السبت، 22 أكتوبر 2016


නබි ගේ සංක්රමණික පස්වන යුගයේ දී වඩාත් වැදගත් සිද්ධීන්.

ප්රශංසා අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා දූතයාණන් වසල්ලම් සහ ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය

මේ වසරේ සිය නිවසේ එක් එක් සිදුවූ 1 / සිද්ධීන්.

දෙවියන් වහන්සේගේ 1. විවාහ දැරිය හරිත් Bjoarah වසල්ලම්: -

අයිෂා, අල්ලාහ් සතුටු විය හැක: - (අල්ලාහ්ගේ ආශිර්වාදය දෙපාර්තමේන්තුවේ මැසෙන්ජර් අල්ලාහ් ඔහුට හා වහලුන් Mustaliq දරුවන් ආශීර්වාද ස්ථාවර බින් Qais පංගුව දී ෆාතිමා දැරිය හරිත් අත්සන්)

ඔහු නුවරට නැවත තෙක් වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් පසු, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සිය කොටස තුළ වැටී කතුවරයා වූ ස්ථාවර බින් Qais, තමන් නිදහස් කිරීම ඔහුට Juwayriya දැරිය Hartha Tstaanh පැමිණ, ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇගේ සෙනඟ ඔහු හා ස්ථානය ආශීර්වාද වාර්තා කර ඇත,

ඔහු ඔවුන් වහල්භාවයෙන් ඉතිරි වෙඩි තබා තිබේ ලියා දෙවියන් ඔහුට ආශීර්වාද විවාහ සහ ජනතාව බ්ලේක් දන්නවා විට ඒවා විනිශ්චය: අල්ලාහ්ගේ මැග්මැටික් දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු නිවසේ එකසිය ජනයා එයින් නිදහස් (තටාකය ඇතුළු ඇගේ ජනතාව මත ශ්රේෂ්ඨතම කාන්තාව දේ විය) ඇගේ දෑවැද්ද Atgaha විය. (ඉබ්නු හිෂාම් බයෝග්රෆි 2/294 -645 ආරෝපණය නිවැරදිව Sunan අබු ඩාවුඩ් 2/347)

2. Alivk සිද්ධිය.

අයිෂා, දෙවියන් වහන්සේ ඇගේ ආශීර්වාද කළේය: - (අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, ඔහු තම භාර්යාවන් පොතක් දොරට තට්ටු කිරීමට අවශ්ය නම් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ඔහු තම භාර්යාවන් අතර Banu Mustaliq Ding වූ විට ඔවුන් මත ඊතල, පිටතට ගොස් අල්ලාහ්ගේ මගේ මැසෙන්ජර් නික්ම ගොස්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හා ඔබ ඔබ මා හැර ගියා නම් Bairy Hodga වාඩි ( මම ජනතාව එවකට අවසර muezzin, මම ඔටු පිටුපස Houdaj Faihmlona සිටිමි පැමිණ මාව දාලා හා Ihamleuena සිටි සෙනඟ ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අවසන් වූ පසු, සාමය ඔහුට පිටත් මත ඔහු Agafla මුහුණ එය රාත්රියේ සමහර දැමෙමින් නගරයට සමීප විය පවා නම් විය මස් බර නැත), යන්න, ජනතාව ගමන් මගේ අවශ්යතාව සමහර ගොස්, මගේ බෙල්ල මා පැවැත්වීම, ඔහු තම ආච්චි ජන ගමන් හා Houdaj ගත්තේය මගේ බෙල්ල Volthompsh සවාරියේ යෙදීමයි හිස් විට මම එය මම වෙමි හිතන්නේ, ඒ නිසා ඇය නැවතත් සොල්දාදුවන් ගියේ එහෙත් යමෙකුට Vtlvvt Bjlababi සොයා ගත්තේ නැහැ එසේ නම් මාගේ ආසනයේ නිදාගන්න මම නම් මට ආපසු කිරීමට අහිමි බව ඔහු දැන සිටියේය.

ඇය වැඩිදුරටත් සඳහන් කළාය: - මම එය Safwan බින් අක්රීය මට විසින් සම්මත කරන අතර ඔහු මිලිටරි අසමත් වූ ලෙස මම බොරු මම දිවුරනවා, Sawadi පවා අලි නතර කිරීමට හැරී දැක, රාණි පැවසූ විට, ඔහු හිජාබ් අපට පන්නයි පෙර මාව බලන්න වී ඇත: මම දෙවියන් වහන්සේ වෙමි උන් වහන්සේ අප අල්ලාහ්ගේ Zaanh මැසෙන්ජර් ආපසු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් ? මම මගේ ඇඳුම් ගැන Mtlvvh.

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - දෙවියන් වහන්සේ ඔබට ආශීර්වාද ඔබට පිටුපසින් ඇත්තේ කුමක්ද?

ඇය වැඩිදුරටත් සඳහන් කළාය: - මොකක්ද කතාවක්.

එවිට, ඔටු ආපසු අසල: - Orkpa හා Astakhar මා.

ඇය පැවසුවේ, Frckpt හා ඔටුවා හිස ගෙන ජනතාව ඉල්ලා, සහ මම ඒ ගැන යමක් දන්නා පරිදි ජනතාව, '' මේ මනුෂ්යයා මා ගෙන යන්නේය ගොඩවූයේ කිහිපදෙනකුගෙන් ලදී ඔහු කතා කොට, ඔවුන් කී දේ අදහස්, සහ හමුදාවේ throb ජනතාව, දෙවියන් වහන්සේ බැස ගොස් ඉක්මනින් ගියේ ය.

ඊට පස්සේ අපි නගරය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කතා අවසන් කර ඇත සාදා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සහ මගේ දෙමාපියන් විය යුතු අතර මම කිසිම දෙයක් දන්නේ නැහැ, නමුත් මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ලෙස ප්රතික්ෂේප කළ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මට සමහර කරුණාව යුතුය ..

ඔහු ඇතුළු මගේ අම්මා විට Tmrdhana පවසයි: - (ආකාරය Tekm?) මෙයට වඩා.

ඇය වැඩිදුරටත් සඳහන් කළාය: - මම සොයා තෙක්, මම මෙසේ - මම මගේ මව Fmrdtna ගියා නම් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි (මම මා Ajafaih ක දුටු දේ දුටු විට) මා බලයලත්?

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - (ඔබ) ..

මම මගේ අවශ්යතාව සමහර රෑ පිටතට ගොස් මගේ මව පැතලි, Mrtha සොයා එය, මා සමඟ ගමන් කිරීමට ඇය පවසයි: - නිසා අසරණ පැතලි.

මම කිව්වා: - දෙවියන් වහන්සේ අම්ර් නපුරු, මම සංක්රමණිකයන් මිනිසාට වදාළ දේ භද්රා දැක ඇති

ඇය වැඩිදුරටත් සඳහන් කළාය: - හෝ දේ Bulgk පුවත් හේයි දැරිය අබු බක්ර්?

ඇය පැවසුවේ, මම කිව්වා: - පණිවිඩය කුමක්ද?

ඔහු Vokhbertna කරන පිරිසැකසුම් ජනතාව කියන්නේ.

මම කිව්වා, හෝ මෙම වී තිබෙන්නේ කෙසේද?

ඇය වැඩිදුරටත් සඳහන් කළාය: - ඔව්, දෙවියන් වහන්සේ

ඇය ට්රනොවන කිරීමට ඇස්තමේන්තු දේ ගැන සහතික කොට, මම මම තවමත් ඒ නිසා මම Sasda අක්මාව අඬන්නේ කියලා අඬන්න දිවුරනවා ආපහු ආවා.

ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇත, සාමය එය දන්නේ නෑ Fajdobam ජනතාව ඔහු කෙරෙහි විය යුතු අතර,

 මහිමාන්විත දෙවියන් වහන්සේ හා උන් වහන්සේ ප්රශංසා හා පසුව (සාමාන්ය ජනතාව, මොන මිනිසුන් ගැන මගේ පවුලේ මට රිද්දන්න, මම, සහ ඔවුන් හරි නෑ කියන්න ....) පැවසීය

අනතුරුව ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහු සහ අලි බින් අබී තාලිබ් ආශීර්වාද ආරාධනා, සහ ඔසාමා බින් සයිද් Voscharhma එක්කෝ සයිද් හොඳ ප්රශංසා හා පැවසීය: - දෙවියන් වහන්සේගේ මැසෙන්ජර් දෙවියනි, ඔබේ දෙමාපියන් දන්නේ නැහැ නමුත් හොඳ, හා මෙම බොරුවක් හා බලරහිත වේ.

අලි සඳහා පරිදි, ඔහු පැවසීය: - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, කාන්තාවන් හා ඔබ අතරින් බොහෝ දෙනෙක් සඳහා deputize නොහැකි බව.

එවිට, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඇතුළු වී, මම මගේ දෙමාපියන්ට මම ඔහු දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා හිඳගෙන උන් වහන්සේ ප්රශංසා හා පසුව සඳහන් අඬන්න: - (සාමාන්ය අයිෂා එය ඔබ ජනතාව දෙවියන් වහන්සේ Vetoba කියන්න වඩා නරක Qarvat හැකි වුවත්, ජනතාව දෙවියන්ට ඇති බිය වචන ප්රමාණය කුමක් වී ඇත, එවිට දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ වහලූන් පසුතැවීම පිළිගන්නා) සහ මගේ දෙමාපියන් අල්ලාහ්ගේ මා මැසෙන්ජර් පිළිතුරු වුණා වළලා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කතා කළේ නැහැ.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අල්ලාහ්ගේ Tjiban මැසෙන්ජර් නැහැ - මම ඔවුන්ට ද?

ඒ වගේම අපි - අපි දෙවියන් වහන්සේ විසින් ප්රතිචාර දන්නේ නැහැ ..

ඇය වැඩිදුරටත් සඳහන් කළාය: - මම ඇඬුවා විට Astagama අලි Astabert, පසුව මම කිව්වා: - දෙවියන් වහන්සේ සඳහන් කවදාවත් අතර, දෙවියන් වහන්සේ පසුතැවී සිත් හරවා නැත, මම දන්නේ නැහැ ඔයා මොනවද මිනිස්සු කියන බව ප්රකාශ වන අතර, දෙවියන් වහන්සේ මම ඔහු වෙතින් මම නිදොස් දන්නා, Ocoln සඳහා මිස, ඔවුන් මා විශ්වාස කරන්නේ නැහැ කියන දේ ප්රතික්ෂේප කරන අතර ..

ඇය වැඩිදුරටත් සඳහන් කළාය - ඊට යාකොබ් නම උත්සාහ මට මතක ලෙස, නමුත් අබු යුසුෆ් කී පරිදි මම පවසයි:

(فَصَبْرٌ جَمِيلٌ وَاللَّهُ الْمُسْتَعَانُ عَلَى مَا تَصِفُونَ)( -سورة يوسف (18)

ඇය වැඩිදුරටත් සඳහන් කළාය: - තම වස්ත්රය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහු සහ ඔහුගේ සභා ආශීර්වාද මම දිවුරනවා වී ඇත, පවා දෙවියන් වහන්සේගේ Tgshah Itaghah විය, Vsja, ඔහුගේ හිස යටතේ ආදම් කොට්ටයක් තබා, එක්කෝ මම දකින බව ප්රසිද්ධ අතර, දෙවියන් වහන්සේ මාගේ පීඩකයන් ය සලිත වී ඇති දේ එසේ වග බලා ගන්න දුටු විට මම වෙමි.

කාගේ අතට අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් කුමක් රහස් මගේ ආත්මය මගේ දෙමාපියන් ලෙස, සාමය ඒ නිසා මම තමන් උපාධිය ඇති කියලා, ඒ ක වෙනසක් ජනතාව කී දේ සාක්ෂාත් කර ගැනීම දෙවියන් වහන්සේගෙන් එන වසල්ලම් ..

, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නැඟිට හිඳගෙන Ajabih සිට දහදිය පිස ඔහු පවසයි කරන්න එවිට අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සිට රහස්: -: ඇය පවසයි "Obhari සාමාන්ය අයිෂා, දෙවියන් වහන්සේ ඔබේ නිර්දෝෂීභාවය අනාවරණය කර තිබේ."

මම කිව්වා - දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති කරමි.

එවිට ඔහු අල්ලාහ් බව පදයේ කුරානයේ සිට සියලු බලැති අනාවරණය දේ

(إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ  بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ  لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ  وَالَّذِي تَوَلَّى كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ)( سورة النور (11)

අනතුරුව ඔහු Bmstah බින් ගෘහ භාණ්ඩ නියෝග, සහ හසන් බින් සාබිත්, දැරිය කොටළු හා තත්වය, ඔවුන් ඔවුන් පමණක් දුරාචාරය කපා දැමුවේය (ශුක්රානු සීමා) අනාවරණය කළේය ..

අයිෂා පවසයි: - මම නබි දකින්න බලාපොරොත්තු වෙනවා, ඔහුගේ නින්ද ඔහු පිට සාමයක් මා ගැන දෙවියන් වහන්සේ විසින් බොරු දෙයක්, මගේ නිර්දෝෂි දන්නා දේ, හෝ මෙම ගම්මානවල කතාවක් කියන්න බැස, මම දිවුරනවා මම වඩා වඩාත්ම තුච්ඡ විය. (මෙය බොහෝ 1/769/766 පුත් වූ (නිවැරදි) ආරම්භක හා අවසාන නූතන ක්රමය වන්නේ)

2) ඔහුගේ ජයග්රහන සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මෙම වසරේ වෙන්න.

1 Banu Mustaliq (Amartisa).

ඉතිහාසය.

මෙම සංක්රමණය, පස් වන අවුරුද්දේ Shaaban මාසයේ අල්ලා විය

විට වටිනාකම් සහ රන් ක බැඳීමට ඉඩදිය පුත් ඒක හරි,

 ඊසාක්ගේ පුත්රයා හය ආගමන වසරේ Sha'ban මාසයේ එහි ගියා Almstaleg යන සටන න්යාය සාද් බින් Maaz සිට එසේ-බුහාරි හා මුස්ලිම් විරෝධය පලකරන ලද අගල් සෘජුවම Banu Mustaliq විය නමුත් අගල් පෙර නො හැකි පසුව Quraizah යන සටන වීරත්වය හමුවේ ඉදි කළේය. (Sahih මුස්ලිම් 8/115 හා Fath අල්-බාරි 8 / 471-472)

ඇති විය.

1. පුත්රයෝ එක් ආක්රමනය කිරීමේ ප්රතිඵලයක් ලෙස මුස්ලිම් කිරීමට තරම් නිර්භීත Mustaliq.

2. මෙන්ම ඔවුන් Quraysh මිස්! එක් කිරීමට විවෘත වෙළඳ මාර්ගය ඉන්න අවශ්ය ය.

සටන.

නබි, සාමය මම Almstaleg නගරය ප්රහාර එල්ල කිරීමට ඉදි අරමුණින් දැන, Fjhz යුද හමුදාව හා නගරයෙන් පිටතට ගොස් අල්ලාහ් ඔවුන් Garonne (එනම් නොසැලකිලිමත්ව) ආශීර්වාද ඔවුන් වටලා Oanaamanm වතුර මත වතුර පෙවී, Mqatlhm ඝාතනය සහ ඔවුන්ගේ offsprings enchant එදින GUIREC (බුහාරි 3/129) තුවාල ලබා වසල්ලම්

මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය එනම්, ඇඟවුම් කර තිබේ: - (ඒගාර් අල්ලාහ් ඔවුන් Garonne Mustaliq දරුවන් ආශීර්වාද ...) අතර මෙම සංකල්පය පැහැදිලි වැටලීම අනතුරු ඇඟවීමකින් තොරව සිදු වූ බව මුස්ලිම් Vbogtwa යුද්ධය Kanwaijmon ජනකායක් ඇති අතර ඔවුන් කලබල වී, ඔවුන් පෙනුනේ නැත.

ඉබ්නු Ishaq: - Amartisie ජලය මත සටන් සඳහන් පසුව පුත්රයන් පරාජය Mustaliq හා එක් එක් මරා සහ මුස්ලිම් පුතුන් සහ ඔවුන්ගේ භාර්යාවන් සහ ඔවුන්ගේ මුදල් ලබා ගැනීමට.

අගල් 2 සටන (පක්ෂ).

ඉබ්නු කසීර් පවසයි: - දෙවියන් වහන්සේ පක්ෂ අනාවරණය කර තිබේ ෆතිහාව දෙවියන් වහන්සේ

(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ)( سورة الأحزاب (9-27)

ඉතිහාසය: -

පක්ෂ සටන ආගමන Shawal පස්වන වසර තුළ සිදු වූ විද්වතුන් බහුතරයක් (ඉබ්නු කසීර් ආරම්භය සහ අවසානය 1/722) වන දැක්ම වේ

හේතු: -

කුරෙයිෂ් සම්පූර්ණයෙන්ම නැති නගරයේ මුස්ලිම් තුරන් කිරීමට හමුදා ක්රියාමාර්ගයක් සලකා බලමින් ..

* හේතුවෙන් Quraysh බලය පමණක් කර්තව්යය යුද්ධය අන් අය සමඟ මනාපයට බොල්ෂවික් වරුන්ගේ කිරීමට උත්සාහ දරා ඇත ඉටු කිරීමට ප්රමාණවත් නොවේ, මුස්ලිම්

- ඔවුන් වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් ඉවත් කරන විට අවස්ථාව පැමිණ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් නගරයේ බානි ව්යාජය යුදෙව්වන් විය

- ඒක මුස්ලිම් යුද්ධය සන්ධානයක් කුරෙයිෂ් සහ මෙම පක්ෂ බානී ව්යාජය ගෝත්රයට Gtefan යුදෙව්වන් ඇත.

පක්ෂ සභාග මුස්ලිම් නැගී: -

ඔහු නබි මුහම්මද් තෙක් මුස්ලිම් ප්රවෘත්ති ඔවුන්ගේ ආක්රමනය සඳහා පක්ෂ තටාකයක්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් උගත් සාර්ථකව මුහුණ දීම සඳහා කළ යුත්තේ කුමක්ද විමසිය ආරම්භ විය.

ඔහු සල්මන් උපදෙස් ලබා දී තිබේ පර්සියානු අඟලක් හාරා. (පැරණි Fath අල්-බාරි 7/393 දැක්වීමකින් තොරව අබු Muasher Sindi (ඈ. 171 එච්) විසින් පෙන්වා වඩා)

නගරයේ උතුරු ප්රදේශයේ හා අනෙක් නළු බලකොටුවක් වැනි වූ ආක්රමණිකයන් ඉදිරියේ පමණක් විවෘතව ප්රදේශයකි.

මෙම අගල් වැදගත්කම: -

1. වළක බාධකයක් ආක්රමණිකයන් හා මුස්ලිම් ජනතාව අතර සෘජු ඩොකින් වළක්වයි

2. තට්ටය පෑදීම නුවරට බිඳ

3. හොඳින් මුස්ලිම් ආරක්ෂක තනතුරු සඳහා සපයයි, Vicbdon වළක පිටුපස දැවෙන ප්රහාර වීසි පාඩු ආක්රමණිකයන්

නබි තනතුරට •, සාමය සරඹ සිට ඔහු සහ ඔහුගේ මිතුරන් වසල්ලම්: -

මුස්ලිම් අඟලක් කණින ආරම්භ කරන අවස්ථාවේ දී නගරය පහර සීතල කාලගුණය හා සාගතය තිබියදීත් ඉක්මනින් සෑරීම කර ඇත (බුහාරි 5/45 හා Fath අල්-බාරි 7/395)

වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සාමය, ඔවුන් සමඟ හාරා මම දූවිලි බඩ පනියි දකින තුරු කුණු ප්රකාශ වසල්ලම් බඩ ගල මත ඇද විය, කුසගින්න (Sahih බුහාරි හා Sahih මුස්ලිම් 5/47 3/1430 සහ Fath අල්-බාරි 7/395) අසමබර ප්රමාණයක්

මුස්ලිම් යන්තම් සය දින (Asamhzdi: Wafa 4/1208) ම වළක දී ඉටු කිරීමට හැකි වී තිබෙනවා

අවසන් යුද අගල් නබි කළ පසු, සාමය ස්ත්රීන් හා දරුවන් මත විය යුතු අතර කොළඹ කොටුව සාමය මුස්ලිම් ශක්තිමත්ම ආරක්ෂක මුර කුටි rakish. (Sahih මුස්ලිම් 4/1879)

හමුදා සංඛ්යාව:

පක්ෂ ගණන: - දස දහසක් සටන්කරුවන්

මුස්ලිම්වරුන්ගේ සංඛ්යාව: - සටන්කරුවන් ත්රී දහසක්

කුහකයන් තත්වය: -

Astoznoa වක්තෘ මුහම්මද්, සාමය සටන් බිමේ යාමට ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔවුන් අපේ ගෙවල් සතුරා නිරාවරණය බවයි, නමුත් ඔවුන් මරණයෙන් බේරීම සඳහා අදහස්

මුස්ලිම් පහර විස්තරය කොරියානු වසංගතය: -

(إِذْ جَاءُوكُم مِّن فَوْقِكُمْ وَمِنْ أَسْفَلَ مِنكُمْ وَإِذْ زَاغَتِ الأَبْصَارُ وَبَلَغَتِ القُلُوبُ الحَنَاجِرَ وَتَظُنُّونَ بِاللَّهِ الظُّنُونَا هُنَالِكَ ابْتُلِيَ المُؤْمِنُونَ وَزُلْزِلُوا زِلْزَالاً شَدِيداً) (سورة الأحزاب (10ـ11)

මෙම පක්ෂ ඔවුන්ට ඉහළින් පැමිණ, Qurayza පුත්රයන් ගිවිසුම කඩ නිවේදනය ඔවුන් පතුලේ සිට පැමිණ, මුස්ලිම් දැඩි භූමිකම්පාව හා මහා වසංගතය නමුත් ගැඹුරු විශ්වාසය තුවාල දෙවියන් Znon කල්පනා කළ කෛරාටිකයන් මෙම අවදානම් ඉතිරි (නබි චරිතාපදානය නිවැරදි ඈ. අක්රම් අල්-Omari 2/428) ඉදිරිපිට මුස්ලිම් Asamadn කරන්න

වට්ටෝරුව සටන්: -

ඔවුන් මුස්ලිම් ඊතල ඔවුන් showered සහ සම්බාධක හා දිගු විසි හතර රාත්රී තීව්ර සෑම අවස්ථාවකදීම එසේ කිරීමට ගැන මෙන් කුරෙයිෂ්, ම වළක බලන්න පුදුම වුණේ කෙසේද? conquerable දී සිටීමත්. (ඉබ්නු සඃද්: ඔහුගේ මිනිසුන් විශ්වාස ප්රධාන පන්ති 2/73 ආරෝපණය)

එහෙත්, රූප වඳින්නෝ ප්රහාර වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් දක්වා නතර කළේ නෑ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හා මුස්ලිම් අවස්ථාවේ එක් දිනක් තුළ දහවල් සලාතය ඉටු කිරීමට හැකි වූයේ නැත, නමුත් ඉර Saloha (Fath 2/68) සකසයි පසු

එය යාච්ඤා කෙරෙහි භය ඇති, තවමත් ආරම්භ නැහැ ඇය පැච් යන සටන පසු ආරම්භ නිසා. (Fath අල්-බාරි 7 / 421-424)

සටන අවසන්: -

එය දැඩි කුණාටු එක් අතකින් වැටලීම දිග සහ සීතල වේගය පැයට කිරීමට පක්ෂ චිත්ත ධෛර්යය බිඳ වැටී දෙවියන් Nasr මුස්ලිම් සුළං boyhood ඇත. (Sahih බුහාරි හා Sahih මුස්ලිම් 5/47 2/617)

ඔවුන්ගේ කූඩාරම් Voqtalt හා ගිනි නිවා සහ ඔවුන්ගේ සෑදල යන්න, අබූ සුෆියාන් ඇතුළු ඇඬුවා ආක්රමනය පමණක් තෙහෙට්ටුව සහ අලාභ වියදම් සිදු වී තැන්පත් .. (Fath අල්-බාරි 7/400)

මේ අනුව, මෙම පක්ෂ කල් නගරය සියලු බලැති

(وَرَدَّ اللَّهُ الَّذِينَ كَفَرُوا بِغَيْظِهِمْ لَمْ يَنَالُوا خَيْرًا  وَكَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ الْقِتَالَ  وَكَانَ اللَّهُ قَوِيًّا عَزِيزًا) سورة الأحزاب (9ـ25

දෙවියන් වහන්සේ තම නබි සාමය යාච්ඤා වැටලීමේදී වසල්ලම් පිළිතුරු ( "පොත ජනයෙනි, ඉක්මන් ගණනය පරාජය පක්ෂ, ඒවා පරාජය සහ O ගසා දමා") (Sahih මුස්ලිම් 3/1363)

ආක්රමනය ප්රතිඵල •: -

අගල් සටන අඩු ආක්රමණ මිය ගිය infidels බොහෝ අංක තිබියදීත් එය සෘජුවම එකිනෙක පිහිටා තිබූ නිසා, ඔහු මුස්ලිම් අටක් (ඉබ්නු හිෂාම් 3/253 ක චරිතාපදානය) උපුටා -

සාද් බින් Maaz Oekhalh (Oekhalh: බාහුව මැද දහදිය) තුවාල -

එවිට ඔහු Banu Qurayza (බුහාරි 1/51) පසුව මිය

මෙම රූප වඳින්නෝ හතර මළ පමණි.

3. Banu Qurayza: -

ආක්රමනය Shawwal ආගමන පස්වන වසර තිබූ, අගල් සටන පහත සඳහන්, මංසල් අන්තිම සහ නබි ගේ සංක්රමණික පස්වන වසර තුල එම තර්කය පළමු සිදු විය.

හේතු: -

Quraizah ගිවිසුම ඔවුන් හා නබි අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වන (නබි චරිතාපදානය නිවැරදි ඈ. අක්රම් අල්-Omari 1/313) පෙරලා දැමීම සඳහා ආක්රමණය කිරීමට හේතුව

ආක්රමනය ආරම්භයේ •: -

දෙවියන් වහන්සේ තම නබි අණ කර ඇත, සාමය වළක සිට පැමිණෙන පසු Quraizah සටන් සහ ගිනි අවිය (නබි චරිතාපදානය නිවැරදි ඈ. අක්රම් අල්-Omari 1/313) තබා වසල්ලම්

නබි නියෝග, සාමය ඔහුට සහ ඔහුගේ මිතුරන් මත ඔවුන් වෙත යන්න විය යුතු අතර, ඔවුන්ගේ හදවත් තුළ බලකොටු සහ වෙඩි තැබීම සන්ත්රාසය සොලවන්න දෙවියන් ගේබ්රියෙල් යවා ඇති බවද මම ඔහුගේ මිතුරන් දන්නවා. (බුහාරි: නිවැරදි 3/24)

බුහාරි (දකුණේ බුහාරි 3/34) නවකථාව මෙන් (එකම එක වයස අවුරුදු Quraizah යාච්ඤා කිරීමට නොවේ): - හා ඔවුන්ට අණ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්

හෝ සහාය - (. - නබි බයෝග්රෆි නිවැරදි ඈ අක්රම් අල්-Omari 1/315 5/163 සැබෑ මුස්ලිම්) නවකථාව මුස්ලිම් ලෙස

. වයස අවුරුදු කාලය, පාරේ ඔවුන්ගෙන් සමහරක් පැමිණ ඇත ඔවුන්ගෙන් සමහර යාච්ඤා කරමින්, වන අතර ඔවුන් සමහරෙකු පසුගිය නබි පිළිගත් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පක්ෂ බින් Qurayza ..ouhasroa මාස කිව්වා හා විසිපස් රාත්රී කිව්වා, ශක්තිමත් ඔහු රාත්රී විසිපස් බව සාක්ෂි (බුහාරි: හරි. 2/120 -3 / 24, සහ මුස්ලිම්: නිවැරදි 5 / 160-161)

ආක්රමනය අවසන්: -

සම්බාධක හා අස්ථි වසංගතය අල් Quraizah තීව්ර අතර, ඔවුන් යටත් කර, වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්ට බැස යන්න අවශ්ය වූ විට, සාමය ඔවුන් ඔහු නිසා ous ඔවුන් සහ ඔහුගේ ජනයා අතර සන්ධානය ඔවුන්ට Seraphington දුටු නිසා එම ඔවුන්ට දඬුවම් නියම සාද් බින් Maaz ඔහුගේ පාලනය Qurayza පුතුන් විසින් විනිශ්චය කරනු වසල්ලම් ..

FJI වෙනත් තොරතුරු සාද් ජංගම දුරකතන තමා ප්රහාරක හා රකෂණ කාන්තාවන් හා දරුවන් මරා, මුදල් බෙදා වෙන් කිරීමට ඔවුන් විනිශ්චය ද අගල් මත අත කොටස් පහර වැදී ඇති නිසා, Voqrh වක්තෘ මුහම්මද්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් මෙසේ කීවේය - මම දෙවියන් වහන්සේ පිළිබඳ පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් ගත කළා. (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/743 අවසානයෙන්)

4) සාද් බින් Maaz මරණය අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක: -

- ඉබ්නු කසීර් පවසයි: - සාද් දෙවියන් මරා නොවන ඉල්ලා ඇත පවා (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/743 අවසන්) Quraizah ක නියැදියක් පිළිගනියි.

- ඉබ්නු Ishaq පවසයි: - ඔහු සම්මත කළ විට ශාන් Quraizah සාද් බින් ඔහුගේ තුවාලය තහනම් පුපුරා, ඔහු වීරවරියක් (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/743 අවසන්) මිය ගියේය.

- ජාබිර් පවසයි: - මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියන්න: - (සාද් බින් මරණය තහනම් කිරීමට සිංහාසනය ගසාදමන්න) (බුහාරි)

- මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය: - (සාද් බින් මරණය දෙවියන් වහන්සේගේ බ්ලේඩ් රාජාසන තහනම්)

ඊසාක්: - අසා Bara බින් බ්රහ්මචාරී පවසයි: නබි සාමය සඳහා කැප ඔහු ඇඳුම, සේද, සහ ඔහුගේ මිතුරන් ආරම්භ Almssounaa වසල්ලම් හා Linha අගය, ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් (ලින් විසින් ඔබ පුදුමයට පත් මෙම සාද් බින් හොඳ අය හෝ ඇලන් තහනම් දමනවා ") බවයි (බුහාරි)

හා sheikhs තත්ත්වය, පැවසීය: - "(හා මගේ අත පාරාදීසයේ සාද් බින් Maaz කිරීමට දමනවා මෙම වඩා යහපත් වන්නේ"), අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක.

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق