යාච්ඤාව
(යාච්ඤාව නිදහසට කරුණු ජනතාවගේ දොර)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
2) සංචාරකයන්ගේ
එය හතර දෙකක් rak'ahs සිට සංචාරකයාගේ, තම මාලිගාවේ යාච්ඤා
quartet සඳහා නියම කර
ඔහු මෙසේ පවසයි :
:(
وَإِذَا ضَرَبْتُمْ فِي الأَرْضِ فَلَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَن تَقْصُرُواْ مِنَ)( النساء:101
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් සංචාරක පැමිණීමට කළේ නැත, නමුත් මාලිගය, සහ විද්වතුන් බහුතරයක්
අවසන් වඩා මාලිගය වඩා හොඳ
:(
අයිෂා, නබි බිරිඳ ගැන
කතා කරන්න,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඇය පැවසුවේ, "නාගරික සංචාරක
දෙදෙනා බැගින් පනවා යාච්ඤාව, Voqrt යාච්ඤා ගමන් කරන
අතර, සහ සයිද් නාගරික
යාච්ඤා." අල්-Bukhaari (1090) සහ මුස්ලිම් (685)
ප්රශ්නය
/ විට මාලිගය ආරම්භ?
ආමර් සිට සංචාරකයාගේ ඔහුට
පිටත් බිම පහර දෙවියන් බාල වයස්කාර සමාව දුන්නා, හා සංචාරක යන වචනය
එනම්, සංචාරක අදහස් නිසාය:.
එය ගමන් කළේ නැහැ, නිවාස එක් අනාවරණය වන කාන්තාර, බවට පත්වන්නේ නැත
නම්, කාන්තාර වලට යාම
(අමූර්ත idiosyncratic
ෂෙයික් Fawzan පි 158.)
ප්රශ්නය
/ එය සංචාරකයා අවසර ද?
සංචාරකයා Zuhr හා අසර් ඒකාබද්ධ
හැකි අතර,
එක් අවස්ථාවක මොරොක්කෝව සහ රාත්රී ආහාරය අතර
එකතුවක්.
ඔහු විකෘතියක් හිරු පෙර
සෑම වයස් Faisalehma
රැස් බව ඊයේ දහවල් යයි නම්, තබූක් සටනේ
"විය කතා (Maaz බින් Jabal, නබි, සාමය ඔහු පිට විය
යුතු අතර,
නැවත ඔහු විකෘතියක් හිරු කඩිමුඩියේ වයස පසු ගියොත්
සහ සියලු පසුව Zuhr හා අසර් යාච්ඤා ගියා, එය ඔබ මොරොක්කෝව
මොරොක්කෝව විසින් පසුගිය ගමන් නම් පවා රාත්රී ආහාරය යාච්ඤා, ඔහු මොරොක්කෝව, බ්රසීලය, කඩිමුඩියේ රාත්රී
ආහාරය Vslaha
පසු ගිය නම්) සැබෑ ය:. අබු ඩාවුඩ් (1208) අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් Fawzan 159 පි) විසින් විස්තර
කතන්දරයක්
ප්රශ්නය
/ විට එය යාච්ඤා ඒකාබද්ධ කිරීමට අවසර ද?
ෂික් අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyyah:
එය Zuhr හා අසර්, සහ අසහනය ඒකාබද්ධ
උදව් හැර යාමට රෝගියාට මොරොක්කෝව සහ රාත්රී ආහාරය අතර සංකලනයක් ඒකාබද්ධ කිරීමට අවසර
ඇත.
සංයෝජන Aerga ලේ සහ istihaadah කිරීමට මුත්රා
පිටවීම හෝ තුවාලයක් විසින් රැක සිට සෑම යාච්ඤා (නබි නවීන දෙක ඒකාබද්ධ කිරීමට ඇයට නියෝග)
(Majmoo
(24/7273) පාලකයා නොහැකි අය සඳහා
අවසර
නබි වැසි රාත්රියේ මොරොක්කෝව
සහ රාත්රී ආහාරය අතර එකතු නිසා සංයෝජන, වැසි Whipple ඇඳුම් සහ ඔහු සමග
කිසිදු කරදර ලබා ගැනීමට අවසර දී ඇත) (Sahih බුහාරි (543) සහ මුස්ලිම් (705) (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් Fawzan පි. 16
ප්රශ්නය
/ කොහොමද තලය තුළ පුද්ගලයෙකු යාච්ඤා කළ හැක්කේ කෙසේද?
පළමුව, ගුවන් යානය යාච්ඤා
ඔහු යානයේ දිශාව සිටි තම ආසනය මත ඉඳගෙන දණගස්වා වැහැරී, සහ වැඳ වැටීම අඩු
කිරීමට beckons
ඇත.
දෙවනුව, එය සෑම විටම මඟ
පෙන්වීම යාමේ රටාව, සහ ද වසා සහ වැහැරී දණ
කිරීමට හැකි විය යුතු අතර, කරන්න, සහ නොකරන හැකි
නම් මිස ආඥා පනත යානය යාච්ඤා කරන්නේ නැහැ.
තෙවන: එසේ කිරීමට නොහැකි
නම්, එය බිම ගුවන් තොටුපළ
යාච්ඤා ගොඩබැසීම දක්වා යාච්ඤා පමා, ඒ කාලය සමඟ Kalzar ඔවුන් ගෙන එයි
නම්, ඉතා මෑතක දෙවන
වරටත් එන්න කලින් කාලය බිය, හා මොරොක්කෝ රාත්රී ආහාරය
සමග, බිය නික්මයාමට
දෙවන වරටත් Salihama පෙර පිටතට කාලය.
(උදාහරණයක් ලෙස)
එම ගුවන් යානා හිරු ඉර බැස යාමට පෙර ගලවා නම් හා හා හිරු බැස ගොස් ගුවන් වේ, එය ගුවන් තොටුපළේ
දී ගොඩ තෙක් මොරොක්කෝව යාච්ඤා කරන්නේ නැහැ ඇවිත් බිම යාච්ඤා, එය මොරොක්කෝව සඳහා
කාලය මත පැමිණෙන එම බිය නික්මයාමට රෑ කෑම වෙලාවට පසුව අන්තිම එක කෑම වෙලාවට Vsalihama එකතුව ප්රමාද බිය, විට විය මධ්යම
රාත්රියේ Salihama
ඔබ කාලය ප්රධානියා පෙර. (ෂික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen 15/244 දහමේ විනාශය සහ
පණිවිඩ)
හතරවන: ගුවන්
යානය තුළ අනිවාර්ය යාච්ඤා කෙසේද?
නැවතුම්පළ හා මඟ පෙන්වීම
Vekpr ලැබෙන ආලෝකය ලිවීම්
හා විවෘත du'aa
පෙර හෝ කුරානයේ පසු කියවීමට පැනවීමට, එවිට දණගහලා, පසුව හිස නමමින්
සිට මුළුමණින්ම ඉවත් හා පවතී බිය සැක දුරු, සහ වැහැරී සිට
මුළුමණින්ම ඉවත් සහ වාඩි බිය සැක දුරු, පසුව දෙවන කරන්න, පසුව තම යාච්ඤාව
ඉතිරි හොඳින් කරන්න, නොහැකි වී සඳහා එවකට දන්ඩ
නමස්කාර වැඳ වැටීම ඉඳගෙන වාඩි දන්ඩ නමස්කාර කිරීම අසාමාන්ය කාල පරිච්ඡේදයකි.
ප්රශ්නය
/ කොහොමද අහිමි හජ් හා Umrah තලයේ
ගමන්?
මුලින්ම කැමති, Ihram වස්ත්ර ඇඳගෙන, ගෙදර නාන්න සහ
නිරන්තරයෙන් ඇඳුම් සිටිති.
දෙවන: ගුවන් යානය ගැනීම
වන්දනාවක් නම්, හෝ umrah බව මූලික Ihram වස්ත්ර ඇඳගෙන Miqat සන්ධානගත ගෙන නම්.
තෙවන: එයා හොදින් බව inattention හෝ අමතක බියෙන්
ජවිපෙත් Miqat
ආරක්ෂිත පියවරක් පෙර ihraam ඇතුල් නම්. (ෂික්
මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen 15/245 දහමේ විනාශය සහ
පණිවිඩ)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද මාලිගය කෙටි කාලසීමාව වන්නේ ඇයි?
යාච්ඤා කෙටි දී ඇති දුර
කිලෝ මීටර් අසූ තුනක් පමණ ඇතැම් විද්යාඥයින් විසින් අර්ථ ලදී
හා සමහර සිරිත් දේ ලෙස
එය අර්ථ දක්වා, ඒ ගමන් කිලෝමීටර් අසූ පාටක්වත්
නෑ, හා ජනතාව ඔහු ගැන
පැවසූ දේවල් වුවත්: ඔහු ගමන් නොවන බව, සංචාරක පවා එකසිය
කිලෝමීටර් ළඟා නොවේ.
දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව
- අග Shaykh
අල්-ඉස්ලාම් තේරීම වේ
-
දෙවියන් වහන්සේ මාලිගාවේ permissibility මෙන්ම
නබි සඳහා යම් දුර නියම නැති නිසා, සාමය
යම් දුර නියම කළේ නැත වසල්ලම්.
163.
(සැතපුම් තුනක් හෝ ලීග තුනක් යන ගමන පිටතට පැමිණි
නම් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
[සැකයක් අංශය], යාච්ඤාව මන්දීරය, මෙම නවකථාව තුළ:
ඔහු දෙකක් යාච්ඤා] අංක (163) කතා - ෂෙයික් මොහොමඩ් Nasiruddin Albani මාලාවේ නිසි සංවාද
සඳහන්
Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
වචන - අල්ලාහ් ඔහු කෙරෙහි අනුකම්පා - නිවැරදි වනු.
හරි දේ ඇත සිරිත් Valrjua විනය තාක් කල්
මේ කාරණය එය වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කරන සමහර ඉමාම්වරු ශුද්ධ හා විද්වතුන් විසින් පවසා
ඇති නිසා,
එය ඔවුන් හොඳ, දෙවියන් වහන්සේ
කැමති දේ නොවේ, සහ (ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දහමේ විනාශය සහ
පණිවිඩ (15/265);
විට මිනිසා හරියටම කියන්න ගත වන බව විවිධ සිරිත්
කිසිම වරදක් නැත.
3) නිදහසට කරුණක්
සඳහා මියගිය සඳහා යාච්ඤා:
-
නිසා වැසි හෝ මඩ විසින් කරදර වෙන
එක, ඔබට එය කපා
ගන්න බැරි නම් අග අනිවාර්ය යාච්ඤා ලැබේවා;
රෝයි මුහම්මද්
(අල්ලාහ් ඔහු සහ සමුද්ර සන්ධිය සහ ඔහුගේ මිතුරන් වෙත භාර හා ඔහුගේ ඔටුවන් මත වන අතර, ඔවුන් ඉහළ අහසේ
ආශීර්වාද,
ඔවුන් පහළ සිට gawk, යාච්ඤාව හිඳගෙන
පැමිණ, ඔහු muezzin බලය ලත් සහ ස්ථාපිත
නියෝග, එවිට අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් ඉදිරිපත් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔටුවා මත විය යුතු අතර යාච්ඤා බින් නූගත්කමට
සවිකර විට ඔවුන්, අභිනයන් කරමින්; දණගහගෙන වඩා වැඳ
වැටීම අඩු කරයි) [අහමඩ් සහ තිර්මිදි මඟින් වාර්තා කරන, සහ දුර්වල යැයි
හෙතෙම සඳහන් කළේය.
අමූර්ත
: :( فَاتَّقُوا
اللَّهَ مَا اسْتَطَعْتُمْ) (التغابن :16
ඔහු මඟ පෙන්වීම ලැබිය යුතුය, ඔහු හිස නමමින්
හා දන්ඩනමස්කාරයේ එය ඇස්තමේන්තු කර ඇත දේ ඔවුන් gesticulation හා පදය ශාන්ත යුතු
අය :( ඒ නිසා ඔබට හැකි තරම් අල්ලාහ්) (ලාභ බිය සඳහා යාච්ඤා කළ හැක idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S157)
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق