XXXIV කතා:
(නපුරු වෙනස් අනිවාර්ය මිල)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
කතාවක්.
කුද්රි අල්ලාහ් ඔහු සමඟ
සතුටු විය හැකි බවයි: මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් කියනවා:. {ඔබ නපුරු ඔහු එය තම අතින්, ඔහු කළ නොහැකි
නම්, නොහැකි Vbaklbh සමඟ වෙනස් කරමු, ඒ විශ්වාසය බෙහෙවින්
දුබල වේ දුටු} (මුස්ලිම් 1 / පැහැදිලි කිරීම
සඳහා විශ්වාසය මුස්ලිම් පොත විසින් කළ විස්තරය 224
· නූතන වාග්
මාලාව.
"ඔබ" මුස්ලිම්
ඕනෑම භාර
අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ ධර්ම
දූතයා විසින් තහනම් "ප්රතික්ෂේපකරන",
Vlazlh "ඔහු වෙනස් කරමු" සහ
යාන්තමින් සහ කීකරු වීම, එය වෙනස්.
"අත" බව අල්පයක්, විෙනෝදාත්මක යන්ත, බීමහල් හා අනෙකුත්
නැවතුම් මගින් වෙනස්. (න්යෂ්ටික හතළිස් S266 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්)
· නවීන ආදායම්
ඇයි.
තාරික් බින් ෂිහාබ් සහ
අබු බක්ර් සමග මෙම සම්මුඛ පරීක්ෂණය මෙසේ Eid පළමු වන දින මෙම
යාච්ඤාව මාවන් පෙර ධර්ම දේශනය ඇරඹුනේ, මිනිසෙක් උන් වහන්සේ
වෙත නැඟිට මෙසේ ධර්ම දේශණය පෙර යාච්ඤාව,
මේ මිනිසා එය කුමක් වැය
කර ඇති ඔහු,
Mahnalk ගිය අබු සෙඩ් කොට, මෙසේ, (එනම්, ඔහු අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණන් වන Khalvi සුන්නහ්ව මත නම්කිරීම මඟ
පෙන්වූ බදු,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) මම අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
අසා, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් කියන්න: ඔබ නපුරු දුටු " (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ.
285, 286)
මුස්ලිම් විසින් දන්වා ඔහු නොහැකි නම්, ඔහුට තම අතින්
එය වෙනස් කරමු ඔහු හැකි නම් නෑ Fblsanh Vbaklbh හා කරන විශ්වාසය
බොහෝ දුර ගමනක් ගොස් ඇති වේ.
".
· මෙම සාකච්ඡාව
කිරීමේ ගැටළු.
1 / දැක්ම.
{ඔහු දුටු) ඔහු
පිට සාමයක් කියමින්
ප්රශ්නය
/ මෙතනට දර්ශනය මගින් අදහස් වන්නේ කුමක්ද?
ඔබ නපුරු ඔහුට ඇසේ දැක්ම
නම් ප්රතික්ෂේප කිරීම සීමා කරන ඔහුගේ ම ඇස් සමඟ එය වෙනස් කරමු දුටු නිසා දැක්ම මෙහි
දෘශ්ය බලන්න වුණා.
ප්රශ්නය
/ Magm දැනුවත්
Mounkr ඒක දැක්කේ
නෑ නම්?
Mounkr උපදෙස් දැනුවත් විය නම්
ප්රතික්ෂේප උපදෙස් අදහස් බව ප්රතික්ෂේප කිරීම නොවේ
-ෂීක් පැහැදිළිفَذَكِّرْ
إِن نَّفَعَتِ الذِّكْرَى)
) නපුරු
ප්රතික්ෂේප පාලනය.
ප්රශ්නය
/ දැඩි වූ හෙලා නපුරු?
නපුරු අත
දිව ප්රතික්ෂේප නඩු දෙකක් ඇත:
1 වාර්ගික
වගකීමක්.
ඔහු
(وَلْتَكُن
مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ
عَنِ الْمُنكَرِ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ)ال عمران :104
ඉබ්නු කසීර් පැවසුවේ
මෙම වාක්යයේ සඳහන් කරන
මේ සම්බන්ධයෙන් විරෝධය දැක්වීම ජාතිය සංචිතය ගන්නා බවයි. (Tafsir ඉබ්නු කසීර් 2/75)
2 / තීරු බදු.
සම්මුඛ පරීක්ෂණ (ඔබ නපුරු
ඔහු තම අතින් එය වෙනස් කරමු දැක, මේ Fblsanh නොහැකි ....)
ඩෙල් පෑන් ක Mounkr දැනුවත්ව හෝ දැක
හැකි නපුරු හැමෝම හෙලා දැකීමේ අවශ්යතාවය මත මෙම සාකච්ඡාව.
විනිසුරු ඉබ්නු අල්-Arabi පැවසුවේ
එක් එකම පෙනුම හා සූරාකෑම
මතභේදයට වලංගු දැන හෝ ඔහු වෙතින් ඒ ගැන දැනගෙන හිටියා නම් එය නියම කළ හැක. (මෙම කුර්ආනය
1/292 විධිවිධාන)
ප්රශ්නය
/ ජනතාව නපුරු ප්රතික්ෂේප කිරීමේ වගකීම වෙනස් කරනවාද?
ඔව්, ජනතාව නපුරු ප්රතික්ෂේප
කිරීමේ වගකීම වෙනස්
*
ඔහුට ඔහු වේදිකා සහ දේශනා අසන බව ඔහුගේ පවුලේ
අය සහ ඔහුගේ දරුවන් ආගම කරුණු Mayalm නියෝග ඔහුගේ හැකියාව
හා ධාරිතාවය අනුව මෙම යුතුකම් ඉටු කිරීමට මුස්ලිම් පොදු.
*
විද්යාඥයන් ඔවුන් අන් අය මත නොවේ, සහ ජාතියේ ආදායම
මත මෙම හිඟය නම් ඔව්හු ඔවුන් Tsahluwa උරුමක්කාරයන් බව
දේ ඉටු කළ හැකි. (රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් S289 ප්රතිලාභ)
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද උපදෙස් හා ප්රතික්ෂේප කිරීම අතර ඇති වෙනස කුමක්ද?
අපේ උපදෙස්වලට වඩා පොදුවේ
ප්රතික්ෂේප සම්බන්ධ ඇතුළු පසුගිය සාකච්ඡාව (ණය උපදෙස්) හි සඳහන් පරිදි ප්රතික්ෂේප උපදෙස්
වඩා ප්රතික්ෂේප පටු. (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂික් පැහැදිලි)
වෙනස්කම්:
උපදෙස් දුන්
මුල් මුරපදය, හා සීමාවකින්
තොරව, ගොඩ ගසා
ගත 1 / ඒ.
උප පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය්
උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් හා රෝග නිවාරණය ප්රවර්ධනය කිරීමට පරිදි, වන මුලින් ප්රසිද්ධිය
හා එය Smaa
විමර්ශකයා නමකින් හෝ, උපදෙස් සහ මම දැක්කා
හෝ අසා හෝ ඔහුගේ ම භාෂාව අසා නම්.
2 උප පළාෙත්
මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් හා වැළැක්වීමේ
/ ප්රවර්ධන,
ඔබ ඉදිරියෙහි තියනවා නම්, හෝ එය Geptk වේ නම්, එය කළ උපදෙස් පොදු
මූලධර්මය නැවත)
උපදෙස් ක්ෂේත්රයේ ඇති එය
දකින මිස නබි සාමය (.... ඔබ අදහස) ප්රතික්ෂේප කිරීමේ අවශ්යතාව යටතේ වසල්ලම් නිසා, සහ ක්ෂේත්රයේ.
3 / උපදෙස්, ඔහු
ඔබ ඉදිරියේ තියෙනවා ඔබ ඔප්පු හෝ උප පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය්
උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් හා රෝග නිවාරණය ප්රවර්ධනය කිරීමට අවශ්ය, ඔබ එසේ කිරීම අරඹා.
(Sharh අල් ෂෙයික් සාලේ
අල්-ෂීක්)
· ගිය තැන, ප්රතික්ෂේප
කිරීම.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද ප්රතික්ෂේප පාලනය?
එහි ෂික් අල්-ඉස්ලාම් ඉබ්නු
Taymiyyah
මූලික විසින් සඳහන් කර ඇත:
ඔබ එය අති දුෂ්ඨ ප්රතික්ෂේපකරන
ඔහු පෙලඹෙන්නේ නැති බව නිශ්චිත ය මිස නපුරු හෙලා හැකි අතර, ඔබ එය ප්රතික්ෂේප
කිරීම හොඳම දේ මොකක්ද හේතු වන බව දන්නා මිස නපුරු ප්රතික්ෂේප එය පාපයක් වඩා නපුරු හේතු
වන බව තහවුරු නම්.
Shaykh අල්-ඉස්ලාම්
ඉබ්නු Taymiyah:
ඔහු ටාටාර්වරුන් පිරිසක්
චෙස් ක්රීඩා කරන දමස්කයේ දී මත්පැන් විවෘතව පානය කරන සම්මත, සහ Shaykh අල්-ඉස්ලාම් කිව්වා, නමුත් ඔවුන් ප්රතික්ෂේප?
ඔහු දෙවියන් වහන්සේගේ කරුණාව
පැවසුවේ සිය සැලකිල්ල මුස්ලිම් සැලකිල්ල අඩු නපුර සහ පහරදීම හා මහා නීති විද්යාව පිලිබඳ
බව බව ඔවුන්ට කරමු (න්යෂ්ටික හතළිස් ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිලි)
සිතේ 5) ප්රතික්ෂේප.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {ඔහු Vbaklbh නොහැකි නම්, ඒ විශ්වාසය බෙහෙවින්
දුබල වේ}.
කාරණය කුමක් වුවත් නොවැටෙන
උපකල්පනයන් නපුරු හෘදය ආකාරයේ ප්රතික්ෂේප කිරීම
කිසිදු ප්රසිද්ධ වෙනකක්
විශ්වාසය විනාශ හිස් නපුරු හෘදය ප්රතික්ෂේප කරන හදවත.
ප්රශ්නය
/ දෝ වහල් හදවත ප්රතික්ෂේප කිරීම් රෝහලෙන් පිටව?
නෑ රෝහලෙන් පිටව වහල් නිසා
ඔහුගේ සිරුර හෝ ඔහුගේ මුදල් හා එය විඳදරාගත ඔහුගේ ශක්තිය මත පටවා ඇති හානිය අතින් හෝ
දිව පවා අසමත් ප්රතික්ෂේප හදවත ප්රතික්ෂේප කිරීම්.
අවබෝධ කර ගැනීමට ඒ අත දිව
මහත් උනන්දුවක් ප්රතික්ෂේප කිරීමට කිහිපයකට විරුද්ධ විය. ලෙස ඵල හදවත ප්රතික්ෂේප කිරීමට
(රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් පි ප්රතිලාභ. 289)
*
චේතනාව හොඳ වාරණ සහ වැරදි තහනම්.
ප්රශ්නය
/ කුමක්ද උප පළාෙත් මහනුවර දිස්තික්කෙය් උඩුනුවර පාෙද්ශීය ෙල්කම් හා රෝග නිවාරණය පිළිබඳ
ප්රවර්ධන චේතනා ද?
ඇතුළු බොහෝ
අභිප්රායන් වේ:
1 / වාසි විපාකය
හා වැටුප්.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (මුස්ලිම්
එමිරේටය පොත 4/557 පැහැදිලි) (එය හොඳම, වැනි ත්යාගයක්
බවයි)
දෙවියන්
වහන්සේගේ දඬුවම් 2 / බිය.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (ජනතාව
නපුරු එය වෙනස් කළේ නැහැ, හෝ පීඩකයා අතින් ගත්තේ
නැහැ දුටු නම්, අල්ලාහ් Iemanm දඬුවමකට ක් පමණ
වේ) (අබු ඩාවුඩ් සහ තිර්මිදි Saheeh අල් 1969 බලන්න විසින් කළ
විස්තරය)
නිසා විශ්වාසය
3 / කෝපය දෙවියන්
ගුණාංග.
ඇදහිලිවතුන්ට
4 / උපදෙස් සහ
ඔවුන්ගේ දයානුකම්පාව සහ ගලවා ගැනීමේ බලාපොරොත්තුව.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අල්ලාහ්ගේ
දූතයාණනි,
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බවයි: "Alrahmon රහ්මාන් දයාව, අහසින් පොළොව දයාව
කරුණාව" (Saheeh අල් 3516 බලන්න)
6) එයින්
වැළකී සිටීම හා උප වැළැක්වීම පිළිබඳ ප්රවර්ධන පිටත් අවදානම.
මුස්ලිම් මාලිගය
පාලකයන් නම් හා රැකියා ගොඩගැසී තිබෙන හොඳ මිනිසුන් මත වගුරුවන ප්රකෝපකාරී හා පැතිරීම
උප හා lechery
පැතිර එය ඇත්තටම සැබැවින් ම ශුන්ය හා බලරහිත
හරි දේ සහ වැරදි දේ බවට පත් වෙයි
මේ ජාතිය
තුල ම ලක්:
1 / ඔහුගේ දයාව
පොතේ දෙවියන් නෙරපා මිනිසුන් ලෙස දෙවියන් වහන්සේගේ දයාව තීන්දුවේ ඔහු මෙම කාර්යය දාලා
ගියා.
ඔහු ඒ ජීවනයද ඇතුළු ඔවුන්
එල්ල කරන ප්රහාරයක් මරියාගේ පුත් දාවිත් සහ යේසුස් දිව මත ඊශ්රායෙල් ළමා දේව විශ්වාසය
සාප පවසයි
(لُعِنَ
الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن بَنِي إِسْرَائِيلَ عَلَى لِسَانِ دَاوُودَ وَعِيسَى ابْنِ
مَرْيَمَ ذَلِكَ بِمَا عَصَوا وَّكَانُواْ يَعْتَدُونَ ، كَانُواْ لاَ يَتَنَاهَوْنَ
عَن مُّنكَرٍ فَعَلُوهُ لَبِئْسَ مَا كَانُواْ يَفْعَلُونَ﴾ المائدة :78ـ79))
ලෝකයේ 2 / ඉරණම
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි.
Nu'man බින් බෂීර්, අල්ලාහ් නබි සල්ලල්ලාහු
අලෙයිහි වසල්ලම් සතුටු විය හැක, මෙසේ, උදා: (දෙවියන්
හා යථාර්ථය වන දේශසීමා මත පදනම්; ඉහල ඔවුන්ගෙන්
සමහරක් දෙනෙකුට තුවාල සිදු නෞකාවක ජන Asthmua මෙන් වන අතර ඔවුන්
සමහරෙකු යට,
ඔවුන් ඉහත සිට වැනිදා සම්මත වූ ජලය ලබා ගන්නවාද
නම් එය පතුලේ සිටින විය ඔවුන් මෙසේ පැවසූහ: මම උල්ලංඝනය තිබේ නම්, උල්ලංඝනය අපේ කොටස්, අප ඉහත හානියක්
නැත ඔවුන්ට නිවාඩු සහ ඔවුන් සියලු විනාශ ඕනෑකර තිබේ, නමුත් ඔවුන් සිය
අත්වලින් ගෙන දිවි ගලවා හා සියලු දිවි ගලවා) බුහාරි. පොත සමාගම 3/111
3 / ප්රතිචාර
යාච්ඤා නැත.
Hudhayfah අල්ලාහ් සතුටු, වක්තෘ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසූ බව විය හැකිය: «මගේ අත වැළකී සිටීම
පිළිබඳ Tomrn
ප්රවර්ධන හා වැරදි දේ තහනම්, හෝ දෙවියන් වහන්සේ
Yushkn ඔහුට දඬුවම් ඔබ
යවන, පසුව ඔබට කතා ඔබට
පිළිතුරු නැත» අල්-තිර්මිදි විසින් කළ
විස්තරය (මෙසේ කීවේය. හොඳ සාකච්ඡාව මුළු බලන්න 6947)
7) වැළකී
සිටීම හා උප වැළැක්වීම පිළිබඳ ප්රවර්ධන විශ්වාස ප්රජාවන්.
මෙම Kharijites 1 / ධර්මය.
කෲරත්වය, අයුක්තිය හා අතිශයෝක්ති
පාලක අභක්තිකයන්ගේ ආණ්ඩුකාරයන්ට සිට පිටත් වීමට වැළකී සිටීම හා උප වැළැක්වීම පිළිබඳ
ප්රවර්ධන සාදා එම හිඩැස ද සුන්නිවරු මාර්ගය පටහැනි වේ.
2 / සුෆි නිකායන්
හා සමහර උගුලට අහුවුණේ.
ඔවුන් ඔහු වැළකී සිටීම
හා උප වැළැක්වීම පිළිබඳ ප්රවර්ධන ඉතිරි, මුලින් ගැට මෙන්
එය පසුගිය ජනතාව බොහෝ හැඟී ගොස් Jvo වැළකී සිටීම හා
උප වැළැක්වීම පිළිබඳ ප්රවර්ධන අවශ්ය නැහැ.
මෙම සුන්නිවරුන්ගේ හා ප්රජාව
3 / ධර්මය.
ඔවුන් Khawarij අතිශයෝක්ති, ජන හා සුෆි Ajafo ඔවුහු ඔහුට රෙගුලාසි
හා නීති සහ කොන්දේසි තේරුම් කර සිටින මිනිසුන් අතර සම්මුතියක් ඇත.
එය කරුණු
දෙකක් අවශ්ය:
1 / සටහන්
2 / ඊර්ෂ්යාව.
Khuraj Mu'tazila, අල්ලාහ්ගේ ආගම
ඊර්ෂ්යාව සුෆි හා ඒ හා සමාන මඟහැරිලා. (අල්-Waasitiyyah ෂෙයික් සාලේ අල්-ෂීක්
මූලධර්ම පැහැදිලි) විද්යා හා රෝල්ස්
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් මත පැමිණ ආශීර්වාද හා සාමය
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق