الجمعة، 9 أغسطس 2019



 පූජා.
අල්ලාහ් පූජාව නියම කර ඇත

(فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ) الكوثر:2
හදීස්:
(නිවැරදි හා අනස්ගේ අනෙක් අය, අල්ලාහ් ඔහු ගැන සතුටු වනු ඇත: «නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් බැටළු ලවණ දෙකකින් ඔහුට පූජා කරන්න, මම ඔහුව දැක ඔවුන්ගේ අත් මත පාද තබා, නම් කර, විශාල කර, ඔහුගේ අතින් මරා දැමුවෙමි».

පූජා කිරීමේ කොන්දේසි:
අඩුපාඩු වලින් ආරක්ෂාව.
(හතරක් පූජා වල කොටස් නොකෙරේ: ඇසේ සුද ඉවත් කිරීම, රෝගියා ඇගේ අසනීප අතර, ඉළ ඇටය හා පවිත්‍ර නොවන අස්ථි බිඳීම අතර ඇති කොර)
The ඊද් යාච් .ාව අවසන් වූ වහාම sla ාතනය කිරීමේ කාලය ආරම්භ කිරීම
කතා :( අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් පවසයි: "ඔහු ඝාතනය සඳහා යාච්ඤා පෙර මරා, මෙම යාච්ඤාව asceticism වී පසුව ඇති අතර, මුස්ලිම් ජනතාව පහර) බුහාරි විසින් කළ විස්තරය ඝාතනය: 911,2 - බාබ්: ජනතාව .5227 අතර පූජා සතුන් ඉමාම් බෙදීම -
The පූජාව ඔහුගේ පූජාවෙන් අනුභව කිරීම සහ relatives ාතීන්ට සහ අසල්වැසියන්ට මඟ පෙන්වීම සහ දුප්පතුන්ට සහ අගහිඟකම් ඇති අයට පුණ්‍ය කටයුතු කිරීමට අවසර ඇත
M සර්වපරාක්‍රමයාණෝ මෙසේ පැවසූහ: (එයින් අනුභව කොට දුප්පතුන්ට පෝෂණය කරන්න) හජ්: (28)
පූජා කිරීමට කැමති ඕනෑම කෙනෙකුට, ඔහුගේ හිසකෙස්, නියපොතු සහ සම තදින් අල්ලාගෙන සිටින්න, එනම්, දුල් හිජ්ජාගේ චන්ද්‍රවංශය දකින විට, ඔහු පූජා කරන තුරු ඔවුන්ගෙන් කිසිවක් නොගන්න.
හදීස්:
(උම්මු සලාමා: මුස්ලිම් විසින් කළ විස්තරය "ඔබ දස ඇතුළු වී, ඔබ එකිනෙකා තම තමාගේ කෙස් හෝ ravenously දෙයක් අල්ලන්න පරිත්යාග කිරීමට කැමති නම්." (): අල්ලාහ්ගේ දූතයාණනි, සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම් බව පැවසීය
ෆඩ්ල් හදීස්:
හිසකෙස්, නියපොතු සහ සම යන මේ කරුණු තුන පූජා කිරීමට කැමති අයට ඔහු සිය පූජාව sla ාතනය කරන තෙක් අවසර නැත.
ඉමාම් අහමඩ් පැවසුවේ මේ දේවල් වලින් වැළකී සිටිය යුතු බවයි
මහජනයා ගියේ: වෛර කිරීමට පමණි
පළමු මතය නම් නබිතුමා එය තහනම් කර ඇති බවත් එය එසේ කිරීම තහනම් බවත් ය
පූජා කිරීමට කැමති පුද්ගලයෙකු වැළකී සිටිය යුතුය.
• එසේම, පූජාවේ යෙදී සිටින අනෙක් සියල්ලන් නම්, ඒජන්තවරයා මේ දේවල් වලින් ඉවත් වීමට අවශ්‍ය නොවන්නේ එය නියෝජිතයෙකු වන නිසා නොව, සියල්ලෙන් වැළකී සිටිය යුතු මිනිසා ය.
Comb හොඳ දේ පීරීමට හා ස්පර්ශ කිරීමට කැපකිරීමට කැමති අයට, නමුත් මේ කරුණු තුනෙන් වළක්වයි.
Some සමහරු මළවුන් උදෙසා කැපකිරීම් කර ජීවත්ව සිටින අයව අත්හැරීම, අණක් මිස, මළවුන්ට වඩා ජීවත්වීමේ අයිතිය තහවුරු කර ඇති බව දැන සිටීම.




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق