සාකච්ඡාව XXV: (පිරිමි
කැමති)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේට ස්තුති වේ වා
කතාවක්.
අබු Dhar අල්ලාහ් දෙවියන්
දූතයාණනි නබි කතා කොට, '' සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් වන නාසා ආයතනය, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් බව,
ඔහු සමඟ සතුටු (Aldthor ජනතාව වැටුප් ගියා
විය හැක; යාච්ඤා යාච්ඤා
කිරීම හා ඔවුන් නිරාහාරව ලෙස අප වේගවත්, සහ අසරණ සරණ දී
දරු දෙදෙනකුගේ පියෙකි මුදල් දෙන්න ඔහු පැවසුවේ, {හැක නොවේ. අපේ
කෙනෙක් කැමති සහ වැටුප් ඇති වූ විට අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, දෙවියන් වහන්සේ
සියලු ප්රශංසා පුණ්ය නම් ඔබට කුමක් ඔබ විශ්වාස කළ, සහ සියලු විවෘත
පුණ්ය, සහ සියලු Thamidh පුණ්ය, සහ සියලු Thlilh පුණ්ය, හා හොඳ පුණ්ය දේ
වාරණ, සහ නපුරු දේ තහනම්
පුණ්ය වන අතර,} ඔබ පුණ්ය කිහිපයක් ඔවුන්
සඳහන් කරයි. ? ඔහු පැවසීය: {ඔබ ඔහු එය නීත්යානුකූලව
ඔහු ත්යාග පිරිනමනු ලැබේ කරන්නේ එය හරාම් බොත්තම යන්න, ඔබ එය තබා නම්
දැක්කද}) මුස්ලිම්, 'සකාත් 3/43 පොත විසින් කළ
විස්තරය.
·
නූතන වාග් මාලාව.
"ජනතාව," මේ අය දුප්පත්
සංක්රමණිකයන් වේ.
"හිමියන්ගේ"
ඔහුගේ අර්ථයෙන් Companion එකතු: එය දිවැසිවරයා සියලු
හමු, සාමය සිය මරණයට
පෙර මෙහෙයුම පසු ඔහු පිට විය යුතු අතර, ඔහු විශ්වාස කිරීම
හා ඔහු ඉස්ලාම් මිය ගියා.
ඇඳුම් කට්ටල පිළිබඳ
"Aldthor"
එකතුව: සල්ලි ගොඩක්.
ඔවුන්ගේ කාර්යක්ෂමතාවය
හා ඔවුන්ගේ අවශ්යතා ඉක්මවා මුදල් "තම මුදල්, කැමති."
"විශ්වාස"
Taatsedkon
එය.
අසරණ සරණ විපාකය මෙන්
"අත් පත්රිකාව" විපාකය ලබයි.
"කිහිපයක්"
ආක්රමණශීලී සංසර්ගය, හෝ යෝනි මාර්ගය ම.
ප්රීතියෙන් "සැපයට".
"බොත්තම" පාපය
හා දඬුවම් ඇත. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 189.)
මෙම සාකච්ඡාව
ගැටලු.
1) තරගය.
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් නාසා, සාමය නබි කතා කොට, '' සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් වසල්ලම් (දෙවියන් දූතයාණනි, Aldthor ජනතාව වැටුප් ගොස්)
ප්රශ්නය / තරඟයක්
කුමන ආකාර?
ලෝකයේ 1 තරගය.
2
ඊට පසුත් තරඟ වදී.
1) ලෝකයේ තරගය.
ඔහු අපවාදයට, එය ඉක්මවා යන්නේ
නම් එහි වහල් දේශ, මරණ හා දුර්වල හේතුවක්
වෙයි.
සම්මුඛ පරීක්ෂණ (
"Vobcroa
සහ පහළට, Vtnafssoha Tnafssoha ලෙස, ඔබට පෙර පැමිණි
අය මත දමා ලෙස Ohlkthm ලෙස Vthlkkm Isarkm, ඔබ දුප්පත්කම බිය
කුමක්දැයි නිතරම තහවුරු, නමුත් මම, අවම ඔබ සරල බව
මම බිය වෙමි බව බලාපොරොත්තු" (බුහාරි පොත උපහාරයක් 1/62 හා මුස්ලිම් ලේඛකයන්
asceticism
පි. 816)
2) ඊට පසුත්
තරගය.
එය ජාතියේ පූර්වගාමියා
වූ දේවල් වන අතර, තරගය විට දෙවියන් වහන්සේ
ඔවුන්ගේ ශ්රේණි දැඩි උනන්දුව
ඒ නිසා මෙම මෙම නවීන තරඟකාරී
වීමයි
දුප්පත් මිතුරන් දෙවියන්
වහන්සේ ඔවුන් ගෙන හැක ඇති අතර, තම සහෝදර වෙළෙඳුන් වැටුප්
හා ශ්රේණි අලි පූර්වගාමීන් හැකි බව පෙන්නුම්, ඔවුන් මුදල් කැමැති
බවත්,
Faihjon ඇඳගෙන හා පුණ්ය දෙන්න පොර
මෙම ජාතියේ පූර්වගාමියා
තරඟ ඉතිරි වන අතර, දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ට
(න්යෂ්ටික හතළිස් පි නීති හා ප්රතිලාභ. 223) ආශීර්වාද
ඔහු
(وَفِي
ذَلِكَ فَلْيَتَنَافَسِ الْمُتَنَافِسُونَ.)المطففين :26
2) පුණ්ය
සියලු නොදන්නා ඉල්ලා සිටියි.
අබ්ද් අල්ලාහ් - දෙවියන්
වහන්සේ ඔවුන්ට ආසිරි - නබි බව - සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් - පැවසුවේ «දන්නා පුණ්ය» (සකාත් 3/42 මුස්ලිම් පොත පැහැදිලි)
ප්රශ්නය
/ Mamni පුණ්ය?
පුණ්ය: අන් අයට යහපත හා
හිතකර බෙදාහැරීම ඇත
දෙවියන් වහන්සේ Motassadeq වහලුන් ලෙස විස්තර
වන්නේ එබැවිනි.
සම්මුඛ පරීක්ෂණය: ඔබ පුණ්ය
විසින් දෙවියන් වහන්සේ සමග ලැබෙන පුණ්ය) දෙවි ඔවුන්ට යහපත් අර්ථයෙන් පැමිණෙන වහලුන්
පුණ්ය දෙන්න (: සංචාරක බාල වයස්කාර දරුවන්ගේ ප්රශ්නය ගැන ප්රශ්න කල විට එය නබි අල්ලාහ්ගේ
Saheeh මුස්ලිම් දයාව
දී තහවුරු වුණි, සාමය (සලාම්, ඔහු සඳහන් කළේය.
හොඳ දාසයා විය හැක තමාට
තමා Visedk
පවත්වයි.
හොඳ දාසයා විය හැක අන්
අයට Mtsedka
විය යුතු ය අනෙක් සම්බන්ධ වේ. (ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්
න්යෂ්ටික හතළිස් පැහැදිළි)
පුණ්ය මෙම පුළුල්
අර්ථය ප්රශ්නය / Mamoagaf මිතුරන්?
දුප්පත් මිතුරන් මත පිංකමට
Hefei ඇත, ඔවුන් පැමිණි Habibhm දෙවියන් වහන්සේ
හා යාච්ඤා වසල්ලම් මෙම පුළුල් අර්ථය, Aldthor ඔවුන්ට කතා කොට, ජනතාව සමග නිමාවත්
ක්රමයක් සඳහා ඔහු ඉල්ලා සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්: දෙවියන් වහන්සේ ඔබ Matsedkon කර ඇති බවත් නොවේ)
ඉන් පසු එය මුදල් අත්පත්
ඔවුහු එහි සඳහන් නො වේ.
අසරණ සරණ දිවි ගලවා යහපත්
ක්රියා.
එනම්: දේ පුණ්ය මිනිසා
තමා
:(
ඒ සියල්ල ප්රශංසා පුණ්ය නම්, වන අතර, සියලු විවෘත පුණ්ය, සහ සියලු Thamidh පුණ්ය, සහ සියලු Thlilh පුණ්ය)
3) පුණ්ය උප පළාෙත්
මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් හා රෝග නිවාරණය ප්රවර්ධනය.
එනම්: අන් අයට පුණ්ය infringer ප්රයෝජනවත් වර්ග
(පුණ්ය හොඳ දේ වාරණ හා නපුර පුණ්ය දේ තහනම්).
මෙය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
විසින් පෙන්නුම් කරන්නේ පුණ්ය ආකාරයේ වන අතර, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් පුණ්ය නිර්මාණය කිරීමට Portage පුණ්ය දුප්පත්
මිතුරන් විය එසේ කිරීමට ඔවුන් මත විය යුතු ය.
ප්රශ්නය
/ කුමන නම් හොඳයි, අත්පත් හෝ
පුණ්යායතනයක් මුදල් හොඳ වාරණ සහ වැරදි තහනම්?
එය පුණ්ය මුදල්
වඩා යහපත් වන්නේ කෙසේද? හොඳ වාරණ සහ වැරදි තහනම්
නොකළ යුතු පුණ්ය මුදල් වඩා යහපත් වන්නේ !!
ඔහු මෙසේ පවසයි (හොඳම ජාතිය
වැළකී සිටීම ජනතාව ප්රචාරණය සඳහා උත්ථාන සහ වැරදි දේ තහනම් හා දෙවියන් වහන්සේ කෙරෙහි
විශ්වාස කරන්නේ) අල්-ඉම්රාන්: 110)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද අර්ථය දන්නා?
එය හැඳින්වේ: එය Maalm පන්ති නීතිය දැන
වර්ග කර ඇත.
ප්රශ්නය / Mamni නපුරු?
උප: Maaraft නරක නීතිය.
ප්රශ්නය
/ ඔබ ධජය පුණ්ය වර්ග එක් දන්නවද?
ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැවසුවේ
එය ඔහුට Itsedk සෑම මොහොතකම තමා
මෙන්ම අන් අය මත එය වෙයි විද්යාව හා අධ්යාපන අවශ්ය ඉගෙනුම් වේ.
මෙම විද්වතුන් ගෙවා ශ්රේෂ්ඨතම
මිනිස්සු ඔවුන්ගේ චේතනා යාච්ඤා කරන්න. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි)
5) අත්පත්
ඔබ කිහිපයක් විය.
(නම් ඔහු එය නීත්යානුකූලව
ඔහු ත්යාග පිරිනමනු ලැබේ කරන්නේ} {මෙම හරාම් තබා
නම්, ඔබ දැක්කද, එය බොත්තම යන්න} ඔබ පුණ්ය කිහිපයක්
ඔවුන් සඳහන් කරයි.: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, අප එක් කැමති විට
හා වැටුප් ඇති ඔහු මෙසේ?) සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියා සිටියේය.
ප්රශ්නය
/ Malemrad සංවාදය
මේ ආක්රමණික?
ආක්රමණික සංසර්ගය කැඳවා
සයාේනි විවරය ඉල්ලා
ප්රශ්නය / දෝ-Etienne මිනිසෙක්
තම පවුලේ නොවන ජාතික අධ ාපන ආයතනය පවා, විපාකයක්
ද?
විද්යාඥයන්
එකඟ නොවූ:
1) ඔවුන් එම පුද්ගලයාගේ පවුලේ
කුලියක් අරමුණින් නොවන බවයි.
2) ඔවුන් සියලු බලැති දෙවි
සඳහා අවංකව අදහස් සීමා බව සාකච්ඡාව පවසයි
අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් තම පියා සිට ආමර් බින් සාද් පැවසුවේ "ඔබ කිසිම දෙයක් වියදම් නොකරන දෙවියන්
වහන්සේගේ මුහුණ උත්සාහ, නමුත් එය පැවැත්වීමට පවා
දීමනාවකින්ම ඔබේ බිරිඳ හි මතු කරයි) සහ ඒ කීම සැබෑ ය (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S226 ප්රතිලාභ. )
ප්රශ්නය
/ කොහොමද ඔහුගේ පවුලේ පුණ්ය නිරුවත මිනිසෙකු වීමට?
නිර්මලව සිටීම කිරීම රිසි
හා පරදාර සේවනය සහ තර්කය සඳහා, තම බිරිඳ හා බිරිඳ එක්ව
ජීවත්වන දකුණු තුරන් කණ්ඩායම, හෝ දෙවියන් වහන්සේට නමස්කාර
කළ ඉල්ලීම පුත්රය, ඔහුගේ පවුලේ පුණ්ය ඔහුගේ
Bjmaa වේ. (න්යෂ්ටික
හතළිස් S226 රීති සහ ප්රතිලාභ)
අපි
අපේ වක්තෘ මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් දෙවිගේ ආශීර්වාද හා සාමය ළඟා විය
.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق