නවීන අදේවවාදියෙක්
දහය (Almstbhatt පිටත්
නිශ්චිත ගනිමින්)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
කතාවක්.
අබු මුහම්මද් හසන් බින්
අලි අල්ලාහ්ගේ දූතයා මුනුපුරා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
හා Rihanth
තුමාණන් මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් සිට මතක් කළේය
:(, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: {ඔබ සැක කරන්නේ
නැහැ දේ සැක කිරීමට බව අවසරය}). තිර්මිදි සහ කාන්තාවන්
විසින් කළ විස්තරය, සහ තිර්මිදි මෙසේ නිසි
හොඳ සාකච්ඡාව හා මුළු (3372) අශ්වයන්
ගෝත්රය තම දියණිය ෆාතිමා
පුත් අදහස්,
දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි.
ඔහු ආශීර්වාද හා සාමය මත
තමා ප්රිය හා ඉක්බාල් ලෙස Rihanth එසේ.
* නූතන වාග්
මාලාව.
මැක් එහි සැක කරමු
"Maarepk
කරමු".
Albin මුස්ලිම් (න්යෂ්ටික හතළිස්
S86 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්) සිට මුදල් සැක "ඔබ සැක කිරීමට මුදල්"
· මෙම සාකච්ඡාව
කිරීමේ ගැටළු.
1) සැකපිට සිට
ඉවත් කර ඇත.
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අනුව, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්: {ඔබ සැක කරන්නේ
නැහැ දේ සැක කිරීමට බව අවසරය}.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද අර්ථය අනාරක්ෂිත හැඟීම් ද?
එය සැකයක් හා අවිනිශ්චිතභාවය
වේ
උදාහරණයක් ලෙස, කතාව අවිනිශ්චිත
හෝ දෙයක් හරාම් Vdah විය මෙම කාර්යය ලිහිල්
කිරීමෙන් නම්, ඔබ සැක කරන්නේ නැහැ
ඔහු තම ජීවිතය ලිහිල් අණ, ඔහු සැක අවිනිශ්චිත
භාවය මේ වසරේ ඉතිරි. (හතලිස් පැහැදිලි න්යෂ්ටික ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්) නිසා
ඉබ්නු Rajab: අනාරක්ෂිත: සාංකාව
සහ අර්බුදය පිළිබඳ හැඟීම, සඳහන් කළේය.
ප්රශ්නය
/ කියමින් ඔහුට Erepk කරමු
:( මත වසල්ලම්) එය මෙහි අනිවාර්ය හෝ කැළලක් ද?
මෙම කැළල, සැක සහිත අවිනිශ්චිත
සහ ඔවුන්ගෙන් කාරණා කටයුතු දේවල් බැහැරව ඉන්න උත්සාහ සල්ලල්ලාහු අෙලෙහි වසල්ලම් අනිවාර්ය
නියෝගයක් නොවේ. (S119 හතළිහක් පුරා රීති සහ ප්රතිලාභ
* නිශ්චිත
ඵල ගැනීම හා සැකය හැර?
මුස්ලිම් බොරු චෝදනා ඉදිරිපත්
ඉතිරි
ඔහු සියලු බලැති දෙවියන්
වහන්සේගේ මණ්ඩපය, ඇතුළු, පහත වැටෙන තමන්ව
කරයි.
කනස්සල්ල හා අර්බුදය ඔහුගේ
හදවත මතක් කරන්න.
එය ශ්රද්ධාව, නිර්මාණය කිරීමට
යොමු කරයි. (S119 හතළිහක් පුරා රීති සහ ප්රතිලාභ)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද භක්තිය යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?
භක්තිය, නිර්මාණය: දොර
සාතන්ගේ ගෑම් වසා දී Amim ප්රතිලාභ
ඔහු: ඇස් සෑම ගනයට ඇතුලත්
සියලු සැක පිට භක්තිය හා ආත්මය-සොයන්නාට.
ඇල්ජීරියානු
අබු බක්ර් පවසයි:
(S119 හතළිහක් පුරා රීති සහ ප්රතිලාභ)
එය තහනම් ඇද වැටෙමින් බියෙන් යන්න අවසර ය: භක්තිය, ඔහු ටිකක් විතර
කරමින් බියෙන් මුදල් ටිකක් විතර යන්න, හෝ.
මෙම පාලනය
* උදාහරණ (වමේ නිශ්චිතතාව සහ සැකය ගනිමින්)?
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ
ඔබ ප්රශ්නයක් සැක කරනවා
නම් එය හලාල් ද හෝ ඔහුගේ ආගම Vestbro නිශ්චිත සඳහා වම්
හරාම්.
නමස්කාර: ස්ථිරත්වය එන
අතර එය කොළ මෙෂෙක්
උදාහරණයක්
ලෙස:
A) අවිනිශ්චිතතා සංශුද්ධතාවය
මත යාච්ඤා ඇතුළු වත්කම් මත ගොඩනැගීම හා ඊට ආනුෂංගික සැකයක් කරමු.
B) නවතම කරනවාද
නැද්ද ලක්ව පවිත්ර කරන ලදී?
එය මුල් පිටපත හා සැකයකින්
තොරව මත ගොඩනඟයි. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (ඔහු
ශබ්ද හෝ සුවඳ අසා නම් බඩ දෙයක් Vohkl ඔහුට නොහැකි එය
අතරින් හෝ ඔබ ඕනෑම එකක් පල්ලිය ඉවත් දෙයක් නොවේ නම්) (මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය)
2) භක්තිමත්
අත්තිකාරම් සහ සැක ඔවුන් තබන්න.
ඉස්ලාම් සදාචාරය Atkhalqon ජාතියේ පූර්වගාමියා
ඔවුන්ගේ ජීවිත වලට පෙළ පොත හා සුන්නිවරු බලපෑම හා ඔවුන්ගේ හැසිරීම් රටාවක්
1 අයිෂා, අල්ලාහ් ඇය සමඟ
සතුටු විය හැකිය ඔහුගේ ලිංගේන්ද්රියේ විවිධ පිටතට අබු බක්ර් ගුලාම් විය Kharaga දින ඔහු කා අබු
බක්ර්, ඔහුට කතා කොට, 'පිරිමි ළමයා යමක්
පැමිණි අබු බක්ර් කා අතර, ඔබ මෙම අබු බක්ර් කී දේ
දන්නවා, සඳහන් දේවල්, ඔබ අවිද්යාව හා
හොඳම වාසනාව-කීම තුළ මිනිසා සඳහා අනුමාන, ඒත් මම මුළා කරන්නේ
Vgayna ඔහු මට එය ඔහුට
බඩට අබු බක්ර් අත Faqae සියල්ල ඇතුලත්
කා එසේ ලබා දුන්) බුහාරි 4/236
අබු Zar Ghaffari (පූර්ණ භක්තිය, හරාම් වෙන්න සමහර
මුස්ලිම් බිය තබන්න) 2 දැක්ම
ප්රශ්නය
/ ඔබ වැඩි එය කතා කරනවාද?
ඔව්, ෂික් සාලේ අල්-ෂීක්
පවසයි
සැකසංකා බොරු වුවත්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් කියමින් (අවංක ශාන්ත තිර්මිදි දී (වැඩි)
ඉබ්නු Rajab පැවසුවේ
ඉබ්නු Hibbaan වචනය: "මනස
යහපත් සාමය,
නපුරු සැකසංකා නමුත්"
මෙම යොමු සැකපිට හදවත්
වලට යොමු වීමට. (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව සහ ඉබ්නු Rajab ක පාලනය)
ඉබ්නු Rajab පැවසුවේ
අවංකබව හදවත් අත්සන් ඔහු
සහතික විය,
ඔහු ඔහුට සිත් වාසය නෑ අවිශ්වාසය ලබා ගැනීමට
බොරු ලකුණක් හැක.
*
මෙම Salaf සමහර
පැවසුවේ
යමක් මා වෙත පැමිණ, එය ඔහුට සැකෙන්, සහ පහසුම ස්වයං
ඉතිරි නම්.
භක්තිය, ඇති
ප්රශ්නය / එම?
එය රාජකාරී පිටත්, එම රාජකාරි ධර්මිෂ්ඨ
වී වැටීම් Bkabair
සිට එක්කෝ තහනම් දේවල් අත්හැර අය සඳහා පක්ෂග්රාහී
සුදුසු වන අතර, එසේ නම් පක්ෂග්රාහී සැක
සහිත මෙම අඳුරු සැක පිට කිරීමට උත්සාහ
*
ඒ නිසා ඕමාර් පුත් අල්ලාහ් ඔහු
සමඟ සතුටු විය හැකි ප්රතික්ෂේප:
ඉරාකයේ ජනතාව සිට මදුරුවන්
ලේ ගැන අහපු, ඔහු කතා කොට, ඔවුන් මදුරුවන්
ලේ ඉල්ලා හුසේන් මරා, මම නබි අසා ඇති, සාමය කියන්නේ
(දෙකක් Rihantana
අවම) (එකතුකරන්නාගේ විද්යාව හා රාජ්ය පාලනය S103,104 සලාම්)
·
එය භක්තිය නොවේ මතභේදයට තුඩුදී
ඇති තබන්න.
·
විද්වතුන් වෙනස් වන කරුණු කිව්
/ පිටවීමේ භක්තිය, ඉතිරි වේද?
සියලුම දැහැමි අත්හැර දමා
නැත, උදාහරණයක් ලෙස, බලපත්ර එය විරුද්ධ
නොවන කරන ගැටළු, Vatballa පළමු භක්තිය කඩතුරාව යටතේ
මග හැරිය.
·
සමහර Sunan ගොඩක් වූයෙන්, හා දේවල් ස්ථාවර
සහ ආගම කඩතුරාව යටතේ බලපත්ර, ඇතැම් විශාරදයන් Bouklavha නියම
·
(මෙම හතළිස් S121 නීති හා ප්රතිලාභ)
ඔබ හරි වෙත ළඟා වීමට නොහැකි බව විශාල ගැටළු භක්තිය, එයට වියන්ගොඩ බැහැරවීම
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق