السبت، 5 نوفمبر 2016


සාකච්ඡාව පෙළ (ත්යාගශීලී)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

පරිශීලක සාකච්ඡාව:

අබු Huraira අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව, ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි: {අල්ලාහ් සහ පරමාන්ත දිනය ගැන විශ්වාස යමෙක් ඔහුට හොඳ කියන්නේ හෝ නිහඬව සිටිය යුතුයි, ඔහු දෙවියන් වහන්සේ හා දිනය ගැන අවසාන අසල්වැසියා විශ්වාස, ඔහු දෙවියන් වහන්සේ හා දිනය ගැන අවසාන ගෙදර විශ්වාස} මුස්ලිම් ලේඛකයන් විසින් විස්තර කතන්දරයක් විශ්වාසය 1/222                                

· නූතන වාග් මාලාව.

උන් වහන්සේගේ සතුට අල්ලාහ්, සහ Mosul දඬුවම එරෙහිව පූර්ණ විශ්වාසය, ආරක්ෂක, සහ විශ්වාසය අපරානුමත කිරීමෙන් සහ අනුකූලතාවය සම්භවය "විශ්වාස".

'පසුගිය දිනක, "මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය.

එසේ මත ගම්මාන ඉවත් ආහාර ඔහුටත්, හා එය වැඩි දියුණු. (න්යෂ්ටික හතළිස් S104 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) "වෙත Vlkerm ගෙදර"                                          

· ගැටළු එවන් කතා.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පැවසීය: {අල්ලාහ් සහ පරමාන්ත දිනය ගැන විශ්වාස යමෙක්)

1) කලා

මෙම විශ්වාසය ජනතාවගේ සදාචාර බවයි, හා ඇදහිල්ල ක්රියා

1) වැනි සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ අයිතිවාසිකම් සම්බන්ධ අය, ඇතුළු කිරීම: ක්රියා පදයේ රාජකාරි හා තහනම් ඉවත්

2) එවැනි හානියක් හා ත්යාගශීලී සහ ඥතිත්වයේ තල් ලෙස විෂයයන් අයිතිවාසිකම් සම්බන්ධ අය ද ඇතුලත් ය. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S139 ප්රතිලාභ

2) කතා කරන්න.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පවසයි: (ඔහුට හොඳ කියන්න මට ඉඩ දෙන්න හෝ නිහඬව සිටිය)

ප්රශ්නය / කුමක්ද නිහඬ යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

භාෂා විට ජනතාව: ද ඈඳා නිශ්ශබ්දතාවයි Almim නිශ්ශබ්දතාව හා Samuta ඕනෑම ටංකනය පවසයි.

ප්රශ්නය / පැහැදිලි වන්නේ කුමන කතා?

ඉමාම් Shafi'i පැවසුවේ

නූතන අර්ථය: ඔහු එය ඔහුට කිසිදු හානියක් නොවන බව ඔහු කතා දහවල් කැමති වෙන්නේ නම් එය හානි හෝ සැකයක් උදුරාගෙන බව පෙනී නමුත්, කතා (මුස්ලිම් 1/222 පැහැදිලි).

ඔහු හානියක් හෝ දූෂණ ගෙනෙන බව සියලු සියලු බලැති හා කෝපය, සමිඳාණන් වහන්සේගේ Vistelzm උදහස දී නිහඩව පැත්ත ඇත

:( සාකච්ඡාව නිවැරදි කර නැත ඊමාන් අබ්දුල් දක්වා ඔහුගේ හදවත න්යෂ්ටික හතළිස් S104 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) කෙළින්, ඔහුගේ සිතේ කෙළින් ඔහුගේ දිව කෙළින්)

3) ඉක්රම් අසල්වැසියා:

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් පැවසීය: {යමෙක් අල්ලාහ් සහ අවසාන දිනය අසල්වැසියා විශ්වාස).

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය අල් කුර්ආනය ද?

භාෂාව: පරිපූර්ණ වට්ටෝරු දී ES ජාතිය

ෂරියා: ගෞරවය පරිපූර්ණ වට්ටෝරු සාක්ෂාත් කර ගැනීමට උත්සාහ කිරීමට හෝ ලබා ගැනීමයි.

ප්රශ්නය / කුමක්ද කතා කරන්නේ කොහොමද?

ඉක්රම් අසල්වැසියා මත සංදර්ශන කතා සහ ඔහු හානියක් තහනම්.

· ආඥාව අසල්වැසියා:

ඔහු මෙසේ පවසයි :

:( وَالْجَارِ ذِي الْقُرْبَى وَالْجَارِ الْجُنُبِ وَالصَّاحِبِ بِالْجَنْبِ)النساء:36

ප්රශ්නය / කුමක්ද ඔවුන්ගේ ළඟම අර්ථය අසල්වැසියා හා අසල්වැසියාට පැත්තේ ද?

Bmnian මෙසේ පැහැදිලි කලේ ය:

A) 1 ඔහු සාපේක්ෂ සිටින අසල අසල්වැසියා වූ අසල්වැසියා.

2 ඒ අසල්වැසියා කිසිදු පමණ ඇති අසල්වැසියෙක් වේ.

B) ඔවුන්ගේ ළඟම එක් අසල්වැසියාට අසල අසල්වැසියා.

2 අසල්වැසියා පැත්තේ edgewise භාෂාවෙන් වචනය ලකුණු අදහස් නිසා ඈත අසල්වැසියා. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)

සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( තවමත් ජිබ්රිල් Iusini අසල්වැසියා ඒ නිසා මම ඒ පිළිබඳ සිතා Aorth) (බුහාරි පොත සාහිත්ය 7/78)

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය Ciorth වන්නේ ඇයි?

කුමන ඥාතීන් Aatta සමග බෙදා හදා ගැනීම සඳහා එම මුදල් ඔහුගේ සහභාගිත්වය කරයි (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 140)

අසල්වැසියාට පුණ්ය.

එය ඔවුන් බොහෝ පුණ්ය අසල්වැසියා යනු:

1) අනුකම්පාව විට ඔහුගේ අවශ්යතාව.

අබු Dhar, මෙසේ ප්රකාශ කලේ ය: "Khalili, අල්ලාහ් ඔබගේ අසල්වැසි නිවසේ ජනතාව බලන්න එවිට ඔහුට ආශීර්වාද හා Mrka එකසිය හෝ ඊට වඩා වැඩි පිසූ නම් මට උපදෙස් දුන්නේ හැක,, Vosbhm ඔවුන් කරුණාව" සැබෑ මුස්ලිම්

2) ඔහුට උදව් ඔහුට යහපත රැස් කරන්න.

: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: "ඔබ කවර හෝ එපා, බිත්තියේ එහි වේදිකාවට වැඩකුත් අසල්වැසියා තහනම් කළ" බුහාරි හා මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය

3) විශේෂයෙන්ම විශේෂ අවස්ථාවලදී, ඔහු ලබා දීම සඳහා.

එකඟ (සාමාන්ය මුස්ලිම් කාන්තාවන් අසල්වැසියා, Vrsen බැටළුවන් පවා අසල්වැසි හෑල්ලූවට ලක්කරමින් නැහැ): අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්

එනම්: Tstsgr, ඇය ටිකක් ලබා දී ඇති බව නොවේ ඔහුගේ උදව්කරුවෝය Vrsen බැටළුවන් විය පවා නම්, මස් සහ අර්ථය සිට ටිකක් ඇට: ඇය කෙසේ හෝ (න්යෂ්ටික හතළිස් S107 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්) Vltahed.

4) ත්යාගශීලීය.

සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් මෙසේ ගෙදර {අල්ලාහ් සහ පරමාන්ත දිනය ගැන විශ්වාස යමෙක්}.

මේ බව තම දෙවියන්ට විශ්වාසය හා නමස්කාරය කීකරුකම ත්යාගශීලී ගුණාංග වීම බවයි.

· දඬුවම ත්යාගශීලී ආගන්තුක සත්කාරය සහ කාලසීමාව:

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

ආගන්තුක පෝෂණය කළ යුතු දිවා රෑ සහ සම්පූර්ණයෙන් තුන් මතයක් දරමින් කරයි.

· මෙම විද්වතුන් පවසයි:

මෙම කිසිදු තැනක් ඇති ගම්මාන ජනතාවගේ හරි යොදවයි බව අමුත්තන්ගේ හැකි, නමුත් ප්රඥප්තිය භූමිකාව දක්නට ඇති විශාල නගරවල, එය අනිවාර්ය ආගන්තුක සත්කාරය නොව, අසරණ කිසිදු තැනක් ඔහුට රැකවරණය නම් එය දිවා රාත්රී සහ සම්පූර්ණයෙන් මතයක් දරමින් තුනක් විය යුතුය. (න්යෂ්ටික හතළිස් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි ෂෙයික්)

සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අල්ලාහ් සහ (ආගන්තුක සත්කාරය දින තුනක් සහ ත්යාග දිවා රෑ දේ පිටුපස ඔහු වෙනුවෙන් පුණ්ය වේ ආශීර්වාද) මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය.

ප්රශ්නය / කුමක්ද ආගන්තුක සඳහා ඉදිරිපත් වූ එක්?

ඔබ ඔහු සහ ඔහුගේ පවුලේ අය ඔහු වැය කළ යුතු නැත කුමක්ද ඔහුට කන්න හැකි දේ ඔහුට ලබා දෙන්න. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)

ආගන්තුක සත්කාරය ආචාරධර්ම.

එක් ආගන්තුක හමුවේ හිනා.

ඔහු සමඟ 2 හොඳ සාකච්ඡාව.

ඔහු ආහාර හා බීම ඔබ කළ හැකි දේ ගෙන ඒමට 3 වැඩසටහන.

 

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق