السبت، 5 نوفمبر 2016


සාකච්ඡාව XIV (මතෙව් මුස්ලිම් ලේ නාස්ති)

ප්රශංසා යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන් වහන්සේට ස්තුති වේ වා

පරිශීලක සාකච්ඡාව:

ඉබ්නු මසූඩ් අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැක ඔහු පැවසුවේ, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසීය: {කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි දරයි නමුත් අල්ලාහ් සහ නඩු තුනක හැර මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව මුස්ලිම් ජාතිකයකු රුධිරය: දික්කසාද නොම්මර එකේ සල්ලාලයෙක්, සහ ආත්ම අභිමානය සහ සමූහයේ ආකාර්ෂණීය ආගම සන්ධි} බුහාරි විසින් කළ විස්තරය 6484 පොත විශ්වාසය හා මුස්ලිම් ලේඛකයන් 1676 Alksamh)

       නූතන වාග් මාලාව.

"ලේ" ඕනෑම Aracth විසඳන්නේ නැහැ, ඝාතනය අදහස් වන්නේ

"තුන එක්" ඔහු වට්ටෝරුව හෝ ගුණාංග තුනක් අගුලු නොවූ බැවින් මුස්ලිම් ඝාතනය විසඳීමට.

හිතා මතාම මරා ස්වයං හමුවීමට අයිතිය නැති ආත්මය ඝාතනය කල, ආත්මය නසන්න "ස්වයං ආරක්ෂාව".

"දික්කසාදයි නොම්මර එකේ සල්ලාලයෙක්"

Bbakr දික්කසාද ය, එය කාන්තා හා පිරිමි දෙපාර්ශවය සඳහන් කරයි.

අනාචාරයේ නොම්මර එකේ සල්ලාලයෙක් නියෝජිතයා නාම පදයක්

භාෂාව: දුරාචාරය, යුක්ති සහගතව-මගුලක්ද නොවන සිට පිළිගත් කාන්තාවන් ජීවත් වන මිනිසා නිරුවත.

"ආකාර්ෂණීය ආගම" ආකාර්ෂණීය යතය.

ඉස්ලාම්: ආගම ආගම වීමට

ආගම හෝ ඇදහිල්ල අත්හැර මේ සන්ධිස්ථානයක ය.

මුස්ලිම් කැරැල්ල පිළිබඳ ආකාර්ෂණීය "කණ්ඩායමේ මංසන්ධි". (න්යෂ්ටික හතළිස් S98 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)

* ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

මෙය නම්, (.... ඔවුන් අල්ලාහ්ගේ නමුත් කිසිම දෙවියෙකු නොමැති බව සාක්ෂි තෙක් ජනතාව සටන් කිරීමට සාම නියෝග කළ) නබි වදන් අපට ලබා දෙනු ඇත

යාච්ඤා දක්වා හා දුගී ගෙවීමට අත්පත් ස්වරුපය නොවරදින ලේ සහ මුදල් නම්

ඒකාබද්ධ මුස්ලිම් ලේ (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි) අවසර කොන්දේසි මෙම නවීන ඉබ්නු මස්ඌද්

මෙම සාකච්ඡාව කිරීමේ ගැටළු.

මුස්ලිම් මනුෂ්ය ලේ {..): අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්

ප්රශ්නය / කුමක්ද (විසඳීමට නොවේ) යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

ඝාතනය අහිමි කිරීමට අදහස් සහ මුස්ලිම් ලේ අසාධාරණ ලෙස අවසර ඇති බව ප්රධාන පාපය ද ඔහු සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පැවසීය ඔබ මට පසුව ආපසු නොයන්න :(, ඔබ infidels සමහර සමහර ගෙල පන්නයි)

හා ඔහුගේ මුස්ලිම් සහෝදරයා පහර හා අවිශ්වාසය ජනතාවගේ ගුණාංග හිමිකමක් නොමැතිව ඔහුව මරන්න පටන් ගත්තා. ((ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය (මුස්ලිම් මිනිසාගේ ලේ) ද?

අර්ථය කැප නැහැ ආශිර්වාදිත පූපය හෝ විශාලතම මුහුණ දීමට සිදුවන අන්තරායක් ලෙස ඉස්ලාම් පැමිණි කළ ඇති අතර, ප්රමිතිකරණය හා සහතික පත්ර සුදුසු එසේ මුස්ලිම්. ((ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)

ප්රශ්නය / කුමක්ද කතා කරන්නේ කොහොමද?

එය ඔහුට, ඔහුගේ ලේ වැගිරීමට සඳහා ඉස්ලාම් Masum අයිතිවාසිකම් සිටින මුස්ලිම් ලේ අවසර නොමැති අවසර නොමැති හෝ තමා දමයි බව පෙන්නුම් කරයි. මෙම කාරණය හොඳින් හා එක් වන එක් එක් සන්තර්පනය වන මෙම කාරණය හොඳින් ඉහල දමනු වැරදිකරු තුනක් නසා හා රුධිර නාස්ති කරයි නම් ඔහුට Ooterva ඔහුට මුස්ලිම්, හෝ කොල්ලකෑමට ආවේනික පවතී.

මෙම වැරදි වේ:

1 අසාධාරණ ලෙස හිතාමතාම දුරු වීම යනු, ඝාතනය

පතිවත පසු 2 කාමමිථ්යාචාරය කරයි.

3 කියලයි. (න්යෂ්ටික හතළිස් S99 ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්)                                                            

2) Ahassan පසු කාමමිථ්යාචාරය කරයි.

අල්ලාහ් හැර දෙවි කෙනෙක් නැත හා නඩු තුනක හැර මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව බව සාක්ෂි දරයි කරන මුස්ලිම් රුධිරය {: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් දික්කසාද නොම්මර එකේ සල්ලාලයෙක්)

ප්රශ්නය / කුමක්ද අනාචාරයේ යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

භාෂාව: දුරාචාරය, යුක්ති සහගතව-මගුලක්ද නොවන සිට පිළිගත් කාන්තාවන් ජීවත් වන මිනිසා නිරුවත.

ප්රශ්නය / කුමක්ද අර්ථය දික්කසාද වන්නේ කෙසේද?

එය ඉහත ඕනෑම Bakran විවාහ කර නැති කාන්තා හමුවිය.

Thiebaud ඔහු විසින් හෝ Alasilh රස කර තිබූ බවයි ඇත: ඔහු එය තීබි ඔහුට කතා කොට, 'කොන්දේසි හමු සහ සාක්ෂිකරුවන් හතර ඔහුගේ පාපොච්චාරණය හෝ පැහැදිලි පිළිගැනීමක් බව ඔප්පු කිරීමට බව පවසා ඇත පැවැත්වීමට නීත්යානුකූල අයිතිය විවාහ (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි).

ප්රශ්නය / කුමක්ද තරමක් නොම්මර එකේ සල්ලාලයෙක් දික්කසාද වන්නේ කෙසේද?

මුස්ලිම් විද්වතුන්ගේ ඒකමතික දික්කසාද දීම්, පරදාර අවසන් කිරීමට පවා මරුට නබි ගල් ගසන ලදි, සාමය ඔහුට හා එළුවන් Ghaamidi කාන්තාවක් වසල්ලම්. (න්යෂ්ටික හතළිස් S130 රීති සහ ප්රතිලාභ)

ප්රශ්නය /

විද්වතුන් දික්කසාද දෝ සමඟ අනාචාරයේ වඩා වෙනස් වෙනුවට කස, පහර දීම්, හෝ කරන එකම දීම්, ඒකාබද්ධ?

එහෙත් විද්යාඥයන් ඉඩ මේ පිළිබඳ එකඟ

Mazhb බොහෝ උගතුන්ගේ එය සැබෑ ය කිරීමට: එවැනි නබි ගල් ගැසීම ලෙස බොහෝ සිදුවීම් ගැන දීම්, විසින් ස්වයංපෝෂිත, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් එළුවන් සහ Ghaamidi කාන්තාවක් විය (සාමාන්ය Unays එසේ පිළිගත් Vargmeha එය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් විසින් නියෝග ඇතුළත් හෙට කොට, සාම පැතුම ඔහු Faragmt වසල්ලම් කාන්තාවකට) (සැබෑ. මුස්ලිම් දේශ පොත 1698)

3) ඝාතනය.

දෙවි කෙනෙක් නැත නමුත් අල්ලාහ් සහ නඩු තුනක හැර මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව බව සාක්ෂි දරයි කරන මුස්ලිම් රුධිරය {: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් දික්කසාද නොම්මර එකේ සල්ලාලයෙක්, සහ ස්වයං-ස්වයං)

ඝාතනය ප්රශ්නය / දැඩි වූ මුස්ලිම් මුස්ලිම් සහෝදරයා?

තම විනිශ්චය ඝාතනය කළ ලැබිය යුතු

:( وَكَتَبْنَا عَلَيْهِمْ فِيهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ)المائدة :45

ඔහු මෙසේ පවසයි

(وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الألْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتّقُونَ } [ البقرة : الآيةُ 179 ]

· ඝාතකයා නගරාධිපතිවරුන්, සටන්, ඝාතකයා හෝ ඝාතනය පිරිමි හෝ ගැහැණු යන්න.

ප්රශ්නය / දඬුවම් ඇති පහත වැටෙන විට?

පලිගැනීමකට සමඟ පහතට සමාව දෙමාපියන් මරා නම්

ප්රශ්නය / කුමක්ද යාගත නඩු හැර වන්නේ ඇයි?

නඩු:

එක් දෙමාපියෙක් මිය නම් හා ඔහුගේ පුත්

:( සම්මුඛ පරීක්ෂණ, සිය පුත්රයා පියා මරා නැත) (සැබෑ මුළු ඇල්බනි 7626)

2 මුස්ලිම් හැටිය ඝාතනය නම්

ප්රශ්නය / Magm යුද්ධය හැටිය නම්?

යුද්ධය හැටිය නම්, මුස්ලිම් මරා නැත.

ප්රශ්නය / Magm හැටිය උන්වත් හෝ ආයතන නම්?

වෙනසක් ඇත: ප්රේක්ෂක ඔහුව මරන්න එපා මෙසේ කීවේය

බව ඔවුන්ගේ තර්කය: සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් (මුස්ලිම් Bccaffr මරන්න එපා) (බුහාරි 8/47) (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S132 ප්රතිලාභ)                                    

3) නිදහස් වහල් මරා නැත මරා නම්:

 දෙවියන් වහන්සේ වදාළ නිසා

:( الْحُرّ بِالْحُرِّ)البقرة :178

මහතා මීට පෙර සඳහන්: මෙම අදහස් ප්රකාශ සීමිත ප්රතිලාභ, ඒ නිසා එහි අර්ථය (එය නිදහස් නොවන නිදහස් මරා වන්නේ නැත)

එය ඔහුව මරන්න නැති නම්, ඔහු වටිනා, බරපතල දේ ප්රමාණය, නමුත් අබ්දුල් මරා නම් හිතකාමී නිදහස් ඉක්මවා) (නීති විද්යාව වසරේ 2/526)

සම්මුඛ පරීක්ෂණය: «මිනිසෙකු Abdo Sabra හිතාමතා ඝාතනය, Fjeldh නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් සියයක් වතාවක්ම උඩ විය යුතු අතර, වසර වන විට ප්රතික්ෂේප කළ හා මුස්ලිම් තම පංගුව අතුගා, ඔහු තල්ලු කළේ නැත, සහ වහල් නිදහස් කිරීමට නියෝග කළේය» විස්තර කතන්දරයක් Daaraqutni හා මෙම රාජ්ය ගියා.

4) ඇදහිල්ල අත්හැර

{: දික්කසාද නොම්මර එකේ සල්ලාලයෙක්, සහ ආත්ම අභිමානය සහ සමූහයේ ආකාර්ෂණීය ආගම සන්ධි දෙවි කෙනෙක් නැත නමුත් අල්ලාහ් සහ නඩු තුනක හැර මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් බව බව සාක්ෂි දරයි කරන මුස්ලිම් රුධිරය:} අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්.

ප්රශ්නය / මොනවද කියන්නේ (හා ආකාර්ෂණීය ආගම) ආගම පැහැදිලි?

ආගම අත්හැර මෙසේ පැහැදිලි කලේ ය:

1 ආගම තබන්න අදහස් ඇදහිල්ල අත්හැර: මුළු ආගම අවසර ලේ ඉවත් වූ.

මෙම ආකාර්ෂණීය ආගම ප්රජාව සඳහා භේදකාරී වන, සමූහයේ විරුද්ධාභාෂය සමහර ණය හැර, ඉන් අදහස් වන්නේ, ඔහුගේ ආගම සමහර යන්න බව 2.

උදාහරණය: සඳහන් ඉබ්නු Rajab පරිදි:

මෙන් නම් කුරානයේ හා අවශ්ය වඩා Alqadhiroat හෝ ප්රතික්ෂේප කිරීම ෂි Mayalm ආගම කතාව අවතක්සේරු. (ෂික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිහක් පැහැදිලි)

සමූහයේ ප්රශ්නය / Mamni මංසන්ධි?

එය අර්ථ දෙකක් තිබේ:

1 / කණ්ඩායම: සැබෑ ආගම දින රැස්වූ පිරිස, තබන්න.

කණ්ඩායමේ 2 / Divider ඉදිරිපස හෝ ගණිකාවක් මත එළියට යනවා යන්නයි. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)

ප්රශ්නය / වම් ඉස්ලාම් වඩා සීමාවී?

විද්වතුන් එය ඉස්ලාම් සිට පරිවර්තනය කළ තීරණය කර ඇති බව වාර්තා වන අතර, එය මරුට Alasttabp පසු හැම්ලට් අවධාරනය කලේ, (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S133 ප්රතිලාභ)

* සම්මුඛ පරීක්ෂණ (ඔහුගේ ආගම වෙනස් යමෙක් ඔහු මරා) බුහාරි හා Sunan හිමිකරුවන් විසින් විස්තර කතන්දරයක්.

ප්රශ්නය / දේශ සීමාව තුළ සිටින මිනිසුන් සමග සම්බන්ධ කාන්තාවන් ද?

ඔව්, කාන්තාවන් මිනිසා සීමාව සම්බන්ධ

සම්මුඛ පරීක්ෂණ :( සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී ඔහු යේමනයේ උන් වහන්සේ ඔහු වෙත යැවී විට නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්, ඔහු ඔහුට මෙසේ කීවේය තහනම්: මිනිසෙකු ඉතිරි නැවත කුමන ඉස්ලාම් Vadeh වෙනත් ආකාරයකින් හා ඔහුගේ ගෙල පහර, ඉස්ලාම් හා Vadeha ඇඳගෙන ඕනෑම කාන්තාවක්, ආපසු හා එකම සහ ඇගේ ගෙල පහර) (අල්-Haafiz ඉබ්නු Hajar නීති විද්යාව විසින් hasan වසර 2/456

5) ඇත්තෙන්ම දඬුවම් හා දේශ සීමා ක්රියාත්මක කිරීම.

ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ

1 ඉමාම් හෝ ඔහුගේ නියෝජ්ය නිසා මේ දේවල් පිහිටුවීම බවයි.

2 ඇති දෙවියන් වහන්සේගේ විධිවිධාන නොමැති ක්රියාත්මක කරමින් රටක බව.

ඔහු තීන්දු ක්රියාත්මක කිරීමට එය දෙයක් සනාථ කර තිබේ නම්, එහිදී තීන්දු කි්රයාත්මක කිරීමට කිසිදු ඉමාම් හෝ භාරකරුගෙන් පවතී රටක / නම් ප්රශ්නය මුස්ලිම් ද?

පිළිතුර:

විද්වතුන් ලේ හෝ මුදල් නමුත් ඉමාම් සඳහා වැගිරෙන්නේ වන තීන්දු ක්රියාත්මක නම් වගන්ති අනුව වශයෙන් පොදු කියන්න එපා.

ඝාතනය තොරව 3, සම පවිත්ර දී මෙන්, එවැනි නොවන ප්රතිශක්තීකරණ හෝ පානීය වයින් සමඟ අනාචාරයේ ලෙස හෝ තරමක් ඕනෑම ප්රතිඵලයක් සම fling.

එය තෝරා ගන්නවා නම්, මුස්ලිම් ලෝකය හා හිමිකරු Salah පාරිශුද්ධ සම පසුව මෙම අවසර බවයි දැන සිටියේය.

* විද්වතුන් පවසයි: බලයලත් ඉමාම් හෝ භාරකරුගෙන් වගන්ති අනුව (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිලි).

අපගේ නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق