السبت، 22 أكتوبر 2016


සංක්රමණය හයවන වසරේ දී සිදු වී ඇති වඩාත්ම වැදගත් සිද්ධීන්.

ප්රශංසා අල්ලාහ්, ලෝකයන්හි හා සාමය සමිඳාණන් වහන්සේ ආශීර්වාද හා විය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය

· සංක්රමණය හයවන වසරේ දී සිදු වී ඇති වඩාත්ම වැදගත් සිද්ධීන්.

1-ආක්රමණය Hudaybiyah: -

Balhdibip ආක්රමනය නම් කිරීම සඳහා හේතුව: -

මෙම Quraysh ඔවුන්ගේ Hudaybiyah මත මක්කම ඇතුල් මුස්ලිම් වළක්වා නිසා Balhdibip ආක්රමණයෙන් පසුව නම් කරන ලදී. (Hudaybiyah - හොඳින් නම)

ඉතිහාසය: -

වක්තෘ මුහම්මද්, සාමය සඳුදා Hudaybiyah කිරීමට වසල්ලම් තුමාණන් ගේ සංක්රමණික හයවන වසර ආරම්භයේ සමග නොවැම්බර් මාසයේ දී පිටතට පැමිණ

හේතු:

නොදැනුවත්ව නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් Umrah. (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි, පි 1778)

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, කුරෙයිෂ්වරු නතර කළ ඔහු සටන් කරන ලදී බලාපොරොත්තු වෙනවා, ඒ නිසා ඔහු මුස්ලිම් විශාලතම සංඛ්යාව එළියට එන්න ඕන, ඔවුන් ඔවුන් (Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි, පි 4179) සටන් කිරීමට සූදානම් වූහ ඔවුන් සමග ඔවුන්ගේ අවි ආයුධ රැගෙන

මුස්ලිම් සංඛ්යාව: -

Hudaybiyah මුස්ලිම් සංඛ්යාව: - හාරසියයක් මිනිසා, ඔවුන් Jaber පන්සියයක් මෙම නවකථාව තුළ (Sahih බුහාරි Fath, අංක සාකච්ඡාව 3576-1453 සහ Sahih මුස්ලිම්).

 

ආරම්භ කරන්න: -

- මුස්ලිම්වරු වන්නාක් සගයන් යාච්ඤා Umrah සඳහා ihraam ඇතුළු

හා Huda හැත්තෑ ඔටුවා ගාල්. (Sahih බුහාරි (යටත් විජිත 1694 සම්මුඛ පරීක්ෂණ)

- නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, රහස් බින් සුෆ්යාන් අල්-Kaabi (Sahih බුහාරි (යටත් විජිත 4179 සම්මුඛ පරීක්ෂණ) වේ මක්කම ආකාරයක යවා

* මුස්ලිම් ජනතාවට මක්කම සිට Usfaan අසූ නියෝජිතයා යනතුරු ගියා මක්කම ඇතුල් ඔවුන් පලවා හැරීම සඳහා, බින් සුෆ්යාන් අල්-Kaabi, කුරෙයිෂ් ප්රවෘත්ති අභිරහස ඔවුන් වෙත පැමිණි අතර ඔවුන් Bmsaarham අසා ජනකාය ඔවුන් රැස් වූ හ.

බිය යාච්ඤා නීත්යානුකූල: -

- වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන්, සාමය ඔහුට සහ ඔහුගේ මිතුරන් මත ආසන්න අශ්වයන් ඔවුන් බහු දේවවාදීන් විට Basvan, යාච්ඤාව බිය විය.

- අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පළමු යාච්ඤා බිය විය යුතුය, සාමය ඔහුට Hudaybiyah දී Basvan (.: Mruyat සංග්රාමය, Hudaybiyah පි 115 Hafez estoppel) වසල්ලම්

- (හා නිවැරදි වන අතර, එය බිය යාච්ඤා ආරම්භ කරන ලද රත්නපුර ත්රිකුණාමලය, ඔබ්බට පැච් තවත් ආක්රමණය මතය මත.

(Sahih බුහාරි (Fath අංක 4125 3/253 නැවත කතා) වැඩි) (තව තවත් මං: නබි ඈ චරිතාපදානය බලන්න අක්රම් අල්-Omari 2/437.)

* මෙම නොවන වක්තෘ මුහම්මද්, සාමය පවා වක්තෘ මුහම්මද් නම්, සාමය Hudaybiyah සිට ඔහු පිට විය යුතු අතර, සටන් වළක්වා ගැනීම සඳහා ඔහු සහ ඔහුගේ හමුදාව වසල්ලම් Burkett ඔටුවා වෙත ගොස් මෙසේ: - ඇසිටේට් Qaswaa, නබි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි (ඇයගේ නිර්මාණය ඒ මොකක්ද ඇසිටේට් Qaswaa කුමක්ද නමුත් Habis අලි අගුලු දමා) ( Sahih බුහාරි (Fath අල්-බාරි 5/329 සම්මුඛ පරීක්ෂණය 2731)

* දෙවිඳුන්ගේ ආශිර්වාදය හා සාමය පිළිබඳ ප්රාතිහාර්යයන්.

එවිට උපරිම Hudaybiyah කිරීමට මක්කම ප්රවේශය වෙනස් කිරීම, Knanth Vantzaa කොටස් පසුව එය තවමත් පවා එය අපනයනය වාරිමාර්ග කැකෑරෙමින් තිබෙන ස්ථානයේ එය ලබා ගැනීමට ඔවුන්ට නියෝග, මුස්ලිම් පිපාස නාද වන ළිං කිහිපයක් මත වැඩහුන් සේක.

 (Sahih බුහාරි. යාච්ඤා ළිං Vamadamad Mug (Sahih බුහාරි) Fath සම්මුඛ පරීක්ෂණය 3577 ඇතුළු දෙවිගේ සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව නව කතාව තුල)

 දෙවියන් වහන්සේගේ ආශ්චර්යයන් ජලය ප්රගුණනය මෙම සටනේදී වසල්ලම් විය.

නබි සියලු සෙනඟ ඉදිරිපිට ඔහුගේ ප්රකාශය සඳහා ඔහු පිට දෙවි සාමයක් උත්සාහ කර ඇත, ඔහු තම දූතයන් අනුප්රාප්තිය ඔවුන්ගේ ගමනාන්තය කුරෙයිෂ් (මෙම Umrah හා සටන් නොවේ) ප්රකාශයට පත් කිරීමට යවන

මෙම ගස ප්රතිඥාව: -

ඔහු නබි යවා, සාමය ශාස්තෘවරයා විසින් පවසා තෙක් ඔහු පිට කුරෙයිෂ් Vojarh Aban බින් සෙඩ් බින් අල්-Aas කිරීමට Othman බින් Affan විය යුතු අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පණිවිඩයක් විය මුහම්මද් තුමා විසින් තියා කරන ප්රතික්ෂේප සයිකලයෙනි කුරෙයිෂ් ඔහුට අවසර ලබා දී ඇත, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සයිකලයෙනි කළ ඔවුන් ඔහුව මරා පරලොව කුරෙයිෂ් මුස්ලිම් ජනයා පමණක් ඇත. (මුස්නද් අහ්මද් 4/324: හසන් ඔබහට කතෘ)

ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ගස යට පැවරී ඇති පොරොන්දුව ඔහු සහ ඔහුගේ මිතුරන් ආශීර්වාද කැඳවා, පැවරී ඇති පොරොන්දුව මරණය (Sahih බුහාරි (Fath සාකච්ඡාව අංක 4169) සහ Sahih මුස්ලිම්) මත පලා කර ගැනීමට නොහැකි විය

නවකතාව, මුස්ලිම්: - (මෙම මරණය රැඳිය පොරොන්දුව) එය විරුද්ධ නැත. (Sahih මුස්ලිම්:. ලියමින් එමිරේටය, 69 පි)

අල්ලාහ් සහ සහබාවරුන් පිහිටුම සහ පැවරී ඇති පොරොන්දුව ඔවුන් ඇරඹූ ආශීර්වාද ප්රශංසා නබි ඔහු පැවසීය: - (ඔබ පොළොව මත හොඳම මිනිස්සු). (Sahih බුහාරි (විවෘත අංක 4154 කතා))

:( ඔහු දෙවියන් වහන්සේට කැමති, ගිනි ඇතුල් කරන්නේ නැත, යටින් පක්ෂපාතිත්වය පොරොන්දු වූ ගසක් හිමිකරුවන් එක්) (Sahih බුහාරි (යටත් විජිත නූතන අංක 3698)

* නබි, සාමය ඔහුගේ දකුණු අත ඔහු පිට විය: - (මෙම ඔස්මාන් අතින් වන අතර, ඔහු සිය අත මත පහර දී තිබේ: මෙම ඔස්මාන් මිල) පවසා ඇත (Sahih බුහාරි (යටත් විජිත නූතන අංක 3698).

එහෙත්, ඔස්මන් සෘජුවම ගසෙහි ප්රතිඥාව පසු මුස්ලිම් ආපසු

 ඔහු මෙසේ පවසයි

(لَقَدْ رَضِيَ اللَّهُ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ إِذْ يُبَايِعُونَكَ تَحْتَ الشَّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَنزَلَ السَّكِينَةَ عَلَيْهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحًا قَرِيبًا)( سورة الفتح (18

ඉන්න Khudaibiya: -

-orselt කුරෙයිෂ් Bsaal බින් අම්ර් නබි, සාමය ඔහු පිට සර්ව ශුභවාදී වන්නට, (මම ඔබ පහසු අණ කළ) (Sahih බුහාරි (හදීස් අංක යටත් විජිත 2731 -2732) සඳහන් කරයි

- දෙවියන් වහන්සේ කතා කොට, 'සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - (මම ඔවුන් මේ මිනිහා යවා මිනිසුන් මහේස්ත්රාත් අවශ්ය තියෙනවා)

* Suhail බින් අම්ර් Saliha වල නැත මෙම කුරෙයිෂ් කැපවී සිටි කෙසේ වෙතත්, මුස්ලිම් එම වර්ෂයේ Amra තොරව ආපසු වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් අතර දීර්ඝ සාකච්ඡා වී ඇත, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හා Suhail බින් අම්ර් කොන්ත්රාත්තුව Khudaibiya අවසන් විය. (Sahih බුහාරි (හදීස් අංක 2731 යටත් විජිත --2,732)

කොන්දේසි Khudaibiya: -

1. මිනිසුන් ආරක්ෂිත දැනෙනවා සහ එකිනෙකා තමාගෙන් වූ යුද දශකයකට, සංවර්ධනය.

2. අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වෙත පැමිණ ඔවුන්ට ආරක්ෂකයා ප්රතිචාරය අවසරයකින් තොරව ඔහුට සහ ඔහුගේ මිතුරන් පිහිටයි.

3. එය Ardoh නැහැ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සමග, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කරන කුරෙයිෂ් ආවා.

මේ අනුව මුස්ලිම් ඔවුන් සමඟ දින තුනකට Viqimwa පසු වසර පමණක් මක්කම, පිටතට ඇතුල් නොවේ වසර දහයක් සටන් විරාමයක් අත්සන් පමණක් Mgmodh කඩු.

Khudaibiya දෙසට මුස්ලිම් ආකල්පය: -

මුස්ලිම් ජනතාව Quraysh පලා ප්රතිචාර පරිහාසයට සහ පැවසීය: දෙවියන් වහන්සේ දූතයාණනි මෙම ලිවීමට?

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - (ඔව්, ඔහු Vobadh දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන් වෙත ගොස්, දෙවියන් වහන්සේ සිය මගක් බවට පත් වනු ඇත කාටද අප වෙත පැමිණියහ) (ජිහාඩ් 93 Sahih මුස්ලිම් පොත)

* වක්තෘ මුහම්මද් තුමාණන් දකින ඕමාර් බින් කත්තාබ් අන්ත කෝපය ප්රාදුර්භූත

 දෙවියන් වහන්සේ ඔහු හා ආශීර්වාද

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - මම දෙවියන් හා ඔහු දූතයාණන් ගෙනාවා.

මම කිව්වා: - ඔබ ඇත්තටම දෙවියන් වහන්සේගේ අනාගතවක්තෘ නොවේ ද?

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - ඔව් .. මම කිව්වා: - අයිතිය සහ වැරදි සතුරා මත අප නොවේ ද?

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - ඔව් .. මම Aldnip අපේ ආගම ගැන, එසේ නම් දුන්නේ නැහැ?

ඔහු මෙසේ පැවසීය: - (මම දෙවියන් වහන්සේගේ දූතයෙකු මම සහ මම Oasah Nasseri නැහැ) ..

 මම කිව්වා - ඔබ කතා හෝ නැති මම ඔහුට Vntov ගෙදර එයි?

 ඔහු මෙසේ පැවසීය: - (ඔව්, ඔබ ඔහු වසර ලැබෙන Vokhbertk)

මම කිව්වා: - දන්නේ නැති ..

 ඔහු මෙසේ පැවසීය: - (latte සහ ඔබ Mtov කරන්න) (Sahih බුහාරි (යටත් විජිත සම්මුඛ පරීක්ෂණ අංක 2731-2732)

ඕමාර් පැවසීය: - මම තවමත් වේගයෙන් ඉන්නේ හා පුණ්ය දෙන්න, මම එදා මම පැවසූ මාගේ වචන හොඳ කෙනෙක් වෙන්න බැගෑපත් සෑදු බිය සිට නිදහස්. (මුස්නද් අහ්මද්, 4/325 ආරෝපණය හසන්)

* අල්ලාහ්ගේ නබි ද, සාමය Anhroa පූජා හිස් බූ ගා බව ඔහු පිට විය යුතු අතර, අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් ඔවුන්ගෙන් තිදෙනෙකු මුඩු කළ වසල්ලම් කැඳවා, හා කෙටි චාරිකා වැටී අය

ඉබ්නු අබ්බාස්: - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - (දෙවියන් දයාව Mahgayn ඇති), ඔවුන් පවසයි - සහ අල්ලාහ්ගේ නොසැලකිලිමත් දූතයාණනි? ඔහු මෙසේ පැවසීය: - (දෙවියන් දයාව Mahgayn ඇති), ඔවුන් පවසයි - සහ අල්ලාහ්ගේ නොසැලකිලිමත් දූතයාණනි? ඔහු මෙසේ පැවසීය: - (දෙවියන් දයාව Mahgayn ඇති), ඔවුන් පවසයි - සහ අල්ලාහ්ගේ නොසැලකිලිමත් දූතයාණනි පවසයි: - (සහ නොසැලකිල්ල) (මුස්නද් අහ්මද්, 2/34 - 151 ආරෝපණය නිවැරදිව)

මහේස්ත්රාත් පෙනී යන කරුණු කිහිපයක් •: -

(Matarna වැනි එවැනි කුණාටුවක්) දෙවි ඇදහිලිවන්තයා ග්රහයන් තුළ නොඇදහිලිවන්තයෙකු (Sahih මුස්ලිම් (Fath 846, ජංගම පොත්) වේ: - 1. අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් පැහැදිළි, සාමය කෆ්ර් අතර මූලධර්ම යම් යම් ප්රශ්න කියන්න වසල්ලම්

        (පහසු ඔබට අණ) Suhail බින් අම්ර් (: Zaad 3/305 වටිනාකම් පුත්රයා) ඉදිරිපත් කරන ලදී දේ කියමින් 2 Mustahabb ශුභවාදී බලාපොරොත්තු

3. ආක්රමනය විදේශ ගමන් බලපත්රය දී නබි බලපෑම් ආශීර්වාද, සාමය wudoo ජලය සහ ඔහු මත (Shatibi: පෙනී 2/8) විය එහි ම සාමය ඇති ආලෝකය මගින් පෙන්වන්නේ, වැනි වසල්ලම්

4. කළ අතර ඔවුන් අවදි උදෑසන යාච්ඤා සඳහා ආපසු මුස්ලිම් වියට්නාමය යන මඟ සිදු, නමුත් උණුසුම් හිරු ඛේදවාචකය මෙතෙක් කාලය පසු ඔවුන් වසරකට වේ: - (නබි - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: - ((යාච්ඤා අමතක යමෙක් kafaarah සඳහන් නම්, කිසිදු ආශිර්වාදිත පූපය ඒ සඳහා නොව එම ) (සහ රත්නපුර ත්රිකුණාමලය (Fath අල්-බාරි 1/449 දී නැවත ඇති පමණ බලන්න)

5. වක්තෘ මුහම්මද් තුමාගේ නැවත ප්රාතිහාර්යයක්, කිළිනොච්චිය, ආහාර සහ ජලය ගුණ කිරීමේ දී ඔහු පිට සාමයක් පෙනී සිටීමයි (Sahih මුස්ලිම් - Sahih බුහාරි (යටත් විජිත සාකච්ඡාව අංක 4152)

.. අල්-Fath

(إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُّبِينًا)الفتح:1

 ((Sahih බුහාරි (Fath 4177): -) 6. නුවරට ගමන් අල්- අනාවරණය

 

* අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, සාමය) මම රාත්රියේ ෆතිහාව ලීහි හිරු ඉහල දැමීමට වඩා මට කුරානයෙ වේ මත :-( සිදුව තියෙනවා වසල්ලම් (Sahih බුහාරි (Fath 4177)

මිනිසෙක් බවයි: - අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, එය විවෘත?

(: එය විවෘත කිරීමට ඔව්, මගේ අත) (පාලක: Mustadrak 2/459 නිවැරදි ආරෝපණය) - ඔහු මෙසේ පැවසීය:

මුස්ලිම් නාමයක් අත්පත් ප්රීතිය මානසික පීඩනය හා දුක එජමූල්ය.

2-Saraya Barghouti හා සංක්රමණය පිළිබඳ හයවන වසරේ දී ය: -

ඉබ්නු කසීර් පවසයි: - ඉස්ලාම් (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/778 අවසන්) ලෙස නබි මුහම්මද් සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් හය Baot ඔවුන් යැවී

1. අධිරාජයා හෙරක්ලියස් වෙත යැවී ය.

2. සයිරස් ඇලෙක්සැන්ඩ්රියාවේ හිමිකරු වෙත යවන

3. Ghassani අරාබි ක්රිස්තියානි Baham රජු වෙත යවා

4. Chosroes, පර්සියාවේ රජ වෙත යැවී ය.

5. Hozh Hanafi යවන

6. Negus, Balhabcp ක්රිස්තියානි රජු වෙත යවා

වන්දනාවක් පැනවීම 3 සම්භවයක්: -

ඉබ්නු කසීර් පැවසුවේ ආගමන වසර හයක් පදයේ වන්දනා පැනවීම බැස

(وَأَتِمُّوا الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ) سورة البقرة (196

 වන

 (ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් 1/778 අවසන්)

4. මුස්ලිම් infidels අහිමි: -

ඉබ්නු කසීර් පවසයි: - මෙම හයවන වසරේ දී අහිමි මුස්ලිම් infidels පුද්ගලිකකරණය පෑන් බව Hudaybiyah මහේස්ත්රාත් විසින් අත්සන් කරනු ලැෙබ්: -

 ඔබ අපට එක් එන්න එපා, නමුත් අපි ප්රතිරාවය කර ඇත,

 ( يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا جَاءَكُمُ الْمُؤْمِنَاتُ مُهَاجِرَاتٍ فَامْتَحِنُوهُنَّ اللَّهُ أَعْلَمُ بِإِيمَانِهِنَّ  فَإِنْ عَلِمْتُمُوهُنَّ مُؤْمِنَاتٍ فَلَا تَرْجِعُوهُنَّ إِلَى الْكُفَّارِ  لَا هُنَّ حِلٌّ لَهُمْ وَلَا هُمْ يَحِلُّونَ لَهُنَّ) سورة الممتحنة (10

 ආරම්භය සහ ඉබ්නු කසීර් අල්-mumtahina අවසන් 1/778  

 

දෙවියන් වහන්සේ අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණි


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق