السبت، 1 أكتوبر 2016


යාච්ඤාව (යාච්ඤාව නිදහසට කරුණු ජනතාවගේ දොර)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේ විය.

නිදහසට කරුණු: සමාව දේ දොස් අයිතිය වෙනුවෙන් වරද ඉස්මතු කරමින් බවට තර්කයක්, නිදහසට කරුණක් එකතු; සිතුනහොත්, සංචාරක, හා බිය ලෙස.

මෙම නිදහසට කරුණු රුධිරයේ සොයා නම්, යාච්ඤා ශරීරය හා සංඛ්යාව අනුව එහි විධිවිධාන සමහර වෙනස් වේ.

මූලික මූලධර්මය දෙවියන් වහන්සේගේ වදන්:

( لا يُكَلِّفُ اللهُ نَفْساً إِلاَّ وُسْعَهَا)البقرة :286)

:( مَا جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ )الحج :78

· නිදහස් ජනතා

ඒවා: 1 / පේෂන්ට්

    2 / සංචාරකයාගේ

   මියගිය නිදහසට කරුණු ඉදිරිපත් කිරීමට සඳහා 3 / යාච්ඤා

  4 / බිය

1 / පේෂන්ට් යාච්ඤා

කොහොමද රෝගියා යාච්ඤා?

පළමුව, රෝගියා පවා වක ගැසුණු, හෝ බිත්ති මත රඳා ඇති අනිවාර්ය ස්ථාවර යාච්ඤා කළ යුතුය, හෝ දණ්ඩක් මත රඳා යුතුය.

දෙවන: ඔහු හරස් කකුල් ඉඳගෙන දණගහගෙන තත්වය විය යුතු යාච්ඤා රැස්වීම, සහ හොඳින් කළ නොහැකි නම්.

සඳහන් ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan:

විද්යාඥයන් නොහැකියාව වාඩි යාච්ඤා අනිවාර්ය කරන්න සහ එය නැවත සිදු කිරීම සඳහා එකඟ වත්, විපාකයක් හීන. හා වීදි පෞද්ගලික ජෑස් පෙනී ආකාරය, එකට එකතු (අමූර්ත idiosyncratic ෂෙයික් සාලේ අල්-Fawzan S155 ඉල්ලන්න නැති නිසා Mayshl එය Qaudh ශරීරය

තෙවන: ඔහු යාච්ඤා දිශාව දෙසට ගමන් ඔහුගේ පැත්ත වසල්ලම් වාඩි නොහැකි නම්, හා දකුණු පස, එය ඔහු ඔහුගේ මඟ පෙන්වීම යාච්ඤා එහිදී දිශාවට යන්න පුළුවන් වූ අතර, තම යාච්ඤාව වලංගු වන අතර, එය නැවත සිදු.

හතරවන: ඔහු තම හිස දිශාවට හැරී ටිකක් වැඩි කිරීමට වඩා හොඳ දෙසට ඔහුගේ පාද මත තම පැත්තේ බොරු යාච්ඤා බැහැ, නම්, එය ඔවුන් යාච්ඤා එහිදී දෙසට ඔහුගේ පාද විය යුතු අතර, එය නැවත වෙනස් කළ හැකි විය.

පස්වන: රෝගියා යාච්ඤා දණගස්වා වැහැරී යුතුය, උන් වහන්සේ ඔවුන්ගේ හිස අසාමාන්ය කාල පරිච්ඡේදයකි නොහැකි, සහ දණ ගසා වඩා වැඳ වැටීම අඩු කරන්න, එය දණින් වැටී නඩුව දණ කාලයන්හි තොරව දණ කිරීමට හැකි වූ අතර, දන්ඩ නමස්කාර සංඥා, නමුත් කාලයන්හි විට දනින් වැටී දණ ගසා තොරව දන්ඩ නමස්කාර කිරීමට හැකි වූ අතර, දණ සංඥා (Fatwas. පණිවිඩ සහ ෂෙයික් මුහම්මද් Othaimeen 15/229)

හයවන: තරමක් යටත්වීම Vigamad දන්ඩ නමස්කාර කිරීම, ඔහු, විශේෂයෙන් හිස නමමින් හා උල් කාලයන්හි දී ඔහුගේ හිස පල කිරීමත් නොහැකි නම්, නමස්කාර කිරීම සඳහා අන්ධ Ngmadha හැරී. සමහර රෝගීන් කරන්නේ ලෙස fingering හරි නැහැ, මම පොත සඳහා කිසිදු පදනම දන්නේ නැහැ, සහ සුන්නහ්ව, සහ විද්වත්.

හත්වැනි: බුහාරි විසින් දන්වා ඔහු ඔහුගේ හිස පල කිරීමත් නොහැකි හා සංඥා ඇස ඔහුගේ හදවත Vekpr ආශීර්වාද හා කියවීමට, සහ දණ හා වැහැරී කිරීමට අදහස් කරන්නේ නම්, හා කරන්න, ඔහුගේ සිතේ වාඩි නම් (නමුත් ඔහු අදහස් කරන බව එක් එක් මිනිසා), කොහොමද අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් හෙළිදරවු ආරම්භ වසල්ලම් ලදී ? (1/6)

අටවන: රෝගියා වේලාව මත සියලු යාච්ඤා යාච්ඤා එය කළ යුතු බව ඇස්තමේන්තු කර ඇත ඕනෑම දෙයක් කළ යුතුය,

ප්රශ්නය / Magm අවයමය එය කාලය මත ඇති සියලුම යාච්ඤා කරන්නේ නම්?

අවයමය කාලය තුළ සියලු යාච්ඤා කරන්න ඔහු Zuhr හා අසර් හා Maghrib සහ 'ඉෂා, එක්කෝ දහවල් දක්වා දහවල් පහසුකම් සපයන එකතු ඉදිරිපත්, හා මොරොක්කෝ කිරීමට රාත්රී ආහාරය, සහ ඒකාබද්ධ ප්රමාද ඒකාබද්ධ පිණිස රාත්රී ආහාරය සඳහා ප්රමාද නැවත යුගයට, හා මොරොක්කෝ ඔහුට පහසු විය හැකි වේ. පෙර හෝ පසුව සඳහා එක් කළ නොහැකි දේ පිළිබඳ උදාව.

නවවැනි: රෝගියා ගමන් කරයි, තම රටේ ප්රතිකාර කරන්නේ නම් එය Quartet තම යාච්ඤාව ඔහු තවදුරටත් ගමන් යන්න හෝ කෙටි, තම රට නැවත තුරු ඔහු rak'ahs දෙකක් දා දහවල්, සවස සහ රාත්රී ආහාරය යාච්ඤා rak'ahs දෙකක් කෙටි. . (අදහස් සහ ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen 15/230 පණිවුඩ)

Shaykh: මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව

කොහොමද රෝගියා යාච්ඤා?

ඔහු මෙසේ පිළිතුරු අති: අපි නබි සාමය මානව රෝගය කියනවා නම් ඉම්රාන් ඉබ්නු Husayn සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කිරීමට වසල්ලම් (බුහාරි 1117) (එවිට ඔබට වාඩි නම් කළ හැකි ය, එය කළ නොහැකි, එසේ නම් ඔබේ පැත්තේ, සිටගෙන යාච්ඤා කරන්න) පැවසීය

ඔහු අසාමාන්ය කාල පරිච්ඡේදයකි නොහැකි නම්, නමුත් මම ද, අභිනය fingering එහි විද්යාඥයන් කියා හෝ වසර දන්නේ නැහැ, එය වසරකට නීත්යානුකූල නොවේ නොවන නිසා, වෛර ව්යාපාරයක් මාර්ගයෙන් messes, සහ ඇස ව්යාපාරය හෝ සංඥා ඇස.

ඔහු ඇතැම් විද්යාඥයින් පැවසුවේ

ඔහු හිස නොහැකි නම් යම් Vigamad තරමක් අසාමාන්ය කාල පරිච්ඡේදයකි පසුව නමස්කාර යටත්වීම සඳහා වැඩි, ඒ ප්රසිද්ධ නළුවෙකු මත පදනම්ව පොදු දෙයක් නොදැන විය යුතු ය විට ඇඟිල්ල, තම යාච්ඤාව නැවත නැවත නැහැ.

 නමුත් විද්යාව සිසුන් මහජන ඔහු ඇඟවීමට ඔවුන්ගේ උත්සාහය කැප කිරීමට ව්යාපෘතියක් නොවේ ප්රකට කළෙහොත් යුතුය;

මේ දේවල් ගැන නිහඬව ඔවුන් ලෙස සිටිනවා නම්, නමුත් සභා පළ නම්, දේශන, ධර්ම දේශනා තුළ, දේශන, දෙවියන් වහන්සේ විසින් ප්රතිලාභ මහජන ඇත්තටම අවශ්ය, නමුත් ඔවුන් මෝඩයෝ, නිසා. . (අදහස් සහ ෂෙයික් මුහම්මද් අල්-'Uthaymeen 15/242 පණිවුඩ)

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق