Eid යාච්ඤා
(න්)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
•
මෙම Eid යාච්ඤාව
සඳහා අවශ්ය වන්නේ කුමක්ද:
යාච්ඤා විසඳුමක් මංගල්ය
සඳහා පිණිස ය, සිකුරාදා යාඥාව වන විට, එය ඉදි කිරීමට
සුපුරුදු පරිදි ඉදිකරන ලද නිවාස ඔවුන් පදිංචිකරුවන් ශ්රේණිගත කරන ය; ස්ථාන වරෙන්තුව
සිකුරාදා යාඥාව Eid යාච්ඤා පැවැත්වෙන නැහැ; නබි, සාමය මෙන්ම, ඔහු පිට විය යුතු
අතර ඔහුගේ තර්කය ගන්නෝ එකඟ වූ අතර පැමිණ නැති නිසා ඔහුට පසුව ඔහුගේ අනුප්රාප්තිකයන්.
(අමූර්ත idiosyncratic
ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S184)
· මෙම Eid යාච්ඤා
දී, ජංගම හා
නවාතැන් පහසුකම්:
මෙම Eid යාච්ඤා කන් ඉන්න
එපා එය නියමිත නොවේ
(සම්මුඛ සාකච්ඡාවක්
Jaber බින් Samra දී අල්ලාහ් ඔහු
සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සමඟ යාච්ඤා කළා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් කන් තොරව Eid වරක් හෝ දෙවරක් හා ඉන්න.)
Sahih මුස්ලිම් (885) Feki සාරාංශයක් ෂෙයික්
සාලේ අල්-Fawzan
පි 185).
·
වන Eid යාච්ඤා
හා සූම් විස්තරය:
විවෘත takbeer පසුව පළමු rak'ah හැදී වර්ධනය හා
රැකවරණය උත්සාහ කරන අතර magnifications හය කියවීම පෙර
du'aa විවෘත; Vtkberh Ihram කෙළවරේ, අත්යාවශ්යය, යාච්ඤාව ඔවුන්
නොමැතිව පෙනී නැහැ, සහ අනෙකුත් takbeers වසර, එවිට ඔබ්බට පාරායනය; එසේ නම්, එසේ නම් නිසා යාච්ඤා
ආරම්භයේ දී විවෘත du'aa Baltkberat හය උපාංගයන් එන්න
හයවන Altkberp
පසු රැකවරණය සොයන, එසේ නම්, කියවීම සඳහා රැකවරණය
සොයන නිසා,
එවකට කියවනවා.
හා magnifications පහක් කියවීම විවෘත
පියවර පෙර දෙවන rak'ah තුළ දක්වා වර්ධනය; රෝයි (අමර් බින්
Shuaib, ඔහුගේ පියා, ඔහුගේ සීයා සිට
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
බව නිවාඩු හැදී වැඩුණු දේ දොළොස් Tkberp, පළමු හත, සහ අනෙකුත් පස්, සහ නැත ඉදිරියට, හෝ පසු) හා හසන්
අහමඩ් (6688)
සහ අබු ඩාවුඩ් (1045.1046) සහ Saheeh අබි ඩාවුඩ් (1045.1046) දී මිනිසා විසින්
විස්තර කතන්දරයක් ආරෝපනය
රෝයි ගණනාවක් takbeers දී ය: එනම්, ඉමාම් අහ්මද් අල්ලාහ්
ඔහුට දයාව තිබිය හැක මෙසේ පැවසී ය: "නබි මිතුරන් එකඟ නොවූ, සාමය විශාලනය ඔහු
පිට විය යුතු අතර, මුළු අවසර ඇත."
සියලු විවෘත ඔහුගේ අත්
ඔසවා, (ඔහු සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා විවෘත දෙකම තම අත් ඔසවා කරන ලදී) (ඉබ්නු උමර් සිට අල් 3/293 විසින් කළ විස්තරය.)
එය එක් එක් Tkbertan අතර කියන්න සුන්නහ්ව
වේ: දෙවියන් වහන්සේ ශ්රේෂ්ඨතම වන අතර, දෙවියන් වහන්සේ
විශාල ප්රමාණයක් සහ ආභාශය උදේ සවස ස්තුති, සහ වක්තෘ මුහම්මද්
තුමාණන් සහ ඔහුගේ පවුලේ සාමය හා ගොඩක් පිළිගැනීමක් දෙවියන් යාච්ඤා; බෙන් ආමර් බාධාවක්
කියන්න: (මම ඇහුවා takbeers මංගල්යය කියන්නේ
පසු ඉබ්නු Masud
ඉල්ලා; ඔහු පැවසුවේ, "දෙවියන් වහන්සේට
ප්රශංසා ඔහු ප්රශංසා, සහ නබි යාච්ඤා) සහ බයිහකි
විසින් දන්වා වචනයෙන් හා ක්රියාවෙන් බව ඉබ්නු මසූඩ් ගැටළුකාරී Huzaifa පැවසුවේ
"අබු අබ්දුල්රහ්මාන් විශ්වාස.".
ඔහු මේ ගැන
සඳහන් වන්නේ නම්; වරදක් නැහැ, ඒ
විශේෂිත සඳහන් නොකරන නිසා.
ඉබ්නු අල්-Qayyim පැවසුවේ
"එය එක් එක් ආඝාතය Tkbertan පහසු අතර නිහඬ
වූ අතර, යම් පිරිමි takbeers ඔහු ගලවයි"
අයියෝ. මෙම අවම වන අතර, කිසියම් වෙනසක් මත ඉදි
takbeers සංඛ්යාව ගැන සැකයක්
නම්.
ඔහු අධික ලෙස අමතක නම්
පවා කියවීමට ආරම්භ විශාලනය, ඔහු වැටී එය වසර රෝල් අස්ථානගත
නිසා.
ඒ වගේම ඔහු කියවන්න පටන්ගත්තා
පසු ඉමාම් සභාව තේරුම් කවෙර්ද; Baltkberat උපාංගයන් ආවේ නැහැ, නැත්නම් ඔහු දණින්
වැටී කරගත්තොත්, ඒ එසේ නම්, විවෘත takbeer දණ, සහ actuation වියදම සූම් වර්ධනය
වේ. (අමූර්ත Feki ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 186.)
ප්රශ්නය
/ කීයක් Eid යාච්ඤා rakahs?
මෙම Eid යාච්ඤා Rkaatan>
·
මෙම Eid ධර්ම
දේශනය විස්තරය:
යාච්ඤා ඉණිමං නම්; කථා khutbahs, ඔවුන් අතර වරකදී
දේ රෝයි Obaidullah
බින් Obaidullah බින් එළිපත්ත
(වසර ඉමාම් යන ධර්ම දේශනය සඳහා අසුන් වෙන්, Eid මත khutbahs බව) ජාබිර් සිට
ගැටළුකාරී Shafi'i,
සහ ඉබ්නු මාජා පැවසුවේ කතා පැවති (එවකට හිඳින
එවකට අතර) සහ "අයිතිය" සහ අන් අය තුළ: (යාච්ඤා කිරීමට, ඔහු බිලාල් හේත්තු, දෙවියන් වහන්සේට
ගරුබිය නියෝග පිටතට ගොස්, ජනතාව වෙනුවෙන් පැමිණෙන
යුතු අතර,
ඔවුන්ගේ පක්ෂ මත වාඩි ජනතාවට සහ නිවාඩු දින දේශන
ඔවුන් දිරිමත් ආරම්භ කර, ඔහුගේ කීකරුකම ... සාකච්ඡාව)
ඉල්ලා, නමුත් මුස්ලිම්
සහ හතු ප්රතිදානය පුණ්ය හතු, ඔවුන්ට ඔවුන්ගේ ප්රතිපාදන
පෙන්වයි, ප්රමාණය අනුව, සහ කාලය, එහි අධ්යක්ෂ වර්ගය.
සහ යාග පූජාව මස් පිණිස මරාදැමීම දී Eid අල්-Adha ධර්ම දේශනය තුළ
Ergbhm, ඔවුන්ට ඔවුන්ගේ
ප්රතිපාදන පෙන්වයි, නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් නිසා (188/187 Feki සාරාංශයක් ෂෙයික් සාලේ
අල්-Fawzan
පි.) ඔහුගේ Eid අල්-Adha එහි විධිවිධාන
බොහෝ පවසයි.
ප්රශ්නය / මොන සිකුරාදා
යාඥාව සඳහා ප්රමාද ධර්ම දේශනය Eid යාච්ඤාවෙන් හා ඉදිරිපත්
කිරීම සඳහා හේතුව වන්නේ ඇයි?
අවශ්යතාව යාච්ඤා කිරීමට
බව සිකුරාදා යාච්ඤාව ධර්ම දේශනය සඳහා Eid යාච්ඤාවෙන් හා
ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා වූ ධර්ම දේශනය ප්රමාද, සහ තත්ත්වය Eid ධර්ම දේශනය මෙන්
නොව, පොදු සමාකාලය මත
ඉදිරිපත් කරන ලදී සහ ප්රඥාව;. වසර කීපයකට පෙර එය (අමූර්ත
idiosyncratic
ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S184)
·
Naafil මෙම Eid යාච්ඤා
පෙර හා ඉන් ඔබ්බට:
ඇගේ වැටුපක් පිළිගත් බව
සහ විසිතුරු නිෂ්ඵල නොවන (නබි, සාමය නිවාඩු දිනයක් වන
වසල්ලම් පිටතට පැමිණි; දෙකකට පෙර හෝ එය පසු ලඟා
වූයේ නැත යාච්ඤා) එකඟ විය:; එය අදාල ස්ථානයට පෙර හා
පසු ඔහු naafil
ද්වේශ කරන Eid යාච්ඤා විධිවිධාන
වන අතර, පවා නමස්කාර මිය
ඉබ්නු අබ්බාස් වචන, අල්ලාහ් සතුටු විය හැක
හෝ ඔබ්බට. . (Feki සාරාංශයක් ෂෙයික් සාලේ
අල්-Fawzan
පි 188.)
ප්රශ්නය
/ පුද්ගලයෙකු අහිමි නම් ඔබ Eid යාච්ඤා
වැය කරනවාද?
ඔහු Shaykh මුහම්මද් Othaimeen පිළිතුරු දෙමින්,
එය නිසි තුරන් නැත, ඔහු Eid යාච්ඤා ඒ සඳහා
පහත වැටී අසීරු දෙයක් බව, සිකුරාදා මෙන් නොව, සිකුරාදා පුද්ගලයෙකු
යාච්ඤා දහවල් අහිමි නම්, අය ද දහවල් යාච්ඤා කාලය
වීම වෙනස,
යම් පුද්ගලයෙක් සිකුරාදා යාඥාව නොහැකි නම් මංගල්යයට
මෙන් නොව,
නැවත යාච්ඤා කිරීමට Eid යාච්ඤා රැස්වීමක්
අසත්ය, මිනිසා රැස්වීම
අවබෝධ පමණක් ඒ සඳහා පහත වැටී ඇත. (fatwas ෂෙයික් මුහම්මද්
Othaimeen)
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ Eid ආචාර?
එකිනෙකා සුභාශිංසන පළ කිසිවක්
වැරදි ජනතාව ඇත; අනෙක් මෙසේ පවසන: දෙවියන්
වහන්සේ අපට ඔබ පිළිගනී.
Shaykh අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු Taymiyah පැවසුවේ
"රෝයි ඔවුන් කරමින් සිටි මිතුරන් රැසක් ඇති අතර, එවැනි අහමඩ් සහ
අනෙකුත් ලෙස ඉමාම්වරු ශුද්ධ අවසර" අහ්හ් (Majmoo 24/253).
උත්සව හා සතුට ප්රදර්ශනය
සුබ පතමින් අන්තඃකරණය කිරීම රිසි.
ඉමාම් අහමද් පැවසුවේ
"නැහැ මම ඔහුට ද Aptdona එක් කිරීමට පටන්, මම පිළිතුරු දුන්නා."
(අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 191.) එය තරුණ නොවන, වත්, එය ඔහුට තහනම්
කරන, ද වේ, සුබ පැතුම් අතට
අත දීම වැරදි දෙයක් නොමැති; මෙම නිසා පිළිතුර ආචාර
යුතුකමක් වන අතර, සුබ පැතුම් ඇරඹුම.
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා
කරන්න
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق