සාකච්ඡාව
XXXV :( මුස්ලිම්
සහෝදරයා)
ප්රශංසා
යාච්ඤාවෙන් හා සාමය අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් විය, දෙවියන්
වහන්සේ විය.
කතාවක්.
{Thasdoa වත්, Tnaghoa, එකිනෙකාට වෛර කරන්නේ
නැහැ නැහැ,
හෝ Tdabroa සමහර විකිණීමට
ඔබ විකිණීම,
දෙවියන් වහන්සේ සහෝදරයන් සේවකයන් නොවන, මුස්ලිම්, සහෝදරයා ඔහුට පීඩා
නැත, වත්, ඔහු අත්හැර හෝ
Ahakrh: අබූ Huraira අල්ලාහ් ඔහු සමඟ
සතුටු විය හැක, ඔහු අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් මහතා පවසයි . මෙහි හේතු ගණනාවක්, හා ඔහුගේ මුස්ලිම්
සහෝදරයා, දෙකම මුස්ලිම්
හායනය මුස්ලිම් විසින් දන්වා මුස්ලිම් හරාම් ලේ සහ මුදල් හා ගෞරවය} පුරා නපුරු මිනිසා
අනුව, ඔහුගේ පපුවට තුන්
වරක් පෙන්වා දුන්නේය.
· නූතන වාග්
මාලාව.
නෑ Thasdoa: එහි සම්භවය නැහැ
Taathasdoa,
එකිනෙකාට සමහර කරුණාවේ අභාවයෙන් බලාපොරොත්තු
නොවේ එක Taen
මෘදු, නොකරන හරින ලද.
නෑ Tnaghoa: Nagh.
භාෂාව: අ වංචාව
හෝ උස වැඩි Alchtl.
Shara දී: වෙළඳ භාණ්ඩයක් මිල
ඉහළ වෙළෙඳපොළ හා ඒ හා සමාන දී ප්රකාශ කිරීම යි, හෝ මිලදී ගැනීමට, ඔහුගේ ආශාව, නමුත් අන් අය හානි
කර ගැනීමට අදහස් කරනවා.
"මම එකිනෙකාට වෛර
කරන්නේ නැහැ": මෙයට Taatatoa වෛරය ඇති කරයි.
"ගොස් නැත"
Ttdabroa,
සහ Altdabr නොවේ: මිනිසා සිට
ගෙන අතහැර දැමීම, හිමිකරු ද මෙහෙයවූ නියෝජ්ය
ගෙවනවා ඔහු හමුවන තැන ලෙස තම මුහුණ දක්වනු ඇත.
"ඔහු අත් නොහරිමි
එපා" ඔහු යහපත් හෝ අයහපත් දේ enjoin තහනම් විට ජයග්රහණය
නිවාඩු නොවන්නේ නම්, හෝ විට අයිතිය තම ප්රකාශය, ඒ වෙනුවට, ඔහු සහයෝගය දෙන
අතර ඔහුට හැකි හානිය විසින් පත් කරන ලද අතර ගෙවනු ලැබේ.
"මම එය ප්රතික්ෂේප
නැහැ,"
ඇත්තටම ඒ වෙනුවට ඔහු මෙම නියෝගය කියන්න එපා.
"මම Ahakrh නැහැ" Astsgr නැරැඹීමේ හැකියාව
නැහැ.
ප්රමාණවත් තරම් degrades සහෝදරයා බව මේ
මහා නපුරු පිළිපදින්නත් තරම් මේ පාපය සඳහා දඬුවම අදහස් නපුරු "නපුරු මිනිසා අනුව"
"තවද දැනට"
ප්රදර්ශනය මිනිසා ප්රශංසාව හා මඩ ගැසීමේ විෂය (න්යෂ්ටික හතළිස් S284 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්) වේ.
මෙම සාකච්ඡාව ගැටලු.
2) Nagh.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {හා Tnaghoa නැහැ)
Nagh ක)
අර්ථ දැක්වීම.
එය (න්යෂ්ටික හතළිස් පි
ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 286) වෙළෙඳපොළ ඇමතුම් තුළ වෙළඳ
භාණ්ඩයක් මිල හා ඒ හා සමාන වැඩි වන බව වත්, මිලදී ගැනීමට තම
අභිලාෂය, නමුත් අන් අය
හානි කර ගැනීමට අදහස් කරනවා.
B) ඔහුගේ පාලනය.
නිසා Njh හා වංචාවෙන් හරාම්
සම්මුතියක්
නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් (Nagh
තහනම්) (බුහාරි සහ මුස්ලිම්)
3 / වෛරය.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {එකිනෙකාට වෛර කරන්නේ
නැහැ)
A) අර්ථ දැක්වීම.
Nafrah වෛරය Mstqbh, සහ Aradfh වෛරය අර්ථය ක දෙයක්.
B) ඔහුගේ පාලනය.
නබි, සාමය ඔවුන් අතර
වෛරය සිට වසල්ලම් දෙවියන් වහන්සේ, මුස්ලිම් සහෝදර
Tabon ඔහු මෙසේ පවසයි
(إِنَّمَا
الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ) الحجرات :10)
4) Altdabr.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {හා Tdabroa නැහැ)
A) අර්ථය Altdabr.
Altdabr හමුවන තැන වන ඔහුගේ මුහුණ, සමග හිමිකරු සහ
ඔහුගේ රෝග ලක්ෂණ මගින් මනුෂ්ය සමාරම්භක සිට ගෙන අතහැර දැමීම, සැලසුම් කෙරුනු
ලදී වේ.
B) ඔහුගේ පාලනය.
1 / හරාම් පොළොවේ
දේවල් සඳහා නම්
එය කතාව වීමයි (අබු Ayyub අල්-අන්සාරි-හැක
අල්ලාහ් අල්ලාහ් සාමය මැසෙන්ජර් වසල්ලම් බව ඔහු සමඟ සතුටු බව පැවසුවේ "මුස්ලිම්
ඔවුන් තෑගි මෙම සහ ප්රදර්ශනය මෙම හමු ඔහුගේ සහෝදරයා රාත්රී තුනක් අත් නොහරිමි සඳහා
මම අවසර නැහැ ..) අල්-Bukhaari (5727) සහ මුස්ලිම් (2560)
2 / දෙවියන්
අතහැර දැමීම, දින තුනකට
වඩා නම් ආගමික නියෝගයක් විය හැකි අතර
එය පොලී හා උනන්දුවක් නම්, විද්වතුන් විසින් තක්සේරු
කෙරේ.
මාර්ගෝපදේශය:
තබූක් සටනින් සාර්ථක වූ
අතර, මුහම්මද් නියෝග
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් Bhjeranhm පනහක් දින තුළ, පසුගාමිත්වය මත
විනය කි්රයාත්මක කළ හා කුහකත්වය ඔවුන්ට බිය තුනක් කතාව පොලී විය.
ප්රශ්නය
/ එය ඔහුගේ බිරිඳට පියා සහ පුතා සහ සැමියා අවසර අතහැර දැමීම ද?
(න්යෂ්ටික හතළිස්
පි ප්රමාණවත් පැහැදිලි කිරීමක්. 289) වැඩි විනය නම්
සහ නබි සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් අතහැර භාර්යාවන් මාස විය නිසා දින තුනක් විය හැක.
අවසර
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (සහ මගේ
අතට, ඔබ විශ්වාස තෙක්
ස්වර්ගයට ඇතුළු නැහැ, ඔබ එකිනෙකාට ප්රේම තෙක්
විශ්වාස කරන්නේ නැහැ) (විශ්වාසය 54 Sahih මුස්ලිම් පොත්)
5) පාවිච්චි
විකිණීමට.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {හා ඇතැම් පාවිච්චි
මත එකිනෙකා විකිණීමට නැහැ)
A), ඔහුගේ
රූපයට.
එය හෝ දැනෙන්න ඕන මෙන්, එය එසේ ඇය වඩා
හොඳ Obaek
ඉවත් කරන්න: මිනිසා කාලය හෝ තත්ත්වය මනාප විකල්පය
සභාවේ භාන්ඩ මිලදී ගත් අයට පවසයි.
විකුණන්නා මෙසේ නම්, මිලදී ගැනීම පිළිබඳව
මිලට ගන්න:: ඔබ තව තවත් මිලදී ගැනීමට පාවිච්චි ඉවත් කරන්න මේ වගේ.
B) ඔහුගේ පාලනය.
(න්යෂ්ටික හතළිස්
S290 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්) මිලදී ගැනීම හරාම් මත විකිණීම හා මිලදී මත අලෙවි බව විද්යාඥයෝ එකඟ විය.
:(
සාකච්ඡාව තම සහෝදරයාගේ පාවිච්චි මත රක්ෂිතයා
විකිණීමට නැත) (බුහාරි සහ මුස්ලිම්)
ප්රශ්නය
/ තහනම් හෝ සංක්රමනයවීම තහනම් කියලා? ඒ
ප්රඥාව?
සංක්රමනයවීම කිරීමේ තහනම
නොව ඇති අයිතිය මත මෙහි වැළැක්වීමේ.
* තහනම්
ප්රඥාව:
හානියක්, මුස්ලිම් ජනතාව
අතර වෛරය සහ වෛරය පචලිත අපයෙදුම් සහ ඊයම් පැවැත්ම. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි රීති සහ ප්රතිලාභ
305.)
6), ජායාරූප.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් කියමින්: {දෙවියන් සහෝදරයන් සේවකයන්
බවට)
ප්රේරිත සාම Tzaur හා waddle සහෝදරත්වය සහ ප්රේමය
බැඳුම්කර ලේඛනගත වූ ෙහේතු හඳුන්වා විසින් මෙම නියෝගය අනුකූල, ප්රේමණීය සහෝදරයන්
විය වසල්ලම් අපට අණකර
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට
(එකිනෙකාට ප්රේම කිරීමට තෑගි දෙන්න) ඒක වචන සාහිත්යය බුහාරි, සහ හිමිකරු, හා අශ්වයන්.
සාමය හා එකිනෙකාගේ
අයිතීන් කාර්ය සාධනය කිරීමට අනාවරණය. (න්යෂ්ටික හතළිස් පි රීති සහ ප්රතිලාභ 305.)
7) ඉස්ලාම්
සහෝදරත්වය අයිතිවාසිකම්.
සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
කියමින්: {මුස්ලිම් සහෝදරයා
ඔහුට පීඩා නැත, වත්, ඔහු අත්හැර හෝ
Ahakrh).
අප අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන්
පෙන්නුම් කරන්නේ, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්
ඉස්ලාම් සහෝදරත්වය ඉතා වැදගත් අයිතීන් විය.
1) අසාධාරණය
තහනම්.
ඔහු හෝ ඔහුගේ ආගම හානියක්
පැමිණ හෝ මුදල් ලබාදීමට හෝ නීත්යානුකූල සම්මුඛ පරීක්ෂණ අවසරයකින් තොරව නොවේ (සියලු
බලැති දෙවියන් වහන්සේ වෙතින් විස්තර කෙරෙන පරිදි, මුහම්මද්, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, මාගේ සේවකයන් දෙවියනි, මම මටම සඳහා පීඩනයට
තහනම් ඇති අතර ඔබ එකිනෙකාට පීඩා නැහැ අතර එය තහනම් කර ඇත)
අපේ කරමත
හැරීමේ 2) තහනම්.
අතහැර දැමීමේ * අර්ථය:
සහනාධාරය සහ ජයග්රහනය තබන්න
අවශ්යතාව සමග මුස්ලිම්
මුහාරම්හි දැඩි තහනම් කිරීම වැඩේ කියන්නේ මේ හා අන්ෆල්
(وَإِنِ
اسْتَنْصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ) الأنفال :72
· සම්මුඛ පරීක්ෂණය: (ඉදිරිපත්
සිට ශුද්ධවන්තකම හා අපවාද නැගීමක් උල්ලංඝනය කරන ගෙදර ලබා සඳහා කිසිවෙකුට පහලට, නමුත් වැන්නවුන්
ජයග්රහණය නිවසේ සියලු බලැති දෙවියන් වහන්සේ විසින් පහළ කරමු.) තිර්මිදි සහ අබු Darda ගෙන වශයෙන් ශ්රේණිගත
·
මුහාරම්හි අර්ධර්ර්ර්.
A) ලෞකික ඇති එක්කෝ
B) ආගමික ඇති එක්කෝ.
A) ඔහු පීඩිත සහ පීඩක වැටුප්
නැත සහාය කිරීමට හැකි වේ ලෞකික නම්
B) ආගමික ඔහු Geh කරන්නේ නැහැ ගැන
දේශනා කිරීම ගැන තමන්ට උපදෙස් දීම සඳහා හැකි නම්.
(න්යෂ්ටික හතළිස්
S292 ප්රමාණවත් පැහැදිලි
කිරීමක්)
3) බොරු කිරීමේ
තහනම.
බොරු කීම ඔහු නබි ඇසූ විට
ඇදහිලිවන්තයන් ගුණාංග එක් කර නැත (? සාම Oezne වසල්ලම් රක්ෂණය
ඔහු පැවසුවේ, ඔව්, ඔහු ඒ බව කීය:
Oaserg රක්ෂණය ඔහු පැවසුවේ, ඔව්, එය?: Oakzb රක්ෂණය ඔහු පැවසුවේ, කිසිදු)
මූල්ය බහුදින ට්රෝලර් හිමිකරු
මැද බොරු හා ඒ සමග දිගටම එහි අයිතිකරු සමග දිගටම නම්, එය දුරාචාරය කිරීමට
යොමු කරයි,
කුහකත්වයට ලක්ෂණ අගුළු ඔහු සමඟ විය යුතු ය.
(න්යෂ්ටික හතළිස් සාලේ අල්-ෂීක් පැහැදිළි) නිසා
4) අපහාස කිරීමේ
තහනම.
ඔහුගේ මුස්ලිම් සහෝදරයා
Astsgr අනියම් කිරීමට
මුස්ලිම් තහනම්, ඒ නිසා ඔහු නිර්මාණය දේ
දෙවියන් වහන්සේ ඇති හැකියාව, නැරැඹීමේ, නමුත් මානව දයාව
හා ඔසවා matchmaker,
හා මිල අධික Ahakrh නැත, අපහාස උඩඟුකම ඇති
දේවත්වය ඉක්මවා විශාල පාපයකි
සම්මුඛ පරීක්ෂණයට (අබූ
හුරෙයිරා සඳහන් කරයි: අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි
වසල්ලම් ඔහු පැවසුවේ, "තම මුස්ලිම් සහෝදරයා
හායනය බව නපුරු මිනිසා විසින්."
8) දැහැමි.
බිය වේ: තමන්ගේ නියෝග සමග
දෙවියන් වහන්සේගේ උදහසේ හා දඬුවම් අනුකූල වළක්වා සහ තහනම් වැළකී සිටින්න.
ඔහු
(إِنَّ
أَكْرَمَكُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ)(الحجرات 13)
ප්රශ්නය
/ කොහෙද භක්තිය මූලස්ථානය?
හෘද රෝග
(وَمَن
يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ)الحج:32
හදවත මූලස්ථානය භක්තිය, තමන් කරන්නේ කුමක්ද
දක්නට නැත,
නමුත් නොපෙනෙන නම්
((هُوَ أَعْلَمُ بِمَنِ اتَّقَىٰ)(النجم
:32)
මුස්ලිම්
9) ශුද්ධවන්තකම.
ඉස්ලාම් මුස්ලිම් ලේ, ගෞරවය හා දේපළ
අනුලංඝණීයත්වය බොහෝ විට, නැවත නැවත හා සාමාන්ය රුධිර
හා මුදල් සැපයුම පරිශුද්ධභාවය උඩ දේශනාව සහ Arafah හා පූජා දිනය දවසේ
හා අල් දවස් දෙවන දිනය ඔවුන්ගේ වැදගත්කම කතා බව) (නීති රීති හා න්යෂ්ටික හතළිස් ප්රතිලාභ)
කිරීම
අපගේ
නබි මුහම්මද් හා ඔහුගේ පවුලේ අය සහ මිතුරන් වසල්ලම් දෙවි ආශිර්වාදය හා සාමය යාච්ඤා
කරන්න
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق