු ගෙවන්නන්ගේ, එම අරමුණු මත පදනම්ව, මෙම සංක්රමනික අල්ලාහ්වද, ඔහුගේ දූතයාවද හරි.
එය ඔහු යන වචන සඳහන් කළේ නැත, සහ ආගමන වෙනත් ව්යාපාර මත මනිනු ලබන අවස්ථා ලෝකයේ මොවුනතර වාසනාව සඳහා ගමනාන්තය හා කාන්තාවන්, මුදල් හා කීර්තිය ආශාවන් සහ එසේ මත, මිනිසුන් සංක්රමනය ලෝකයේ Vhza හා මාරක, සහ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් ලෝකයේ ඉල්ලා ඇති පරිදි (ඔහුට සහ පිලිකුල නොතකා හරිමිනි, විදේශ ගතවී විය අරමුණ විමෝචක ඔවුනට අනුව හජ් හා Umrah, ජිහාඩ් සහ අනෙකුත් Vslahaa සහ වංචා, දූෂණ,. (නීති රීති සහ ෂෙයික් නසීම් සුල්තාන් පි න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ. 28)
ප්රශ්නය / ආගමන
කුමන ආකාර?
ශ්රම සංක්රමණය ස්ථානය තුනක් සංක්රමණය සාධකය 1 2 සංක්රමණය.
1 ශ්රමික සංක්රමණය.
දූෂිත ව්යාපාරික නිවාඩු සහ නරක ව්යාපාර සාකච්ඡාව (හා දෙවියන් වහන්සේ ඔහු තහනම් දේ සංක්රමනික අත්හැරීමේ) වලින් ආරක්ෂා Bastbdelha ව්යාපාර යන්න.
එම ස්ථානය 2 සංක්රමණය.
මෙම කෆ්ර් හෝ Bida හෝ වැරදිවලින් ස්ථානය හෝ රට හැර, සහ කාමමිථ්යාචාරය කිරීමට පැතිරුනු හා ඉස්ලාම් සහ වයස සහ පාපය අවම වශයෙන් පනත ජනතාවට රටට ගමන් කරයි.
ශ්රම සංක්රමණය ස්ථානය තුනක් සංක්රමණය සාධකය 1 2 සංක්රමණය.
1 ශ්රමික සංක්රමණය.
දූෂිත ව්යාපාරික නිවාඩු සහ නරක ව්යාපාර සාකච්ඡාව (හා දෙවියන් වහන්සේ ඔහු තහනම් දේ සංක්රමනික අත්හැරීමේ) වලින් ආරක්ෂා Bastbdelha ව්යාපාර යන්න.
එම ස්ථානය 2 සංක්රමණය.
මෙම කෆ්ර් හෝ Bida හෝ වැරදිවලින් ස්ථානය හෝ රට හැර, සහ කාමමිථ්යාචාරය කිරීමට පැතිරුනු හා ඉස්ලාම් සහ වයස සහ පාපය අවම වශයෙන් පනත ජනතාවට රටට ගමන් කරයි.
වැනි
(අ මිනිසා අනූනවයක් මරා,
ඔහුගේ පසුතැවිලි ඉදිරිපත්,
ඔහු පොළොව මත මිනිසුන් දැන සියලු ඉල්ලා?
මෙය, භික්ෂුවක් බවයි උන් වහන්සේ වෙත අවුත්, ඔහු පැවසුවේ, ඔහු පසුතැවී සිත් හරවා හැකි අනූනවයක් ජනතාව, මිය ගිය ද?
ඔහු මෙසේ පැවසීය: නෑ, ඔහු මරා, ඔහු සිය Vkml, පසුව මම පොළොවේ මිනිසුන් දැන ඉල්ලා?
විද්වතෙක්, සහ ඔහු පැවසුවේ, එය එම එකසිය ඝාතනය වේ, ඔහු පසුතැවී සිත් හරවා කළ හැක්කේ කෙසේද?
ඔහු මෙසේ පැවසීය: ඔව්, පසුතැවිලි ඔහු ඇති බාධාව කුමක්ද?......
මෙය, භික්ෂුවක් බවයි උන් වහන්සේ වෙත අවුත්, ඔහු පැවසුවේ, ඔහු පසුතැවී සිත් හරවා හැකි අනූනවයක් ජනතාව, මිය ගිය ද?
ඔහු මෙසේ පැවසීය: නෑ, ඔහු මරා, ඔහු සිය Vkml, පසුව මම පොළොවේ මිනිසුන් දැන ඉල්ලා?
විද්වතෙක්, සහ ඔහු පැවසුවේ, එය එම එකසිය ඝාතනය වේ, ඔහු පසුතැවී සිත් හරවා කළ හැක්කේ කෙසේද?
ඔහු මෙසේ පැවසීය: ඔව්, පසුතැවිලි ඔහු ඇති බාධාව කුමක්ද?......
තමන් දුප්පත් ගොඩට දෙවිට නමස්කාර කරන ජනතාව විසින්, එවැනි එවැනි වෙත යන්න, ඒ නිසා ඔබේ දේශය නිසා නොවේ,
ඔවුන් සමඟ දෙවිට සේවය,
මේ නිසා, අර්ධ මාර්ගය මරණය ඔහුට, Fajtsamt දයාව දූතයන් හා දඬුවම් දේවදූතයන් පැමිණි පවා නම්,
ඔහු දෙවියන් වහන්සේට සිය හදවතින්ම එන පසුතැවිලි එන,: දයාව දූතයන් ඇය පවසයි
හා දඬුවම් ගැන මෙසේ සඳහන්: එය කවදාවත් හොඳ වැඩ කටයුතු කළේ නැත ඔවුන්ට මිනිස් රූපය රජු දුන්, කෝපය ආරම්භ
ඔහු පැවසුවේ, earths අතර Qaysoa යන දෙකෙන් ඇයට පහළ එය කෙතරම්, ඔව්හු උන් වහන්සේ Vqaswa ඔහුට අවශ්ය බව බිම පහත්, ග්රහනය දයාව දූතයන් සොයා) ගැන කතා කරන්න.
මේ නිසා, අර්ධ මාර්ගය මරණය ඔහුට, Fajtsamt දයාව දූතයන් හා දඬුවම් දේවදූතයන් පැමිණි පවා නම්,
ඔහු දෙවියන් වහන්සේට සිය හදවතින්ම එන පසුතැවිලි එන,: දයාව දූතයන් ඇය පවසයි
හා දඬුවම් ගැන මෙසේ සඳහන්: එය කවදාවත් හොඳ වැඩ කටයුතු කළේ නැත ඔවුන්ට මිනිස් රූපය රජු දුන්, කෝපය ආරම්භ
ඔහු පැවසුවේ, earths අතර Qaysoa යන දෙකෙන් ඇයට පහළ එය කෙතරම්, ඔව්හු උන් වහන්සේ Vqaswa ඔහුට අවශ්ය බව බිම පහත්, ග්රහනය දයාව දූතයන් සොයා) ගැන කතා කරන්න.
3 සංක්රමණය සාධකය.
අත්හැර දමා ඇති පිටත් පාපය බව පොලී බලන්න හෝ දෙවියන් වහන්සේ වෙත යොමු කිරීමට ඔහුගේ මුස්ලිම් සහෝදරයා අත් නොහරිමි කිරීම.
අත්හැර දමා ඇති පිටත් පාපය බව පොලී බලන්න හෝ දෙවියන් වහන්සේ වෙත යොමු කිරීමට ඔහුගේ මුස්ලිම් සහෝදරයා අත් නොහරිමි කිරීම.
ප්රශ්නය / ඒ ආකෘති:
සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් (මුස්ලිම් ඔහුගේ සහෝදරයා තුනක් අත් නොහරිමි කිරීමට අවසර නොමැති) සඳහන් හා නබිතුමාට සාමය විධානය ඉතිරි කරන තුන් කතාව ඔහු පිට දින තුනකට වඩා Aahjarham වැඩි බව. වනු අපි මේ නවීන දෙකක් සංහිඳියාවකට කෙසේද?
නූතන දී (මුස්ලිම් තම සහෝදරයා තුනක් අත් නොහරිමි කිරීමට අවසර නොමැති වන) කිසිදු උනන්දුවක් නොමැති නම්, නමුත් හිමිකරු පුත් හමුවූ ධනවත් සමිති කෙසේද ඔහු පිට නබි සාමයක් ලෙස එය සංක්රමණය පිළිබඳ උනන්දුවක් නම්, එහි දින තුනකට වඩා Aahjrh වරදක් නැත). (Riad ධර්මිෂ්ඨ පැහැදිලි කිරීමට පොතෙන් උදෘත ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පළමු වෙළුම.)
අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය
සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් (මුස්ලිම් ඔහුගේ සහෝදරයා තුනක් අත් නොහරිමි කිරීමට අවසර නොමැති) සඳහන් හා නබිතුමාට සාමය විධානය ඉතිරි කරන තුන් කතාව ඔහු පිට දින තුනකට වඩා Aahjarham වැඩි බව. වනු අපි මේ නවීන දෙකක් සංහිඳියාවකට කෙසේද?
නූතන දී (මුස්ලිම් තම සහෝදරයා තුනක් අත් නොහරිමි කිරීමට අවසර නොමැති වන) කිසිදු උනන්දුවක් නොමැති නම්, නමුත් හිමිකරු පුත් හමුවූ ධනවත් සමිති කෙසේද ඔහු පිට නබි සාමයක් ලෙස එය සංක්රමණය පිළිබඳ උනන්දුවක් නම්, එහි දින තුනකට වඩා Aahjrh වරදක් නැත). (Riad ධර්මිෂ්ඨ පැහැදිලි කිරීමට පොතෙන් උදෘත ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen පළමු වෙළුම.)
අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق