الأحد، 2 أكتوبر 2016


යාච්ඤාව (යාච්ඤා වළයාකාර)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

· මෙම ayatollahs ක සූර්යග්රහණ

බොහෝ නොමැති තතු තුල, පරාවර්තනය සලකා බැලීම සඳහා නිර්මාණය කර ඇති, අල්ලාහ් පිළිබඳ පද, නමුත් මේ ගැන ජනතාව වන අතර, ඔහුට පසුව තුළ, දෙවියන් වහන්සේ හා කොපමණ

 { وَكَأَيِّنْ مِنْ آيَةٍ في السَّمواتِ وَالأَرْضِ يَمُرُّونَ عَلَيْهَا وَهُمْ عَنْهَا مُعْرِضُونَ }.سورة يوسف:105

නබි, සාමය බුහාරි (1044) සහ මුස්ලිම් (901) "ඉර සහ හඳ ayatollahs දෙකක් වේ" ඔහු පිට වෙන්න.

· ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පැවසුවේ

දෙවියන් වහන්සේගේ සූර්යග්රහණය ලකුණක් වහලුන් දෙවි frightens. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S192)

අනතුර සඳහා සූර්ය ග්රහණය පැමිණ Kaadmh හේතුව නපුරු අපෝස්තුලු පෙළ පටහැනි නොවන තිබුණා.

ද: ද BIOS තුල නබි, අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද කරන පිණිස, හඳ දෙස බලා අයිෂා මෙසේ කීවේය "අනේ අයිෂා Taove අල්ලාහ් මේ නපුරු සිට, එය දැඩි Algasag වන විට මේ වන" - අල්-තිර්මිදි (3366) විසින් දන්වා නිවැරදි හා අහමඩ් (23 802)

හා රැකවරණය සොයන නමුත් නපුරු ඔහු සමඟ සිදුවන දේ විය යුතුයි.

තවද අල්ලාහ් සාමය විධානය වැටුප් Mujbha දෙවියන් වහන්සේට කැමති හා යාච්ඤා කිරීම හා යාච්ඤා කිරීමට හැකි, සහ පිරිමි, සහ සමාව අයැද, සහ පසුතැවීම, සහ අසරණ සරණ දෙන්න පුණ්ය, සහ Ataqa ඇතුළු නපුරු හේතු වන අවස්ථාවේදී ඔහු පිට විය යුතු අතර, මෙම යහපත් ක්රියා නිසා සිදු වූ නපුරු විරුද්ධ .... නම් මේ එය හොඳ සහ ශුද්ධ වු යුද්ධයක් යාච්ඤා කරන්න ගෙවනවා පහර නම් ඔහු සහ සීතල ද එසේ යහපත් ක්රියා හා යාච්ඤාව උණුසුම් ඵල ගෙන සතුරා වූ අතර, මෙම වාසනාවක් එකඟ වූ දේ. "ප්රතිචාර දැක්වීමට, තර්කානුකූල" නිශ්චිත වාර්තාව (පි. 271-272).

· සූර්ය ග්රහණය යාච්ඤා පාලක:

           විද්යාඥයන් මේ වසරේ ගිවිසුම තහවුරු

· එහි නාමාවලිය: ස්ථාවර වසරේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සිට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්. . (192 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

හිරු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් යුගය තුළ ඉක්මවා විට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: ඔහුගේ මැන්ටලය ඇදගෙන සන්ත්රාසය මුස්ලිම් පල්ලිය වෙත hustling, ඔහු ග්රහණය දෙවියන් වහලුන් දෙවි frightens ලකුණක් බවත් ඔවුන්ට කියන්න, ජනතාව සමඟ යාච්ඤා කළා.

 .omr පුණ්ය ලබන විට එය යාච්ඤාවෙන් හා කන්නලව්වෙන් වේ, ඉවත් කිරීම හා පවා සමාව දීම සහ විමුක්තිය හා අනෙකුත් යහපත් ක්රියා උත්සාහ ඇතුළු එළිදරව් වධ වේදනා ජනතාව සඳහා හේතුව විය හැකිය මිනිස්සු මොනවාද අනාවරණය වී ඇත. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි. 192)

· අවිද්යාව ජනතාව ඔවුන් විට විශාල හෝ විශාල මරණය උපත සූර්ය ග්රහණය සිදු වන බව අප විශ්වාස කරනවා.

සූර්ය ග්රහණය හා ජනතාවගේ මරණය හෝ ජීවිතය අතර කිසිදු සංගමය

සමහර අය, ඉර, ජීවිතය හෝ මරණය සඳ Akhosv, හෝ නූගත්කම විශ්වාසය ජනතාව උරුම වන ශ්රේෂ්ඨ නායකයන්, එක් හෙළි විශ්වාස කෙරේ,

නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු ", හිරු හා සඳ එකක් හෝ ජීවිතය මරණය සඳහා ayatollahs දෙකක් Akhsvan නැහැ" කතා කොට, 'බුහාරි (1041) සහ මුස්ලිම් (911)

නබි පුත් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - සමහර එය ඉබ්රාහිම් මරණය සම්බන්ධයෙන් හිරු ඉක්මවා දේ පළමු කියායි.

විස්තර කතන්දරයක් ආක්රමණික බින් අංශය සඳහන් කරයි: "අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කරන අවස්ථාවේ දී හිරු ඉක්මවා, සාමය ඉබ්රාහිම් මත වසල්ලම් මිය, ඔහු කතා කොට, ජනතාව ඉබ්රාහිම් මරණය සදහා හිරු ඉක්මවා ඇත, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සාමය ඉර හඳ එකක් හෝ ජීවිතයේ මරණය ඉක්මවා බව ද නොව, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට වහලුන් frightens නම් හා ඔහු කෙරෙහි විය පැවසීය ඔබ දෙවියන් වහන්සේගේ සහ ඔහුගේ කන්නලව් සඳහන් කිරීමට එය කිසිවක්, Vafsawa දැක ඇති අතර, සමාව "බුහාරි (1043) සහ මුස්ලිම් (915).

Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyyah - අල්ලාහ් ඔහුට දයාව තිබිය හැක: -

වචන ඔහු සමහර අය Tohmh දේ එක් හෝ ජීවිතය ප්රතිචාරය මරණය සඳහා Tnksvan නැහැ හිරු බැස යෑම නබි පුත් ඉබ්රාහිම් මරණය සඳහා වූ බව, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු මියගොස් ඇති අතර චන්ද්ර ග්රහණය කිරීමට හිරු Vetohm සමහර නූගත් මුස්ලිම් ඉක්මවා සිටි නබි ඒවා අතර මේ සඳහා වූ අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සූර්ය ග්රහණය බව ඒ ගැන සූර්ය ග්රහණය Maloula එසේ දේශයේ සෙනඟ එක් මරණය නිසා නොවේ හා ප්රතික්ෂේප අයිතිය තහවුරු කළ ලෙස ඔවුන් මේ කුලය සාද් බින් Maaz මරණයට සිංහාසනය සොලවන්න කියලා නබි ප්රතික්ෂේප සාමය සහ ඔවුන් frightens දෙවියන් පද වසල්ලම් ඔහු තම දාසයන්. ඔහ්, "තාර්කික පිළිතුර" (පි. 271).

· සූර්ය ග්රහණය යාච්ඤාවේ කාලය:

        මෙම විපර්යාසය වළයාකාර මුල සිට.

අයිෂා, නබි බිරිඳ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසුවේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ජීවිතයේ Khsvet, සූර්යයා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ගොස්, සාමය මුස්ලිම් පල්ලියට වසල්ලම් නැඟිට අල්ලාහ්ගේ Vaguetro මැසෙන්ජර් පිටුපස විස්තර වර්ධනය වී, සාමය කියවීමට දිගු වසල්ලම් ... සහ ඔහු වැනි අනෙකුත් rakah කළා එසේ වුවත් rak'ahs හතරක් සහ උතුම්ද හතර සම්පූර්ණ කර තිබීම හා එය යනවා පෙර හිරු චලිත, පසුව Fajtab මිනිස්සු ... ඔහුගේ පවුලේ දේ දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා, ඔබ දෙවියන් වහන්සේ ඔබ නිදහස් වන තුරු ඔහු ද ප්රතික්ෂේප යාච්ඤා කිරීමට Vafsawa දුටු නම් හිරු හා සඳ ayatollahs දෙකක්, එකක් හෝ ජීවිතයේ මරණය Akhsvan නොවන බව පවසයි " මුස්ලිම් (901), සහ අල්-බුහාරි (1401) විසින් විස්තර කතන්දරයක් - පසුගිය දඬුවම තොරව -.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මෙසේ කීවේය සැබෑ බුහාරි (1212) සහ මුස්ලිම් (901) "ඔබ එය වෙන් දැක තිබේ නම්" (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 193.)

ප්රශ්නය / ඔබ විපර්යාසය පසු ග්රහණය යාච්ඤා වැය කරනවාද?

 ද ඔවුන් විපර්යාසය පසු ග්රහණය යාච්ඤා තුරන් නොවේ.

 සූර්ය ග්රහණය දැන ගත යුතු පෙර විද්යමාන නම් එය ඔහුට ළඟා වූයේ නැත. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan ආර් 193 194)

· Recipe සූර්යග්රහණය යාච්ඤා:

යාච්ඤා කරන්න දෙකක්

අබු පටයේ අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක, මෙසේ අල්-Bukhaari (1062) විසින් විස්තර කතන්දරයක් "දෙකක් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කරන අවස්ථාවේ දී හිරු ඉක්මවා ඔහුට ආශීර්වාද හා යාච්ඤා කළේ '

දෙකක් නිවැරදි විද්වත් මතය, යාච්ඤාව යන්න රාත්රියේ හෝ දිවා කාලයේදී හයියෙන් කියවීම.

අයිෂා, අල්ලාහ් සතුටු විය හැක: "නබි කතා, සාමය එය කියවීමට සූර්යග්රහණය යාච්ඤා ඔහු පිට වෙන්න." බුහාරි (1066) සහ මුස්ලිම් (901)

Rakah පළමු Fatihah හා සූරතයේ ගව දිගු භග්නය කියවීමට හෝ

එවිට දණ-දිග දන ගහනවා. -.

එවිට ඔහු තම හිස ඔසවා මෙසේ කියන්නේය. "දෙවියන් වහන්සේ, ප්රශංසා ඔබ තුති පුදත් අය අසා"

එවිට Fatiha සූර දිගු හා පළමු අල්-ඉම්රාන් තරම් තොරව කියවන්න.

එහෙනම් මුලින්ම දණින් වැටී තොරව දණගහගෙන Vaitil දන ගහනවා.

එවිට ඔහු තම හිස ඔසවා කියනවා: "එය දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා කරන අය අසා, laka'l ස්තුති එතරම් හොඳ හා ආශීර්වාද, අහස හා පොළොව තෘප්තියට පුරවා ඔබ තවමත් කිසිම දෙයක් ඕනේ දෙයක් පුරවන්න."

එවිට දිගු වැහැරී උතුම්ද දෙකක් දෙකක් අතර බොහෝ කාලයක් බලා සිටිය නො.

එවිට දීර්ඝ පළමු Barakuaan ලෙස දෙවන rak'ah යාච්ඤා ඔහු පළමු rak'ah දී කලාක් මෙන්, Sjodin ආශාවෙන් බලා සිටිනවා.

මහා ජලස්කන්ධයක් පසුව එය කරවයි.

 අයිෂා, අල්ලාහ් සතුටු විය හැක: "නබි කතා, සාමය රැගෙන යාමේ rakah දෙවියන් rak'ahs දෙකක් පසුව එම සූර්යග්රහණය යාච්ඤා නැවත කියවීම rak'ahs හතරක් සහ උතුම්ද හතර ප්රශංසා අපගේ ස්වාමීන් වන ප්රශංසා කරන අය අසා තිබේ නම් එය විශාල Frcka කියවීම කියවීමට අවසන් නම් සූර්ය ග්රහණය යාච්ඤා වසල්ලම්" (විස්තර කතන්දරයක් බුහාරි 1046). (මුස්ලිම් 901) (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S194)

· කන් තොරව ඇය "යාච්ඤා" විශ්වවිද්යාල ප්රකාශ සහ රැඳී

අබ්දුල්ලාහ් ඉබ්නු අම්ර් ඔහු පැවසුවේ, "ඔහුට ආශීර්වාද අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කරන අවස්ථාවේ දී හිරු ඉක්මවා සහ විශ්වවිද්යාල නබි හිස නමා යාච්ඤාව වෙනුවෙන් පෙනී ඇයි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වැඳ වැටීම ගැන rak'ahs ඔහු වැඳ වැටීම ගැන rak'ahs නමා ඔහු අයිෂා පවසයි හිරු පසුව සැබවින් ම, වාඩි, අල්ලාහ් සතුටු විය හැක එය තව දුරටත් අය තිබුණේ නැහැ කාලයන්හි සලකුනු ආචාර කර දේ. " මම කියන්නේ: "වැඳ වැටීම" යන අර්ථය: rak. බුහාරි (1051) සහ මුස්ලිම් (910).

 හා අයිෂා, අල්ලාහ් සතුටු විය හැකිය:. අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කරන අවස්ථාවේ දී හිරු Khsvet බව, සාමය ඔහු යාච්ඤා විශ්ව Vajtmawa යවා rak'ahs දෙකක් සහ උතුම්ද හතරක් rak'ahs හතර උතුම් කොට යාච්ඤා ඔප්පු 'මුස්ලිම් (901) විසින් විස්තර කතන්දරයක් ප්රකාශ වසල්ලම්.

· පල්ලිය තුළ වන මෙම සූර්යග්රහණය යාච්ඤා සභාවේ.

සුන්නහ්ව නබි-සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කරන්න සභාවේ යාච්ඤා කිරීමට, සහ සියලු අතිරික්ත සේවකයන් ඉවත් කිරීම වැනි තනි තනිව යාච්ඤා කළ හැකියි, නමුත් හොඳම සංවිධානය කරන්න. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 194.)

.... "අල්-Bukhaari (1046) විසින් විස්තර කතන්දරයක් අල්ලාහ්ගේ ගෞරවය අත් Vaguetro මැසෙන්ජර් පිටුපස Vcef මුස්ලිම් පල්ලිය වෙත ගොස්, සාමය කියවීමට දිගු වසල්ලම් තුමාණන් ජීවිතයේ Khsvet, සූර්යයා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අයිෂා ගැන සඳහන් කරයි.

Shaykh අල්-ඉස්ලාම් - දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව: -

ඔහුගේ සභාව ආරම්භ දේ සඳහා පරිදි යාච්ඤා මුස්ලිම් පල්ලිය තුළ Vflha අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හොඳම වසර සූර්යග්රහණයක්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිතර නිතර විය යුතු අතර ගිවිසුම විද්යාඥයන් .oh "; ඔහුගේ කණ්ඩායම ආරම්භ කළේ නැහැ එම අදහස් වන්නේ" ඔහු ආරම්භ මිස ඔබ ගෙදර යාච්ඤා හොඳම යාච්ඤාව "- නබි වදන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වේදිකාව සුන්නහ්ව "(8/309).

සූර්ය ග්රහණය යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව ඉමාම් ජනතාව දේශනා කිරීමට හා නොසැලකිල්ල ඔවුන්ට අනතුරු හා නොරැවටී හා යාච්ඤාව බොනවාද ඔවුන්ට උපදෙස් හා සමාව ඉල්ලා යාච්ඤා සුන්නහ්ව.

අයිෂා ගැන: නබි, අල්ලාහ් ඔහුට ආශීර්වාද හා පිටත්ව Fajtab ජනතාව දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා ගොස් ඔහුට ප්රශංසා බව: සාකච්ඡාව "හිරු හා සඳ එකක් හෝ ජීවිතය, මරණය සඳහා ඉක්මවා නැත ඔබ එය දෙවියන් වහන්සේ උදෙසා යාච්ඤා කරන්න, සහ යාච්ඤා කිරීම හා විශ්වාස දැක ඇති නම්, ayatollahs දෙකක් වේ". (195 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

එය කාන්තාවක් සූර්යග්රහණය යාච්ඤා නිවසේ තනිවම යාච්ඤා කිරීමට අවසර ද? එහි අභිමතය හොඳම දේ මොකක්ද?

ෂෙයික් මොහොමඩ් Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිතුරු දෙමින්:

එය (වෙන් දේ පවා ඔබ කටවුට් බවයි) සැබෑ බුහාරි (1212) සහ මුස්ලිම් (901) දී වන නිසා කාන්තාවන්, ඇයගේ නිවසේ සූර්ය ග්රහණය යාච්ඤාව බව හොඳ

කාන්තාවන් මිතුරන් ජනතාව සමග පැමිණි කළේ ලෙස වුවද මුස්ලිම් පල්ලියට පැමිණ මේ යහපත් (ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen 16/310 දරන අදහස් සහ පණිවිඩ මුදලක්) විය

ප්රශ්නය / Magm මෙය ආකාර දෙකකි පෙර යාච්ඤා කට වැඩි නම්?

එය දෙවියන් වහන්සේගේ සූර්යග්රහණය සඳහන් ආකාර දෙකකි පෙර යාච්ඤා අවසන් වූ අතර යාච්ඤා නැවත නොකිරීමට ගෙවයි තෙක් ඔහුට ආරාධනා කළා. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් Fawzan පි. 195)

ප්රශ්නය / ලැන්ග්ලී එක්ලිප්ස් නමුත් දැඩි වූ ඔහු යාච්ඤා කරමින්?

ලැන්ග්ලී එක්ලිප්ස් වුවද ඔහු ආලෝකය අවසන් කරන ලදී යාච්ඤාව හා පදයට ගමන්: (ඔබේ ක්රියාවන් නිෂ්ඵල නොවන බවට) (මුහම්මද්: 33).

ඔහු (901) විසින් විස්තර කතන්දරයක් සූර්ය ග්රහණය කාලය අතර, මෙසේ (පවා ආකාර දෙකකි) විය යාච්ඤා

සහ (එසේ ඔබ කටවුට්) මෙසේ සැබෑ බුහාරි (1212) සහ මුස්ලිම් (901) (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් Fawzan 195 පි.)

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා කරන්න


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق