الأحد، 2 أكتوبر 2016


යාච්ඤාව (Eid යාච්ඤා)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

Eid යාච්ඤා.

Eid යාච්ඤා - Eid අල්-Fitr හා Eid අල්-Adha - නීත්යානුකූල Qur'aan සහ සුන්නහ්ව හා මුස්ලිම් ජනතාවගේ එකඟතාව, ලෞකික හා ස්ථානීය, Vobtalha ඉස්ලාම්, හා Eid අල්-Fitr හා Eid අල්-Adha මගින් පියවා නිවාඩු දින ගනිමින් බහු දේවවාදීන් විය; Alebadtin මේ මහා ජාතීන් දෙකක් ඉටු කිරීම සඳහා සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති කරමි: උපවාසයේ රාමසාන්, දෙවියන් වහන්සේගේ සභාවට වන්දනා (. සාරාංශය idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි 181.)

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, නබි සිට ගැටළුකාරී වී ඇත, ඔහු නගරයට පැමිණි විට ඒ අතර, එය ඇගේ පවුලේ දින දෙකක් ඔවුන් සෙල්ලම් විය;

එය අබු ඩාවුඩ් (1134) සහ කාන්තාවන් (1556) හා Saheeh අබි ඩාවුඩ් සැබෑ ආශ්රයන් "දෙවියන් Obdlkm ඔවුන් ඒවා වඩා හොඳ, පූජාව දවසේ ඇති අතර, Fitr දවස" ඔහු ඔහු පිට සාමයක් පවසයි.

 දෙවියන් වහන්සේ නියම කර ඇති දේ මත බව වැඩි නිසා, හා ආගම නිර්මාණය, තවත් පොලවල් සහ අන් අයගේ Eid උත්සව දෙකක් Koaaad නිර්මානය කිරීම මත වැඩි ද ඇති විය හැක. (181 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

ප්රශ්නය / ඇයි Eid නිවාඩු ගහන්නේ?

හා Eid නිවාඩු නමින් නම්; දෙවියන් වන්දනාමාන මත පුණ්ය උපවාසයේ සහ වන්දනාමය ඔවුන්ගේ කීකරුකම කාර්ය සාධනය පහත සඳහන් නිසා, එය නැවත ප්රීතියෙන් හා සතුටින්; එය නැවත සෑම වසරකම පුනරාවර්තනය වී ඇත. (181 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

· මෙම Eid යාච්ඤා නීත්යානුකූල භාවය සනාථ:

 පවසයි:

 (فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ)الكوثر:2

 මෙහෙම කියනවා:

(قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَكَّى وَذَكَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّى) الاعلى:15

නබි සල්ලල්ලාහු ඔවුන් සහභාගී වීමෙන් අනතුරුව ඔහු හා caliphs වසල්ලම්. (182 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

එය සුන්නහ්ව ඔහුට Eid යාච්ඤාවට යන්න සඳහා ය:

නබි සුන්නහ්ව කාන්තාවන් පැමිණ සිටින Mttaibh වේ ඇඳුම් සැරසිලි හෝ කීර්තිය සඳහා සැරසී නැහැ, පවා කාන්තාවන් විසින් ඔහු පිට දෙවි සාමයක් ය;

 සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් ලෙස: "යහපත් බලා ගොස් කිරීම සඳහා, සහ Iatzln මිනිසුන්, ඔසප් වීම දෙව් විශ්රාම" හෝ දෙවියන් වහන්සේගේ දීමනාව ඔවුන්ට ආශීර්වාද කළේය: (අපි, Eid දවස එළියට එන්න කියලා ලදී පවා අතරට එක්වූ දකුණු ලක අගනගරය ඇගේ විරාමය එළියට පැමිණ, පවා උපාධිය, ජනතාව තමන් පිටුපස Veken, Vekprn Petkbaarham, Bdaaihm කියමින් ඔප් චක්රසේ , ඔවුන් ඒ දවසේ දී තටාකය සහ පවිත්රත්වය බලාපොරොත්තු). (182 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

· මෙම Eid යාච්ඤා පදිංචි ස්ථානය:

එය රටේ සමීප පාළුකරයේ දී Eid යාච්ඤා සිදු කළ යුතු ය; නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නිසා නගරයේ දොරට වන දෙව් දී Eid යාච්ඤා කරන ලදී

"අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ ඔහුට ආශීර්වාද හා දෙව් කිරීමට Fitr හා Eid අල්-Adha දවස එළියට එන්න 'සැබෑ බුහාරි (956) සහ මුස්ලිම් (889): එය අබු Sa'eed ගැටළුකාරී විය

ඔහු නිදහසට කරුණක් සඳහා මුස්ලිම් පල්ලිය යාච්ඤා ලැබෙන්නෙ නැති සහ ඉස්ලාමයට සහ මුස්ලිම් කීර්තිය පාළුකරයේ ලකුණ එළියට යනවා නිසා, සහ, ඒ කිසිදු දුෂ්කරතා ආගමේ චාරිත්ර පෙන්නුම්; නැවත නැවත කළ යුතු නැත; සිකුරාදා මෙන් නොව; මක්කම අධීක්ෂකයාට හැර, ඔවුන් ග්රෑන්ඩ් මුස්ලිම් පල්ලිය දී යාච්ඤා කරන්න. (182 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

ප්රශ්නය / කුමක්ද මුස්ලිම් පල්ලිය පාලක Eid යාච්ඤාව?

ඔහු Shaykh මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිතුරු දෙමින්,

 මෙම Eid යාච්ඤා සුන්නිවරු පාළුකරයේ දී විය; වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පිටතට Eid යාච්ඤා කාන්තාර, ඔහුගේ මුස්ලිම් පල්ලිය «දහසක් යාච්ඤාවට වඩා හොඳ» දී යාච්ඤා බවත් සඳහන් විය වුවද එන කෙසේ වෙතත් ඔහුගේ මුස්ලිම් පල්ලිය යාච්ඤාව අතර දෙව් මැදුරු පැමිණ එය යාච්ඤා කිරීමට ඉඩ, සහ මේ පිළිබඳව නිසා ජනතාව කාන්තාර වෙත එන්න බව සුන්නිවරු;. ඉස්ලාම් වතාවත්වල එක් වන මෙම යාච්ඤාව, ශුද්ධ බොහෝ වේලා, සහ එම ග්රෑන්ඩ් මුස්ලිම් පල්ලියක යාච්ඤා Eid යාච්ඤා ඇගයීම සඳහා, සහ එම මුස්ලිම් පල්ලියේ දී, බොහෝ කලකට පෙර මේ පිළිබඳ මුස්ලිම් වී ඇත (fatwas ෂෙයික් මොහොමඩ් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේ ඔහු අනුකම්පා කළ)

ප්රශ්නය / පවා මක්කම හා මෙඩිනා කැම්පස් ෙහෝ ඊට වඩා යහපත් හොඳම දී ද පාළුකරයෙහි වූ Eid යාච්ඤා ද?

ඔහු Shaykh මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිතුරු දෙමින්,

අතර දෙව් මැදුරු තුළ Eid යාච්ඤා හොඳයි, ඒත් මක්කම පැරණි යුගයේ පිළිවෙත් අනුගමනය කර ඇති අතර ඔවුන් මහ පල්ලිය දී යාච්ඤා, මෙන්ම නගරය නබි ගේ මුස්ලිම් පල්ලිය දීර්ඝ ගුණයක්, නමුත් නගරය නබි යුගය තුළ සිදු වන ලෙස, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අතර දෙව් මැදුරු තුළ ඔවුන්ගේ යාච්ඤාවලට වඩා හොඳ බව, කිසිම සැකයක් නැත දී යාඥා කරමින් හා ඔහුගේ අනුප්රාප්තිකයන් වැඩිහිටියන්, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි, එය යාච්ඤාවෙන් හා සාමය ද පාළුකරයෙහි වූ Eid යාච්ඤාව විය. (Fatwas ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව)

- A වෙනස් මාර්ගයකින්:

ජාබිර් පැවසීය: [බුහාරි 986] «නබි, සාමය නිවාඩු දිනයක් වන ආකාරය bucking වේවා, ඔහු පිට විය».

මාර්ග Bucking: පාර දෙව් ගොස් ආපසු තවත් මාර්ගයේ සිට පැමිණි.

ප්රශ්නය / කුමක්ද Eid කළ දින සිට වෙනස් මාර්ගයකින් ගමන් හේතුව?

අප වෙනුවෙන් නැණවත්:

පළමුව, නබි ආදර්ශය අනුගමනය, සාමය ඔහු පිට, මේ වසරේ වෙන්න.

දෙවනුව, රජය පිළිවෙත, සියලු රට වෙළෙඳපොළ තුළ Eid යාච්ඤා පතා පෙන්වන්න.

තෙවන: එය ද එය දුප්පත් හා අන් අයගේ වෙළෙඳපොළ ජනතාවට සංචාරය කරන තීන්දුව.

හතරවන: එය ද මාර්ග විනිශ්චය දිනදී ඔහු දුටු බව රීතියක් වේ (Fatwas ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව).

Eid යාච්ඤා මුස්ලිම් පල්ලිය ප්රශ්නය / ද ඔහු Vtsen මුස්ලිම් පල්ලිය ආචාර? Atnfel මුස්ලිම් පල්ලිය ආචාර තොරව ද?

ඔහු Shaykh මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව පිළිතුරු

 ඔව් Eid යාච්ඤා මුස්ලිම් පල්ලිය, ඒ මුහම්මද් තුමාණන් ඔසප් එය රැඳී සිටීමයි කළ වැළැක්වීම සඳහා වන අතර, භාරකරුවන් Batzalh. දෙකක් යාච්ඤා තෙක් මානව ආදායම් වාඩි නොව, නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ආවේ නැති නිසා, අනෙක් කිරීමට නොව, යාච්ඤා පෙර Atnfel නැහැ, නම් වශයෙන් නමුත් ඊට පෙර හෝ මුස්ලිම් පල්ලිය ආචාර පසු හේතුව නිසා ය. (fatwas ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව)

· Eid යාච්ඤාවේ කාලය:

ඔහු මෙම කාලය අල්ලාහ්ගේ අනාගතවක්තෘ ඔහුට ආශීර්වාද කර එය යාච්ඤා නිසා, හා හා හිරු අභාවයෙන් කිරීමට ඇයට කාලය දිවෙන; තවකෙක් ලෙස හිරු සන්රයිස් පසු වර්ධනය වී විට Eid යාච්ඤා ආරම්භ කාලය. (183 අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan පි.)

- Shaykh මුහම්මද් බින් Saalih සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව:

මෙම Eid යාච්ඤා කාලය ගැන? ජනතාව දහවල් වන තෙක් Eid ගැන දැන සිටියේ නෑ නම්, පාලක කුමක්ද?

ඔහු ශ්රේෂ්ඨත්වය පිළිතුරු දෙමින්-, '': තවකෙක් දී හිරු උදා සිට Eid යාච්ඤා කාලය යන්නට, නමුත් එය නබි, අල්ලාහ් ඔහු සහ ඔහුගේ පවුලේ අය ආශීර්වාද හැකි බව දන්වා ඇති අතර හිරු තවකෙක් නැඟිට නම් ඔහුට Eid අල්-Adha යාච්ඤා යාච්ඤා කළ නිසා එය, යාච්ඤා Adha හා පරීක්ෂණ ප්රමාද කිරීමෙන්ම යාච්ඤා හතු ලබා නොනගන, හා වැඩි නම් යාච්ඤා හතු පිපෙන්නාක් මෙන් Rmohan යටතේ, සහ Eid අල්-fitr ජනතාව නිමැවුම් 'සකාත් අල්-fitr අනුගතවීමට, කාලය දික් කිරීමට අවශ්ය නිසා, සහ Eid අල්-Adha, පූජාවක් මරා ව්යාපෘතිය වැඩසටහන හා මෙම පළමු වරට ඉදිරිපත් කරන යාච්ඤාව නම් සිදු නොවේ. (ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව fatwas)

· නිර්ලැජ්ජාව හා Eid යාච්ඤාව සඳහා කරන්න mustahabb කරන සමහර ක:

සුන්නහ්ව Fitr දින යාච්ඤා කිරීමට එළියට යනවා පෙර කන්න, පූජා දිනය පෝෂණය පවා යාච්ඤා කරන්නේ ය; Buraidah කියන්න: නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පූජාවක් දිනය පෝෂණය පවා යාච්ඤා කරන්නේ, විවේකයේදී තෙක් Fitr දවස පිටතට පැමිණ නැත) සැබෑ: අබු ඩාවුඩ් (5 / විසින් කළ විස්තරය 352) සහ නිකේතනයක් (1440) අශ්වයන්

ෂෙයික් Taqi අල් ඩින් "දෙවි කියමින් පූජාව සඳහා යාච්ඤා ඉදිරිපත් කළ විට,:

(فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ) (الكوثر :2)

 ((قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَكَّى وَذَكَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّى)(الاعلى :14ـ15)

Eid අල්-Fitr යාච්ඤා පෙර වසරේ එම පුණ්ය, සහ පූජාව උළෙලේ දී යාච්ඤා කිරීමෙන් පසුව ඝාතනය බව. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S184)

මෙම Eid යාච්ඤාව සඳහා පනවා මුල් පිටවීමේ; ඉමාම් 'පහත්කම කිරීමට හැකි විය යුතු අතර, ඔහු විසින් මෙම යාච්ඤාව බලා යන පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් ලබා ගැනීම සඳහා, Victher විපාකයක් (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S184).

සුන්නහ්ව Jaber කතා කරන්න, හොඳම ඇඳුම් ඇඳීම මුස්ලිම් Eid යාච්ඤා අලංකාර කිරීමේ: ඔහුගේ Saheeh (1766) (3/132) ඉබ්නු Khuzaymah විසින් කළ විස්තරය "නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මෙම Eids දෙකක් සහ සිකුරාදා පැළඳ ඇඳුම, විය"

සහ ඉබ්නු උමර් ඔහු අල් හොඳ දාම (6143) (3/398) විසින් Eid විස්තර කතන්දරයක් මත හොඳම ඇඳුම් ඇඳගෙන බව. (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S184)

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා කරන්න


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق