සාකච්ඡාව
XXIV (ජනතාව සඳහා
දෙවියන් වහන්සේගේ වරප්රසාදය විසින්)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
පරිශීලක
සාකච්ඡාව:
අබු Dhar අල්-Ghafari අල්ලාහ් නබි, ඔහු සමඟ සතුටු
විය හැක, සාමය ඔහු තම දෙවියන්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔහු පැවසුවේ, මාගේ සේවකයන් දෙවියනි, මම මටම සඳහා පීඩනයට
තහනම් ඇති අතර ඔබ අතර එය තහනම් කර ඇත, එකිනෙකාට පීඩා
කරන්නේ නැහැ.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, ඔබ සියලු එයාගේ
තෑග්ග,
Vastahedona Ohdkm හැර මංමුළා වෙනවා.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, ඔබ සියලු Otamth, මම පෝෂණය අය හැර
බඩගිනි වේ.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, ඔබ සියලු Ksute, Vacetksona Okskm හැර නිරුවත් වේ.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, ඔබ දිවා රෑ විසින්
පව් මම පව් කමා, ඔබ සමාව Fastghafrona.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, ඔබ Vtdharona හානියක් අත් නොවනු
ඇත, ඔවුන් එසේ උපයෝගීතාවය
මා අත් නොවනු ඇත.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, සහ Oolkm Akrkm හා Inskm හා Cengm ඔබ රාජකීය දෙයක්
එය එකතු එක් මනුෂ්යයාගේ සිත බිය නම්.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, සහ Oolkm Akrkm හා Inskm Cengm නම් ඔවුන් එක්
මිනිසෙක් ඔබට කුමක් රාජකීය දෙයක් සිට එය නොමැති හදවත පලවී ඇත.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, සහ Oolkm Akrkm හා Inskm හා Cengm මා එක් මට්ටමින්
නම් එක් එක් Msolth මම වඩා එය නොමැති දෙන ලදී, පමණක් නොව, ඔබ මුහුදට ඇතුල්
නම් මැසීමට අඩු කරයි.
සාමාන්ය මාගේ සේවකයන්, නමුත් ඔබගේ ක්රියාවන්
මම ඔබ වෙනුවෙන් ජාතිකව හා පසුව ඔබට ඵලවිපාක වන අතර, එය යහපත් Fleihmd දෙවියන් කිසිවෙක්
සම්බ, ඒ වරද හැර වෙනත්
සම්බ තමා ම}.
මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය.
නූතන වාග්
මාලාව.
"තහනම් පීඩනයට"
අයුක්තිය භාෂාව: සීමාව හෝ අසාධාරණ ලෙස ජනතාවට ඇති අයිතිය පිළිබඳ නියාදන සාදන කඩ කරන, ස්ථානය පිටතට දෙයක්
තබා, එය දෙවියන් කළ
නොහැකි ය.
මා සඳහා අර්ථය තහනම් පීඩනයට:
නෑ මට වැටෙන, නමුත් ඔහු Taalit හා ශුද්ධ
"අයාලේ යන"
ප්රේරිතයන් යැවීමට පෙර නීති නොදැන.
"පමණක් ඔහුගේ තෑග්ගක්"
ප්රේරිතයන් විසින් ඔහු Oafqath ගෙන Orushdth කිරීම.
එක් ඉඩම් "යන එක්
මට්ටමේ" හා තනි ලෙස සේවය කරන අතර සම්භවය මට්ටම: මිහි.
ඉදිකටු "මැසීමට".
මගේ දැනුම හා Mlaikti සාම සාධක එය ඔබට
තබා "මම ඔබ හිතනවා."
මරණින් මතු ජීවිතයේ දඬුවම්
"ඵලවිපාක" ඵලවිපාක. (න්යෂ්ටික හතළිස් S184 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්)
ගැටළු එවන්
කතා.
1) නවීන සිද්ධස්ථානයක්.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින් (ඔහු ඔහුගේ සියලු බලැති සමිඳාණන් වහන්සේ එය විස්තර කෙරෙන පරිදි,)
සාකච්ඡාව කන්ද ඒ) අර්ථ
දැක්වීම.
හදීස් Qudsi: මුහම්මද් තුමා
විසින් විස්තර කතන්දරයක් වන්නේ කුමක්ද, සාමය තමා පිට සියලු
බලැති සමිඳාණන් වහන්සේ වෙතින් සමහර විට ගේබ්රියෙල් ඔහු විසින් කළ අතර, සමහරවිට, ඥානයක් හෝ හෝ සිහින
(න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක් 185.).
එහෙත්, ඔහුගේ
නවකතාව කාණ්ඩ දෙකක්:
1 හදීස් Qudsi රොකී
පවසයි බව:
ඔහු තම සියලු බලැති සමිඳාණන්
වහන්සේ එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්.
2 සටහනයි පවසයි බව:
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්.
දෙවියන් වහන්සේ බවත්, හෝ දෙවියන් වහන්සේ පවසයි.
(න්යෂ්ටික හතළිස් පි රීති සහ ප්රතිලාභ 210 211.)
2) අසාධාරණයක්.
ඔහු තම දෙවියන් විසින්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින් ඔහු පැවසුවේ, මාගේ සේවකයන් දෙවියනි, මම පීඩනයට තහනම්
කර ඇත)
A) අසාධාරණය
පිළිබඳ අර්ථ දැක්වීම.
අසාධාරණයක්: දෙයක් නැතිවූ
දාන්න.
අසාධාරණයක් සම්භවය: අසාධාරණය
හා සීමාව ඉක්මවා.
අසාධාරණය: මෙන්ම අදහස්
අර්ථය සඳහා මෙම ප්රවනතාවය (න්යෂ්ටික හතළිස් S212 රීති සහ ප්රතිලාභ).
B) අසාධාරණයක්
වර්ග.
අසාධාරණයක්
වර්ග දෙකක් ඇත:
1 තමන් වහල්
අයුක්තිය හා Oazation බහු
දේවවාදයට ඔහු මෙහෙම කියනවා: Luqman
{إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ} لقمان :13
විශාල හා කුඩා පව් එය දෙවියන්
එකම අසාධාරණයක් සිදුවී ඇති පාපයට අත්සන් සිදු විසින් අනුගමනය. ඔහු මෙසේ පවසයි
(وَلَا
تُمْسِكُوهُنَّ ضِرَارًا لِّتَعْتَدُوا ۚ وَمَن يَفْعَلْ ذَٰلِكَ فَقَدْ ظَلَمَ نَفْسَهُ)( البقرة 231)
2 අසාධාරණයක්
වහල් අන් අය අතර, විෂය අසාධාරණය
අනතුරු බොහෝ පාඨ ලැබී.
C) අසාධාරණය
තහනම්.
(එක් තවත් පීඩා
නැහැ, සහ එය ඔබ අතර තහනම්
කර) සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් කියමින් මුහාරම්හි
සාකච්ඡාව එහි සියලු ආකෘති
පත්ර සහ ප්රකාශනයන් අයුක්තිය තහනම් මත බවයි.
:
· ඇතුළු ඒ තුළට වැටීම ත්රස්ත බොහෝ
පාඨ ලද
1 මෙසේ කියයි:
(وَمَن يَظْلِم مِّنكُمْ نُذِقْهُ عَذَاباً كَبِيراً)
2 ජාබිර්
අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බව ඔහුට සතුටු විය හැකි :( අසාධාරණය බිය, විනිශ්චය දිනදී
අසාධාරණය අන්ධකාරය) (ධර්මිෂ්ඨකම හා පුණ්යාධාර හා සදාචාරය 5/441 මුස්ලිම් පොත පැහැදිලි)
පැවසීය
3 අබූ මූසා
අල්ලාහ් ඔහු සමඟ සතුටු විය හැකි බවයි:
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්,
"දෙවි වරදකාරිය කිරීමට අන
ඔබ Ifelth
ගෙන නැත පවා නම් වේ" (බුහාරි පොත අර්ථ 5/214 හා ධර්මිෂ්ඨකම
5/444 මුස්ලිම් පොත)
දෙවියන් වහන්සේ දෙන සියලු
බලැති ප්රඥාව කිරීමට පීඩකයා දඬුවම් ප්රමාද දන්නවා අපි හැංගුවා. නමුත්, එය දෙවියන් වහන්සේ
සහ දඬුවම දඬුවම පලා යන්නේ නැහැ.
D) දෙවියන්
වහන්සේ වඩා බෙහෙවින් වැඩි අසාධාරණයක්.
ඔහු තම දෙවියන් විසින්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින් ඔහු පැවසුවේ, මාගේ සේවකයන් දෙවියනි, මම මටම සඳහා පීඩනයට
තහනම් කර ඇත)
Nawawi පැවසුවේ
සහ අයුක්තිය, දෙවියන් වහන්සේගේ
දකුණු නොහැක්කකි
එය (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස්
S215 ප්රතිලාභ) මුස්ලිම්
Wenzhe
Rabbo අසාධාරණයක් විය යුතුය, ඔහු පාලක අධිකරණ
වන අතර ඔහු කී දේ නියෝග තහනම් විශ්වාස කරයි.
දෙවියන්
වහන්සේගේ 3) නොමැති වීම.
ඔහු තම දෙවියන් විසින්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින් ඔහු පැවසුවේ, මාගේ සේවකයන් දෙවියනි, ඔබ සියලු එයාගේ
තෑග්ග,
Vastahedona Ohdkm හැර මංමුළා වෙනවා. සාමාන්ය
මාගේ සේවකයන්, ඔබ සියලු Otamth, මම පෝෂණය අය හැර
බඩගිනි වේ. මගේ වහලූනි Ksute, Vacetksona Okskm.aa Ebadi හැර ඔබ සියලු නිරුවත්, ඔබ දිවා රෑ විසින්
පව් මම පව් කමා, ඔබ සමාව Fastghafrona.)
මෙය ලොව හා පරලොව යහපත
හා වැටුප් බදු ගෙන එමින් සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ වන සියලු ම දුප්පත් සත්වයන් බවයි.
·
අපගේ අවශ්යතාව දී සියලු බලැති ඔහුගේ මඟ පෙන්වීම
පැවසුවේ දෙවියන් වහන්සේගේ Ahd එය
{مَنْ
يَهْدِ اللَّهُ فَهُوَ الْمُهْتَدِ وَمَنْ يُضْلِلْ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ وَلِيًّا مُرْشِدًا}
الكهف :17
· සියලු බලැති අනුව ජීවත්
අපේ අවශ්යතාව දී තිබේ:
(وَمَا
مِن دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا) هود :6
· දයාව අපේ අවශ්යතාව දී සියලු
බලැති පවසයි:
(وَمَا
مِن دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا) هود :6
· සියලු බලැති සමාව සඳහා
අපගේ අවශ්යතාව දී පැවසුවේ
رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ
لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ (سورة الأعراف 23).
4) ඉස්ලාම්
පිළිගැනීමට මානව සතුටුයි.
(මාගේ සේවකයන් දෙවියනි, ඔබ සියලු එයාගේ
තෑග්ග,
Vastahedona Ohdkm හැර මංමුළා වේ.): ඔහු තම
සියලු බලැති සමිඳාණන් වහන්සේ එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් කියමින් පවසයි
ඔහු තම දෙවියන් විසින්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, (මෙසේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි
මේ විරුද්ධ නොවන බවයි: ((මම Ebadi Hanafa නිර්මාණය)
(මුස්ලිම් පොත පැරඩයිස් 5/716)
{{
وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَى }الضحى :7
වහල් ඉස්ලාම් පිළිගැනීමට, නමුත් මිනිසා ඉස්ලාම්
දැනටමත් නූගත් පෙර ඉගෙනගත් දන්නේ නැහැ සියලු බලැති පවසයි ඉගෙනගත යුතුය අවිශ්වාස
ඔහු ඍජු සාමාන්ය සිට ඔහුගේ
ස්වභාවය Vidilh
වෙනස් ඔහුට වගුරුවා අත් නොහරිමි කිරීමට අවශ්ය
වුවත් මිනිසා සත්යය පිළිගැනීම සඳහා ට්රයම්ෆ් උපන්නේය, දෙවියන් වහන්සේ
උන් වහන්සේ Huda Faiser ඔහුට සතුටු මඟ පෙන්වීම
දැනටමත් නරඹන්නන් දන්නවා.
:(
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම්, පැවසූ බව අබූ Huraira සිට From: "සෑම දරුවා, තවද, ස්වාභාවික ඥානය
මත උපන් Ehudanh
ඔහුගේ Ehudanh සහ ක්රිස්තියානි
හා Imjdzisanh)
එම මුළු සංඛ්යාව (4435 බලන්න)
5) සියලු බලැති
දෙවියන් වහන්සේ සමාව ඉල්ලනවා.
ඔහු තම දෙවියන්
විසින් එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්, ඔහු (Ebadi, ඔබ දිවා රෑ විසින්
පව් මම පව් කමා, ඔබ සමාව Fastghafrona.) පැවසීය
පාප හා සියලු බලැති දෙවියන්
වහන්සේගේ පව් සමාව සඳහා ඉල්ලීමක් නවීන ෙපේරණය එසේ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් ඔහුට ආශීර්වාද
ගෙන සිය වතාවකට වඩා දවසේ දී දෙවියන් වහන්සේ සමාව ඉල්ලා සිටිනවා.
6) දෙවියන්
වහන්සේ ඔහු නිර්මාණය අත්යාවශ්යක.
ඔහු තම දෙවියන් විසින්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියා ඔහු පැවසීය (මාගේ සේවකයන් දෙවියනි, ඔබ Vtdharona හානියක් අත් නැහැ, ඔබ මා එසේ උපයෝගීතාවය
අත් නොවේ)
විෂයයන් එය නමස්කාර එම
අනවශ්ය ක්රියාවන් වන අතර, නො වන්නේ දෙවියන් වහන්සේ
ඔවුන්ගේ යහපත සන්නිවේදනය කිරීමට නොහැකි වේ.
වහලුන් පාපය පෙළෙන අවනත
වීම විෂයයන්වලට ප්රතිලාභ මෙන්ම
((لَنْ
يَنَالَ اللَّهَ لُحُومُهَا وَلَا دِمَاؤُهَا وَلَٰكِنْ يَنَالُهُ التَّقْوَىٰ مِنْكُمْ
ۚ) الحج
:37
දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට
කීකරු වහලුන් ප්රේම කරන පාපයට ද්වේෂ හෝ ඔවුන්ගේ අවිශ්වාසය දෙනවා. (රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 218)
7) දෙවියන්
ක්රියාත්මක නොවේ කැබිනට්.
ඔහු තම දෙවියන් විසින්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්, ඔහු (මාගේ සේවකයන්
දෙවියනි, සහ Oolkm Akrkm හා Inskm හා Cengm මා එක් මට්ටමින්
මට වඩා එක් එක් Msolth එය නොමැති දෙන ලදී තිබේ
නම්, පමණක් නොව, ඔබ මුහුදට ඇතුල්
නම් මැසීමට ප්රමාණයකින් අඩු.) පැවසීය
කැබිනට් දෙවියන් ක්රියාත්මක
කරන්නේ නැත එය ටෙන්ඩර් තොර, පවා පළමු දෙකක් සහ ජින්වරුන්
සහ මිනිසුන් සියලු Masoloh සිට අන් අයට ලබා
දුන්නා.
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (අබු
Huraira අල්ලාහ් අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව ඔහුට සතුටු විය
හැකි බවයි: අල්ලාහ්, "ඔබ මත වියදම වැය," ඔහු කීවේය, (දෙවියන් වහන්සේගේ
අතින් වියදම් Sh දිවා රෑ Ngeidaha නොවේ පිරී ඇත)
බුහාරි හා මුස්ලිම්
8) ව්යාපාරික
ගණන්.
ඔහු තම දෙවියන් විසින්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්, ඔහු (මාගේ සේවකයන්
දෙවියනි, නමුත් ඔබගේ ක්රියාවන්
මම ඔබ වෙනුවෙන් ජාතිකව සහ ඉන් අනතුරුව, ඵලවිපාක ඇත) පැවසීය
දෙවියන් වහන්සේ වහලුන්
වැඩ ඇත්තෙකි බවයි, පසුව Adzehm ඔවුන් එය disbelieves යමෙක් ලස්සන ඔහුගේ
දඬුවම ආරක්ෂිත හා හොඳ වැඩ වන අතර ඔහු රෝගාතුර ප්රතිඵලය (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස්
S219 ප්රතිලාභ) අකීකරු
ප්රශ්නය
/ සංඛ්යා ලේඛන ඇතුළත් කළ යුත්තේ මොනවාද?
එය ඇතුලත්
වේ:
1 / තොරතුරු හා සංඛ්යා හා සවිස්තරාත්මක
ලියන්න එය
2 / සංරක්ෂණය හා Altadhaaa නෑ
ඔහු
لَقَدْ أَحْصَاهُمْ وَعَدَّهُمْ
عَدًّا) مريم 94
ඔහු මෙසේ පවසයි
(وَأَحْصَىٰ
كُلَّ شَيْءٍ عَدَدًا) الجن 28
((න්යෂ්ටික හතළිස්
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
ප්රශ්නය / Malemrad ව්යාපාර පුද්ගලයෙකු
පදයට මළවුන් කෙරෙන් නැගිටුවනු ලබන දිනය (නමුත් Buffon මළවුන් කෙරෙන්
නැගිටුවනු ලබන දිනයේ රෝහලෙන් පිටව) (අල්-ඉම්රාන්: 185) මිය ගිය
Tove ඉඩ
මේ ලෝකයේ හා පරලොව වැඩ.
·
රක්ෂිතයාහට:
Basath මේ ලෝකයේ විපාක සහ ඔහුගේ
ප්රතිලාභ ලෝක විනාශයක් Viovy වැටුප් ඔහුගේ යහපත්
ක්රියා දෙගුණ ඔහු මුදනු හැක.
·
හැටිය.
දෙවියන් වහන්සේ ඔහුගේ විපාකය
මේ ලෝකයේ ඔහුගේ යහපත් ක්රියා ඉක්මන්, සහ ද්විත්ව තොරව
විසින් ලෝක විනාශයක් සිදු කිරීම දඩුවම් කිසිදු අවාසි ඉතිරිව තිබියදී හැක
ඔහු මෙසේ පවසයි
(لِيَجْزِيَ
الَّذِينَ أَسَاءُوا بِمَا عَمِلُوا)النجم :31
((නීති රීති හා න්යෂ්ටික
හතළිස් S220 ප්රතිලාභ)
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් එම සම්මුඛ පවසයි: (මම දෙවියන් වහන්සේ වෙතින් සමාව ඉල්ලා හා උන් වහන්සේ වෙත
සිය ගුණයක් එක් එක් පසුතැවිලි) බුහාරි පොත Referrals 7/145) දින
9) යන්ත්රය
සඳහා දෙවියන් වහන්සේට ප්රශංසා කරමින්.
ඔහු තම දෙවියන් විසින්
එය විස්තර කෙරෙන පරිදි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්, ඔහු} පවසයි (එය හොඳ
Fleihmd දෙවියන් සම්බ, ඒ හැර වෙනත් සම්බ
කිසිවෙකු දොස් තමා ම.
Vicu අර්ථය: ඒක නිසා මේ ලෝකයේ
හොඳ වැඩ හොඳ සම්බ, ඔහු ඒ සඳහා දෙවියන් වහන්සේට
ප්රශංසා කළ යුතුය.
ඔහු මෙසේ පවසයි:
{
مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَكَر أَوْ أُنْثَى وَهُوَ مُؤْمِن فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيَاة
طَيِّبَة }(النحل :97)
එය මේ ලෝකයේ නරක වැඩ ප්රතිඵලයක්
සොයා, ඒ මත තමා දොස්
දෙවියන් වහන්සේගේ සමාව ඉල්ලා ඔහුට පසුතැවිලි විය යුතුය වේ
(فَلاَ
تَلُومُونِي وَلُومُوَاْ أَنفُسَكُمْ)إبراهيم :22
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවි පිහිටයි
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق